Hier geloof ik helemaal niets van, hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, is echt. Kan soms honderden meters nog verstopt onder het water zitten
Zal vast een reden voor zijn. Dat werd niet in die documentaire verteldquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hier geloof ik helemaal niets van, hoe kan dat dan?
Moet jij weten, ik zit liever op zolderquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, net zo leuk als carnaval of de kermis
Ik vind het een merkwaardig verhaalquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal vast een reden voor zijn. Dat werd niet in die documentaire verteld
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het een merkwaardig verhaal
Hey, jij bent wetenschapper, schijn jij eens jouw ligt op deze fascinerende kwestiequote:
Wat doen? Fifa?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik zit liever op zolder
Miss dat er wat over staat op Wikipedia?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Hey, jij bent wetenschapper, schijn jij eens jouw ligt op deze fascinerende kwestie
maar dan smelt het eisquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Hey, jij bent wetenschapper, schijn jij eens jouw ligt op deze fascinerende kwestie
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik zit liever op zolder
laat me erbuitenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:29 schreef HPLC het volgende:
ik ben overigens geen wetenschapper gelukkig
Geen idee, nooit een gehad. Maar wat is er zo leuk aan een te drukke straat met dronken mensen?quote:
Je bent zelf dan toch ook dronken vriend. Lekker gezelligquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, nooit een gehad. Maar wat is er zo leuk aan een te drukke straat met dronken mensen?
is vooral vervelend in de zomerquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, nooit een gehad. Maar wat is er zo leuk aan een te drukke straat met dronken mensen?
Wat doe jij kingsdayquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent zelf dan toch ook dronken vriend. Lekker gezellig
Dan zit ik liever op de liefde van mijn leven met twee wielenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is vooral vervelend in de zomer
ja weenie, gewoon t sfeertje en gezelligheid en leuk. Hele dag buiten
Ja en nee, bij een eventuele maan niet, want dan weerkaatst de maan het zonlicht en via jouw gladde hoofd kunnen de zonnestralen het eisje laten smeltenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
slim van je, dus als ik het goed snap kan je ook het beste 's nachts een eisje eten
Wat is je favoriete smaak? Ik vind watermeloen erg lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
slim van je, dus als ik het goed snap kan je ook het beste 's nachts een eisje eten
kan toch ook, gewoon in de ochtend en dan om 11 uur ofzo aan t bierquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan zit ik liever op de liefde van mijn leven met twee wielen
En wie is jouw liefde van je levenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan zit ik liever op de liefde van mijn leven met twee wielen
Dan mag je niet meer de weg opquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan toch ook, gewoon in de ochtend en dan om 11 uur ofzo aan t bier
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja en nee, bij een eventuele maan niet, want dan weerkaatst de maan het zonlicht en via jouw gladde hoofd kunnen de zonnestralen het eisje laten smelten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |