quote:
Ook een goedemorgenquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-04-2019 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ben je de hele nacht aan het bolken geweest?quote:
Mogguh schatjequote:
Morguhquote:
Zoals het eruit ziet vanmiddag eindelijkquote:Op dinsdag 23 april 2019 07:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Goedemorgen deze morgen
Heb zin om je te knuffelen
Zonnesteek?quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb me toch een partij hoofdpijn. Ik Heb gisteren niks gedronken met alcohol dus daar kan het niet aan liggen
Maybe.quote:Op dinsdag 23 april 2019 07:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je de hele nacht aan het bolken geweest?
Te weinig gedronken?quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb me toch een partij hoofdpijn. Ik Heb gisteren niks gedronken met alcohol dus daar kan het niet aan liggen
Ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:06 schreef dud0r het volgende:
Ook nog een optie.
Heb jij airco in de taxi?
Ja lekker knuffelen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals het eruit ziet vanmiddag eindelijk
[..]
Zonnesteek?
Ja datis ook wat ik denkquote:
misschien niet alles zo op jezelf betrekkenquote:
Chill. Ik heb alleen arko in de auto.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja lekker knuffelen.
[..]
Ja datis ook wat ik denk
Misschien zoek ik gewoon een reden om te posten. Het is immers dts.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
misschien niet alles zo op jezelf betrekken
Is tegenwoordig wel het minimale hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chill. Ik heb alleen arko in de auto.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |