Werkt hij niet meer bij de zuivel dan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ploegendienst, die begint pas om 16.00 uur
Mooi gesproken vriendin. Heb je een (paas)weekend gehad? Lekker het water opgezocht?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een illuster rijtje zou je zelfs kunnen zeggen
Altijd vriendquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi gesproken vriendin. Heb je een (paas)weekend gehad? Lekker het water opgezocht?
Moet dat schap ‘s avonds niet worden bijgevuldquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Werkt hij niet meer bij de zuivel dan?
Ik zag het ja. Zag er gezellig uitquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:39 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Altijd vriend
Zaterdag gesurft gisteren kano
Ohja dat begint nu weer he, echt irritant al die hoestende mensenquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Prima, alleen de hooikoorts begint nu wel weer echt lastig te worden![]()
Daar?
Zou mij fantastisch lijken om samen door de grachten van U'tje te varen met een bootje. Ergens stoppen om een broodje kruidenboter te nuttigen onder het genoten van een desperadosquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
uitgesloten
hahaha nu kan ik dat eindelijk eens doen
Moet volgende week examen doen voor vaarbewijs I en IIquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou mij fantastisch lijken om samen door de grachten van U'tje te varen met een bootje. Ergens stoppen om een broodje kruidenboter te nuttigen onder het genoten van een desperados
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |