Daar heb ik meer respect voor dan klakkeloos het lijstje overnemen van een stel dronken Denen. @El-Stinho .quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik heb nog niets, maar ik sta mede zo laag door het kansloze geschipper tussen hoofd en hart.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je staat zo laag omdat je er 0 verstand van hebt hahaha. Wat dacht jij dan? Dacht jij dat je pech had?
Weet je dat heel zeker?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Deze niet hoor, Eljero en Nando rijden beiden niet uit.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Slob vertelde mij dat vorig jaar. Dus ik wisselde m'n halve team. En passant vertelde hij dat laatste er achteraf nog even bij.
Wij zijn bestolen van een glorieuze, drie weken durende voorstelling van het meest extreme talent in de afgelopen 1000 jaar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door die glijpartij van Jody ga ik bijna in een hogere macht geloven.
De valpartij van Mathieu in Nokere viel wel mee, hij heeft daarna alle koersen gewoon kunnen rijden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wij zijn bestolen van een glorieuze, drie weken durende voorstelling van het meest extreme talent in de afgelopen 1000 jaar.
Ik ben het wel met je eens, hoor. Opeens wat minder zin in de Giro.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wij zijn bestolen van een glorieuze, drie weken durende voorstelling van het meest extreme talent in de afgelopen 1000 jaar.
Soms roep je dingen over jezelf af Stijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, hoor. Opeens wat minder zin in de Giro.
Het winnen van de Giro was nog maar een formaliteit en dat zal altijd over deze ronde schaduwen. Wie hem ook wint, hij of zij krijgt een mooie * naast zijn naam.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Soms roep je dingen over jezelf af Stijn.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het winnen van de Giro was nog maar een formaliteit en dat zal altijd over deze ronde schaduwen. Wie hem ook wint, hij of zij krijgt een mooie * naast zijn naam.
twitter:GayonCamilo_88 twitterde op maandag 06-05-2019 om 13:17:03@cyclingmole Me gustaría que hicieras mención de lo que pensabas de Bernal antes de su fractura ✌ reageer retweet
twitter:cyclingmole twitterde op maandag 06-05-2019 om 14:13:54I think he would have been challenging for the podium. https://t.co/LsdA4SVJP3 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:11 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:GayonCamilo_88 twitterde op maandag 06-05-2019 om 13:17:03@:cyclingmole Me gustaría que hicieras mención de lo que pensabas de Bernal antes de su fractura ✌ reageer retweet
twitter:cyclingmole twitterde op maandag 06-05-2019 om 14:13:54I think he would have been challenging for the podium. https://t.co/LsdA4SVJP3 reageer retweet
Kan me wel voorstellen dat je de slingers opgehangen hebt. Yates is niet de enige die een enorme oorwassing bespaard is gebleven. Hoewel, zodra je die subleague ingaat is het hier gedaan met de pret.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Ik ga niet cynisch of laatdunkend doen over een zeldzaam wielertalent. Ik zou ook niet met twee vuisten in de lucht de straat oprennen als een groot voetballer het WK Voetbal zou moeten missen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Soms roep je dingen over jezelf af Stijn.
Serieus?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, hoor. Opeens wat minder zin in de Giro.
'Sterf niet als een opportunist.'quote:
Dat staat hier toch helemaal los van gekkie. Als bovenstaande meneer toevallig iets meer verliefd was geweest opquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga niet cynisch of laatdunkend doen over een zeldzaam wielertalent. Ik zou ook niet met twee vuisten in de lucht de straat oprennen als een groot voetballer het WK Voetbal zou moeten missen.
Indien nu niet, dan wel in juli (lol).quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar is iedereen het unaniem mee eens.
quote:
Klinkt dit geloofwaardig?quote:Elia Viviani said: "Since the race ends in my native town of Verona, I for sure want to complete the race and I’d like to take the Cyclamen jersey to the final podium like last year. That’s what keeps a sprinter motivated till the last day."
Ik ben wel blij dat jij alles voor mij in de gaten houdt, ga zo door zou ik zeggen.quote:
Geen rullevante uitspraken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geen rullevante uitspraken.Die gaat ook de Tour rijden toch of ben ik nu in de war met iemand anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eljero (en Nando) ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat ook de Tour rijden toch of ben ik nu in de war met iemand anders?
Een paar jaar geleden hadden ze daar nog wel een mooie oplossing voor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er is en was geen behoefte aan een Bardiani persmoment.
Het is allemaal kut. Opdoeken die boel, uit dat licht, weg met die handel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Er rijdt werkelijk geen een waardevolle renner meer rond bij Bardiani, wat een schijtploeg is dat zeg.
Alles?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is allemaal kut. Opdoeken die boel, uit dat licht, weg met die handel.
Sjiero 2015 ja. Peloton kwam te laat genotquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nicola Boem, kennen we die nog?
Alles is kut. Alles.quote:
Akkermans, De Gaav, niemand zit er kennelijk op te wachten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hadden ze daar nog wel een mooie oplossing voor.
Om maar aan te tonen dat zelfs de grootste mongolen een rit kunnen winnen. Er is nog hoop voor Umberto Orsini.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sjiero 2015 ja. Peloton kwam te laat genot
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Akkermans, De Gaav, niemand zit er kennelijk op te wachten.Panini Collection PresentationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Akkermans, De Gaav, niemand zit er kennelijk op te wachten.Ook niet direct de meest inspirerende persoonlijkheden natuurlijk. Gaviria heeft meestal alleen te melden dat ie weer een nieuwe tatoeage heeft ofzo. Een koolmees op z'n bil en dat soort werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Hoe gaat het eigenlijk met de Vuelta 2017-schroeijongen Marczynski?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
zelfs de grootste mongolen een rit kunnen winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |