quote:
Die heeft dan geen last van bloedmijt voorlopig.quote:Op maandag 22 april 2019 17:29 schreef Allures het volgende:
Of die docu toen over die chick die die bodybuild wedstrijd deed en 27 eieren per dag at
Stel je voor dat je bloederige eierdooiers zou menstrueren. Al voelt het nu soms al zo.quote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef Elvi het volgende:
Ik weet nu wel dat 1 eierdooier 20 gram weegt.
iieeeuwquote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vandaag op terrasje kreeg ik een plak cake.
Brak er een stukje af, was al vrij hard, dus dacht dat hij lang had gelegen, neem een heel klein stukje om te proeven...
Smaakt naar deo of schoonmaakmiddel ofzo![]()
Dus ik zeg dat tegen de serveerster (mijn dochter) blijkt dat degene die de cake heeft gepakt, de demonstratie cake die ze in hebben gespoten met haarlak heeft gepakt![]()
EEEWWWquote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Brak er een stukje af, was al vrij hard, dus dacht dat hij lang had gelegen, neem een heel klein stukje om te proeven...
Dus ik zeg dat tegen de serveerster (mijn dochter) blijkt dat degene die de cake heeft gepakt, de demonstratie cake die ze in hebben gespoten met haarlak heeft gepakt![]()
quote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je hebt nu geen kut aan die herinnering natuurlijk. Moeten wij ons nu herinneren dat we jou er morgen aan moeten herinneren?quote:Op maandag 22 april 2019 17:39 schreef Lotusss het volgende:
Moet morgen weer eieren kopen... die van mij zijn op. Thanks voor de herinnering
Nee. Wunderlist boodschappenlijstquote:Op maandag 22 april 2019 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt nu geen kut aan die herinnering natuurlijk. Moeten wij ons nu herinneren dat we jou er morgen aan moeten herinneren?
Voelt soms al zo, idd.quote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stel je voor dat je bloederige eierdooiers zou menstrueren. Al voelt het nu soms al zo.
Daarom ben ik m'n eigen plant aan het groeien.quote:Op maandag 22 april 2019 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Avocado's zijn twee euro tegenwoordig
Nog 20 jaarquote:Op maandag 22 april 2019 17:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom ben ik m'n eigen plant aan het groeien.
En is niet eens zeker dat er ooit vruchten aan komenquote:
En dan nog 20 jaar op de fruitschaal tussen soort van rijp en echt rijpquote:
En dan moet je er nog precies dat ene half uurtje bij in de buurt zijn dat ie precies goed isquote:Op maandag 22 april 2019 17:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En is niet eens zeker dat er ooit vruchten aan komenDat zou wel heel gaaf zijn
Gewoon zo een voordeelnetje scoren, die zijn ook niet zo grootquote:Op maandag 22 april 2019 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Avocado's zijn twee euro tegenwoordig
Dat jaquote:Op maandag 22 april 2019 17:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan moet je er nog precies dat ene half uurtje bij in de buurt zijn dat ie precies goed is
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 22 april 2019 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Eten en slapen.quote:Op maandag 22 april 2019 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Weekend? Vanavond bedoel jequote:Op maandag 22 april 2019 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Komend weekend bedoel je? Nee slapen gok ik zoquote:Op maandag 22 april 2019 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Owja, niet vergeten iddquote:Op maandag 22 april 2019 18:10 schreef CherryLips het volgende:
GoT kijken straks, voor ik te veel spoilers heb gelezen.
Net gedaan, was heerlijkquote:
Oh ja. Maandag. Goed dat je t zegt.quote:Op maandag 22 april 2019 18:10 schreef CherryLips het volgende:
GoT kijken straks, voor ik te veel spoilers heb gelezen.
Ben het hele weekend niet oké geweest; vanmorgen kon ik niet werken. Dat haal ik morgenochtend in.quote:
Dat zijn vaak wel de beste kapsalons.quote:
Zijn er al veel nieuwe babydiertjes geboren op de kinderboerderij?quote:Op maandag 22 april 2019 18:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat zijn vaak wel de beste kapsalons.
En dan nodig je mij niet uit?!?!quote:
Nee, Kopjechino doesn't share foodquote:Op maandag 22 april 2019 18:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan nodig je mij niet uit?!?!
Dan maar zelf een patatje oorlog maken.
quote:
Goed om te weten.quote:Op maandag 22 april 2019 18:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Kopjechino doesn't share food
Patettasquote:
Die zijn de laatste dagen hartstikke lief en knuffelig voor mijquote:
Totaal 12... uit m'n hoofd 4 mini-schaapjes en 8 mini-geitjes (waarvan er 4 dwerggeitjes zijn... OMG *smelt*quote:Op maandag 22 april 2019 18:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn er al veel nieuwe babydiertjes geboren op de kinderboerderij?
Ik ben jaloers op je energie! Ben vandaag niet verder gekomen dan de afwas (van 4 dagenquote:Op maandag 22 april 2019 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vandaag een heel nuttige dag gehad vind ik zelf.
Eerst vanmorgen t huishouden gedaan, toen de weekboodschappen, wat bloemetjes gezaaid en een insectenhotel gemaakt en nu staat de soep op![]()
Best fijn om pruductief te zijn
Ik ben ook jaloers, ik heb boodschappen gedaan, tuinhangen en bankhangen, dat was het. Oh en ik heb de energie gehad om netflix aan te zettenquote:Op maandag 22 april 2019 18:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je energie! Ben vandaag niet verder gekomen dan de afwas (van 4 dagen), de kattenbak schoon scheppen en kattenkots opruimen....
Late reactie, ja want dan geen kaasquote:
Geen kaas?quote:Op maandag 22 april 2019 18:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Late reactie, ja want dan geen kaas
Schop onder je ass zou je moeten krijgen.quote:Op maandag 22 april 2019 18:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je energie! Ben vandaag niet verder gekomen dan de afwas (van 4 dagen), de kattenbak schoon scheppen en kattenkots opruimen....
Ik lust geen kaas.quote:
Ik wou dat dat hielp.quote:Op maandag 22 april 2019 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schop onder je ass zou je moeten krijgen.
quote:
Hij was al van mij. Kaashatersquote:
quote:
Sorry, Air en ik staan hierin samen, het is niet anders...quote:
quote:
Tja ben op zich ook liever lui dan moe maar dwing mezelf wat te doen. Zeker in barre tijden haalt beweging je uit je negatieve denkspiraal. Voor mij is dat bv 3-4 uur fietsen. Een ander zou kunnen wandelen.quote:Op maandag 22 april 2019 18:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wou dat dat hielp.
Maar morgen weer aan het werk gelukkig. Zo niet, dan toch.
Burnout is een bitch. Meer wil ik niet aan jou kwijt momenteel.quote:Op maandag 22 april 2019 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja ben op zich ook liever lui dan moe maar dwing mezelf wat te doen. Zeker in barre tijden haalt beweging je uit je negatieve denkspiraal. Voor mij is dat bv 3-4 uur fietsen. Een ander zou kunnen wandelen.
Maar kan ook tegen een boom praten he?
Hele goede poging weer om een interessante constructieve discussie uit te lokken hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja ben op zich ook liever lui dan moe maar dwing mezelf wat te doen. Zeker in barre tijden haalt beweging je uit je negatieve denkspiraal. Voor mij is dat bv 3-4 uur fietsen. Een ander zou kunnen wandelen.
Maar kan ook tegen een boom praten he?
Jij niet dan?quote:Op maandag 22 april 2019 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he. Straks gaat hij ook nog zeggen dat ie geneukt heeft
Ik ook niet hoor Fax, sinds eind februari staat de boel droogquote:
Zo subtiel ook.quote:Op maandag 22 april 2019 19:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Hele goede poging weer om een interessante constructieve discussie uit te lokken hoor.
Geef eens een cijfer van 1 t/m 10. Waarbij 10 heel goed is en 1 heel slecht.quote:Op maandag 22 april 2019 19:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Hele goede poging weer om een interessante constructieve discussie uit te lokken hoor.
-5.quote:Op maandag 22 april 2019 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geef eens een cijfer van 1 t/m 10. Waarbij 10 heel goed is en 1 heel slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |