Ik hou 'm nog even, kan 'm altijd nog weggooienquote:Op woensdag 24 april 2019 16:51 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik zou 'm weggooien en een makkelijkere zoeken
Las ook dat je nu maar 72 uur hoeft te wachten om weer een nieuwe te openen ipv een week? Ik heb nog maar 1 Meltan uit die questserie, helaas nog geen boxes kunnen regelenquote:Op donderdag 25 april 2019 08:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gisteravond voor het eerst sinds hele lange tijd een Meltan box geopend omdat er weer shinies uit kunnen komen. Kreeg er meteen 3 shinies uit haha. Beetje overdriven but ill take it
Ja 72 uur nu. Iemand met een switch kan het op je account zetten.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:56 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Las ook dat je nu maar 72 uur hoeft te wachten om weer een nieuwe te openen ipv een week? Ik heb nog maar 1 Meltan uit die questserie, helaas nog geen boxes kunnen regelen
Gistermiddag overigens een 100IV togepi gehatcht, dat is dan wel weer lekker
Ik heb een Switch, alleen geen Pokemon game erop. Vind het veel geld voor een repeterende storyline. Wel mensen via via maar helaas nog niet kunnen regelen.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja 72 uur nu. Iemand met een switch kan het op je account zetten.
Wellicht vragen of iemand keer switch met het spel mee neemt naar een raid?quote:Op donderdag 25 april 2019 12:07 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik heb een Switch, alleen geen Pokemon game erop. Vind het veel geld voor een repeterende storyline. Wel mensen via via maar helaas nog niet kunnen regelen.
Ook na dit event blijft de 72 uur van kracht.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja 72 uur nu. Iemand met een switch kan het op je account zetten.
Echt? Hier (en in de groep) niets...quote:Op donderdag 25 april 2019 08:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gisteravond voor het eerst sinds hele lange tijd een Meltan box geopend omdat er weer shinies uit kunnen komen. Kreeg er meteen 3 shinies uit haha. Beetje overdriven but ill take it
Dan gaat het toch terug naar 1/week?quote:Op donderdag 25 april 2019 15:15 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Ook na dit event blijft de 72 uur van kracht.
Ja echt….Heb er nu 7 gehad in totaal met vorig event. Bij ons in de groep nog 5 anderen gehoord over 1 shiny uit hun box.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Echt? Hier (en in de groep) niets...
Er staat onderaan het nieuwsbericht:quote:Op donderdag 25 april 2019 18:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dan gaat het toch terug naar 1/week?
Als ik ze dan ook nog eens shiny eruit kreeg....quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:28 schreef Vermecelli het volgende:
Ho-oh, Lugia, Latios en Latias in research rewards. Volgens mij weten ze echt niet meer wat ze ermee aan moeten.
Hier ook niet. Het vorige event ook al niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Echt? Hier (en in de groep) niets...
Ik ben er wel blij mee, ik heb nog geen Latios of Latiasquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:28 schreef Vermecelli het volgende:
Ho-oh, Lugia, Latios en Latias in research rewards. Volgens mij weten ze echt niet meer wat ze ermee aan moeten.
Dat zou cool zijn! Ik heb maar drie Clampearl nogquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:41 schreef Vermecelli het volgende:
Zojuist ineens Clampearl in het wild gevangenWist niet dat ze die in de normale spawns hadden gezet.
Clamperl zit na het event al in het wild in het spel..Echter zeer zeldzaam gezienquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat zou cool zijn! Ik heb maar drie Clampearl nog
Oh ik heb m nog nooit in het wild gezienquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Clamperl zit na het event al in het wild in het spel..Echter zeer zeldzaam gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |