Met zoiets heb ik mijn vijver uitgegravenquote:Op maandag 22 april 2019 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie ik haar wel doen.
Zie?quote:Op maandag 22 april 2019 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met zoiets heb ik mijn vijver uitgegraven
Yep, eitje.quote:Op maandag 22 april 2019 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie ik haar wel doen.
quote:Op maandag 22 april 2019 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met zoiets heb ik mijn vijver uitgegraven
Nee, daar werd over geklaagd maar niets van gemerkt.quote:Op maandag 22 april 2019 21:05 schreef sig000 het volgende:
Ben net weer thuis na 2 dagen met de tractor klooien en BBQ'en, nog iemand wat geroken met die oostenwind?
Ja zeker in NH was die zooi te ruikenquote:Op maandag 22 april 2019 21:05 schreef sig000 het volgende:
Ben net weer thuis na 2 dagen met de tractor klooien en BBQ'en, nog iemand wat geroken met die oostenwind?
Myrnaquote:Op maandag 22 april 2019 20:51 schreef Prisha het volgende: [..] Iemand inhuren? ben je helemaal gek geworren
Gaat goedkomen. Duurt alleen wat langer.
Okquote:Op maandag 22 april 2019 21:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn BBQ zit stuk zuidelijker op de hoogte van Mo ongeveer.
Huuuh geen flauw idee, nooit van gehoord, hoe kan je dat zien?quote:Op maandag 22 april 2019 21:07 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB die zonnebrandspul waar je het overhad, is dat minerale of chemische?
Soury zat zelf spareribs te roken op haar balkon. Dat rook je door de hele buurt.quote:Op maandag 22 april 2019 21:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn BBQ zit stuk zuidelijker op de hoogte van Mo ongeveer.
Ja nu de andere helftquote:Op maandag 22 april 2019 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soury zat zelf spareribs te roken op haar balkon. Dat rook je door de hele buurt.
Aan de blaren.quote:Op maandag 22 april 2019 21:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huuuh geen flauw idee, nooit van gehoord, hoe kan je dat zien?
Is er geen park in oost waar dat mag?quote:Op maandag 22 april 2019 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soury zat zelf spareribs te roken op haar balkon. Dat rook je door de hele buurt.
Minerale heeft als bestanddelen Zink en Titaniumdioxide. Chemische heeft een hele lijst aan ingredienten. Verreweg het meeste wat je in de winkel ziet is chemisch.quote:Op maandag 22 april 2019 21:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huuuh geen flauw idee, nooit van gehoord, hoe kan je dat zien?
Whut?quote:Op maandag 22 april 2019 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Minerale heeft als bestanddelen Zink en Titaniumdioxide. Chemische heeft een hele lijst aan ingredienten. Verreweg het meeste wat je in de winkel ziet is chemisch.
Minerale werkt veel beter voor je, maar het laat vaak zo'n witte waas achter. Heb een paar gevonden die dat gelukkig niet doen. Gebruik ik altijd op mijn gezicht. Op het lichaam vind ik het wat minder erg om chemische zonnebrand te gebruiken.
Ja, in het Oosterpark mag dat nog. Op steeds meer plekken niet waardoor het hier soms wel bizar veel wordt gedaan. Dan staan er meer dan honderd bbq's te roken.quote:Op maandag 22 april 2019 21:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is er geen park in oost waar dat mag?
Hmm het komt gewoon van de drogist dus zal wel chemisch zijn danquote:Op maandag 22 april 2019 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Minerale heeft als bestanddelen Zink en Titaniumdioxide. Chemische heeft een hele lijst aan ingredienten. Verreweg het meeste wat je in de winkel ziet is chemisch.
Minerale werkt veel beter voor je, maar het laat vaak zo'n witte waas achter. Heb een paar gevonden die dat gelukkig niet doen. Gebruik ik altijd op mijn gezicht. Op het lichaam vind ik het wat minder erg om chemische zonnebrand te gebruiken.
In de zomer was het er niet leuk meer https://www.at5.nl/artike(...)-na-zomerse-zaterdagquote:Op maandag 22 april 2019 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, in het Oosterpark mag dat nog. Op steeds meer plekken niet waardoor het hier soms wel bizar veel wordt gedaan. Dan staan er meer dan honderd bbq's te roken.
Op mijn balkon in de volle zon ook nog een BBQ is teveel warmte.quote:Op maandag 22 april 2019 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, in het Oosterpark mag dat nog. Op steeds meer plekken niet waardoor het hier soms wel bizar veel wordt gedaan. Dan staan er meer dan honderd bbq's te roken.
hoe heette dat spul ook al weer? (geen zin om terug te zoekenquote:Op maandag 22 april 2019 21:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm het komt gewoon van de drogist dus zal wel chemisch zijn dan
Da's niet best danquote:Op maandag 22 april 2019 21:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm het komt gewoon van de drogist dus zal wel chemisch zijn dan
Varkens zijn het.quote:Op maandag 22 april 2019 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
In de zomer was het er niet leuk meer https://www.at5.nl/artike(...)-na-zomerse-zaterdag
Jeuzes, ze moeten gewoon hun eigen rotzooi meenemen en in eigen container mikken. Ik snap die mensen niet.quote:Op maandag 22 april 2019 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
In de zomer was het er niet leuk meer https://www.at5.nl/artike(...)-na-zomerse-zaterdag
Ambre Solaire Kids Anti‑Zand Spray SPF 50+quote:Op maandag 22 april 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
hoe heette dat spul ook al weer? (geen zin om terug te zoeken)
Als het niet dezelfde dag opgeruimd wordt, en dat komt op sommige plekken voor, dan gaan ze er de volgende dag gewoon weer tussen zitten. Heel apart.quote:Op maandag 22 april 2019 21:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jeuzes, ze moeten gewoon hun eigen rotzooi meenemen en in eigen container mikken. Ik snap die mensen niet.
dank uquote:Op maandag 22 april 2019 21:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ambre Solaire Kids Anti‑Zand Spray SPF 50+
De wetenschapper gaat het onderzoekenquote:Op maandag 22 april 2019 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's niet best dan![]()
Recce zal ook wel teleurgesteld zijn.
Ik las Anti Kids Spray.quote:Op maandag 22 april 2019 21:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ambre Solaire Kids Anti‑Zand Spray SPF 50+
oehhhh dat klinkt goedquote:
Apart zeker ja.quote:Op maandag 22 april 2019 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als het niet dezelfde dag opgeruimd wordt, en dat komt op sommige plekken voor, dan gaan ze er de volgende dag gewoon weer tussen zitten. Heel apart.
Tja, niet iedereen vindt dat normaal blijkbaar. Kijk eens in de omgeving van een McDonalds....overal vind je die zooi daarvan. En dan sturen die nog medewerkers naar buiten om de omgeving enigszins op te ruimen.quote:Op maandag 22 april 2019 21:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jeuzes, ze moeten gewoon hun eigen rotzooi meenemen en in eigen container mikken. Ik snap die mensen niet.
Nah, er zijn ook wel leuke kinderenquote:Op maandag 22 april 2019 21:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
Ja, klopt. Walgelijk gedrag.quote:Op maandag 22 april 2019 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen vindt dat normaal blijkbaar. Kijk eens in de omgeving van een McDonalds....overal vind je die zooi daarvan. En dan sturen die nog medewerkers naar buiten om de omgeving enigszins op te ruimen.
quote:Op maandag 22 april 2019 21:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet nodig, ik hou ze al op afstand met m'n deathstare.
quote:Op maandag 22 april 2019 21:37 schreef Recce het volgende:
Veel paardenbloemen:
[ afbeelding ]
Paarden doen tegenwoordig ook aan mode:
[ afbeelding ]
Koetjes:
[ afbeelding ]
Deze koe kan z'n tong in z'n neus stoppen:
[ afbeelding ]
Dat ding van het paard is tegen de vliegen.quote:Op maandag 22 april 2019 21:37 schreef Recce het volgende:
Veel paardenbloemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie plaatjes.quote:Op maandag 22 april 2019 21:37 schreef Recce het volgende:
Veel paardenbloemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nice!quote:Op maandag 22 april 2019 21:37 schreef Recce het volgende:
Veel paardenbloemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koetjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel handig als je geen zakdoek bij je hebt.quote:Op maandag 22 april 2019 21:37 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat wist ik. Sommigen hadden een heel masker op en hadden toch veel last van de vliegen. Ik kan me niet herinneren dat paarden vroeger zoveel last van vliegen hadden.quote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat ding van het paard is tegen de vliegen.
Het is ook meer voor de gemoedsrust van de eigenaar.quote:Op maandag 22 april 2019 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Sommigen hadden een heel masker op en hadden toch veel last van de vliegen. Ik kan me niet herinneren dat paarden vroeger zoveel last van vliegen hadden.
Ik heb expres een kids dinges gekocht zodat ik m’n overbezorgde tantepraktijken op ze kan loslatenquote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk. Heb ook niet veel kinderen in mijn directe omgeving.
Nah, sommige paarden waren heel monomaan met hun kop aan het jaknikken. Die werden er helemaal gek van. Misschien helpt het ook niet dat de eigenaren de manen knippen.quote:Op maandag 22 april 2019 21:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is ook meer voor de gemoedsrust van de eigenaar.
Mijn neven/nicht zijn 20+, die zitten niet meer te wachten op kids dingesenquote:Op maandag 22 april 2019 21:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb expres een kids dinges gekocht zodat ik m’n overbezorgde tantepraktijken op ze kan loslaten
Crazy horsesquote:Op maandag 22 april 2019 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, sommige paarden waren heel monomaan met hun kop aan het jaknikken. Die werden er helemaal gek van. Misschien helpt het ook niet dat de eigenaren de manen knippen.
quote:Op maandag 22 april 2019 21:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mijn neven/nicht zijn 20+, die zitten niet meer te wachten op kids dingesen
Met een fles Southern Comfort misschien.quote:Op maandag 22 april 2019 21:47 schreef TillyB het volgende:
[..]ik zie je al achter ze aanrennen met een flessie
quote:Op maandag 22 april 2019 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een fles Southern Comfort misschien.
Never againquote:Op maandag 22 april 2019 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een fles Southern Comfort misschien.
Ik dacht al; ik zeg niks, dan ziet niemand het.quote:Op maandag 22 april 2019 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zit ook nog eens op de bank met Chufi en Mo.
Dat wordt ongemakkelijk. Chufi wilde misbruik maken van de situatie zaterdag.quote:Op maandag 22 april 2019 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die bank is inmiddels al zo gewoon geworden dat boeit eik niemand wat.quote:Op maandag 22 april 2019 21:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik dacht al; ik zeg niks, dan ziet niemand het.
quote:Op maandag 22 april 2019 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is jou nog niet gelukt?quote:Op maandag 22 april 2019 21:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die bank is inmiddels al zo gewoon geworden dat boeit eik niemand wat.
Oh ja, nou je 't zegt herinner ik 't me weer. Lousy.quote:Op maandag 22 april 2019 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt ongemakkelijk. Chufi wilde misbruik maken van de situatie zaterdag.
Die kunnen echt niet meer.quote:Op maandag 22 april 2019 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt als een oude Old Shaaterhand of Winnetou film
quote:Op maandag 22 april 2019 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt als een oude Old Shaaterhand of Winnetou film
Bully Herbigquote:Op maandag 22 april 2019 22:13 schreef mario390 het volgende:
de filme van michael "bully" herbig zijn de successfulsten duitse filme überhaupt
Ze is wel een kaboutervrouwtje, hč?quote:Op maandag 22 april 2019 22:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]nah ja, Dolly is iconisch, maar ik luister d'r niet doorgaans.
0-0 tegen de jonkies van AZ ..quote:Op maandag 22 april 2019 22:19 schreef Recce het volgende:
Wij zijn trouwens Keukenkampioenen in Twente.![]()
![]()
Pas maar op Ajax, we komen eraan!
Win eerst maar eens van PEC.quote:Op maandag 22 april 2019 22:19 schreef Recce het volgende:
![]()
Maatje Prisha ja?quote:Op maandag 22 april 2019 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is wel een kaboutervrouwtje, hč?
Feli.quote:Op maandag 22 april 2019 22:19 schreef Recce het volgende:
![]()
Bully kan echt alles.quote:Op maandag 22 april 2019 22:21 schreef mario390 het volgende:
michael herbig spelt in de film 3 rollen apachachi ,winnetouch en grauer star
Eerst maar eens zorgen dat jullie volgend seizoen niet weer allerlei boetes en puntenaftrek krijgen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:19 schreef Recce het volgende:
![]()
1,52m lees ik.quote:Op maandag 22 april 2019 22:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maatje Prisha ja?Dan zal ze het ook wel goed doen op een graafmasjien.
Die boetes betaalt de gemeente wel.quote:Op maandag 22 april 2019 22:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Eerst maar eens zorgen dat jullie volgend seizoen niet weer allerlei boetes en puntenaftrek krijgen.
Ik hoop dat dat nou een keer voorbij is inderdaad. Geld voor spelers zal er niet echt zijn, dus het wordt een moeilijk verhaal volgend jaar.quote:Op maandag 22 april 2019 22:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Eerst maar eens zorgen dat jullie volgend seizoen niet weer allerlei boetes en puntenaftrek krijgen.
De gemeentebelastingen zullen vast weer stijgen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die boetes betaalt de gemeente wel.
Je moet wat over hebben voor je club!quote:Op maandag 22 april 2019 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
De gemeentebelastingen zullen vast weer stijgen.
Ze hadden al een andere trainer op het oog, begreep ik. Oude trainer moet een afkooppremie en alles.quote:Op maandag 22 april 2019 22:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je club!
Goa stoan a'j veur Twente bint!quote:Op maandag 22 april 2019 22:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je club!
Dat schijnt normaal te zijn.quote:Op maandag 22 april 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hadden al een andere trainer op het oog, begreep ik. Oude trainer moet een afkooppremie en alles.
Nee, ik kom er nog niet lekker in!quote:Op maandag 22 april 2019 22:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Het past toch niet helemaal bij je vrees ik.
Volgens mij was hij vanmiddag wel bij het kampioensfeest.quote:Op maandag 22 april 2019 22:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Het past toch niet helemaal bij je vrees ik.
Ze gaan een NK Wielrennen houden hier op doorgaande wegen, las ik toevallig.quote:Op maandag 22 april 2019 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij was hij vanmiddag wel bij het kampioensfeest.
quote:Op maandag 22 april 2019 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij was hij vanmiddag wel bij het kampioensfeest.
Ik vind het wel slim dat ze voor de doorgaande wegen hebben gekozen!quote:Op maandag 22 april 2019 22:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze gaan een NK Wielrennen houden hier op doorgaande wegen, las ik toevallig.
quote:Op maandag 22 april 2019 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim dat ze voor de doorgaande wegen hebben gekozen!
Dan kan je er niet langsquote:Op maandag 22 april 2019 22:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb je meestal niet zoveel last van. Alleen van vlak voor de koers even langskomt tot ze allemaal voorbij zijn is dan de boel even afgezet.quote:Op maandag 22 april 2019 22:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval lol gehad.quote:Op maandag 22 april 2019 22:46 schreef Lyza666 het volgende:
Douchen en naar bed maar. Het is weer over met de vrije dagen![]()
Een fijne avond/nacht
Hihiquote:Op maandag 22 april 2019 22:46 schreef Lyza666 het volgende:
Douchen en naar bed maar. Het is weer over met de vrije dagen![]()
Een fijne avond/nacht
Ze gaan rondjes rijden.quote:Op maandag 22 april 2019 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim dat ze voor de doorgaande wegen hebben gekozen!
Wordt het een ronde parcours of een lang trajectquote:Op maandag 22 april 2019 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet alleen ik, dat gaat nog wel wat worden.
4 of 5 keer de boel afzetten wordt dat dan 3 dagen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heb je meestal niet zoveel last van. Alleen van vlak voor de koers even langskomt tot ze allemaal voorbij zijn is dan de boel even afgezet.
Zaterdag en zondag gaan ze rondjes rijdenquote:Op maandag 22 april 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt het een ronde parcours of een lang traject
Ja, rondjes rijden is kut.quote:Op maandag 22 april 2019 22:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
4 of 5 keer de boel afzetten wordt dat dan 3 dagen.
quote:
Denk dat ik maar op een bank met tree Schultenbrau langs parcours ga zitten dan.quote:
Hier was wel eens de eerste rit van de Giro door de straat. Dat was een tijdrit dus dat duurde ook langer. Maar na de laatste coureur was het binnen een kwartiertje allemaal weer toegankelijk.quote:Op maandag 22 april 2019 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Denk dat ik maar op een bank met tree Schultenbrau langs parcours ga zitten dan.
Flinke spijkers nodig om hem aan het kruis te nagelen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij mot weer een Jezusje pullen hoor met z'n wederopstanding
quote:Op maandag 22 april 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Flinke spijkers nodig om hem aan het kruis te nagelen.
quote:Op maandag 22 april 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Flinke spijkers nodig om hem aan het kruis te nagelen.
Zozo en dat ging goed met de hex?quote:Op maandag 22 april 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik ben met mn Ex op pad geweest mega dierenwinkel en de Makro
quote:Op maandag 22 april 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou lekker welkom weer zeg tering
quote:Op maandag 22 april 2019 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]sorry ik vroeg me altijd al af waarom ik nou juist dát woord had onthouden en verder niets, maar nu kwam ie ineens toch van pas
En nog een beurt gegeven?quote:Op maandag 22 april 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik ben met mn Ex op pad geweest mega dierenwinkel en de Makro
Ook nog een meubelboulevardje gedaan?quote:Op maandag 22 april 2019 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Hele file voor de afslagvoor de Hornbach
Ondanks die gore reclamequote:Op maandag 22 april 2019 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Hele file voor de afslagvoor de Hornbach
Neequote:Op maandag 22 april 2019 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook nog een meubelboulevardje gedaan?
De echte mannen konden het niet aanquote:Op maandag 22 april 2019 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, dat was hier wel een dingetje, geloof ik.
Nee maar vrouwen moeten alles voorbereiden schijnbaar, Morris heeft een stoelhangmatquote:Op maandag 22 april 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee wissik. Zijn de katten er al dan?
Ja natuurlijk! Een watquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar vrouwen moeten alles voorbereiden schijnbaar, Morris heeft een stoelhangmat
De Hornbach zit op de de klusboulevard.quote:Op maandag 22 april 2019 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook nog een meubelboulevardje gedaan?
Oh ja het nieuwe gezellig, ik las zoietsquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, saaiheid is de ... o wacht.
Ja pas op hoor ik hou je in de gatenquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, saaiheid is de ... o wacht.
Ja in nieuwegein is dat echt zoquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Hornbach zit op de de klusboulevard.
Ja, dat is weer een ander gedeelte van het industrieterrein.quote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Hornbach zit op de de klusboulevard.
Blijken toch tere zieltjesquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die zich niet druk zouden maken.
quote:
Nee hoorquote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]love it
ehh btw ik stuur altijd alle Morris foto's door naar m'n Pakistaanse zuster hoop niet dat je het erg vindt![]()
is nogal kattenfan
Oooh die was verantwoordelijk voor de quotehossel?quote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde sacha ook de moeite besparen.
Katten vinden rare dingen leuk, ik heb allemaal van die meuk overalquote:
Klotehossel?quote:Op maandag 22 april 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oooh die was verantwoordelijk voor de quotehossel?
Is Elvis al over het verlies van zijn broertje heen?quote:Op maandag 22 april 2019 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had hem eerst onder de ratten gehangen, Elvis over de zeik rukken aan die riempjes
Danny die kale baas natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oooh die was verantwoordelijk voor de quotehossel?
Ja hij is nu close met Yogi geen porem hij is 2 x zo groot maar okquote:Op maandag 22 april 2019 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Elvis al over het verlies van zijn broertje heen?
Lijkt wel een pokémon.quote:
Deze is echt leuk.quote:
Jaquote:Op maandag 22 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij lijkt te lachen maar misschien is-ie best chagrijnig, je weet het maar nooit.
Ze kunnen hun ogen niet dichtdoen, daar zou ik niet om kunnen lachen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jadie hebben altijd een lach, 12 euro geen geld ook eigenlijk
Nou dat ging niet vanzelfquote:Op maandag 22 april 2019 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]Dat beest snapt ook dat het voor hem is. Normaal kunnen katten daar nogal eigenwijs in zijn.
Lag wel een beetje voor de hand wat er in de aflevering van vandaag gebeurde, maar ja, dat zag je toch al mijlen van tevoren aankomen.quote:
Ja, zo'n ding moet eerst even getest worden natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat ging niet vanzelfeerst kwam er een krab parade
uuuuuhuhquote:Op maandag 22 april 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die quote van jou klopte gewoon niet. Die had je zelf geschreven
Ja, dat is hier ook, je kan een kat niet sturen eigenlijk.quote:Op maandag 22 april 2019 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo'n ding moet eerst even getest worden natuurlijk.Mijn kat wisselt nu tussen drie zitplaatsen op een dag. Soms komt er één bij of gaat er één af.
Ik probeerde je te helpenquote:Op maandag 22 april 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je probeerde me gewoon voor gek te zetten.
Foutje is menselijk, heel normaal!quote:Op maandag 22 april 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, van m'n voetstuk als enige normale hier.
Je hebt me al twee keer eerder vergeven, ik voel een bijbelverhaal opkomenquote:Op maandag 22 april 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zal ik je deze fout vergeven.
quote:Op maandag 22 april 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja als de SC nergens over gaat word er om Scrut geroepen
Ik heb een groot hartquote:Op maandag 22 april 2019 23:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt me al twee keer eerder vergeven,
Welk? Ik ben niet zo bijbelvast.quote:ik voel een bijbelverhaal opkomen
Ik ook niet nee, ik blijf graag in het positievequote:Op maandag 22 april 2019 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Soms gaat het alleen maar over wat 'we' allemaal kut vinden. Daar heb ik niet altijd zin in.
Was er niet iets met Jezus die Judas 2 x vergeven had en bij de 3e keer zou de haan gaan kraaien ofzo idkquote:Op maandag 22 april 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een groot hart
[..]
Welk? Ik ben niet zo bijbelvast.
Mwah, ik ben ook geen zonnestraaltje maar alleen maar zeggen dat het allemaal kut is leidt tot zo weinig.quote:Op maandag 22 april 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, ik blijf graag in het positieve
Het lijkt me vrij lastig om een normaal iemand voor gek te zetten.quote:Op maandag 22 april 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je probeerde me gewoon voor gek te zetten.
Zou goed kunnen. In mijn jeugd ging ik wel een tijdje één keer per maand naar de kerk, maar dat was om oud papier te halen voor school.quote:Op maandag 22 april 2019 23:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Was er niet iets met Jezus die Judas 2 x vergeven had en bij de 3e keer zou de haan gaan kraaien ofzo idk
Het lucht wel op.quote:Op maandag 22 april 2019 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, ik ben ook geen zonnestraaltje maar alleen maar zeggen dat het allemaal kut is leidt tot zo weinig.
Nee hij zou 3 x liegen dat hij Jezus kon, dus 3 x verradenquote:Op maandag 22 april 2019 23:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Was er niet iets met Jezus die Judas 2 x vergeven had en bij de 3e keer zou de haan gaan kraaien ofzo idk
Nou ja, Tilly is natuurlijk wel fan van Hummie vd Tonnekreek.quote:Op maandag 22 april 2019 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij lastig om een normaal iemand voor gek te zetten.
Ik ben daar wel een natuurtalent in eigenlijk. Alleen de mogelijkheid dat iets kut zou kunnen worden is al genoeg voor mij om daar lekker op door te gaan. Dat doe ik hier maar niet.quote:Op maandag 22 april 2019 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, ik ben ook geen zonnestraaltje maar alleen maar zeggen dat het allemaal kut is leidt tot zo weinig.
quote:
Ik hang wat rond hier soms maar echt op de hoogte van al die in en outs ben ik niet.quote:Op maandag 22 april 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, Tilly is natuurlijk wel fan van Hummie vd Tonnekreek.
Ik blijf erbij dat NK wielrennen een kutparcous is.quote:Op maandag 22 april 2019 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet als je je daar vooral op richt. En al helemaal niet als je het leest.
quote:Op maandag 22 april 2019 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Vanmiddag een cassiere bij de Makro met een paar jopen, ik had de neiging om mijn bankpas er tussendoor te schuiven
Als je het maar op een creatieve manier doet, vind ik het oké. Soms.quote:Op maandag 22 april 2019 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben daar wel een natuurtalent in eigenlijk. Alleen de mogelijkheid dat iets kut zou kunnen worden is al genoeg voor mij om daar lekker op door te gaan. Dat doe ik hier maar niet.
Hmmm, ik ben juist blij dat het niet hier is.quote:Op maandag 22 april 2019 23:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat NK wielrennen een kutparcous is.
De hele dag klagen over hoe kut alles is, is wel redelijk deprimerend inderdaad. Dat lees ik ook liever niet.quote:Op maandag 22 april 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je het maar op een creatieve manier doet, vind ik het oké. Soms.
Paar rondjes A'dam met die tramrails lijkt me wel lachen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je het maar op een creatieve manier doet, vind ik het oké. Soms.
Nah ja, scrollen maarquote:Op maandag 22 april 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
De hele dag klagen over hoe kut alles is, is wel redelijk deprimerend inderdaad. Dat lees ik ook liever niet.
Is dit normaal?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fe fe naa efe inti na, o ba tu le ka
O so ne nu fu na yese
Ebeti a to nti
1 keer op mn bek gegaan ooit lang geleden ....quote:Op maandag 22 april 2019 23:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Paar rondjes A'dam met die tramrails lijkt me wel lachen.
'It is because of the beauty that is why a woman holds her breasts when she runs, not because the breasts is going to fall.’quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fe fe naa efe inti na, o ba tu le ka
O so ne nu fu na yese
Ebeti a to nti
quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
'It is because of the beauty that is why a woman holds her breasts when she runs, not because the breasts is going to fall.’
Mooie vertaling.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:05 schreef mario390 het volgende:
schokolade met rosettomoor haha hilarisch![]()
Ik in ieder geval wel.quote:
Ik had van de week ITT willen draaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |