Serieus?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, hoor. Opeens wat minder zin in de Giro.
'Sterf niet als een opportunist.'quote:
Dat staat hier toch helemaal los van gekkie. Als bovenstaande meneer toevallig iets meer verliefd was geweest opquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga niet cynisch of laatdunkend doen over een zeldzaam wielertalent. Ik zou ook niet met twee vuisten in de lucht de straat oprennen als een groot voetballer het WK Voetbal zou moeten missen.
Indien nu niet, dan wel in juli (lol).quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar is iedereen het unaniem mee eens.
quote:
Klinkt dit geloofwaardig?quote:Elia Viviani said: "Since the race ends in my native town of Verona, I for sure want to complete the race and I’d like to take the Cyclamen jersey to the final podium like last year. That’s what keeps a sprinter motivated till the last day."
Ik ben wel blij dat jij alles voor mij in de gaten houdt, ga zo door zou ik zeggen.quote:
Geen rullevante uitspraken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geen rullevante uitspraken.Die gaat ook de Tour rijden toch of ben ik nu in de war met iemand anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eljero (en Nando) ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat ook de Tour rijden toch of ben ik nu in de war met iemand anders?
Een paar jaar geleden hadden ze daar nog wel een mooie oplossing voor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er is en was geen behoefte aan een Bardiani persmoment.
Het is allemaal kut. Opdoeken die boel, uit dat licht, weg met die handel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Er rijdt werkelijk geen een waardevolle renner meer rond bij Bardiani, wat een schijtploeg is dat zeg.
Alles?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is allemaal kut. Opdoeken die boel, uit dat licht, weg met die handel.
Sjiero 2015 ja. Peloton kwam te laat genotquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nicola Boem, kennen we die nog?
Alles is kut. Alles.quote:
Akkermans, De Gaav, niemand zit er kennelijk op te wachten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hadden ze daar nog wel een mooie oplossing voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om maar aan te tonen dat zelfs de grootste mongolen een rit kunnen winnen. Er is nog hoop voor Umberto Orsini.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sjiero 2015 ja. Peloton kwam te laat genot
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Akkermans, De Gaav, niemand zit er kennelijk op te wachten.Panini Collection PresentationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Akkermans, De Gaav, niemand zit er kennelijk op te wachten.Ook niet direct de meest inspirerende persoonlijkheden natuurlijk. Gaviria heeft meestal alleen te melden dat ie weer een nieuwe tatoeage heeft ofzo. Een koolmees op z'n bil en dat soort werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Hoe gaat het eigenlijk met de Vuelta 2017-schroeijongen Marczynski?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
zelfs de grootste mongolen een rit kunnen winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |