Geweldig nieuws!quote:Op maandag 22 april 2019 20:44 schreef Greys het volgende:
Kleine update:
De Griek heeft zaterdag als een gek door de tuin van m'n ouders gerend (oke, drie minuten ofzo daarna vond ie het te warm) en is vandaag twee keer vijf minuten op het veld geweest en ik heb geen mank gezien. Wel een totaal gebrek aan conditie na drie maanden rustig wandelen maar geen mank, ik doe het ervoor hoor![]()
![]()
Nu niet overmoedig worden en rustig opbouwen verder maar ik ben blij!
Ben blij voor je!quote:Op maandag 22 april 2019 20:44 schreef Greys het volgende:
Kleine update:
De Griek heeft zaterdag als een gek door de tuin van m'n ouders gerend (oke, drie minuten ofzo daarna vond ie het te warm) en is vandaag twee keer vijf minuten op het veld geweest en ik heb geen mank gezien. Wel een totaal gebrek aan conditie na drie maanden rustig wandelen maar geen mank, ik doe het ervoor hoor![]()
![]()
Misschien gaat hij stiekem naar de fysio van Cinderelladreamer?quote:Op maandag 22 april 2019 20:44 schreef Greys het volgende:
Kleine update:
![]()
Dat zal toch niet zo'n hondenbaan zijn?quote:Op maandag 22 april 2019 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien gaat hij stiekem naar de fysio van Cinderelladreamer?
Die gaat tot op het bot.quote:Op maandag 22 april 2019 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zal toch niet zo'n hondenbaan zijn?
GRIEKJEquote:Op maandag 22 april 2019 20:44 schreef Greys het volgende:
Kleine update:
![]()
Ssst......je zou niet verklappen dat ik hem steeds meeneem.......quote:Op maandag 22 april 2019 20:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien gaat hij stiekem naar de fysio van Cinderelladreamer?
Een pannenkoek en wat roséquote:Op maandag 22 april 2019 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je daar nu mee verdiend? Met zo'n middagje oppassen?
Hou je koestquote:
De Griek of de fysio?quote:Op maandag 22 april 2019 20:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ssst......je zou niet verklappen dat ik hem steeds meeneem.......
Ik zit nu te kijken en ondertussen hier te lezen, het gaat allemaal zo traag en ik snap alle verbanden niet meer, ik kan mijn aandacht er niet bijhouden.quote:Op maandag 22 april 2019 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Het is zometeen eindelijk donker genoeg om GoT te kijken. Heel de dag wachten duurde lang
Nog trakteren ook? Ziet em duun!quote:
Dat is al een schande natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2019 20:49 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu te kijken en ondertussen hier te lezen,
Dat is zeer goed nieuwsquote:Op maandag 22 april 2019 20:44 schreef Greys het volgende:
Kleine update:
![]()
Ik ben watquote:Op maandag 22 april 2019 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
de Griek mee naar de fysiotherapeut
Ik druip al af, met de staart tussen de benenquote:
traag vanquote:Op maandag 22 april 2019 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
begrip.quote:Op maandag 22 april 2019 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En vergeet de diepzinnige filosofische uiteenzettingen nietquote:
Ja dat!quote:Op maandag 22 april 2019 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
GRIEKJE
Net als met ons ESF gejubel, geniet van deze momenten zolang het goed gaat, we weten op langere termijn nog niet wat het écht gaat opleveren maar de vooruitzichten zijn zeer optimistisch.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |