Is met de loting voor de kwartfinales gelijk bepaald.quote:Op maandag 22 april 2019 18:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe wordt die volgorde bepaald trouwens?
Juventus verloor kansloos van Atletico en was sindsdien eigenlijk geen favoriet meer. Sinds de start van de CL was Barcelona de grote favoriet en dat zijn ze nogsteeds.quote:Op maandag 22 april 2019 18:43 schreef duo-penotti het volgende:
Op basis van wat was Man City favoriet ? Die hebben geloof ik maar 1x in hun historie in de halve finale van de CL gestaan. En dit seizoen hebben ze ook alleen maar tegen makkelijke tegenstanders gespeeld in de CL.
Tegen Tottenham liep hun verdediging alleen maar te stuntelen. Ja, aanvallend zijn ze super (met zoveel olie geld, kan Cambuur ook top spelers halen). Maar verdedigend vind ik ze best overrated.
Juve en Barca waren/zijn voor mij dé favorieten. En Real ook. Maar dat is alleen puur op basis omdat ze hem 3 keer op rij hebben gewonnen. Dan ben je automatisch één van de topfavorieten lijkt mij.
Neequote:Op maandag 22 april 2019 17:53 schreef duo-penotti het volgende:
Finale Ajax Barca zou leuk zijn. Maar ik zie Barca niet zomaar winnen van Liverpool. Dus dat gaat ook een leuke wedstrijd worden. In de finale zijn je kansen gewoon 50/50. Ongeacht tegen wie je speelt.
Dat is slecht nieuws voor Ajax.quote:Op maandag 22 april 2019 18:46 schreef TheJanitor het volgende:
Sissoko doet waarschijnlijk niet mee het eerste duel met Tottenham.
Ik lach me kapot als Ajax gewoon drie keer wint op basis van dubieuze beslissingen van de VAR. Al is het voor mijn gemoedsrust beter dat ze die wedstrijden gewoon snel op slot weten te gooien.quote:Op maandag 22 april 2019 19:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk gaat de KNJB ze nog heel vaak helpen in de resterende duels
Niet alleen kapot lachen maar ook het leedvermaak om PSV en hun supporters . Kan echt schitterend materiaal opleveren .quote:Op maandag 22 april 2019 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als Ajax gewoon drie keer wint op basis van dubieuze beslissingen van de VAR. Al is het voor mijn gemoedsrust beter dat ze die wedstrijden gewoon snel op slot weten te gooien.
quote:Op maandag 22 april 2019 19:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Juventus verloor kansloos van Atletico en was sindsdien eigenlijk geen favoriet meer. Sinds de start van de CL was Barcelona de grote favoriet en dat zijn ze nogsteeds.
Goed nieuws dusquote:Op maandag 22 april 2019 18:46 schreef TheJanitor het volgende:
Sissoko doet waarschijnlijk niet mee het eerste duel met Tottenham.
City, Psg, Barca, Real, Juvequote:Op maandag 22 april 2019 20:29 schreef manny het volgende:
weet eigenlijk niet wie de favoriet was bij de wedkantoren begin van dit CL seizoen. City of Real wellicht ?
Het is ook in Engeland Pasen. Komt morgen wel johquote:Op maandag 22 april 2019 20:59 schreef Tjacka het volgende:
Is er al nieuws over Tottenham uit? Wtf man.
Ik hoop het vriend.quote:Op maandag 22 april 2019 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is ook in Engeland Pasen. Komt morgen wel joh
In 2 wedstrijden ben je kansloos tegen Barca.quote:
Jij trapt louter open deuren in. Je kan zo die levchenko vervangen bij studio sport.quote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
In 2 wedstrijden ben je kansloos tegen Barca.
In 1 wedstrijd maak je meer kans. Als Barca een mindere kans heeft en jij een goede.
Daarom zeg ik 50/50.
Vorm van de dag zal bepalend zijn. Ook al speel je tegen 11 Messi's.
Laat Barca eerst maar eens winnen van Liverpool. Daar zit zo veel energie en snelheid in, daar heeft elke ploeg het moeilijk tegen. Beetje leunen uit en thuis 10 minuten gas geven zoals tegen Man U dat gaat echt niet genoeg zijn.quote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
In 1 wedstrijd maak je meer kans. Als Barca een mindere kans heeft en jij een goede.
Daarom zeg ik 50/50.
Tot nu toe heeft Ajax anders wel 2 wedstrijden nodig gehad om door te kunnen gaan tegen Madrid en Juventusquote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Daarom zeg ik 50/50.
Ajax zal niet kansloos zijn in twee duels, wel is 75/25 procent kansverhouding.quote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Daarom zeg ik 50/50.
Als dit vertrouwen breder gaat leven dan geef ik ze minder kans om de finale te halen en te winnen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:22 schreef Landgeld het volgende:
Maakt niet uit welke tegenstander.
Ten Hag bedenkt wel een maatwerk meesterplan.
waarom?quote:
Als vervanger van Neres. Nederlander, ervaring & transfervrij.quote:
ik ben/was fan van babel, maar die heeft echt niet meer genoeg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als vervanger van Neres. Nederlander, ervaring & transfervrij.
Maar misschien niet de CL kwaliteit die je zoekt.
ik probeer niet voor te lopen met mijn gedachte.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:57 schreef Simmertje het volgende:
Zitten jullie niet stiekem te dromen hoe die ontlading eventueel zal zijn op 8 mei?
Nope, zit meer in spanning voor vanavond.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:57 schreef Simmertje het volgende:
Zitten jullie niet stiekem te dromen hoe die ontlading eventueel zal zijn op 8 mei?
Dat is niet goed voor mijn hart.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:34 schreef Saekerhett het volgende:
Vanavond zal nog lastig genoeg worden. Teken voor een 1-0.
Hij was zondag voor de wedstrijd tegen ADO ook alweer lekker bezig over de VAR de scheids.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:04 schreef mokkiemok het volgende:
van bommel is wel lekker bezig om Ajax te hypen en psv in de underdog positie te duwen, die ziet het ook niet meer goed komen geloof ik.
Terwijl het toch verre van beslist is, waarbij hij met deze zelfde teksten natuurlijk zichzelf tot een grootheid praat als psv toch nog kampioen wordt.
dit is precies wat ik al verwachte aan het begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij was zondag voor de wedstrijd tegen ADO ook alweer lekker bezig over de VAR de scheids.
dat eerste vind ik wel een stuk belangrijker dan het 2equote:Op dinsdag 23 april 2019 11:22 schreef Simmertje het volgende:
Ik verheug mij ook enorm op het moment dat Ajax definitief kampioen is en dan de kop van van Bommel in beeld brengen.
Maar dat 2e vind ik wel belangrijker dan de bekerquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat eerste vind ik wel een stuk belangrijker dan het 2e
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar dat 2e vind ik wel belangrijker dan de beker
natuurlijk is dat tweede geheel onbelangrijk, maar ik wil enkel aangeven dat van Bommel de enige voor mij is waar ik echt een hekel aan heb, altijd gehad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat eerste vind ik wel een stuk belangrijker dan het 2e
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar dat 2e vind ik wel belangrijker dan de beker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |