Goed getimedquote:
instrumentaal en melodieus altijd goed maar die knakker kan zo matig zingen.quote:
Niet heel bekend met deze band. Maar zeker niet slechtquote:
Kan prima zingen, heeft alleen niet zo'n groot bereik.quote:Op zondag 21 april 2019 23:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
instrumentaal en melodieus altijd goed maar die knakker kan zo matig zingen.
Doe ik ookquote:Op zondag 21 april 2019 23:11 schreef Californium het volgende:
trouwens wel even bedenken wat ik aan ga trekken naar Tool. Iets roze denk ik. Gewoon omdat het kan
Liever deze Catatoniaquote:
Ik je latex broekie zeker?quote:
Hard geworden.quote:
Dus, jij neemt wat hete vrijgezelle kerels mee?quote:
quote:
Dit is ook wel (in ieder geval hun eerste album) een behoorlijke Tool kloon uit Frankrijkquote:Op zondag 21 april 2019 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet heel bekend met deze band. Maar zeker niet slecht
Verkoop dat kaartje toch maar nietquote:Op zondag 21 april 2019 23:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus, jij neemt wat hete vrijgezelle kerels mee?
Wellicht.quote:Op zondag 21 april 2019 23:16 schreef Californium het volgende:
Dus, jij neemt wat hete vrijgezelle kerels mee?
Snap ik. Harman in een roze latex broekje is iets waar iedereen warm van wordtquote:
Mm misschien later. Ik ben nu meer in de mood voor iets van Opethquote:Op zondag 21 april 2019 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is ook wel (in ieder geval hun eerste album) een behoorlijke Tool kloon uit Frankrijk
Tekstueel alleen niet zo heel bijzonder.
Hnggg staaahp, moet weer verschonenquote:Op zondag 21 april 2019 23:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik. Harman in een roze latex broekje is iets waar iedereen warm van wordt
Soen is ook een Tool kloon. Ex Opethquote:Op zondag 21 april 2019 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mm misschien later. Ik ben nu meer in de mood voor iets van Opeth
Ben nu al jaloers op ze dus toch maar niet.quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben nu al jaloers op ze dus toch maar niet.
Ik hou je liever voor mijzelf dan.quote:
quote:
Ik app je nog wel ff een verhaaltje voor het slapengaan.quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik app je nog wel ff een verhaaltje voor het slapengaan.
En dan een foto van een lange slurf die het verhaaltje uitblaast?quote:Op zondag 21 april 2019 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik app je nog wel ff een verhaaltje voor het slapengaan.
Neuh, gewoon onverwacht tussendoor.quote:Op zondag 21 april 2019 23:25 schreef Faxie het volgende:
En dan een foto van een lange slurf die het verhaaltje uitblaast?
Welke?quote:Op maandag 22 april 2019 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Puzzel van 1000 stukjes gemaakt vandaag
Ben ik je laatste ontbrekende puzzelstukje?quote:Op maandag 22 april 2019 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Puzzel van 1000 stukjes gemaakt vandaag
Je bent zelf ook een werkschuwe mafklapper.quote:Op maandag 22 april 2019 07:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kom.zoals jullie weten uit Twente.
Maar heb nog niet vaak waardelozer volk meegemaakt dan uit Enschede.
Ook op het werk zijn van alle mensen die ik ooit heb aangenomen Enschedeers toch de grootste werkschuwe mafklappers gebleken.
Tot zover dit informatieve bericht.
quote:Op maandag 22 april 2019 07:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een werkschuwe mafklapper.
Soort Walking Dead hequote:
De koffie zit er hier al inquote:Op maandag 22 april 2019 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zeker nu op dit tijdstip
Haha Enschedeër gespot.quote:Op maandag 22 april 2019 07:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een werkschuwe mafklapper.
Hey dat doen wij tegenwoordig ook met de kinderen. Is wel lachen.quote:Op maandag 22 april 2019 08:03 schreef MissMSX het volgende:
Vandaag maar eens kijken of m'n gps het nog doet en een rondje geocachen doen
Haha neequote:Op maandag 22 april 2019 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha Enschedeër gespot.![]()
Maar allemaal een zalige Pasen en een geweldige mooie dag gewenst!
Ik zag dat ik bijna mij 10-jarig jubileum mag vierenquote:Op maandag 22 april 2019 08:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey dat doen wij tegenwoordig ook met de kinderen. Is wel lachen.
Geocachjubileum?quote:Op maandag 22 april 2019 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag dat ik bijna mij 10-jarig jubileum mag vieren
Wel uitkijken voor teken
Beyond there there be dragonsquote:Op maandag 22 april 2019 08:20 schreef Lokasenna het volgende:
>6 uur in de trein vandaag. Mensen die in Groningen wonen
Dank jequote:
Soort zoekt soort denk ik dan.quote:Op maandag 22 april 2019 08:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn reactie kwam door een krantenartikel over FCTwente en dat dit landelijk zo gehaat werd.
Daar was een foto van vak P met een spandoek ”wij haten iedereen”. Ik dacht aan een aantal kansloze medewerkers uit Enschede en het feit nog nooit normaal volk uit die stad getroffen te hebben.
Een oud collega die compleet doorgesnoven en dronken naar de voetbal ging met zijn 8 jarige zoontje spande de kroon.![]()
Trouwens nu wel een normale collega die goed werk verricht, van de uni, in dienst. Hij doet het wel supergoed.
Maar whatever ik spring op le biciclette.
Wat een trutquote:Op maandag 22 april 2019 09:55 schreef Allures het volgende:
Nou dat was allemaal heel gezellig tot de serveerster mayonaise over me heen kiepte![]()
Bitch was vast jaloers op mijn outfit
beetje lopen scharen?quote:Op maandag 22 april 2019 09:55 schreef Allures het volgende:
Nou dat was allemaal heel gezellig tot de serveerster mayonaise over me heen kiepte![]()
En toen? En toen?quote:Op maandag 22 april 2019 09:55 schreef Allures het volgende:
Vandaag ook nog hequote:Op maandag 22 april 2019 09:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat een trutkrijg je dat wel uit je kleding?
Zat je helemaal onder?quote:Op maandag 22 april 2019 10:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ging naar de wc om te proberen het er af te krijgen
En uit mijn haar
Gelukkig blijven de mannen koelbloedigquote:Op maandag 22 april 2019 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zon schijnt weer een paar dagen, dat doet toch wat met vrouwen.
Gelukkig maar! Of kan Air hem niet in zijn broek houden met dit weer en moet vaker overwerken?quote:Op maandag 22 april 2019 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig blijven de mannen koelbloedig
Wollen onderbroek eronder.quote:Op maandag 22 april 2019 10:20 schreef Californium het volgende:
Aan het twijfelen wat ik aan moet trekken. Denk aan een lange rok maar gister had ik het ook koud op werk
koud?quote:Op maandag 22 april 2019 10:20 schreef Californium het volgende:
Aan het twijfelen wat ik aan moet trekken. Denk aan een lange rok maar gister had ik het ook koud op werk
Hij is wel even een boodschapje doe nu.quote:Op maandag 22 april 2019 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Of kan Air hem niet in zijn broek houden met dit weer en moet vaker overwerken?
Aircoquote:
Waarschijnlijk de airco op 16 graden.quote:
Wat schattig dat je hem op pad stuurtquote:Op maandag 22 april 2019 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is wel even een boodschapje doe nu.
Benieuwd waar hij mee terug gaat komen.quote:Op maandag 22 april 2019 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is wel even een boodschapje doe nu.
Waarschijnlijk een SOA.quote:Op maandag 22 april 2019 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Benieuwd waar hij mee terug gaat komen.
Ik zit aan een continu antibiotica-infuus.quote:Op maandag 22 april 2019 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het er een is die je zelf ook al hebt maakt dat niet zoveel uit toch?
Voor een man denk ik dat het wel werktquote:Op maandag 22 april 2019 10:23 schreef MissMSX het volgende:
De beste manier om een date te vinden is tijdens het uitlaten van de hond.
quote:Op maandag 22 april 2019 10:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Voor een man denk ik dat het wel werkt
Ik ben zelf minder gecharmeerd van de mannen die op me af komen, naar hun hond wijzen en zeggen 'ze vind je wel leuk
Leer wat sociale vaardigheden joh
Dat zou er best wel ingaanquote:
Zo ben ik aan mijn eerste vriendje gekomen toen ik 14/15 was.quote:Op maandag 22 april 2019 10:23 schreef MissMSX het volgende:
De beste manier om een date te vinden is tijdens het uitlaten van de hond.
katertje?quote:Op maandag 22 april 2019 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat zou er best wel ingaanHelaas hebben we dat nu niet en kan ik geen andere dingen bedenken die ik nu wegkrijg
Tsja wat kan ik erover zeggen. Hoofdpijn, draaierig, misselijk. Een klassieke kater denk ik welquote:
Een tijd geleden was mijn bed zelfs aan het draaien.quote:Op maandag 22 april 2019 11:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tsja wat kan ik erover zeggen. Hoofdpijn, draaierig, misselijk. Een klassieke kater denk ik wel
zo werd ik gisteren ook wakker. vandaag gaat het een stuk beterquote:Op maandag 22 april 2019 11:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tsja wat kan ik erover zeggen. Hoofdpijn, draaierig, misselijk. Een klassieke kater denk ik wel
Een echte villa volta ervaringquote:Op maandag 22 april 2019 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een tijd geleden was mijn bed zelfs aan het draaien.
Gelukkig maarquote:Op maandag 22 april 2019 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo werd ik gisteren ook wakker. vandaag gaat het een stuk beter
maar het was gezellig gisteravond?quote:Op maandag 22 april 2019 11:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Meestal gaat het in de loop van de dag al een stuk beter. Daar wacht ik nu even op
Heftig nachtje dusquote:Op maandag 22 april 2019 11:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, heel gezellig. Veel gelachen, en veel gepraat met een vriend die ik eigenlijk alleen spreek als we elkaar zienquote:
Dat zijn de beste, de nachten waarover je jaren later nog praatquote:
Nouja gisteren dus gehoord van een vriend wat ik met nieuwjaar heb gedaan. Er komt vast een tijd dat ik erom kan lachenquote:Op maandag 22 april 2019 11:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zijn de beste, de nachten waarover je jaren later nog praat
What did you do?quote:Op maandag 22 april 2019 11:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nouja gisteren dus gehoord van een vriend wat ik met nieuwjaar heb gedaan. Er komt vast een tijd dat ik erom kan lachen
zo erg?quote:Op maandag 22 april 2019 11:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nouja gisteren dus gehoord van een vriend wat ik met nieuwjaar heb gedaan. Er komt vast een tijd dat ik erom kan lachen
Ik heb met iemand (een vriend van een van mijn vrienden) staan zoenen in de gang terwijl mijn vader er al was om me op te halen. Hij heeft dus alles gezien. Mijn vader er ook nooit over gehoordquote:
ook nooit gedaan toen ik jong was gelukkigquote:Op maandag 22 april 2019 11:47 schreef gcjoel het volgende:
Leuk hoor jezelf zo kapot drinken dat je je achterlijk gaat gedragen
Hij is ook jong geweest.quote:Op maandag 22 april 2019 11:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb met iemand (een vriend van een van mijn vrienden) staan zoenen in de gang terwijl mijn vader er al was om me op te halen. Hij heeft dus alles gezien. Mijn vader er ook nooit over gehoord
Wel eens gedaan, maar dat hoeft voor mij niet echt meer.quote:Op maandag 22 april 2019 11:47 schreef gcjoel het volgende:
Leuk hoor jezelf zo kapot drinken dat je je achterlijk gaat gedragen
Oh kan erger, valt nog mee.quote:Op maandag 22 april 2019 11:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb met iemand (een vriend van een van mijn vrienden) staan zoenen in de gang terwijl mijn vader er al was om me op te halen. Hij heeft dus alles gezien. Mijn vader er ook nooit over gehoord
RIP aan je nabestaanden.quote:Op maandag 22 april 2019 11:53 schreef CherryLips het volgende:
M'n WiFi doet het niet en zegt dat m'n wachtwoord niet klopt
Resetten dan maar?quote:Op maandag 22 april 2019 11:53 schreef CherryLips het volgende:
M'n WiFi doet het niet en zegt dat m'n wachtwoord niet klopt
Misschien heeft ie het zelf niet door omdat jij er niks van zegt?quote:Op maandag 22 april 2019 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van mij kan zich ook heel goed van de wereld drinken; nooit begrepen wat daar leuk aan is.
Ik doe het vrijwel nooit. Maar soms heb ik gewoon zin om mij even zo te voelen, dan pieker ik even niet over bepaalde dingen.quote:Op maandag 22 april 2019 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van mij kan zich ook heel goed van de wereld drinken; nooit begrepen wat daar leuk aan is.
Buiten mij zijn er wel meer mensen die hem erop aangesproken hebben; ieder jaar drinkt hij een maand niet omdat dat "gezond" is en daarna gaat hij gewoon weer vrolijk door.quote:Op maandag 22 april 2019 11:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het zelf niet door omdat jij er niks van zegt?
Nee ik ook niet.quote:Op maandag 22 april 2019 11:50 schreef Allures het volgende:
[..]
ook nooit gedaan toen ik jong was gelukkig
Nouja, als hij er niet door in de cel beland of mensen op andere wijze wat mee aandoet dan moet ie het helemaal zelf weten tochquote:Op maandag 22 april 2019 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buiten mij zijn er wel meer mensen die hem erop aangesproken hebben; ieder jaar drinkt hij een maand niet omdat dat "gezond" is en daarna gaat hij gewoon weer vrolijk door.
quote:Op maandag 22 april 2019 12:07 schreef Californium het volgende:
ik denk dat ik een kippetje in de oven ga gooien voor ontbijt
Nom
Een hele kip?quote:Op maandag 22 april 2019 12:07 schreef Californium het volgende:
Nom
Gezonder dan 12 maanden jezelf laveloos zuipen iig.quote:Op maandag 22 april 2019 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buiten mij zijn er wel meer mensen die hem erop aangesproken hebben; ieder jaar drinkt hij een maand niet omdat dat "gezond" is en daarna gaat hij gewoon weer vrolijk door.
Neequote:
Oh ik ben wel dronken geweest maar je hebt zelf gezien waar dat heen gaatquote:Op maandag 22 april 2019 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Ik lustte zowat niks qua drank
Ik gooi er een stokbroodje inquote:Op maandag 22 april 2019 12:07 schreef Californium het volgende:
Nom
ohhhhhhhhhhh..... Tosti. met mozzarella en tomaatquote:
Ben ook wel dronken geweest maar niet vaak. En heb dan ook gewoon een grens op een gegeven moment hoef ik gewoon niks meer.quote:Op maandag 22 april 2019 12:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh ik ben wel dronken geweest maar je hebt zelf gezien waar dat heen gaat
Er komt niks meer uit, ook niks beschamends
Of ik ben ook dingen vergeten van onze avondjes uit haha
Wij hebben tegenwoordig de respectabele leeftijd datwe helemaal dronken nog normaal doen. Ook geen bal aan,quote:Op maandag 22 april 2019 12:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Nouja, als hij er niet door in de cel beland of mensen op andere wijze wat mee aandoet dan moet ie het helemaal zelf weten toch
Op verjaardagen gaan er een stuk minder kratten bier doorheen tegenwoordig.quote:Op maandag 22 april 2019 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben tegenwoordig de respectabele leeftijd datwe helemaal dronken nog normaal doen. Ook geen bal aan,
Dat ja. Ben ik er van de ene op de andere seconde helemaal klaar mee en dan wil ik slapenquote:Op maandag 22 april 2019 12:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben ook wel dronken geweest maar niet vaak. En heb dan ook gewoon een grens op een gegeven moment hoef ik gewoon niks meer.
Ja ik vergeet ook gewoon door te drinken. En aangezien ik al teut ben bij 3 zit er dan echt niet genoeg in mijn systeem voor nare gevolgen of zelfs een katerquote:Op maandag 22 april 2019 12:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben ook wel dronken geweest maar niet vaak. En heb dan ook gewoon een grens op een gegeven moment hoef ik gewoon niks meer.
Jij gedraagt je nuchter nog teut. Dus dat snap ik wel.quote:Op maandag 22 april 2019 12:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik vergeet ook gewoon door te drinken. En aangezien ik al teut ben bij 3 zit er dan echt niet genoeg in mijn systeem voor nare gevolgen of zelfs een kater
Ik krijg ook zo'n klotsbuik
Smeer ze in met zonnebrand !!!quote:Op maandag 22 april 2019 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow mijn kleine katertje (vooral door het te vele eten) lekker weggesport.
Kwam onderweg een gezellige terkjertrek tegen, zo de kinderen maar naar toe slepen.![]()
Ik schrok alquote:
Ja het domme dingen doen enzo is er wel uit ja.quote:Op maandag 22 april 2019 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben tegenwoordig de respectabele leeftijd datwe helemaal dronken nog normaal doen. Ook geen bal aan,
We hebben laatst bij een feestje allemaal op de kop gestaan. En dan proberen op de handen te lopen. Dat was nog ietsje out of the ordinairy.quote:Op maandag 22 april 2019 12:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik schrok al
[..]
Ja het domme dingen doen enzo is er wel uit ja.
Tien jaar terug moest ik altijd direct mijn mobiel checken als ik wakker werd, wat voor onzin ik had verstuurd en wie ik had gebeld.
Ik zou heel snel afvallen bij zoiets, ik krijg dat nuchter niet eens voor elkaar.quote:Op maandag 22 april 2019 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hebben laatst bij een feestje allemaal op de kop gestaan. En dan proberen op de handen te lopen. Dat was nog ietsje out of the ordinairy.![]()
Ja dat dusquote:Op maandag 22 april 2019 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ja. Ben ik er van de ene op de andere seconde helemaal klaar mee en dan wil ik slapen
quote:Op maandag 22 april 2019 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Handig. Tosti-ijzer niet aangezet.
Ja dan kan je lang wachtenquote:Op maandag 22 april 2019 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Handig. Tosti-ijzer niet aangezet.
Onder een brug?quote:Op maandag 22 april 2019 12:54 schreef Allures het volgende:
Ik ben echt zo blij met waar ik woon op dit soort dagen
In een turkenwijk waar ze geen pasen vieren?quote:Op maandag 22 april 2019 12:54 schreef Allures het volgende:
In een hoerenhuis waar men vandaag de deur platloopt?quote:Op maandag 22 april 2019 12:54 schreef Allures het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2019 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In een hoerenhuis waar men vandaag de deur platloopt?
Bij IKEA zal het ook wel druk zijn.quote:Op maandag 22 april 2019 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In een hoerenhuis waar men vandaag de deur platloopt?
Mijn hond heeft gister wel heerlijk gezwommenquote:Op maandag 22 april 2019 13:11 schreef Samzz het volgende:
Weertje.
Nog anderhalf uur werken en dan eens zien of we ergens kunnen zwemmen.
Lekkerquote:Op maandag 22 april 2019 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond heeft gister wel heerlijk gezwommen![]()
Zelf maar beetje aan het water gelegen dat was al leuk genoeg.
quote:Op maandag 22 april 2019 13:11 schreef Samzz het volgende:
Weertje.
Nog anderhalf uur werken en dan eens zien of we ergens kunnen zwemmen.
Welk dorp?quote:Op maandag 22 april 2019 13:13 schreef Halimede het volgende:
Net in zo'n klein dorp getanked, allemaal vrouwen in van die nette jurkjes die op weg waren naar de kerk
en ik heb al 2 dagen mijn haar niet geborsteld
Pics.quote:Op maandag 22 april 2019 13:20 schreef Californium het volgende:
Ik heb spijkerbroek en zwart topje. Klassiek
Jij kent mij heel goed merk ikquote:
Ik fietste ook door zo’n refo-dorp en het viel me op dat ze daar allemaal het mongooltje weer eens uit de kast hebben getrokken.quote:Op maandag 22 april 2019 13:18 schreef Allures het volgende:
Ik ben ook voor een heel net en braaf jurkje gegaan vandaagbloemetjes en alles
Had ik zin in
Niemand die mijn lelijke hoofd hier wil zienquote:
Pics van je topje en je spijkerbroekquote:Op maandag 22 april 2019 13:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Niemand die mijn lelijke hoofd hier wil zien
Ik aas dan ook op je decolleté.quote:Op maandag 22 april 2019 13:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op maandag 22 april 2019 13:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Van Heye dan ofzo? Mooi merk is dat wel.quote:Op maandag 22 april 2019 07:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eentje met vogels van Marjolein Bastin. Van kaneels moeder gekregen.
Lag je met de benen wijd?quote:Op maandag 22 april 2019 13:29 schreef Allures het volgende:
Nou tot zo ver mijn rust. Ik lig te zonnen in mijn brave jurk en 2 kerels maken gewoon foto's van me
Heel chill
Nu durf ik niet meer goed te gaan liggen tot man er zo bij komt
Geloof ik niks van.quote:Op maandag 22 april 2019 13:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Lekker tussen de schreeuwende kindersquote:Op maandag 22 april 2019 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Hadden we hier maar iets van een watertje ofzo waar ik kon gaan zitten
Daar zou je niet helemaal tussen passen.quote:Op maandag 22 april 2019 13:44 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, er is verderop een vijver in tokkieville.
Met aan m'n ene been een vechthond en in m'n andere voet gebruikte drugsnaaldenquote:Op maandag 22 april 2019 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zou je niet helemaal tussen passen.
Sta je dan ineens op upskirtgirls.com "Dutch girl with bit tits enjoying the easter sun"quote:Op maandag 22 april 2019 13:29 schreef Allures het volgende:
Nou tot zo ver mijn rust. Ik lig te zonnen in mijn brave jurk en 2 kerels maken gewoon foto's van me
Heel chill
Nu durf ik niet meer goed te gaan liggen tot man er zo bij komt
Ik heb daar geen geduld voor om dat in mijn eentje te doenquote:Op maandag 22 april 2019 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Hadden we hier maar iets van een watertje ofzo waar ik kon gaan zitten
P20?quote:Op maandag 22 april 2019 14:09 schreef Harmankardon het volgende:
Hierbij de jaarlijkse P20-waarderingspost.
Fantastisch spul jaquote:Op maandag 22 april 2019 14:09 schreef Harmankardon het volgende:
Zo'n oprolkleedjequote:Op maandag 22 april 2019 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Zo. Zit in park. Er is water. Volgende keer iets meenemen om op te zitten, plastic zak ofzo
Ik heb mezelf gedwongen dit weekend mijn discussie af te schrijven Anders was ik je al voor geweestquote:Op maandag 22 april 2019 14:09 schreef Harmankardon het volgende:
ik heb sinds vrijdag een P20 pro, telt dat ook?quote:
als ginger kies ik toch voor 30.quote:Op maandag 22 april 2019 14:34 schreef MissMSX het volgende:
Ze zeggen dat 20 eigenlijk te weinig is. Maar als ik met 30 of meer smeer komt er nooit kleur op
Met dit weer 30 denk ik. zodra het over de 25 gaat dan factor 50.quote:Op maandag 22 april 2019 14:34 schreef MissMSX het volgende:
Ze zeggen dat 20 eigenlijk te weinig is. Maar als ik met 30 of meer smeer komt er nooit kleur op
Wat doe je dan met je sperma als je het over je buik hebt gespoten bij het masturberen?quote:
Maar wie zijn ze? Ik hoor ook wel advies voor dames om dagelijks factor 50 op de snoet te smeren tegen rimpels, maar dan krijg je toch ook weer vitamine d tekort? jbpanic.gifquote:Op maandag 22 april 2019 14:34 schreef MissMSX het volgende:
Vitamine D kan je ook bij slikken (huehuehue), liever slikken dan rimpels, toch?quote:Op maandag 22 april 2019 14:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar wie zijn ze? Ik hoor ook wel advies voor dames om dagelijks factor 50 op de snoet te smeren tegen rimpels, maar dan krijg je toch ook weer vitamine d tekort? jbpanic.gif
Je hebt echt maar een beetje Vitamine D nodig hoor. Krijg je via andere lichaamsdelen binnen waar het niet zo boeit of je rimpels krijgtquote:Op maandag 22 april 2019 14:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar wie zijn ze? Ik hoor ook wel advies voor dames om dagelijks factor 50 op de snoet te smeren tegen rimpels, maar dan krijg je toch ook weer vitamine d tekort? jbpanic.gif
Dat spuit je toch niet over je buikquote:Op maandag 22 april 2019 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat doe je dan met je sperma als je het over je buik hebt gespoten bij het masturberen?
Bij voorkeur steek ik mijn pener niet in wollige gaten.quote:Op maandag 22 april 2019 14:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat spuit je toch niet over je buik
Daar hebben ze sokken voor uitgevonden
Ik weet het, 'ze' bestaan nietquote:Op maandag 22 april 2019 14:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die van het KWF geeft onderaan ook aan als je lang in de zon gaat om te zonnen moet je minimaal 30 gebruiken dus wat die beschrijft is puur als je op een dag als deze even naar buiten gaat. Ik ga na het lezen ervan uit dat die van de Margriet uitgaat van het lange zonnen.quote:
Ik vond je altijd al zo transparant overkomen hier.quote:Op maandag 22 april 2019 14:53 schreef Halimede het volgende:
"Je huid is: ‘doorschijnend’ wit tot bleek"
wauw, ik voel me aangevallen
Slik dat sowieso al en die rimpels houd ik toch niet meer tegen. De enige antirimpelcreme hier in huis is van mijn man nota benequote:Op maandag 22 april 2019 14:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vitamine D kan je ook bij slikken (huehuehue), liever slikken dan rimpels, toch?
Helaas, deze memo heeft mijn lijf niet gehadquote:Op maandag 22 april 2019 14:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt echt maar een beetje Vitamine D nodig hoor. Krijg je via andere lichaamsdelen binnen waar het niet zo boeit of je rimpels krijgt
Geen.quote:
Ik verbrand niet, dus ik vind het wel best.quote:
Ik weet het. Deze discussie hebben we eerder gehad.quote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik verbrand niet, dus ik vind het wel best.
Inderdaadquote:Op maandag 22 april 2019 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet het. Deze discussie hebben we eerder gehad.
Oh ik blijf van 11 tot 3 a 4 gewoon binnen. Ik ga hooguit de deur uit om boodschappen ofzo te doen.quote:Op maandag 22 april 2019 15:17 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik verbrand ook niet zo snel, maar smeer me wel in als ik op het heetst van de dag buiten in de zon ben. Vanochtend niet gesmeerd, omdat ik gelijkmatig in beweging was en tegen 13en weer naar binnen ging. En omdat ik vies zou worden en dan kan ik aan het smeren blijven als ik tussendoor mijn armen was enzo.
sorry maar dit is echt gewoon dom. het is 2019 ondertussen hequote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik verbrand niet, dus ik vind het wel best.
Siëstatijd aanhoudenquote:Op maandag 22 april 2019 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ik blijf van 11 tot 3 a 4 gewoon binnen. Ik ga hooguit de deur uit om boodschappen ofzo te doen.
Geloven in God helpt, dat blijktquote:Op maandag 22 april 2019 15:19 schreef Allures het volgende:
Ik smeer 30
En best religieus want ik reflecteer gewoon dus vang om te verbranden
Niet dat dat gebeurt. Er gebeurt gewoon niks
Het stomme is dus dat ik ooit zo'n ding heb gekocht en dat nog in de verpakking in de kast ligt.quote:
Er gaat niks boven een middagdutjequote:
Woefquote:Op maandag 22 april 2019 15:27 schreef Scary_Mary het volgende:
Meestal draag ik wel wat hoog geslotener topjes wanneer ik naar stal ga, maar pasen en mooi weer jw dus ik had iets meer decolleté vandaag. Boog voorover om een van de honden te begroeten en werd gemotorboat met een vieze kwijlbekFantastisch begin van de ochtend
Ja zooo lekkerquote:Op maandag 22 april 2019 15:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zeker met warm weer na een lekkere lunch met en drankje erbij
Goed planquote:
quote:Op maandag 22 april 2019 15:27 schreef Scary_Mary het volgende:
Meestal draag ik wel wat hoog geslotener topjes wanneer ik naar stal ga, maar pasen en mooi weer jw dus ik had iets meer decolleté vandaag. Boog voorover om een van de honden te begroeten en werd gemotorboat met een vieze kwijlbekFantastisch begin van de ochtend
Heb maar gelijk met het paard gedouchtquote:Op maandag 22 april 2019 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ga zo eens douchen en dan een dutje denk ik.
Niet scheren dusquote:Op maandag 22 april 2019 15:42 schreef Samzz het volgende:
Jezus. Vanmorgen m'n duim opengehaald toen ik een broodje opensneed. Zojuist m'n wijsvinger opgehaald toen ik een rietstengel afbrak.
Gaat goed. Zo maar eens douchen, kijken of dat lukt zonder me te snijden.
Uit de buurt blijven van de shavette vandaagquote:
Jezus wat ben je opgefokt.quote:Op maandag 22 april 2019 15:42 schreef Samzz het volgende:
Jezus. Vanmorgen m'n duim opengehaald toen ik een broodje opensneed. Zojuist m'n wijsvinger opgehaald toen ik een rietstengel afbrak.
Gaat goed. Zo maar eens douchen, kijken of dat lukt zonder me te snijden.
Opgefokt?quote:Op maandag 22 april 2019 16:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus wat ben je opgefokt.
Cool down baby.
Ik heb dit jaar exact 0 chocolade-eitjes opquote:Op maandag 22 april 2019 16:36 schreef Allures het volgende:
Echt snel mijn eitjes intake van dit jaar aan het verdubbelen
Al 4 op vandaag
Ik ookquote:Op maandag 22 april 2019 16:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar exact 0 chocolade-eitjes op
Me tooquote:Op maandag 22 april 2019 16:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2019 16:57 schreef Californium het volgende:
Uhh...Zit een serie te kijken en opeens post er een stormvloed aan herinneringen in mijn hoofd
Ben de laatste tijd wel vaak melancholisch![]()
muh
Hier ben ik dit Paasweekend ook helemaal van de leg. Blegh.quote:Op maandag 22 april 2019 16:57 schreef Californium het volgende:
Uhh...Zit een serie te kijken en opeens post er een stormvloed aan herinneringen in mijn hoofd
muh
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 22 april 2019 16:57 schreef Californium het volgende:
muh
Ja ze waren duur hequote:Op maandag 22 april 2019 16:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah... Op zich niet zo...quote:
Nee choco-eitjesquote:Op maandag 22 april 2019 17:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over normale eitjes ging... maakte me een beetje zorgen
41 ofzo? Afhankelijk van de samenstellingquote:Op maandag 22 april 2019 17:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee choco-eitjes
CL jij wist laatst hoeveel calorieën zo'n kreng was?
quote:Op maandag 22 april 2019 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
41 ofzo? Afhankelijk van de samenstelling
Doet me denken user Sotchi o.i.d. Hoe zou het daar mee zijn? Die postte tijd terug over ziek zijn en 20 eieren per dag eten ofzoquote:Op maandag 22 april 2019 17:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over normale eitjes ging... maakte me een beetje zorgen
Fipronil-ziekte.quote:Op maandag 22 april 2019 17:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doet me denken user Sotchi o.i.d. Hoe zou het daar mee zijn? Die postte tijd terug over ziek zijn en 20 eieren per dag eten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |