”That decide I self well”quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:47 schreef HPLC het volgende:
Ik krijg op mijn werk de laatste tijd elke week dit mailtje:
[..]
quote:
quote:
Wie kopt hem in jongensquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik kwam toevallig oude fotos tegen, vroegah had ik een spleetje. Ik mis het en ik wil het terug
Hij is ook wat te makkelijk vriend.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ik hou me eens een keer in
Bedankt dat je mij daarbuiten schaart vriendin.quote:
nu heb je een pener? hahaquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik kwam toevallig oude fotos tegen, vroegah had ik een spleetje. Ik mis het en ik wil het terug
Als ik hem maak moet ik even snel popcorn halen voor het FB topic.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is ook wat te makkelijk vriend.
[..]
Bedankt dat je mij daarbuiten schaart vriendin.
(lol)quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik hem maak moet ik even snel popcorn halen voor het FB topic.
Pannenkoeken. Heb ook vrijwel niets anders in huisquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon zeggen wat je vanavond gaat eten
Wat skeerquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pannenkoeken. Heb ook vrijwel niets anders in huisJij?
bahquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pannenkoeken. Heb ook vrijwel niets anders in huisJij?
Je bent op de goede weg. De eerste 85 kg gingen snel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
moet toch wat om mijn overtollige 30 kg kwijt te raken
oeiquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja goed die zie ik in totaal wel vier weken niet
neinquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
oei
Is de liefde nog steeds niet wederzijds?
verbaast me eigenlijk niksquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga met mijn lepel een katapult maken en doperwtjes schieten.
Hopelijk is het de man van je dromen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nein
of nouja weenie, en ik blijf dingen analyseren. Lekker kansloos dus na vakantie ga ik gewoon zeggen dat ik hem wel leuk vind en dat maakt het makkelijker. Ook als het is 'haha ja ik jou niet man wat denk jij nou'
Is ie al lekker aan het verharen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:27 schreef Crack_ het volgende:
mn kat slaapt in de zomer altijd op der rug, ziet er zo raar uiten dan ook nog onder dekentje, net echt
uhu, heeft ineens gewoon geen haar meer echt bizarquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ie al lekker aan het verharen?
Slecht, slecht en goedquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en hoe gaat het bij jou met liefde en crushes en blablab
Lol kut hequote:Op dinsdag 23 april 2019 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu, heeft ineens gewoon geen haar meer echt bizar
O God hebben we die hersenbloeding ook weer.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:40 schreef Rozevla het volgende:
DE SAMSON SHOW DE SAMSON SHOW HET IS EEN SLIMME HOND MAAR ER STEEKT EEN HAND UIT ZE KONT!!!!!!
Hey WCHquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
O God hebben we die hersenbloeding ook weer.
wereld is toch al vervelend genoegquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben blij dat jij wel altijd optimistisch bent.
yeaquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Over vervelend gesproken:
[..]
heb je haar ook weer
13 graden is prima joh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:19 schreef Crack_ het volgende:
hoeren, het wordt zaterdag slecht weer. Ik blijf ook op zolder hplc, gezellig hoor
ik ga lekker feunen in de Duitse republiekquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:19 schreef Crack_ het volgende:
hoeren, het wordt zaterdag slecht weer. Ik blijf ook op zolder hplc, gezellig hoor
hele dag bier drinken en dan naar techno feestjes en lekker drugsen? yeaaaaaquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ga lekker feunen in de Duitse republiek
technoquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hele dag bier drinken en dan naar techno feestjes en lekker drugsen? yeaaaaa
meer drugs gebruikenquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
technoDan ga ik echt nog liever naar Frans Duijts elk weekend een jaar lang
alleen snoeiharde terror is voor mij genoegquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:26 schreef Crack_ het volgende:
maar ok, hele dag bieren en dan naar frans duijts en lekker drugsen
Verrassendquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen snoeiharde terror is voor mij genoeg
Omdat ik niet het gevoel heb alsof haar leven zo lekker loopt normaal gesprokenquote:
Moet zij wetenquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik niet het gevoel heb alsof haar leven zo lekker loopt normaal gesproken
Hehquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik niet het gevoel heb alsof haar leven zo lekker loopt normaal gesproken
Heb je chloro gebeft? haha nou jeetjequote:Op dinsdag 23 april 2019 18:58 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n eerste dagje werken na een lang zonnig Paasweekend is toch wel een beetje als het eten van een bedorven oester.
Haha wilde zelfde soort grap makenquote:
Wil ze nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
als jij nou morgen haar mee uitneemt dan zal ik mijn woorden terugnemen
Turn your lights down lowquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat je me verwart met iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |