quote:
Die heeft dan geen last van bloedmijt voorlopig.quote:Op maandag 22 april 2019 17:29 schreef Allures het volgende:
Of die docu toen over die chick die die bodybuild wedstrijd deed en 27 eieren per dag at
Stel je voor dat je bloederige eierdooiers zou menstrueren. Al voelt het nu soms al zo.quote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef Elvi het volgende:
Ik weet nu wel dat 1 eierdooier 20 gram weegt.
iieeeuwquote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vandaag op terrasje kreeg ik een plak cake.
Brak er een stukje af, was al vrij hard, dus dacht dat hij lang had gelegen, neem een heel klein stukje om te proeven...
Smaakt naar deo of schoonmaakmiddel ofzo![]()
Dus ik zeg dat tegen de serveerster (mijn dochter) blijkt dat degene die de cake heeft gepakt, de demonstratie cake die ze in hebben gespoten met haarlak heeft gepakt![]()
EEEWWWquote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Brak er een stukje af, was al vrij hard, dus dacht dat hij lang had gelegen, neem een heel klein stukje om te proeven...
Dus ik zeg dat tegen de serveerster (mijn dochter) blijkt dat degene die de cake heeft gepakt, de demonstratie cake die ze in hebben gespoten met haarlak heeft gepakt![]()
quote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je hebt nu geen kut aan die herinnering natuurlijk. Moeten wij ons nu herinneren dat we jou er morgen aan moeten herinneren?quote:Op maandag 22 april 2019 17:39 schreef Lotusss het volgende:
Moet morgen weer eieren kopen... die van mij zijn op. Thanks voor de herinnering
Nee. Wunderlist boodschappenlijstquote:Op maandag 22 april 2019 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt nu geen kut aan die herinnering natuurlijk. Moeten wij ons nu herinneren dat we jou er morgen aan moeten herinneren?
Voelt soms al zo, idd.quote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stel je voor dat je bloederige eierdooiers zou menstrueren. Al voelt het nu soms al zo.
Daarom ben ik m'n eigen plant aan het groeien.quote:Op maandag 22 april 2019 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Avocado's zijn twee euro tegenwoordig
Nog 20 jaarquote:Op maandag 22 april 2019 17:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom ben ik m'n eigen plant aan het groeien.
En is niet eens zeker dat er ooit vruchten aan komenquote:
En dan nog 20 jaar op de fruitschaal tussen soort van rijp en echt rijpquote:
En dan moet je er nog precies dat ene half uurtje bij in de buurt zijn dat ie precies goed isquote:Op maandag 22 april 2019 17:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En is niet eens zeker dat er ooit vruchten aan komenDat zou wel heel gaaf zijn
Gewoon zo een voordeelnetje scoren, die zijn ook niet zo grootquote:Op maandag 22 april 2019 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Avocado's zijn twee euro tegenwoordig
Dat jaquote:Op maandag 22 april 2019 17:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan moet je er nog precies dat ene half uurtje bij in de buurt zijn dat ie precies goed is
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 22 april 2019 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Eten en slapen.quote:Op maandag 22 april 2019 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Weekend? Vanavond bedoel jequote:Op maandag 22 april 2019 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Komend weekend bedoel je? Nee slapen gok ik zoquote:Op maandag 22 april 2019 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Owja, niet vergeten iddquote:Op maandag 22 april 2019 18:10 schreef CherryLips het volgende:
GoT kijken straks, voor ik te veel spoilers heb gelezen.
Net gedaan, was heerlijkquote:
Oh ja. Maandag. Goed dat je t zegt.quote:Op maandag 22 april 2019 18:10 schreef CherryLips het volgende:
GoT kijken straks, voor ik te veel spoilers heb gelezen.
Ben het hele weekend niet oké geweest; vanmorgen kon ik niet werken. Dat haal ik morgenochtend in.quote:
Dat zijn vaak wel de beste kapsalons.quote:
Zijn er al veel nieuwe babydiertjes geboren op de kinderboerderij?quote:Op maandag 22 april 2019 18:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat zijn vaak wel de beste kapsalons.
En dan nodig je mij niet uit?!?!quote:
Nee, Kopjechino doesn't share foodquote:Op maandag 22 april 2019 18:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan nodig je mij niet uit?!?!
Dan maar zelf een patatje oorlog maken.
quote:
Goed om te weten.quote:Op maandag 22 april 2019 18:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Kopjechino doesn't share food
Patettasquote:
Die zijn de laatste dagen hartstikke lief en knuffelig voor mijquote:
Totaal 12... uit m'n hoofd 4 mini-schaapjes en 8 mini-geitjes (waarvan er 4 dwerggeitjes zijn... OMG *smelt*quote:Op maandag 22 april 2019 18:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn er al veel nieuwe babydiertjes geboren op de kinderboerderij?
Ik ben jaloers op je energie! Ben vandaag niet verder gekomen dan de afwas (van 4 dagenquote:Op maandag 22 april 2019 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vandaag een heel nuttige dag gehad vind ik zelf.
Eerst vanmorgen t huishouden gedaan, toen de weekboodschappen, wat bloemetjes gezaaid en een insectenhotel gemaakt en nu staat de soep op![]()
Best fijn om pruductief te zijn
Ik ben ook jaloers, ik heb boodschappen gedaan, tuinhangen en bankhangen, dat was het. Oh en ik heb de energie gehad om netflix aan te zettenquote:Op maandag 22 april 2019 18:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je energie! Ben vandaag niet verder gekomen dan de afwas (van 4 dagen), de kattenbak schoon scheppen en kattenkots opruimen....
Late reactie, ja want dan geen kaasquote:
Geen kaas?quote:Op maandag 22 april 2019 18:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Late reactie, ja want dan geen kaas
Schop onder je ass zou je moeten krijgen.quote:Op maandag 22 april 2019 18:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je energie! Ben vandaag niet verder gekomen dan de afwas (van 4 dagen), de kattenbak schoon scheppen en kattenkots opruimen....
Ik lust geen kaas.quote:
Ik wou dat dat hielp.quote:Op maandag 22 april 2019 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schop onder je ass zou je moeten krijgen.
quote:
Hij was al van mij. Kaashatersquote:
quote:
Sorry, Air en ik staan hierin samen, het is niet anders...quote:
quote:
Tja ben op zich ook liever lui dan moe maar dwing mezelf wat te doen. Zeker in barre tijden haalt beweging je uit je negatieve denkspiraal. Voor mij is dat bv 3-4 uur fietsen. Een ander zou kunnen wandelen.quote:Op maandag 22 april 2019 18:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wou dat dat hielp.
Maar morgen weer aan het werk gelukkig. Zo niet, dan toch.
Burnout is een bitch. Meer wil ik niet aan jou kwijt momenteel.quote:Op maandag 22 april 2019 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja ben op zich ook liever lui dan moe maar dwing mezelf wat te doen. Zeker in barre tijden haalt beweging je uit je negatieve denkspiraal. Voor mij is dat bv 3-4 uur fietsen. Een ander zou kunnen wandelen.
Maar kan ook tegen een boom praten he?
Hele goede poging weer om een interessante constructieve discussie uit te lokken hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja ben op zich ook liever lui dan moe maar dwing mezelf wat te doen. Zeker in barre tijden haalt beweging je uit je negatieve denkspiraal. Voor mij is dat bv 3-4 uur fietsen. Een ander zou kunnen wandelen.
Maar kan ook tegen een boom praten he?
Jij niet dan?quote:Op maandag 22 april 2019 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he. Straks gaat hij ook nog zeggen dat ie geneukt heeft
Ik ook niet hoor Fax, sinds eind februari staat de boel droogquote:
Zo subtiel ook.quote:Op maandag 22 april 2019 19:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Hele goede poging weer om een interessante constructieve discussie uit te lokken hoor.
Geef eens een cijfer van 1 t/m 10. Waarbij 10 heel goed is en 1 heel slecht.quote:Op maandag 22 april 2019 19:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Hele goede poging weer om een interessante constructieve discussie uit te lokken hoor.
-5.quote:Op maandag 22 april 2019 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geef eens een cijfer van 1 t/m 10. Waarbij 10 heel goed is en 1 heel slecht.
-8989834095834958345738938465934695837450983453709870.quote:Op maandag 22 april 2019 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geef eens een cijfer van 1 t/m 10. Waarbij 10 heel goed is en 1 heel slecht.
Doesliefquote:Op maandag 22 april 2019 19:20 schreef Allures het volgende:
Los is altijd wel het zwakzinnige broertje van mch wat dat betreft
Ik bedoel, of je hem nou mag of niet, hij stirt de pot in ieder geval met wat meer stijl
Zeg jij eens iets tegen een ander wat een ander zou kunnen helpen.quote:Op maandag 22 april 2019 19:20 schreef Allures het volgende:
Ik bedoel, of je hem nou mag of niet, hij stirt de pot in ieder geval met wat meer stijl
Ho ho, ik reageerde, weliswaar per whatsapp dus je kon dat niet wetenquote:Op maandag 22 april 2019 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was oprecht tegen Lotuss en niet ah trollen.
Ze gaf wat aan en:
1 niemand reageerde
2 Los reageerde en gaf tips. (Op een ietwat ongenuanceerde manier misschien).
Wie is hier nu de botte Harrie. C’mon.
oeh heb ik een gevoelig plekje gevonden?quote:Op maandag 22 april 2019 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg jij eens iets tegen een ander wat een ander zou kunnen helpen.
Enige waar jij over praat is Allures. Niets mis mee maar een ander heeft er niks aan.
Is dat een advies?quote:Op maandag 22 april 2019 19:27 schreef AirwiN het volgende:
Sowieso mensen die denken ongevraagd adviezen en tips te moeten geven. Pleur op!
Heb je ze bemoedigend toegesproken vandaag?quote:Op maandag 22 april 2019 19:29 schreef Californium het volgende:
Nou, ik ben benieuwd hoeveel cellen ik morgen nog heb leven
Incellen? Welke gek gaat er trouwens vandaag vrijwillig werken?quote:Op maandag 22 april 2019 19:29 schreef Californium het volgende:
Nou, ik ben benieuwd hoeveel cellen ik morgen nog heb leven
quote:Op maandag 22 april 2019 19:20 schreef Allures het volgende:
Een wensquote:
Weet je wat jij zou moeten doen? Naar de kamer van koophandel.quote:Op maandag 22 april 2019 19:27 schreef AirwiN het volgende:
Sowieso mensen die denken ongevraagd adviezen en tips te moeten geven. Pleur op!
?quote:Op maandag 22 april 2019 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je cluppie nog trouwens.
Bel dat schooljuffie ff op danquote:Op maandag 22 april 2019 19:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor Fax, sinds eind februari staat de boel droog
Gisteravond gewoon 2 hazen zo hoppa achterover geduwd.quote:Op maandag 22 april 2019 19:20 schreef Faxie het volgende:
Ben nu met het kontje van m'n haasje bezig
Neequote:Op maandag 22 april 2019 19:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Vertaal dat eens naar normaal Nederlands aub
quote:Op maandag 22 april 2019 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteravond gewoon 2 hazen zo hoppa achterover geduwd.
Of mensen die doen alsof een burnout of depressie per definitie op die manier te voorkomen isquote:Op maandag 22 april 2019 19:26 schreef Californium het volgende:
Ik vond mensen die mij vertelden dat ik maar moest gaan bewegen toen ik diep in een depressie zat maar irritant. Bed uitkomen was al lastig
Nee.quote:Op maandag 22 april 2019 19:33 schreef MCH het volgende:
Ben ik heel gevoelloos als ik denk dat dit een domme actie is?
https://nos.nl/artikel/22(...)jk-auto-ongeluk.html
Ik heb ze geëlektrocuteerd vandaagquote:Op maandag 22 april 2019 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ze bemoedigend toegesproken vandaag?
Ik kon alleen donderdagochtend nog een afspraak krijgen voor wat ik moet doen en ze moeten ongeveer 60 uur incuberen daarvoor dus nu was de enige tijdquote:Op maandag 22 april 2019 19:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Incellen? Welke gek gaat er trouwens vandaag vrijwillig werken?
Ben dan wel benieuwd hoe je er bovenop bent gekomen.quote:Op maandag 22 april 2019 19:26 schreef Californium het volgende:
Ik vond mensen die mij vertelden dat ik maar moest gaan bewegen toen ik diep in een depressie zat maar irritant. Bed uitkomen was al lastig
Eenmaal er een beetje bovenop en weer in staat een gesprek met mensen te voeren werkte het welTijdje aan boksen gedaan. Man wat was dat fijn
. Toen ging ik door mijn enkel
Wat ik wil zeggen: Iedereen is andersWat voor de 1 werkt werkt voor de ander niet. Mensen moeten geen aannames opdwingen uit eigen ervaring. Tips geven kan altijd natuurlijk maar niet iedereen zit daarop te wachten
Heel irritant jaquote:Op maandag 22 april 2019 19:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Of mensen die doen alsof een burnout of depressie per definitie op die manier te voorkomen is'Want mijn hoofd wordt er zo lekker leeg van'.
Ja dat is het hele punt van het probleem hè, dat zulke normale mechanismen voor de juiste balans dan niet meer werken.
Joe!quote:Op maandag 22 april 2019 19:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Incellen? Welke gek gaat er trouwens vandaag vrijwillig werken?
Er is iig niks mis met jouw geheugen.quote:
Nee je moet je idd vd buiten wereld afsluiten en de hele dag in bed liggen.quote:Op maandag 22 april 2019 19:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Of mensen die doen alsof een burnout of depressie per definitie op die manier te voorkomen is'Want mijn hoofd wordt er zo lekker leeg van'.
Ja dat is het hele punt van het probleem hè, dat zulke normale mechanismen voor de juiste balans dan niet meer werken.
Ik zeg tegen terminale kankerpatiënten ook altijd dat ze moeten gaan bewegen omdat dat bewezen het risico op kanker verkleint.quote:Op maandag 22 april 2019 19:26 schreef Californium het volgende:
Eenmaal er een beetje bovenop en weer in staat een gesprek met mensen te voeren werkte het welTijdje aan boksen gedaan. Man wat was dat fijn
. Toen ging ik door mijn enkel
Wat ik wil zeggen: Iedereen is andersWat voor de 1 werkt werkt voor de ander niet. Mensen moeten geen aannames opdwingen uit eigen ervaring. Tips geven kan altijd natuurlijk maar niet iedereen zit daarop te wachten
Want dat is idd het punt dat ik maak.quote:Op maandag 22 april 2019 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je moet je idd vd buiten wereld afsluiten en de hele dag in bed liggen.
Maar in het geval van relaties zijn de meningen daarover vaak 180 graden gedraaid...quote:Op maandag 22 april 2019 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg tegen terminale kankerpatiënten ook altijd dat ze moeten gaan bewegen omdat dat bewezen het risico op kanker verkleint.![]()
Ik heb er echt zo'n bloedhekel aan, mensen die goedbedoelde maar waardeloze tips geven aan anderen die iets mankeren
Jezus, geef Lospedrosa dan ook niet wat ie wil. Voor zo'n slappe kut poging ook nogquote:Op maandag 22 april 2019 19:38 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil deze discussie afsluiten met dat heel veel mensen onwetend zijn over burnout en dat de ene persoon met burnout niet de andere is. Ook is burnout niet per se gerelateerd aan een werkomgeving, maar deze kan ook privé getriggerd worden.
Sommige mensen zijn gebaat bij een trap-onder-de-kont therapie. Bij anderen werkt dat totaal niet, juist omdat zij bij zichzelf altijd die techniek gehanteerd hebben, waardoor ze juist in die burnout geraakt zijn.
Bij mij kreeg ik van mijn psych pas toestemming om "werk" te vinden per afgelopen januari. Nu werk ik 3x 3 uur per week (met superveel plezier!!) maar qua energie bevind ik mij echt op het randje. Als er ook maar IETS misgaat, dan trek ik het al niet - en dat heeft meteen zijn weerslag op mijn huishouden. Heel beschamend: heb 4 dagen lang de afwas bijvoorbeeld niet gedaan, laat staan stofzuigen etc.
Niet te spreken over sociale contacten... het is dat mijn vrienden het gelukkig begrijpen en snappen dat ik niet langs kan komen oid, maar ik ben 4 weken geleden voor het laatst bij vrienden geweest. Daten of iets anders heb ik gewoon de energie niet voor.
Klote, maar werkritme opbouwen heeft bij mij prio. Ook al is het aantal uur wellicht eigenlijk al te veel...
In een notendop:quote:Op maandag 22 april 2019 19:35 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd hoe je er bovenop bent gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Zo attentquote:Op maandag 22 april 2019 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg tegen terminale kankerpatiënten ook altijd dat ze moeten gaan bewegen omdat dat bewezen het risico op kanker verkleint.![]()
Ik gebruik de Calm meditatie app. Niks spiritueels, gewoon ademhalingsoefeningen enzo. Wel in het Engels.quote:Op maandag 22 april 2019 19:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Heel irritant ja
Wat was ook alweer die app die iemand hier gebruikte om je hoofd beter leeg te maken? Los volgens mij?
quote:Op maandag 22 april 2019 19:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Jezus, geef Lospedrosa dan ook niet wat ie wil. Voor zo'n slappe kut poging ook nog
Dit wel ja.quote:Op maandag 22 april 2019 19:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Jezus, geef Lospedrosa dan ook niet wat ie wil. Voor zo'n slappe kut poging ook nog
Ik ben denk ik niet gevoelig genoeg om deze snaar te voelenquote:Op maandag 22 april 2019 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je moet je idd vd buiten wereld afsluiten en de hele dag in bed liggen.
Probleem met deze generatie is dat wat je ook zegt het altijd wel weer een gevoelige snaar raakt.
Toch? Laatst was er één zo geëmotioneerd door mijn goede intenties dat dat hij moest huilen van blijdschap! Maar heeft blijkbaar mijn tip niet opgevolgd want is nu overleden. Tja, als je niet beter wíl worden....quote:
Eigen schuld dikke bult toch.quote:Op maandag 22 april 2019 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch? Laatst was er één zo geëmotioneerd door mijn goede intenties dat dat hij moest huilen van blijdschap! Maar heeft blijkbaar mijn tip niet opgevolgd want is nu overleden. Tja, als je niet beter wíl worden....
Helaas ben ik daar door de manier waarop hij mijn dm's beantwoord ook achter.quote:Op maandag 22 april 2019 19:39 schreef Allures het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 22 april 2019 19:44 schreef MissMSX het volgende:
Luchtvochtigheid van 20%...SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 april 2019 19:40 schreef Californium het volgende:
[..]
In een notendop:Wat zoek je dan in godsnaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 april 2019 19:40 schreef Californium het volgende:
[..]
In een notendop:Sterk. Keep up iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
Je gaat hem ook nog dmmen? Ja verspil de weinige energie die je hebt daar aanquote:Op maandag 22 april 2019 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Helaas ben ik daar door de manier waarop hij mijn dm's beantwoord ook achter.
Er is een verschil tussen onwetendheid en onverschilligheid.
Rust in mijn kop.quote:
Het probleem met jou is de diarree die uit je hersenen komt en waarvan je ook nog de behoefte hebt die met ons te delen.quote:Op maandag 22 april 2019 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Probleem met deze generatie is dat wat je ook zegt het altijd wel weer een gevoelige snaar raakt.
Ik doe mijn bestquote:
Dat is wel vaak de toon als het om ziektes, aandoeningen, ongelukken etc gaat. "Ja maar hij/zij/om het even welk gender deed ook (niet) dit en dat, dan vráág je er toch om?".quote:
Tsja, ik ben naïef. Ik heb ervan geleerd nu. So sue me.quote:Op maandag 22 april 2019 19:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Je gaat hem ook nog dmmen? Ja verspil de weinige energie die je hebt daar aan
Je ziet toch ook wel wat ie wil. Is ook pas 12x aan je uitgelegd
Luchtvochtigheid van 20%...Je ziet er goed uit meid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Luchtvochtigheid van 20%...Wel een goed gebit zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Echt zelfkennis is jou vreemd.quote:Op maandag 22 april 2019 19:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Het probleem met jou is de diarree die uit je hersenen komt en waarvan je ook nog de behoefte hebt die met ons te delen.
Echt een beetje zo'n Instagram aandachtshoertje ben je, je zou prima in 'deze' generatie passen. Stupid people zijn tegenwoordig famous.
Ik vind het meer zo'n knulletje opende basisschool die thuis niet gezien wordt en dan op school alleen maar op een negatieve manier om aandacht kan vragenquote:Op maandag 22 april 2019 19:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Het probleem met jou is de diarree die uit je hersenen komt en waarvan je ook nog de behoefte hebt die met ons te delen.
Echt een beetje zo'n Instagram aandachtshoertje ben je, je zou prima in 'deze' generatie passen. Stupid people zijn tegenwoordig famous.
Jezus serieusquote:Op maandag 22 april 2019 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel vaak de toon als het om ziektes, aandoeningen, ongelukken etc gaat. "Ja maar hij/zij/om het even welk gender deed ook (niet) dit en dat, dan vráág je er toch om?".
Laatst vertelde ik over een oom van me die blaaskanker had, reactie van een maat van me:"Hoe heeft ie dát dan gekregen?".
quote:
Luchtvochtigheid van 20%...Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand heeft mij ooit in mijn gezicht gezegd dat ik niet ziek geworden zou zijn als ik aan de Herbalife was geweest.... Niet handig om te zeggen tegen iemand die net 7 weken in het ziekenhuis heeft gelegen en met een orgaan minder is thuis gekomenquote:Op maandag 22 april 2019 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel vaak de toon als het om ziektes, aandoeningen, ongelukken etc gaat. "Ja maar hij/zij/om het even welk gender deed ook (niet) dit en dat, dan vráág je er toch om?".
Laatst vertelde ik over een oom van me die blaaskanker had, reactie van een maat van me:"Hoe heeft ie dát dan gekregen?".
Ik ga vanavond kijkenquote:Op maandag 22 april 2019 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was weer leuk.
Daarna leuk om memes op reddit erover te lezen.
Krijg je zo advies voor...quote:Op maandag 22 april 2019 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, dwing me niet om alles terug te lezen.
zoals gewoonlijkquote:Op maandag 22 april 2019 19:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee. Jij gedraagt je gewoon als een lul
Ik heb voor een nu een prima idee wat ik wil jaquote:Op maandag 22 april 2019 19:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat jij met je leven wil?
Spelers van Ajax zitten ook aan de Herbalife. En kijk eens naar Nouri.quote:Op maandag 22 april 2019 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iemand heeft mij ooit in mijn gezicht gezegd dat ik niet ziek geworden zou zijn als ik aan de Herbalife was geweest.... Niet handig om te zeggen tegen iemand die net 7 weken in het ziekenhuis heeft gelegen en met een orgaan minder is thuis gekomen
Mijn advies aan jou: doen. Maar dan wel tijdens het hardlopen.quote:Op maandag 22 april 2019 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, dwing me niet om alles terug te lezen.
quote:Op maandag 22 april 2019 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iemand heeft mij ooit in mijn gezicht gezegd dat ik niet ziek geworden zou zijn als ik aan de Herbalife was geweest.... Niet handig om te zeggen tegen iemand die net 7 weken in het ziekenhuis heeft gelegen en met een orgaan minder is thuis gekomen
quote:Op maandag 22 april 2019 19:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Spelers van Ajax zitten ook aan de Herbalife. En kijk eens naar Nouri.
Ja, ik wist even ook niet hoe ik moest reageren.quote:
Gelukkig is huilen van het lachen onmogelijk bmet deze droogtequote:
Ik heb serieus ook allemaal zin om nog wat actiefs te doen maar de sportschool is al dicht...quote:Op maandag 22 april 2019 19:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn advies aan jou: doen. Maar dan wel tijdens het hardlopen.
Goed voorbeeld, zonder die Herbalife was hij dood geweest namelijk. HET WERKT ECHT!quote:Op maandag 22 april 2019 19:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Spelers van Ajax zitten ook aan de Herbalife. En kijk eens naar Nouri.
A dat moet al voor enige rust zorgen.quote:Op maandag 22 april 2019 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb voor een nu een prima idee wat ik wil ja
Maar laten we duidelijk hebben dat DAT nooit een (groot) onderdeel van mijn depressie is geweest.
Ik ben mijzelf heel erg bewust waar mijn problemen zitten
Ok jij bent raar.quote:Op maandag 22 april 2019 19:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb serieus ook allemaal zin om nog wat actiefs te doen maar de sportschool is al dicht...
Zo iemand wil je toch klappen?quote:Op maandag 22 april 2019 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik las er laatst een verklaring voor. We geloven zo graag in het maakbare leven dat als we kunnen geloven dat buurman kees kanker kreeg omdat ie niet aan de herbalife zat dat we het zelf kunnen vermijden door wel aan de herbalife te gaanquote:Op maandag 22 april 2019 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, ik wist even ook niet hoe ik moest reageren.![]()
Maar ik zie het echt heel vaak, dat alles wat iemand overkomt als 'eigen schuld' wordt weggezet door anderen. Kan me er kapot aan ergeren. Moet ik niet doen, doe ik toch
Nou jullie(jij en nog iemand) reageren zoals in dit geniale stukje (vind ik dus een klein beetje).quote:Op maandag 22 april 2019 19:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Vertel meer pls koning der (Zelf)kennis.
Het was een vrouw van midden 50. Heb me ernstig in moeten houden, maar wel kunnen beheersenquote:
Die verklaring ken ik, maar ik ben dan zo naïef om te denken dat ieder ook maar beetje weldenkend mens daar door heen kan prikken.quote:Op maandag 22 april 2019 19:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik las er laatst een verklaring voor. We geloven zo graag in het maakbare leven dat als we kunnen geloven dat buurman kees kanker kreeg omdat ie niet aan de herbalife zat dat we het zelf kunnen vermijden door wel aan de herbalife te gaan
En we willen zelf zo graag die controle en verklaring
Zo. Tot zo ver de diepgang
Zelfde met mensen die willen bekeren. Daar past de lul-tegen-mijn-reet-mijn-kop-is-ziek-houding nochtans prima tegen.quote:Op maandag 22 april 2019 19:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik las er laatst een verklaring voor. We geloven zo graag in het maakbare leven dat als we kunnen geloven dat buurman kees kanker kreeg omdat ie niet aan de herbalife zat dat we het zelf kunnen vermijden door wel aan de herbalife te gaan
quote:Op maandag 22 april 2019 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Je had geen blauw oog gehad als je NIET aan de Herbalife zat"
Je mag mijn was wel ophangen.quote:Op maandag 22 april 2019 19:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja he. Ik weet het ook niet helemaal allemaal. Misschien zo iets opruimen
Oh het gevoelige sneeuwvlokje trekt snel de beledigingskaart hoorquote:Op maandag 22 april 2019 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou jullie(jij en nog iemand) reageren zoals is dit geniale stukje (vind ik dus een klein beetje).
https://www.dumpert.nl/me(...)elden_anno_2017.html
En dan heb je nog mensen die heel graag geloven dat alles je maar overkomt.quote:Op maandag 22 april 2019 19:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Het is heel simpel, al het goede wat je overkomt in het leven is je eigen verdienste waar je hard je best voor hebt gedaan en al het slechte is pure pech.quote:Op maandag 22 april 2019 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan heb je nog mensen die heel graag geloven dat alles je maar overkomt.
Heb he dat stukje wel gekeken? Gaat over de overgevoeligheid en dat je weinig kunt zeggen zonder dat iemand “oh zo beledigd is”.quote:Op maandag 22 april 2019 19:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh het gevoelige sneeuwvlokje trekt snel de beledigingskaart hoor
Nicht van een vriendin van me had borstkanker. "Ja maar die leeft ook heel ongezond, slecht eten en niet bewegen enzo!"quote:Op maandag 22 april 2019 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Tenzij het bij een ander is, dan is het weer juist andersom.quote:Op maandag 22 april 2019 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is heel simpel, al het goede wat je overkomt in het leven is je eigen verdienste waar je hard je best voor hebt gedaan en al het slechte is pure pech.
Je had je met Herbalife helemaal dood gescheten denk ik.quote:Op maandag 22 april 2019 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik en iets hard huehue doen.quote:Op maandag 22 april 2019 19:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn advies aan jou: doen. Maar dan wel tijdens het hardlopen.
Ja die heb ik gekeken. En volgens mij ben jij degene die beledigd is, omdat we je domme clichéposts niet prikkelend en grappig vinden en dan projecteer je maar snel op anderen dat ze beledigd zouden zijnquote:Op maandag 22 april 2019 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb he dat stukje wel gekeken? Gaat over de overgevoeligheid en dat je weinig kunt zeggen zonder dat iemand “oh zo beledigd is”.![]()
quote:Op maandag 22 april 2019 20:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja die heb ik gekeken. En volgens mij ben jij degene die beledigd is, omdat we je domme clichéposts niet prikkelend en grappig vinden en dan projecteer je maar snel op anderen dat ze beledigd zouden zijnEn dat het daar dus wel aan moet liggen.
Kijk, jij begrijpt het!quote:Op maandag 22 april 2019 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Tenzij het bij een ander is, dan is het weer juist andersom.
^^quote:Op maandag 22 april 2019 20:03 schreef Chia het volgende:
Ja die heb ik gekeken. En volgens mij ben jij degene die beledigd is, omdat we je domme clichéposts niet prikkelend en grappig vinden en dan projecteer je maar snel op anderen dat ze beledigd zouden zijnEn dat het daar dus wel aan moet liggen.
Dat deed ik zonder de herbalife ook al, maar dat terzijdequote:Op maandag 22 april 2019 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had je met Herbalife helemaal dood gescheten denk ik.
Je kan tegenwoordig helemaal niets meer zeggen zonder dat die oude lullen meteen in de slachtofferrol kruipenquote:
Klopt! Goede robuuste stukjes.quote:Op maandag 22 april 2019 13:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van Heye dan ofzo? Mooi merk is dat wel.
Zeg!!!quote:Op maandag 22 april 2019 20:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig helemaal niets meer zeggen zonder dat die oude lullen meteen in de slachtofferrol kruipen
Dit vind ik een slimme wending van je.quote:Op maandag 22 april 2019 20:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Precies. Onderken je dat ze een punt hebben, krijg je zo'n stereotypering naar je hoofd.quote:
Ja, die hebben best veel in het assortiment van kunstenaarsquote:
Huehuequote:Op maandag 22 april 2019 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer een nieuw dekbedovertrek gekocht.
Het zal je huisarts zijnquote:Op maandag 22 april 2019 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nicht van een vriendin van me had borstkanker. "Ja maar die leeft ook heel ongezond, slecht eten en niet bewegen enzo!"
Vriendin van een vriend kreeg borstkanker. "Volgens de huisarts komt het door de e-nummers in pakjes zoals van de Knorr enzo. En door de deo."
Mag ie helemaal niet zeggen volgens mij, dus er zal wel ergens iets verloren zijn gegaan in de overlevering.quote:
Nu maar hopen voor jou dat je nog minstens 120 jaar leeft om op een beetje wijsheid te komen.quote:
Je bent toevallig ook niet allergisch voor berkenpollen?quote:Op maandag 22 april 2019 20:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat deed ik zonder de herbalife ook al, maar dat terzijde
Afgelopen week nog een leuke actie op werk. Kwamen ze van de vakbond langs om appels uit te delen. Ik gaf aan dat ik geen appel hoefde. kwam er op zo'n belerend toontje uit hoe gezond appels wel niet zijn.
"Mevrouw, ik raak er onmeunig van aan de schijterij en ik moet nog wat werk doen, dus nee, ik wil geen appel!"
Toen was ze stil
Ik zou zeggen, hou je goedbedoelde posts lekker voor je danquote:Op maandag 22 april 2019 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind ik een slimme wending van je.
Echter was er iemand beledigd en was het geen prikkelende of grappige post maar goedbedoelde post. Nogmaals mensen voelen zich te snel beledigd omdat ik bijna iedereen. Nouja, iedereen hier wel, alleen maar het beste wens.
Als je dat niet inziet maakt niet uit. Levenswijsheid komt met de jaren.
Geprikkeld reageren op een domme open deur is nog niet dat men beledigd is he.quote:Op maandag 22 april 2019 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind ik een slimme wending van je.
Echter was er iemand beledigd en was het geen prikkelende of grappige post maar goedbedoelde post. Nogmaals mensen voelen zich te snel beledigd omdat ik bijna iedereen. Nouja, iedereen hier wel, alleen maar het beste wens.
Als je dat niet inziet maakt niet uit. Levenswijsheid komt met de jaren.
Alsin hooikoorts? Nergens last vanquote:Op maandag 22 april 2019 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bent toevallig ook niet allergisch voor berkenpollen?
Krijg je keelkanker van hoorde ik laatst. Wil je me dood?quote:Op maandag 22 april 2019 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu maar hopen voor jou dat je nog minstens 120 jaar leeft om op een beetje wijsheid te komen.Herbalife al eens overwogen?
Vandaag zit ik aan de 650 stappen. Morgen misschien maar weer eens lopend naar werk. Beetje beweging krijgen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu vier dagen achter elkaar minstens een half uurtje bewogen. Dat is heel wat voor mijBen na twee km lopen al stuk. Maar morgen zak ik weer neer achter de pc dus het zal niks uithalen.
Ja en in adderall zit meth en van vaccinaties krijg je autisme en van 5g krijg je hersentumoren en van fluoride in je tandpasta ga je dood. Dus zou niemand vertrouwen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:11 schreef Faxie het volgende:
E-nummers zijn door de EU goedgekeurde additieven... conclusie: Van de EU krijg je kanker.
Misschien even een stukje wandelen voor je gaat werken? Is ook lekker om goed wakker te worden.quote:Op maandag 22 april 2019 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu vier dagen achter elkaar minstens een half uurtje bewogen. Dat is heel wat voor mijBen na twee km lopen al stuk. Maar morgen zak ik weer neer achter de pc dus het zal niks uithalen.
Nee. Weg van hier is voldoende.quote:Op maandag 22 april 2019 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijg je keelkanker van hoorde ik laatst. Wil je me dood?
Jij.quote:Op maandag 22 april 2019 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Van zuurstof ga je ook doodquote:Op maandag 22 april 2019 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en in adderall zit meth en van vaccinaties krijg je autisme en van 5g krijg je hersentumoren en van fluoride in je tandpasta ga je dood. Dus zou niemand vertrouwen.
Dat hoor ik vaker, maar ik ben 's ochtends niet op m'n bestquote:Op maandag 22 april 2019 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien even een stukje wandelen voor je gaat werken? Is ook lekker om goed wakker te worden.
Is dit weer zo'n goedbedoeld advies?quote:Op maandag 22 april 2019 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje reuring hebben jullie wel nodig.
Wow wow is dit nu een verborgen tip aan anderen?quote:Op maandag 22 april 2019 20:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vandaag zit ik aan de 650 stappen. Morgen misschien maar weer eens lopend naar werk. Beetje beweging krijgen.
Lekker joh. Snel opeten die voorraad, ben je er weer voor een jaar vanaf.quote:
Ok, dus ik ga de nacht niet overlevenquote:Op maandag 22 april 2019 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en in adderall zit meth en van vaccinaties krijg je autisme en van 5g krijg je hersentumoren en van fluoride in je tandpasta ga je dood. Dus zou niemand vertrouwen.
Mensen die goedbedoelde adviezen geven.quote:Op maandag 22 april 2019 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg zo'n geweldige groep op FB, degenen die mij op FB hebben zullen het vast langs zien komen. Is er een vrouw die van haar NEGENDE kind gaat bevallen waarvan er ZEVEN zonder medische zorg was (dus zonder controles vooraf enzo, geen echo's) en zonder hulp bij de bevalling, dus gewoon in dr eentje op de badkamervloer ofzo. En die wil dus nu haar negende kind midden in de natuur werpen, in dr eentje.
En dan pissig zijn als mensen het afraden.
Maar de reacties zijn hilarisch.
Joh flikker opquote:Op maandag 22 april 2019 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wow wow is dit nu een verborgen tip aan anderen?
Ik zou haar juist aanmoedigenquote:Op maandag 22 april 2019 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg zo'n geweldige groep op FB, degenen die mij op FB hebben zullen het vast langs zien komen. Is er een vrouw die van haar NEGENDE kind gaat bevallen waarvan er ZEVEN zonder medische zorg was (dus zonder controles vooraf enzo, geen echo's) en zonder hulp bij de bevalling, dus gewoon in dr eentje op de badkamervloer ofzo. En die wil dus nu haar negende kind midden in de natuur werpen, in dr eentje.
Met de kennis van nu was dat veruit de beste van de dorpsgekken die hier gepost hebben.quote:Op maandag 22 april 2019 20:17 schreef MissMSX het volgende:
Laatst nog een goed gesprek met onze Brabantse vinoloog gehad. Nooit gedacht dat ik die nog eens zou missen
Ik weet niet waar ze woont maar zometeen is het weer janken van the dingo ate my baby.quote:
Wiequote:Op maandag 22 april 2019 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de kennis van nu was dat veruit de beste van de dorpsgekken die hier gepost hebben.
Bovenop een mierenhoop werpen. Sleuren die beesten dat kind met navelstreng en moederkoek hun hol inquote:Op maandag 22 april 2019 20:17 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2019 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze woont maar zometeen is het weer janken van the dingo ate my baby.
O wow!quote:Op maandag 22 april 2019 20:17 schreef MissMSX het volgende:
Laatst nog een goed gesprek met onze Brabantse vinoloog gehad. Nooit gedacht dat ik die nog eens zou missen
Niks van gezien. Doe eens linkje?quote:Op maandag 22 april 2019 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik hem mijn excuses aanbieden?quote:Op maandag 22 april 2019 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de kennis van nu was dat veruit de beste van de dorpsgekken die hier gepost hebben.
Denken dat je zelf geen dorpsgek bent.quote:Op maandag 22 april 2019 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb weer rare blauwe plekken. We waren oké.quote:Op maandag 22 april 2019 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
O wow!
Leeft ie nog?
Het is trouwens weer mooie dag nummer 3 van het jaar en dus zijn de eerst onverklaarbare rode vlekken op mijn lichaam gespot
Klinkt anders dan die brandwonden van vorige jaren.quote:Op maandag 22 april 2019 20:20 schreef Californium het volgende:
Het is trouwens weer mooie dag nummer 3 van het jaar en dus zijn de eerst onverklaarbare rode vlekken op mijn lichaam gespot
Oh ok, ik ben daar wel flink allergisch voor en laatst legde de huisarts de link tussen mijn intolerantie voor bepaalde voedingsmiddelen en berkenallergie, en daar zaten dus ook appels bij.quote:
Ja, andere SCquote:Op maandag 22 april 2019 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
O wow!
Leeft ie nog?
Koop zon rol om hem in op te rollen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, die hebben best veel in het assortiment van kunstenaarsEen van de betere merken. Heb er zelf alleen nog niks van, maar gaat vast nog wel eens komen.
Probleem hier is dat de meeste interessante puzzels 1500 stukjes of meer hebben, en dat is een beetje een probleem met ruimte hier. Kan wel een puzzel van 250x125 kwijt op de pooltafel, maarja die katten he...
Maar ik vind de meeste jiet eens heel lekker dus ik eet ze vooral omdat ze er zijn...quote:Op maandag 22 april 2019 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker joh. Snel opeten die voorraad, ben je er weer voor een jaar vanaf.
Op basis van welke levenswijsheid concludeer jij dat ik mijzelf niet onder de dorpsgekken schaar?quote:Op maandag 22 april 2019 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Denken dat je zelf geen dorpsgek bent.
FB dus mobiel geen linkje.quote:
Ik heb ook vrij weinig zon gezien en het is ook geen brandwond maar weer allergische reactie op iets ofzoquote:Op maandag 22 april 2019 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt anders dan die brandwonden van vorige jaren.
" Leuk"quote:
Zo herkenbaar, dat gebrek aan discipline.quote:Op maandag 22 april 2019 20:21 schreef Allures het volgende:
Maar ik vind de meeste jiet eens heel lekker dus ik eet ze vooral omdat ze er zijn...![]()
En dat is echt zonde
Ik ga zo de laatste lekkere er uit vissen en de rest aan man geven of weg gooien. Morgen mag er geen ei meer te zien zijn
Je bent toch slimmer dan ik dacht ja.quote:Op maandag 22 april 2019 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op basis van welke levenswijsheid concludeer jij dat ik mijzelf niet onder de dorpsgekken schaar?
Zit een stofje in appels en peren waar mijn lijf sterk op reageert. Heb er geen last van als het bewerkt is als in appeltaart enzo, maar rauw betekent een middag/avond op de pleequote:Op maandag 22 april 2019 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ok, ik ben daar wel flink allergisch voor en laatst legde de huisarts de link tussen mijn intolerantie voor bepaalde voedingsmiddelen en berkenallergie, en daar zaten dus ook appels bij.
Kutduitsers met hun Paasvurenquote:Op maandag 22 april 2019 20:22 schreef Californium het volgende:
Ik heb ook vrij weinig zon gezien en het is ook geen brandwond maar weer allergische reactie op iets ofzo
Daar sta je dan met je zelfverklaarde mensenkennis.quote:Op maandag 22 april 2019 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Je bent toch slimmer dan ik dacht ja.
Simpel, kaashaat.quote:Op maandag 22 april 2019 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op basis van welke levenswijsheid concludeer jij dat ik mijzelf niet onder de dorpsgekken schaar?
quote:
Beste haat. Liever een land zonder kaas dan een land zonder islam.quote:
Ja, dat effect dus.quote:Op maandag 22 april 2019 20:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit een stofje in appels en peren waar mijn lijf sterk op reageert. Heb er geen last van als het bewerkt is als in appeltaart enzo, maar rauw betekent een middag/avond op de plee
Laatst nog een keer geprobeerd, was geen succes.
Nine babies in 12 years.quote:Op maandag 22 april 2019 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
FB dus mobiel geen linkje.
Detox, anti-vaxx and woo insanity heet de groep. Goede poepfoto's ook. En black salve.
Broeder!quote:Op maandag 22 april 2019 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beste haat. Liever een land zonder kaas dan een land zonder islam.
Ja die bedoelde ik, ik knorde toen ik het lasquote:Op maandag 22 april 2019 20:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nine babies in 12 years.
Honey. It’s a uterus, not a clown car.
Hardop gelachen
Zo dan, daar moet je lijf toch ook wel het eea van te lijden heb lijkt mequote:Op maandag 22 april 2019 20:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nine babies in 12 years.
Honey. It’s a uterus, not a clown car.
Hardop gelachen
Rauwe wortels zijn ook killing ja. Mede omdat die troep niet verteertquote:Op maandag 22 april 2019 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat effect dus.In appeltaart heb ik ook geen last, gepasteuriseerd appelsap ook niet. Maar het moet niet vers zijn.
Wortels idem, wilde rauwe wortels als healthy snack gebruiken voor na het sporten. Na 2 weken mezelf beroerd voelen en steeds aan de schijterij zijn legde ik de link. Na nog wat uitproberen bevestigd
quote:Op maandag 22 april 2019 20:17 schreef CherryLips het volgende:
Ach, dat was vroeger heel normaal hè.quote:Op maandag 22 april 2019 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo dan, daar moet je lijf toch ook wel het eea van te lijden heb lijkt me
Fixed.quote:Op maandag 22 april 2019 20:27 schreef MissMSX het volgende:
Waarom zou je überhaupt vrijwillig 9 baby's willen uitpoepen?
Mja, andere rauwkost verteert ook moeilijk maar daar ga ik niet van aan de spetter en ga ik me niet ziek van voelen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rauwe wortels zijn ook killing ja. Mede omdat die troep niet verteert
TR GEMACHT!!!!quote:
Geen wonder dat ze niet oud werden toen. Eigen schuld weer dus.quote:Op maandag 22 april 2019 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, dat was vroeger heel normaal hè.
Mwah, een of twee kan ik me voorstellen. Maar dan is je behoefte aan voortplanting toch wel voldoende bevredigd lijkt me.quote:
Bij die vrouw blijkbaar nietquote:Op maandag 22 april 2019 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, een of twee kan ik me voorstellen. Maar dan is je behoefte aan voortplanting toch wel voldoende bevredigd lijkt me.
Sat sowieso. Domme kuthoeren.quote:Op maandag 22 april 2019 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze niet oud werden toen. Eigen schuld weer dus.
Wat nou als God andere plannen met je heeft...quote:Op maandag 22 april 2019 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Mwah, een of twee kan ik me voorstellen. Maar dan is je behoefte aan voortplanting toch wel voldoende bevredigd lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |