Nee joh, voor 11 uur ben ik normaal mijn bed niet uit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan toch ook, gewoon in de ochtend en dan om 11 uur ofzo aan t bier
Cyanide, ricine of andere notensmakenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is je favoriete smaak? Ik vind watermeloen erg lekker
Dan ga je dood tochquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Cyanide, ricine of andere notensmaken
maar normaal ken jij niet dusquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee joh, voor 11 uur ben ik normaal mijn bed niet uit.
Maakt niet uit, maar Hans aanraden aan het bier te gaan terwijl hij de weg opgaat is niet zo slim. Zeker op een motor ben je kwetsbaarquote:
beter lezenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar Hans aanraden aan het bier te gaan terwijl hij de weg opgaat is niet zo slim. Zeker op een motor ben je kwetsbaar
Jij bent een kale kwast, das veel ergerquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zonnestralen van de maan
![]()
achterlijke kwast ben je toch ook he
Zit die man niet zo te treiteren. Hij kan daar ook niks aan doenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent een kale kwast, das veel erger
halloootjes zegquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent een kale kwast, das veel erger
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn baas kreeg net een mailtje van ene Jan, ik moet zo op gesprek komen.
Hertogh?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
ohquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind Jan wel een suffe naam om eerlijk te zijn
Ja zo’n naam voor een kale lelijke manquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind Jan wel een suffe naam om eerlijk te zijn
Ik kreeg post van ene Coquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach die zwerft nog wel ergens rond hier hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb die knakker al een tijd niet meer gezien.
Nou jaaaatjesquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:46 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja zo’n naam voor een kale lelijke man
Zal wel lurken via een secundaire accountquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb die knakker al een tijd niet meer gezien.
Nee gewoon bij de Jumbo gekocht.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Roos die had toch van die velours gordijnen tot aan de grond?
Aan haar eigen vleesboomquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
zou die nog leven? Als je die zag typen dan kon ze zich elk moment verhangen.
Zal wel nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
honingkoekjes, mocht ze drachtig zijn inmiddels
Niet zo projecteren Hans, ondanks haar rosbief kan het best zijn dat zij wel een succesvol leven en een gezin heeft weten op te bouwen.....quote:
Niet gelezenquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet zo projecteren Hans, ondanks haar rosbief kan het best zijn dat zij wel een succesvol leven en een gezin heeft weten op te bouwen.....
Sommigen laten niet alles van hun compleet bespottelijke uiterlijk afhangen, Hans
Niet gelezenquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet zo projecteren Hans, ondanks haar rosbief kan het best zijn dat zij wel een succesvol leven en een gezin heeft weten op te bouwen.....
Sommigen laten niet alles van hun compleet bespottelijke uiterlijk afhangen, Hans
Ik ben het gewend dus het doet me niets meerquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet een zeldzame sensatie voor je zijn
pindakaas for lifequote:Op dinsdag 23 april 2019 12:53 schreef Monopoly het volgende:
8 bruine boterhammen met pindakaas gehad als tussendoortje.
zo recht van het aanrechtblad af?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:53 schreef Monopoly het volgende:
8 bruine boterhammen met pindakaas gehad als tussendoortje.
Jij niet?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, waarschijnlijk heeft hij ook zijn schoenen aan in huis
Dan helaas even doorbijten, komt inderdaad goedquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan niet echt maar geefnie, komt goed
koekoekquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan je het daarom zo goed vinden met hem?
Je kan ook voor me opkomen he...quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan je het daarom zo goed vinden met hem?
Je bent te lang weggeweestquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je kan ook voor me opkomen he...
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die zin hoor ik in mijn privé leven zelden
Hallo braddaquote:
Zou hij nog leven? Sinds zijn hartaanval heb ik hem niet meer gezienquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist het broertje van die andere idioot, Braddie
heeft ie srs een hartaanval gehad?quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou hij nog leven? Sinds zijn hartaanval heb ik hem niet meer gezien
Mwah. Braddie kan als geen ander van een muis een olifant makenquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heeft ie srs een hartaanval gehad?
Zijn moeder is er nog beter in, die maakte immers uit het niets een olifantquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah. Braddie kan als geen ander van een muis een olifant maken
Die foto zal ik nooit meer vergetenquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zijn moeder is er nog beter in, die maakte immers uit het niets een olifant
Kan niet dm'enquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit smeekt om nog een dm met screenshot
Gelukkig zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Let op hoor, nu gaat Hans melden wat hij allemaal niet kan....
Ik hoop dat we internet genoeg hebben
Kan niet in 1 topic.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Let op hoor, nu gaat Hans melden wat hij allemaal niet kan....
Ik hoop dat we internet genoeg hebben
Dat kan ik wel. Een goed team met Fifa en een snelle internetverbinding en ik ben de gelukkigste man op aardequote:
xDquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tijd voor een subforum dus
nja zeg, ben net een dag terug van vakantie en nu dit weerquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah eindelijk, een snor.
Grijp in... Hans doet vervelend
ordening moet zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
nja zeg, ben net een dag terug van vakantie en nu dit weer
Hoi Haagsquote:
Welnee ik was vorige week nog in Den Haag.quote:
En dat laat je ook niet even weten of zo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee ik was vorige week nog in Den Haag.
Oh moest dat dan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat laat je ook niet even weten of zo.
Flauw van hem.quote:
En dat terwijl bij jouw je hoofd ook boven je haar uit groeit...quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DE TIEVUS HANS DE TIEVUS
Ik haat mensen die een discussie winnen op puur intellect
Dit is duidelijk voor de Pokemon maniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Miss mogen we towerbridgen als we het lief vragenquote:
Zou mij fijn lijkenquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Miss mogen we towerbridgen als we het lief vragen
Wie maakt het meest kans als ie het vraagt?quote:
Ik heb echt geen idee. Heb het idee dat Myrr vooral wild is van mensen met een etnische achtergrond dus als jij dat wel hebt dan kan jij dat het best vragen. Dan accepteer ik wel of ik voor of achter moetquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wie maakt het meest kans als ie het vraagt?
Ik kan goed doen alsofquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Heb het idee dat Myrr vooral wild is van mensen met een etnische achtergrond dus als jij dat wel hebt dan kan jij dat het best vragen. Dan accepteer ik wel of ik voor of achter moet
Goed ideequote:Op dinsdag 23 april 2019 15:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pak ff paar keer zonnebankje voordat je haar gaat benaderen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:36 schreef Pensylvania het volgende:
Wel vervelend want door de gedachte alleen al een harde pener nu. Als ik hier mee onder de zonnebank ga liggen heb ik straks een witte streep over mijn buik
Die waterijsjes in aardbei en perensmaak.quote:
oh wauw nooit van gehoord, ga wel keer proberenquote:
ohjaaa, populair ijsjequote:Op dinsdag 23 april 2019 15:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die waterijsjes in aardbei en perensmaak.
Wel van de lidl, veel beter dan die festini
Lolquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:41 schreef Pensylvania het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)aan-vallen~aa3807f7/
Het zal gvd weer es niet uit de woestijn komen
quote:
Zo, was het wel lekker weer voor.quote:
Het wordt juist minder.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zo, was het wel lekker weer voor.
Hopelijk wordt het komende 1,5 week nog zulk weer. Ga ik weer even naar buitenbad om te zwemmen en lezen in de zon. Heb nog paar credits over op mijn kaart.
oh wauw echt, ik vind het echt nog veels te koud om te zwemmen. Ook met die wind erbij enzo, brr. Maar heb daar wel zin in als ik stil zit in de zonquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zo, was het wel lekker weer voor.
Hopelijk wordt het komende 1,5 week nog zulk weer. Ga ik weer even naar buitenbad om te zwemmen en lezen in de zon. Heb nog paar credits over op mijn kaart.
wat vind je nu zo vervelend aan kijkduin henkie, heb er echt niks van gemerkt eigenlijk. Wel dat ze shit bouwen maar echt verre van 'een puinhoop' oidquote:
Balen.quote:
Ik vind niks vervelend.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat vind je nu zo vervelend aan kijkduin henkie, heb er echt niks van gemerkt eigenlijk. Wel dat ze shit bouwen maar echt verre van 'een puinhoop' oid
wordt vanzelf wel weer beterquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Nouja, dan maar beetje mijn backlog aan ps4 games wegwerken.
Deprimerend hoeveel het er nog zijn.
Komt goed joh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Nouja, dan maar beetje mijn backlog aan ps4 games wegwerken.
Deprimerend hoeveel het er nog zijn.
quote:
Och, zelfs als het een week 30 graden is, ga ik nog dood van de kou iedere keer als ik het water in ga.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wauw echt, ik vind het echt nog veels te koud om te zwemmen. Ook met die wind erbij enzo, brr. Maar heb daar wel zin in als ik stil zit in de zon![]()
Maar chillen bij het zwembad is ook al fijn
Daarom.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee je raadde het alleen heel sterk af
ok zelfde vraag maar dan 'waarom raad je het af'
Dat ik van de ongeveer 85 games die ik heb gekocht voor mijn Playstation er maar een stuk of 30 uit heb gespeeld.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wordt vanzelf wel weer beter
voor de rest weet ik niet wat hier staat
Dan heb je nog wat te doen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik van de ongeveer 85 games die ik heb gekocht voor mijn Playstation er maar een stuk of 30 uit heb gespeeld.
kun je dan nooit chill buiten zwemmen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, zelfs als het een week 30 graden is, ga ik nog dood van de kou iedere keer als ik het water in ga.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik van de ongeveer 85 games die ik heb gekocht voor mijn Playstation er maar een stuk of 30 uit heb gespeeld.
Zeker. Dit weekend er een uitgespeeld.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je nog wat te doen.
Jeetje zeg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Dit weekend er een uitgespeeld.
Nu bezig met Conan, wat me ook wel is gelukt morgen.
Daarna Unravel, Portal Knights, en dan zien we weer verder.
Jawel, alleen het begin is kut.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je dan nooit chill buiten zwemmen?![]()
hehe, maar jij zwemt echt danquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, alleen het begin is kut.
Maar zwemmen is sowieso moeizaam. Ga nog langzamer dan de bejaarden.
Hoeveel diploma's heb je?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe, maar jij zwemt echt dan
ik doe meer beetje dobberen en eigenlijk geen idee wat ik doeaanwezig zijn in water
Ben hebberigquote:
Probeer iedere keer een paar baantjes te trekken. Beetje beweging en zo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe, maar jij zwemt echt dan
ik doe meer beetje dobberen en eigenlijk geen idee wat ik doeaanwezig zijn in water
Als je Fifa maar hebt, dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 23 april 2019 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je Fifa maar hebt, dat is het belangrijkste
quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je Fifa maar hebt, dat is het belangrijkste
Breng hem niet op ideeënquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat dat ook genote en verwijderd wordt
quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
vast nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben hebberig
[..]
Probeer iedere keer een paar baantjes te trekken. Beetje beweging en zo.
En ik heb mijn bril dan niet op, dus zie niet of mensen raar naar me kijken
Je kunt een zwembrilletje op sterkte kopen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben hebberig
[..]
Probeer iedere keer een paar baantjes te trekken. Beetje beweging en zo.
En ik heb mijn bril dan niet op, dus zie niet of mensen raar naar me kijken
Heb jij je al aangemeld?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb zin om naar huis te gaan en keihard te biemen aan mijn piemel
kan tochquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe het op webcam.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik kreeg laatst al een mailtje met dat ze me hadden betrapt en ik 2000 euro aan bitcoins moest overmaken want anders zouden ze de filmpjes online zettenquote:
Ik heb gelachen om jouw filmpjequote:Op dinsdag 23 april 2019 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik kreeg laatst al een mailtje met dat ze me hadden betrapt en ik 2000 euro aan bitcoins moest overmaken want anders zouden ze de filmpjes online zetten
Even mijn broekje uit en zoeken maarquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik kreeg laatst al een mailtje met dat ze me hadden betrapt en ik 2000 euro aan bitcoins moest overmaken want anders zouden ze de filmpjes online zetten
Waarom dat?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb je iedere keer ook wel gerepliedquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:47 schreef HPLC het volgende:
Ik krijg op mijn werk de laatste tijd elke week dit mailtje:
[..]
”That decide I self well”quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:47 schreef HPLC het volgende:
Ik krijg op mijn werk de laatste tijd elke week dit mailtje:
[..]
quote:
quote:
Wie kopt hem in jongensquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik kwam toevallig oude fotos tegen, vroegah had ik een spleetje. Ik mis het en ik wil het terug
Hij is ook wat te makkelijk vriend.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ik hou me eens een keer in
Bedankt dat je mij daarbuiten schaart vriendin.quote:
nu heb je een pener? hahaquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik kwam toevallig oude fotos tegen, vroegah had ik een spleetje. Ik mis het en ik wil het terug
Als ik hem maak moet ik even snel popcorn halen voor het FB topic.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is ook wat te makkelijk vriend.
[..]
Bedankt dat je mij daarbuiten schaart vriendin.
(lol)quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik hem maak moet ik even snel popcorn halen voor het FB topic.
Pannenkoeken. Heb ook vrijwel niets anders in huisquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon zeggen wat je vanavond gaat eten
Wat skeerquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pannenkoeken. Heb ook vrijwel niets anders in huisJij?
bahquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pannenkoeken. Heb ook vrijwel niets anders in huisJij?
Je bent op de goede weg. De eerste 85 kg gingen snel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
moet toch wat om mijn overtollige 30 kg kwijt te raken
oeiquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja goed die zie ik in totaal wel vier weken niet
neinquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
oei
Is de liefde nog steeds niet wederzijds?
verbaast me eigenlijk niksquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga met mijn lepel een katapult maken en doperwtjes schieten.
Hopelijk is het de man van je dromen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nein
of nouja weenie, en ik blijf dingen analyseren. Lekker kansloos dus na vakantie ga ik gewoon zeggen dat ik hem wel leuk vind en dat maakt het makkelijker. Ook als het is 'haha ja ik jou niet man wat denk jij nou'
Is ie al lekker aan het verharen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:27 schreef Crack_ het volgende:
mn kat slaapt in de zomer altijd op der rug, ziet er zo raar uiten dan ook nog onder dekentje, net echt
uhu, heeft ineens gewoon geen haar meer echt bizarquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ie al lekker aan het verharen?
Slecht, slecht en goedquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en hoe gaat het bij jou met liefde en crushes en blablab
Lol kut hequote:Op dinsdag 23 april 2019 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu, heeft ineens gewoon geen haar meer echt bizar
O God hebben we die hersenbloeding ook weer.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:40 schreef Rozevla het volgende:
DE SAMSON SHOW DE SAMSON SHOW HET IS EEN SLIMME HOND MAAR ER STEEKT EEN HAND UIT ZE KONT!!!!!!
Hey WCHquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
O God hebben we die hersenbloeding ook weer.
wereld is toch al vervelend genoegquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben blij dat jij wel altijd optimistisch bent.
yeaquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Over vervelend gesproken:
[..]
heb je haar ook weer
13 graden is prima joh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:19 schreef Crack_ het volgende:
hoeren, het wordt zaterdag slecht weer. Ik blijf ook op zolder hplc, gezellig hoor
ik ga lekker feunen in de Duitse republiekquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:19 schreef Crack_ het volgende:
hoeren, het wordt zaterdag slecht weer. Ik blijf ook op zolder hplc, gezellig hoor
hele dag bier drinken en dan naar techno feestjes en lekker drugsen? yeaaaaaquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ga lekker feunen in de Duitse republiek
technoquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hele dag bier drinken en dan naar techno feestjes en lekker drugsen? yeaaaaa
meer drugs gebruikenquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
technoDan ga ik echt nog liever naar Frans Duijts elk weekend een jaar lang
alleen snoeiharde terror is voor mij genoegquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:26 schreef Crack_ het volgende:
maar ok, hele dag bieren en dan naar frans duijts en lekker drugsen
Verrassendquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen snoeiharde terror is voor mij genoeg
Omdat ik niet het gevoel heb alsof haar leven zo lekker loopt normaal gesprokenquote:
Moet zij wetenquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik niet het gevoel heb alsof haar leven zo lekker loopt normaal gesproken
Hehquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik niet het gevoel heb alsof haar leven zo lekker loopt normaal gesproken
Heb je chloro gebeft? haha nou jeetjequote:Op dinsdag 23 april 2019 18:58 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n eerste dagje werken na een lang zonnig Paasweekend is toch wel een beetje als het eten van een bedorven oester.
Haha wilde zelfde soort grap makenquote:
Wil ze nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
als jij nou morgen haar mee uitneemt dan zal ik mijn woorden terugnemen
Turn your lights down lowquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat je me verwart met iemand anders
Goed gevonden kerelquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haha wilde zelfde soort grap maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |