Goed gehandeld, steek voor de zekerheid een mes in zijn oog, dat schijnt effectief te zijn bij dit soort abject gedragquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:14 schreef Rozevla het volgende:
Hallo
Iemand die net spreekt over zijn plannen voor 3de paasdag omdat ie vrij is vandaag toevallig.
![]()
Meteen op zijn bek gestompt
Biem
Vanwege mij natuurlijk <3quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Weer veel te vaak de afgelopen week
iew rot opquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vanwege mij natuurlijk <3
Log uit, klik weg, bel uw begeleidingquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Een beetje een domper op deze derde paasdag
niet zo projecterenquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:26 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Log uit, klik weg, bel uw begeleiding
Mijn begeleider negeert mequote:Op dinsdag 23 april 2019 10:26 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Log uit, klik weg, bel uw begeleiding
Dat is je vrouw, de ggz heeft een ander nummerquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn begeleider negeert me
gvd... kom je nu meequote:Op dinsdag 23 april 2019 10:28 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dat is je vrouw, de ggz heeft een ander nummer
ow is dat Aberquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOU JE BEK TEGEN ABER STOMME PRUTSER
Ja daarom man, straks krijgt ze weer een nucleaire psychose en hebben we weer allemaal #anoniem23042019 posts in dit kwaliteits topique/naslagwerk/wikiquote:
Je bent een graag geziene gast hierquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Weer veel te vaak de afgelopen week
?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja daarom man, straks krijgt ze weer een nucleaire psychose en hebben we weer allemaal #anoniem23042019 posts in dit kwaliteits topique/naslagwerk/wiki
Waarom zou ik jou willen beledigen, je hebt alles al zo tegen....quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:32 schreef Flamarande het volgende:
De leukste users zijn anoniem gegaan dus ik zie dat niet als een belediging
rtquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:32 schreef Flamarande het volgende:
De leukste users zijn anoniem gegaan dus ik zie dat niet als een belediging
Monentje even mmgmymmynf roepenquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou willen beledigen, je hebt alles al zo tegen....
ik hou juist van uitdagingen
Een illuster rijtje zou je zelfs kunnen zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
rt
Het is een mooi rijtje om in te mogen staan
Ploegendienst, die begint pas om 16.00 uurquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is geen maandagochtend he... die is nu gewoon aan het werk hoor
Werkt hij niet meer bij de zuivel dan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ploegendienst, die begint pas om 16.00 uur
Mooi gesproken vriendin. Heb je een (paas)weekend gehad? Lekker het water opgezocht?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een illuster rijtje zou je zelfs kunnen zeggen
Altijd vriendquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi gesproken vriendin. Heb je een (paas)weekend gehad? Lekker het water opgezocht?
Moet dat schap ‘s avonds niet worden bijgevuldquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Werkt hij niet meer bij de zuivel dan?
Ik zag het ja. Zag er gezellig uitquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:39 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Altijd vriend
Zaterdag gesurft gisteren kano
Ohja dat begint nu weer he, echt irritant al die hoestende mensenquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Prima, alleen de hooikoorts begint nu wel weer echt lastig te worden![]()
Daar?
Zou mij fantastisch lijken om samen door de grachten van U'tje te varen met een bootje. Ergens stoppen om een broodje kruidenboter te nuttigen onder het genoten van een desperadosquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
uitgesloten
hahaha nu kan ik dat eindelijk eens doen
Moet volgende week examen doen voor vaarbewijs I en IIquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou mij fantastisch lijken om samen door de grachten van U'tje te varen met een bootje. Ergens stoppen om een broodje kruidenboter te nuttigen onder het genoten van een desperados
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Moet volgende week examen doen voor vaarbewijs I en II
ik weet niet wat jij voor basisschool jij vroeger hadquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:08 schreef Rozevla het volgende:
Ik moest in een keer denken aan een kinder liedje van vroeger die eigenlijk best wel gek was.
“ kakkie poepie scheetje vinger in je reetje, vinger in je hol, wat hebben we een lol HEUY! “
Toch gek
Okee, Spongebobquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb toch geen vrij op 5 mei. Volgend jaar pasquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:05 schreef HPLC het volgende:
helaas valt koningsdag en bevrijdingsdag dit jaar ook niet lekker
Ohjaquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:05 schreef HPLC het volgende:
helaas valt koningsdag en bevrijdingsdag dit jaar ook niet lekker
Hoop dat je een ijsberg raaktquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een beetje aparte denk.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij voor basisschool jij vroeger had
Bij mij is het elk jaar een vrije dagquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja
Al vind ik Bevrijdingsdag wel prima aangezien het dit jaar toch geen vrije dag is, nu kunnen mensen tenminste gaan naar festival of whatever
Moriaantje zo zwart als roet, ging eens wandelen zonder hoedquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een beetje aparte denk.
Zo dacht ik ook altijd dat het was
“ zo doet een vogel en zo doet een vis, zo doet een negertje die schoenenpoetser is “
Werd laatst gecorrigeerd door mijn schoonmoeder
MAAR DE ZON SCHEEN OP ZIJN BOLLETJEquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moriaantje zo zwart als roet, ging eens wandelen zonder hoed
geef maar aan mijquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij mij is het elk jaar een vrije dag
En die festivals ga ik toch nooit heen.
Ook nooit, net zo kut als carnaval of een kermisquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geef maar aan mijdoe je wel iets met koningsdag?
Wat je ziet is juist veel minder dan wat er in het water zit. Wist je dat?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoop dat je een ijsberg raakt
Dat is Aber alquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Achter CS verkocht ie zijn
Nee, echt waar?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat je ziet is juist veel minder dan wat er in het water zit. Wist je dat?
ja, net zo leuk als carnaval of de kermisquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ook nooit, net zo kut als carnaval of een kermis
Jij wel?
Hier geloof ik helemaal niets van, hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, is echt. Kan soms honderden meters nog verstopt onder het water zitten
Zal vast een reden voor zijn. Dat werd niet in die documentaire verteldquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hier geloof ik helemaal niets van, hoe kan dat dan?
Moet jij weten, ik zit liever op zolderquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, net zo leuk als carnaval of de kermis
Ik vind het een merkwaardig verhaalquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal vast een reden voor zijn. Dat werd niet in die documentaire verteld
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het een merkwaardig verhaal
Hey, jij bent wetenschapper, schijn jij eens jouw ligt op deze fascinerende kwestiequote:
Wat doen? Fifa?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik zit liever op zolder
Miss dat er wat over staat op Wikipedia?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Hey, jij bent wetenschapper, schijn jij eens jouw ligt op deze fascinerende kwestie
maar dan smelt het eisquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Hey, jij bent wetenschapper, schijn jij eens jouw ligt op deze fascinerende kwestie
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik zit liever op zolder
laat me erbuitenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:29 schreef HPLC het volgende:
ik ben overigens geen wetenschapper gelukkig
Geen idee, nooit een gehad. Maar wat is er zo leuk aan een te drukke straat met dronken mensen?quote:
Je bent zelf dan toch ook dronken vriend. Lekker gezelligquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, nooit een gehad. Maar wat is er zo leuk aan een te drukke straat met dronken mensen?
is vooral vervelend in de zomerquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, nooit een gehad. Maar wat is er zo leuk aan een te drukke straat met dronken mensen?
Wat doe jij kingsdayquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent zelf dan toch ook dronken vriend. Lekker gezellig
Dan zit ik liever op de liefde van mijn leven met twee wielenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is vooral vervelend in de zomer
ja weenie, gewoon t sfeertje en gezelligheid en leuk. Hele dag buiten
Ja en nee, bij een eventuele maan niet, want dan weerkaatst de maan het zonlicht en via jouw gladde hoofd kunnen de zonnestralen het eisje laten smeltenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
slim van je, dus als ik het goed snap kan je ook het beste 's nachts een eisje eten
Wat is je favoriete smaak? Ik vind watermeloen erg lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
slim van je, dus als ik het goed snap kan je ook het beste 's nachts een eisje eten
kan toch ook, gewoon in de ochtend en dan om 11 uur ofzo aan t bierquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan zit ik liever op de liefde van mijn leven met twee wielen
En wie is jouw liefde van je levenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan zit ik liever op de liefde van mijn leven met twee wielen
Dan mag je niet meer de weg opquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan toch ook, gewoon in de ochtend en dan om 11 uur ofzo aan t bier
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja en nee, bij een eventuele maan niet, want dan weerkaatst de maan het zonlicht en via jouw gladde hoofd kunnen de zonnestralen het eisje laten smelten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |