SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Goedemorgen livelink. Je had er dus toch moeite mee?quote:
Nog steeds jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink. Je had er dus toch moeite mee?
Kan ik me helemaal voorstellen.quote:
Dan lag ik zelfs eerder in bed dan jijquote:Op dinsdag 23 april 2019 07:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen.
Vond het zelf ook lastig.
Lag er ook pas om 23.30 in, dus dat scheelt ook wel.
Zo erg was het dus.quote:Op dinsdag 23 april 2019 07:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan lag ik zelfs eerder in bed dan jij
Goedemorgen Oscar.quote:
Goedemorgen just me.quote:
Die kennen wij niet, dus gaan al onze credits naar jou.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:26 schreef just me het volgende:
Ik had een hele goede golfpartner dus niet alle eer naar mij
Mja, volgens de bijbel herrees Jezus na drie dagen. Maar als ie vrijdag aan het kruis werd gehangen en op zondag herrees dan zijn dat ook maar twee dagen. Dus die hele paasdagen kloppen sowieso al nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Oscar.
Je loopt een dag voor.
en op zaterdag was hij gewoon te beroerd om op te staan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, volgens de bijbel herrees Jezus na drie dagen. Maar als ie vrijdag aan het kruis werd gehangen en op zondag herrees dan zijn dat ook maar twee dagen. Dus die hele paasdagen kloppen sowieso al niet
quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en op zaterdag was hij gewoon te beroerd om op te staan.
Wat leuk, ik kopieer hemquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had @:peaceman een DM gestuurd, maar weet niet of die door is gekomen. In ieder geval:
[ afbeelding ]
Haha ja hoor!quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
ToTTie! Alles goed daar?zo te zien wel
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goedzo.
Ja kan beter, ben een beetje gek aan het worden van de trouw-stress..
De stress komt pas na het voltrekken van het huwelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goedzo.
Ja kan beter, ben een beetje gek aan het worden van de trouw-stress..
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stress komt pas na het voltrekken van het huwelijk.
Daarvoor is het allemaal peanuts....
Groet,
MadMaster
21 jaar getrouwd
[..]
Groet,
MadMaster
21 jaar getrouwd
[..]
Groet,
MadMaster
21 jaar getrouwd
Doodgaan. Je moet het wel leuk houden voor jezelf.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sowieso wel raar dat Jezus elk jaar op een andere dag sterft.....
[..]
Groet,
MadMaster
21 jaar getrouwd
Heb je die mooie blauwe jurk nog?quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Peaceman en ik zijn volgende maand 12 jaar getrouwd...
Ja die heb ik nog. Ligt ergens op zolder denk ik. Binnenkort gaan we daar opruimen, ik ga eens kijken of ik hem nog pas.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je die mooie blauwe jurk nog?
Hoera, ik heb eindelijk het gaasje van de wond op mijn vinger los weten te weken, zonder bijna flauwvallen. Straks andere pleister erop doen, heb speciale gelpleisters gehaald
We wonen al 32 jaar samen en zijn al 36 jaar een stelletje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:47 schreef Melting het volgende:
[..]
21 jaar al.
Dat is lang..... op naar de 25.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We wonen al 32 jaar samen en zijn al 36 jaar een stelletje.
Zeer stressvol dus allemaal...
Nou, ik kan me de stress nog goed herinneren van het niet meer precies weten van de trouwdatumquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik kan me de stress nog goed herinneren van het niet meer precies weten van de trouwdatum![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |