is er een video van?quote:
ik heb niet zo'n hekel aan hem, vond het een goeie voetballer, zeker op het WK van 2010.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
natuurlijk is dat tweede geheel onbelangrijk, maar ik wil enkel aangeven dat van Bommel de enige voor mij is waar ik echt een hekel aan heb, altijd gehad.
Van Bommel - De Jong > Hendrix-Rosarioquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niet zo'n hekel aan hem, vond het een goeie voetballer, zeker op het WK van 2010.
Als hij kampioen wordt heeft hij het heel goed gedaan, vind het wel jammer dat het met hetzelfde saaie voetbal als van z'n schoonvader is
zonder twijfelquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Bommel - De Jong > Hendrix-Rosario
Toch waren de kwalificatiewedstrijden onder Van Marwijk niet altijd saai.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niet zo'n hekel aan hem, vond het een goeie voetballer, zeker op het WK van 2010.
Als hij kampioen wordt heeft hij het heel goed gedaan, vind het wel jammer dat het met hetzelfde saaie voetbal als van z'n schoonvader is
Van Basten is dan ook de slechtste trainer die ik in mijn leven gezien heb.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch waren de kwalificatiewedstrijden onder Van Marwijk niet altijd saai.
Dat was onder Van Basten toen een stuk slechter.
Denk dat ie zichzelf onderschat als voetballer als hij het dubbele blok van zijn schoonvader wil mimicken met Hendrix en Rosario. Van Bommel en De Jong waren beiden hele goede voetballers (10's bij Ajax en PSV) die op latere leeftijd werden omgeturnd tot DM. Hij moet nu niet denken dat Hendrix en Rosario aanvallend hetzelfde kunnen brengen als hijzelf, hoewel het in 2010 ook al veel op een korfbalverdeling leek.quote:
Slechter dan Blind?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Van Basten is dan ook de slechtste trainer die ik in mijn leven gezien heb.
maar op het EK 2008? voetbalden ze echt wel leukquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch waren de kwalificatiewedstrijden onder Van Marwijk niet altijd saai.
Dat was onder Van Basten toen een stuk slechter.
ja.quote:
Ja die begreep er niks van.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Van Basten is dan ook de slechtste trainer die ik in mijn leven gezien heb.
Underdogrol, op de counter en hij had er vrij aardig materiaal voor. Het feit dat hij zich tactisch zo liet aftroeven door Rusland zei ook al genoeg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar op het EK 2008? voetbalden ze echt wel leuk
quote:
Van Basten heeft het bij meerdere clubs laten zien er geen hol van te kunnen, en toch stug door blijven gaan. Blind zag zelf in dat hij er niet geschikt voor was.quote:
Bertje haalde er wel de finale mee en in principe doet Mark dat nu ookquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk dat ie zichzelf onderschat als voetballer als hij het dubbele blok van zijn schoonvader wil mimicken met Hendrix en Rosario. Van Bommel en De Jong waren beiden hele goede voetballers (10's bij Ajax en PSV) die op latere leeftijd werden omgeturnd tot DM. Hij moet nu niet denken dat Hendrix en Rosario aanvallend hetzelfde kunnen brengen als hijzelf, hoewel het in 2010 ook al veel op een korfbalverdeling leek.
dat kwam allemaal door die hoer van Boulaquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Underdogrol, op de counter en hij had er vrij aardig materiaal voor. Het feit dat hij zich tactisch zo liet aftroeven door Rusland zei ook al genoeg.
snap niks van mensen die zeggen dat Mark het maximale eruit haalt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bertje haalde er wel de finale mee en in principe doet Mark dat nu ook
Ja dat was een goed excuus.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kwam allemaal door die hoer van Boula
Ja, Bertje haalde alleen wel de finale van een WK, Mark doet nog mee in de eredivisie. Als ie volgend jaar iets in Europa zou willen klaarspelen moet hij dat blok uit elkaar halen maar ik denk dat hij dan onder het mom van 'niet naief' juist meer creativiteit gaat opofferen voor verdedigende zekerheid.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bertje haalde er wel de finale mee en in principe doet Mark dat nu ook
ik denk wel dat er wat meer voetbal in zit dan hij er momenteel uithaalt maar hij doet nog steeds serieus mee om de titel en Ajax staat nu ook bovenaan omdat de concurrentie punten heeft laten liggen dus dat slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
snap niks van mensen die zeggen dat Mark het maximale eruit haalt.
is verder overal kansloos uitgeschakeld, maar ja woehoe hij kan nog kampioen worden als de concurrentie punten laat liggen.
nog 3 potjes voor psv.
of heel makkelijkquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan zomaar een lastig potje worden.
ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niets tegen in te brengen. Snel scoren dan maar...quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong was een hoop, maar geen 10. Wel een half, back en centrale verdediger.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk dat ie zichzelf onderschat als voetballer als hij het dubbele blok van zijn schoonvader wil mimicken met Hendrix en Rosario. Van Bommel en De Jong waren beiden hele goede voetballers (10's bij Ajax en PSV) die op latere leeftijd werden omgeturnd tot DM. Hij moet nu niet denken dat Hendrix en Rosario aanvallend hetzelfde kunnen brengen als hijzelf, hoewel het in 2010 ook al veel op een korfbalverdeling leek.
de jong was geen 10 inderdaad. begon wel als meer aanvallend ingestelde speler, meer een half zoals je schreeft. Volgens mij speelde hij in Jong Oranje ooit met rugnummer 10, vandaar mijn wat overhaaste conclusie. Bommel was wel een nummer 10 die bij Barcelona de concurrentiestrijd met Deco verloor en zich toen meer heeft toegelegd op verdedigen. Liet bij PSV altijd zijn mannetje lopen, tot ongenoegen van alles en iedereen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:15 schreef fathank het volgende:
[..]
De Jong was een hoop, maar geen 10. Wel een half, back en centrale verdediger.
Bommel is ook niet een 10 geweest maar een half.
ik me hem ook alleen maar als rechtshalf en later verdedigende middenvelder herinneren en hij Barca op 10? Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
de jong was geen 10 inderdaad. begon wel als meer aanvallend ingestelde speler, meer een half inderdaad. Volgens mij speelde hij in Jong Oranje met rugnummer 10, vandaar mijn wat overhaaste conclusie. Bommel was wel een nummer 10 die bij Barcelona de concurrentiestrijd met Deco verloor en zich toen meer heeft toegelegd op verdedigen. Liet bij PSV altijd zijn mannetje lopen, tot ongenoegen van alles en iedereen.
Daar was hij aanvankelijk voor gehaald, maar eigenlijk werd al heel snel duidelijk dat hij daar te licht voor was. Hij had natuurlijk ook een tijdje een concurrentiestrijd met Sneijder voor de nr 10 positie in het Nederlands Elftal. Ook die verloor 'ie snel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik me hem ook alleen maar als rechtshalf en later verdedigende middenvelder herinneren en hij Barca op 10? Dat kan ik me niet voorstellen
Dat is nu het verhaaltje, Ajax heeft de veel betere spelers, kennelijk mag Ten Hag nog steeds niet al te veel eer krijgen. De spelers zijn ook wel beter, maar aan het begin van het seizoen was iedereen nog aan het smullen van de talenten van PSV en werd er zelfs gespeculeerd dat PSV alle punten en doelpuntenrecords zou breken. Die PSV-spelers hebben zich echter niet zo goed ontwikkeld.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
snap niks van mensen die zeggen dat Mark het maximale eruit haalt.
is verder overal kansloos uitgeschakeld, maar ja woehoe hij kan nog kampioen worden als de concurrentie punten laat liggen.
nog 3 potjes voor psv.
En dat was pas nadat een spelersopstandje met Seedorf Van Basten dwong om enigzins normaal te doen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Underdogrol, op de counter en hij had er vrij aardig materiaal voor. Het feit dat hij zich tactisch zo liet aftroeven door Rusland zei ook al genoeg.
Seedorf? Speelde die toen? Ik dacht Van Nistelrooyquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is nu het verhaaltje, Ajax heeft de veel betere spelers, kennelijk mag Ten Hag nog steeds niet al te veel eer krijgen. De spelers zijn ook wel beter, maar aan het begin van het seizoen was iedereen nog aan het smullen van de talenten van PSV en werd er zelfs gespeculeerd dat PSV alle punten en doelpuntenrecords zou breken. Die PSV-spelers hebben zich echter niet zo goed ontwikkeld.
[..]
En dat was pas nadat een spelersopstandje met Seedorf Van Basten dwong om enigzins normaal te doen.
Nistelrooy had toch ruzie met Van Basten om die Asimarakis-grap van hem, in 2006? Volgens mij was het toen vooral de lobby van Cruijff om met 'de grote 4' te spelen. Van Nistelrooy vond inderdaad wel dat hij te weinig ruimte en vrijheid had. Seedorf heeft nog een charmeoffensief gehouden maar zijn rol was toen al wel uitgespeeld in het NL elftal.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Seedorf? Speelde die toen? Ik dacht Van Nistelrooy
Ja, Seedorf was er bijgehaald onder druk van de publieke opinie. Het ging toen helemaal niet om voetbal, alleen maar om populariteit, namen en reputaties. Van Basten was aangesteld omdat hij populair was, zodat hij het Nederlands elftal weer populair zou maken. Vandaar ook dat de perschef van de KNVB met de zaakwaarnemer van Van Nistelrooij ging onderhandelen over diens terugkeer naar een basisplaats. Daarna ging het van kwaad tot erger en werd de roep om Seedorf, inmiddels een hele grote in het Europese voetbal, steeds sterker. Toen die er bij was heeft de spelersgroep enigzins orde op zaken gesteld.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Seedorf? Speelde die toen? Ik dacht Van Nistelrooy
quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, Seedorf was er bijgehaald onder druk van de publieke opinie. Het ging toen helemaal niet om voetbal, alleen maar om populariteit, namen en reputaties. Van Basten was aangesteld omdat hij populair was, zodat hij het Nederlands elftal weer populair zou maken. Vandaar ook dat de perschef van de KNVB met de zaakwaarnemer van Van Nistelrooij ging onderhandelen over diens terugkeer naar een basisplaats. Daarna ging het van kwaad tot erger en werd de roep om Seedorf, inmiddels een hele grote in het Europese voetbal, steeds sterker. Toen die er bij was heeft de spelersgroep enigzins orde op zaken gesteld.
Van Basten eruit mikken kon natuurlijk niet, want hij was immers geniaal, hoogintelligent en het hoofd van een technisch supertrio, dus lag het aan een miskraam of zo. Hij moest ook nog bij Ajax aan de slag. En je dan 8 jaar later afvragen waarom het Nederlands voetbal in crisis is beland....
Tja Gullit was volgens mij ook een geweldige speler, maar als die over voetbal praat slaat hij ook alleen maar onzin uit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:32 schreef Tarado het volgende:
al met al jammer hoor dat Van Basten en Bergkamp er nu zo op staan, wat een voetballers waren dat
Robben ook toch taradoquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:32 schreef Tarado het volgende:
al met al jammer hoor dat Van Basten en Bergkamp er nu zo op staan, wat een voetballers waren dat
Buttner en die rechtsback.quote:
Ik zou me als PSV-er wel doodschamen voor de Europese campagne. Wat mokerslecht was dat. En dan de bekerquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk wel dat er wat meer voetbal in zit dan hij er momenteel uithaalt maar hij doet nog steeds serieus mee om de titel en Ajax staat nu ook bovenaan omdat de concurrentie punten heeft laten liggen dus dat slaat echt nergens op
Het was geen toptrainer nee, ook geen middelmatige trainer, het was een volledig onbekwame trainer wiens hele periode van eindeloze reeks smoesjes, uitvluchten en autoritair doen aan mekaar hing. En daar kwamen de smoesjes en uitvluchten die anderen voor hem verzonnen nog bovenop, net als verwijzingen naar zijn autoriteit als genie. Het was een staaltje hysterisch sentimenteel collectief zelfbedrog waar ze in de rest van de wereld te nuchter voor zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]wel iets te makkelijk om Van Basten hier de schuld van te geven, wel eens dat het geen toptrainer was, Suarez zei dat hij in april nog "teambuild uitjes" organiseerde, dan ben je wel een pannenkoek
ik denk dat veel mensen ook onderschatten hoeveel makkelijker het speelt als je maar 1 keer in de week hoeft.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou me als PSV-er wel doodschamen voor de Europese campagne. Wat mokerslecht was dat. En dan de bekernee, Markie heeft het redelijk gedaan maar niet meer dan dat.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:02 schreef StarGazer het volgende:
De Ligt en Blind twijfelgevallen voor vanavond. Bron: Telegraaf.
Ik begin alvast te bidden.
Laat je toch niet voor de gek houden johquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:02 schreef StarGazer het volgende:
dat is misschien wel het ergste wat er kan gebeuren vooraf.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:02 schreef StarGazer het volgende:
die is gelukkig nog steeds voetballer en ik hoop dat hij zo verstandig is het daarbij ook te latenquote:
Met SinkGod ernaastquote:
https://www.telegraaf.nl/(...)wijfelgeval-bij-ajaxquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is misschien wel het ergste wat er kan gebeuren vooraf.
dat kon moeilijk in die wedstrijdquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:07 schreef Simmertje het volgende:
Laten we hopen dat in ieder geval één van de twee kan spelen vanavond. Iets zegt mij dat dit voor click bait is van de Telegraaf. Als ze echt zo geblesseerd waren dan hadden ze tijdens Groningen al gewisseld.
Dus die spelen sowieso.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:02 schreef StarGazer het volgende:
kutkrantquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:22 schreef Simmertje het volgende:
Als je de podcast hebt geluisterd gaat het om lichte pijntjes en spelen zeer waarschijnlijk gewoon. Vieze clickbait dus weer van die kots krant. Driessen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:22 schreef Simmertje het volgende:
Als je de podcast hebt geluisterd gaat het om lichte pijntjes en spelen zeer waarschijnlijk gewoon. Vieze clickbait dus weer van die kots krant. Driessen
Ik droom echt nooit, en dan ook nooit over Ajax. Heb wel wat beters om over te dromenquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik droomde dat Ziyech verkocht werd aan Roma maar dat Ajax erop stond dat Noa Lang ook meeging.
Paar keer in actie gezien en toen kon hij mij wel bekoren.twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 14:28:41Klaas-Jan Huntelaar vanavond geschorst. Lassina Traore debuteert in de wedstrijdselectie en zal op de bank beginnen. Spits uit Burkina Faso komt sinds winterstop uit voor Ajax en was bij Jong Ajax in 12 duels al goed voor 6 doelpunten en 3 assists. #Ajax reageer retweet
Die gaat de winnende in de finale scorenquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
Paar keer in actie gezien en toen kon hij mij wel bekoren.twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 14:28:41Klaas-Jan Huntelaar vanavond geschorst. Lassina Traore debuteert in de wedstrijdselectie en zal op de bank beginnen. Spits uit Burkina Faso komt sinds winterstop uit voor Ajax en was bij Jong Ajax in 12 duels al goed voor 6 doelpunten en 3 assists. #Ajax reageer retweet
Met een puntertje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Die gaat de winnende in de finale scoren
Nog één wedstrijdje bikkelen! Een scenario Vitesse uit zou prachtig zijn, met de rust al 3-0 voor zodat je eventueel wat spelers kunt sparen. Daarna de jongens lekker 2-3 dagen vrij geven (thanks KNJB!).quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:37 schreef SaferSephy het volgende:
Hoe is het met De Jong? Ik vond em toch weer veel aan z'n hamstring voelen in Groningen. Sowieso leken veel jongens te kampen met pijntjes, wat mij toch wel zorgen baart.
Sowieso vind ik het maar eng, die Odegaard gaat echt 300% spelen om zich als opvolger Ziyech te profileren. Kampioenschap is echt nog niet binnen..
Hopelijk mag hij debuterenquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
Teken ik voor! Als Ajax wint vanavond mogen ze het echt niet meer weggeven.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nog één wedstrijdje bikkelen! Een scenario Vitesse uit zou prachtig zijn, met de rust al 3-0 voor zodat je eventueel wat spelers kunt sparen. Daarna de jongens lekker 2-3 dagen vrij geven (thanks KNJB!).
Het is ook weer niet zo heel raar dat veel spelers niet helemaal topfit meer zijn na zo'n seizoen.. Ze begonnen al in juli met direct enorm belangrijke wedstrijden en het is eigenlijk amper stilgevallen met ook nog interlands tussendoor. En de basis bleef redelijk intact met soms 1/2 wijzigingen..quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:37 schreef SaferSephy het volgende:
Hoe is het met De Jong? Ik vond em toch weer veel aan z'n hamstring voelen in Groningen. Sowieso leken veel jongens te kampen met pijntjes, wat mij toch wel zorgen baart.
Sowieso vind ik het maar eng, die Odegaard gaat echt 300% spelen om zich als opvolger Ziyech te profileren. Kampioenschap is echt nog niet binnen..
Misschien ook iets voor Noa Lang?quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:49 schreef SaferSephy het volgende:
Kansloos weetje: Wist je dat Jari Litmanen Nederlands leerde door naar Jiskefet te kijken? Daar was ie blijkbaar enorm fan van. Wat een held!
Ik help het je hopen, maar in z'n algemeenheid heb ik altijd het gevoel dat vrijwel elke Eredivisieclub tegen Ajax aantreedt alsof ze de CL finale spelen qua motivatie. Enerzijds logisch, anderzijds frustrerend (2016 anyonequote:Op dinsdag 23 april 2019 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is ook weer niet zo heel raar dat veel spelers niet helemaal topfit meer zijn na zo'n seizoen.. Ze begonnen al in juli met direct enorm belangrijke wedstrijden en het is eigenlijk amper stilgevallen met ook nog interlands tussendoor. En de basis bleef redelijk intact met soms 1/2 wijzigingen..
En misschien dat Odegaard juist wel rustig aan doet omdat hij Ajax een warm hart toedraagt
Een nieuwe 'Daar hoorden ze Engelen zingen'quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:51 schreef Simmertje het volgende:
Ik wil trouwens van dit seizoen zo'n serie als "Sunderland til I die" op Netflix, dat zou ultiem genot zijn.
En dan hadden een aantal spelers ook nog net een WK achter de rug. Wat dat betreft een geluk bij een ongeluk dat Nederland het WK niet haalde.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is ook weer niet zo heel raar dat veel spelers niet helemaal topfit meer zijn na zo'n seizoen.. Ze begonnen al in juli met direct enorm belangrijke wedstrijden en het is eigenlijk amper stilgevallen met ook nog interlands tussendoor. En de basis bleef redelijk intact met soms 1/2 wijzigingen..
En misschien dat Odegaard juist wel rustig aan doet omdat hij Ajax een warm hart toedraagt
met het stukje van Ramos in zijn box, wat hij toch niet in zijn docu gaat laten zien.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:51 schreef Simmertje het volgende:
Ik wil trouwens van dit seizoen zo'n serie als "Sunderland til I die" op Netflix, dat zou ultiem genot zijn.
Valt mee dus.twitter:Robinho1986_ twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 14:47:31@jongejonga @FreekJansenVI Trap er niet in https://t.co/fBPVUbmBdr reageer retweet
Haha uiteindelijk is dat best een mooie docu geworden, deprimerend wel. Arme Wouters die een peukje zit te roken na die dramatisch verloren 100 jaar jubileum wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een nieuwe 'Daar hoorden ze Engelen zingen'
In elk geval geen marketingdocu met alleen maar gladde praatjes en een goednieuwsshow.
Dan neem ik aan dat Dolberg weer wat minuten mag maken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
Maar laatst in zo'n interview met de verantwoordelijke voor Ajax Media zeiden ze dat er wel wat plannen waren bij Ajax om zo'n Netflix-docu te maken. Zou ook best logisch zijn als je fans internationaal wil aanspreken over de clubcultuur.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:57 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Haha uiteindelijk is dat best een mooie docu geworden, deprimerend wel. Arme Wouters die een peukje zit te roken na die dramatisch verloren 100 jaar oud wedstrijd.
Dat had dit seizoen dan wel gemogenquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar laatst in zo'n interview met de verantwoordelijke voor Ajax Media zeiden ze dat er wel wat plannen waren bij Ajax om zo'n Netflix-docu te maken. Zou ook best logisch zijn als je fans internationaal wil aanspreken over de clubcultuur.
Tja dat weet je nooit voorafquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat had dit seizoen dan wel gemogenZonde
Dit jaar had wel alles gehad, gemiste kans helaas. Maar er zal wel iets van een blu ray ofzo komen toch?quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat had dit seizoen dan wel gemogenZonde
Oranje gaat binnen tien jaar een WK of EK winnenquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
Xavi Simons
Brobbey
Unuvar
Taylor
Wat een tijden komen eraan bohhhh![]()
![]()
WK. EK interesseert mij geen reet. Nog nachtmerries van al die verloren finalesquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oranje gaat binnen tien jaar een WK of EK winnen
Je kind Xavi noemen. Dan heb je toch ook een pan af.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
Xavi Simons
Brobbey
Unuvar
Taylor
Wat een tijden komen eraan bohhhh![]()
![]()
Regillio was sowieso al nooit de allerslimste, geloof ikquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Je kind Xavi noemen. Dan heb je toch ook een pan af.
Genoemd naar Xavi van Barcaquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Je kind Xavi noemen. Dan heb je toch ook een pan af.
Denk dat Ajax in Dolberg nog altijd de 1e spits voor volgend jaar ziet. Wat dat betreft ligt dat helemaal aan hemzelf..quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat Dolberg weer wat minuten mag maken.
Vraag me toch wel af wat ze met die jongen gaan doen, volgend jaar. Hebben ze hem afgeschreven en proberen ze hem te slijten, of moet hij volgend jaar eerste spits zijn? Nog een jaar alleen potjes tegen Emmen en Fortuna gaat hem niet worden ben ik bang.
Danilo Pereira schiet er ook 15 in bij Jong. Zullen we die nog een keer gaan zien?quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Ajax in Dolberg nog altijd de 1e spits voor volgend jaar ziet. Wat dat betreft ligt dat helemaal aan hemzelf..
Nja Oranje heeft maar één EK gewonnen, dus is niet alsof dat een troostprijs is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WK. EK interesseert mij geen reet. Nog nachtmerries van al die verloren finales
Voor mijn gevoel wel, want de beste landen spelen niet mee > Brazilie, Argentinie, Uruguay etc.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja Oranje heeft maar één EK gewonnen, dus is niet alsof dat een troostprijs is.
Bij dat etc. kan je ook meteen ophouden, aangezien de rest ook niet veel boeit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel, want de beste landen spelen niet mee > Brazilie, Argentinie, Uruguay etc.
Mja, afgelopen WK had je 4 Europese halve finalisten, voor 2006 geldt hetzelfde.. 2014 2 om 2 en in 2010 3 om 1.. Dus het is eigenlijk een open EKquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel, want de beste landen spelen niet mee > Brazilie, Argentinie, Uruguay etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |