Oh ja het nieuwe gezellig, ik las zoietsquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, saaiheid is de ... o wacht.
Ja pas op hoor ik hou je in de gatenquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, saaiheid is de ... o wacht.
Ja in nieuwegein is dat echt zoquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Hornbach zit op de de klusboulevard.
Ja, dat is weer een ander gedeelte van het industrieterrein.quote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Hornbach zit op de de klusboulevard.
Blijken toch tere zieltjesquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die zich niet druk zouden maken.
quote:
Nee hoorquote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]love it
ehh btw ik stuur altijd alle Morris foto's door naar m'n Pakistaanse zuster hoop niet dat je het erg vindt![]()
is nogal kattenfan
Oooh die was verantwoordelijk voor de quotehossel?quote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde sacha ook de moeite besparen.
Katten vinden rare dingen leuk, ik heb allemaal van die meuk overalquote:
Klotehossel?quote:Op maandag 22 april 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oooh die was verantwoordelijk voor de quotehossel?
Is Elvis al over het verlies van zijn broertje heen?quote:Op maandag 22 april 2019 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had hem eerst onder de ratten gehangen, Elvis over de zeik rukken aan die riempjes
Danny die kale baas natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oooh die was verantwoordelijk voor de quotehossel?
Ja hij is nu close met Yogi geen porem hij is 2 x zo groot maar okquote:Op maandag 22 april 2019 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Elvis al over het verlies van zijn broertje heen?
Lijkt wel een pokémon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |