Goed getimedquote:
instrumentaal en melodieus altijd goed maar die knakker kan zo matig zingen.quote:
Niet heel bekend met deze band. Maar zeker niet slechtquote:
Kan prima zingen, heeft alleen niet zo'n groot bereik.quote:Op zondag 21 april 2019 23:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
instrumentaal en melodieus altijd goed maar die knakker kan zo matig zingen.
Doe ik ookquote:Op zondag 21 april 2019 23:11 schreef Californium het volgende:
trouwens wel even bedenken wat ik aan ga trekken naar Tool. Iets roze denk ik. Gewoon omdat het kan
Liever deze Catatoniaquote:
Ik je latex broekie zeker?quote:
Hard geworden.quote:
Dus, jij neemt wat hete vrijgezelle kerels mee?quote:
quote:
Dit is ook wel (in ieder geval hun eerste album) een behoorlijke Tool kloon uit Frankrijkquote:Op zondag 21 april 2019 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet heel bekend met deze band. Maar zeker niet slecht
Verkoop dat kaartje toch maar nietquote:Op zondag 21 april 2019 23:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus, jij neemt wat hete vrijgezelle kerels mee?
Wellicht.quote:Op zondag 21 april 2019 23:16 schreef Californium het volgende:
Dus, jij neemt wat hete vrijgezelle kerels mee?
Snap ik. Harman in een roze latex broekje is iets waar iedereen warm van wordtquote:
Mm misschien later. Ik ben nu meer in de mood voor iets van Opethquote:Op zondag 21 april 2019 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is ook wel (in ieder geval hun eerste album) een behoorlijke Tool kloon uit Frankrijk
Tekstueel alleen niet zo heel bijzonder.
Hnggg staaahp, moet weer verschonenquote:Op zondag 21 april 2019 23:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik. Harman in een roze latex broekje is iets waar iedereen warm van wordt
Soen is ook een Tool kloon. Ex Opethquote:Op zondag 21 april 2019 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mm misschien later. Ik ben nu meer in de mood voor iets van Opeth
Ben nu al jaloers op ze dus toch maar niet.quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben nu al jaloers op ze dus toch maar niet.
Ik hou je liever voor mijzelf dan.quote:
quote:
Ik app je nog wel ff een verhaaltje voor het slapengaan.quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik app je nog wel ff een verhaaltje voor het slapengaan.
En dan een foto van een lange slurf die het verhaaltje uitblaast?quote:Op zondag 21 april 2019 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik app je nog wel ff een verhaaltje voor het slapengaan.
Neuh, gewoon onverwacht tussendoor.quote:Op zondag 21 april 2019 23:25 schreef Faxie het volgende:
En dan een foto van een lange slurf die het verhaaltje uitblaast?
Welke?quote:Op maandag 22 april 2019 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Puzzel van 1000 stukjes gemaakt vandaag
Ben ik je laatste ontbrekende puzzelstukje?quote:Op maandag 22 april 2019 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Puzzel van 1000 stukjes gemaakt vandaag
Je bent zelf ook een werkschuwe mafklapper.quote:Op maandag 22 april 2019 07:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kom.zoals jullie weten uit Twente.
Maar heb nog niet vaak waardelozer volk meegemaakt dan uit Enschede.
Ook op het werk zijn van alle mensen die ik ooit heb aangenomen Enschedeers toch de grootste werkschuwe mafklappers gebleken.
Tot zover dit informatieve bericht.
quote:Op maandag 22 april 2019 07:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een werkschuwe mafklapper.
Soort Walking Dead hequote:
De koffie zit er hier al inquote:Op maandag 22 april 2019 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zeker nu op dit tijdstip
Haha Enschedeër gespot.quote:Op maandag 22 april 2019 07:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een werkschuwe mafklapper.
Hey dat doen wij tegenwoordig ook met de kinderen. Is wel lachen.quote:Op maandag 22 april 2019 08:03 schreef MissMSX het volgende:
Vandaag maar eens kijken of m'n gps het nog doet en een rondje geocachen doen
Haha neequote:Op maandag 22 april 2019 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha Enschedeër gespot.![]()
Maar allemaal een zalige Pasen en een geweldige mooie dag gewenst!
Ik zag dat ik bijna mij 10-jarig jubileum mag vierenquote:Op maandag 22 april 2019 08:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey dat doen wij tegenwoordig ook met de kinderen. Is wel lachen.
Geocachjubileum?quote:Op maandag 22 april 2019 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag dat ik bijna mij 10-jarig jubileum mag vieren
Wel uitkijken voor teken
Beyond there there be dragonsquote:Op maandag 22 april 2019 08:20 schreef Lokasenna het volgende:
>6 uur in de trein vandaag. Mensen die in Groningen wonen
Dank jequote:
Soort zoekt soort denk ik dan.quote:Op maandag 22 april 2019 08:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn reactie kwam door een krantenartikel over FCTwente en dat dit landelijk zo gehaat werd.
Daar was een foto van vak P met een spandoek ”wij haten iedereen”. Ik dacht aan een aantal kansloze medewerkers uit Enschede en het feit nog nooit normaal volk uit die stad getroffen te hebben.
Een oud collega die compleet doorgesnoven en dronken naar de voetbal ging met zijn 8 jarige zoontje spande de kroon.![]()
Trouwens nu wel een normale collega die goed werk verricht, van de uni, in dienst. Hij doet het wel supergoed.
Maar whatever ik spring op le biciclette.
Wat een trutquote:Op maandag 22 april 2019 09:55 schreef Allures het volgende:
Nou dat was allemaal heel gezellig tot de serveerster mayonaise over me heen kiepte![]()
Bitch was vast jaloers op mijn outfit
beetje lopen scharen?quote:Op maandag 22 april 2019 09:55 schreef Allures het volgende:
Nou dat was allemaal heel gezellig tot de serveerster mayonaise over me heen kiepte![]()
En toen? En toen?quote:Op maandag 22 april 2019 09:55 schreef Allures het volgende:
Vandaag ook nog hequote:Op maandag 22 april 2019 09:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat een trutkrijg je dat wel uit je kleding?
Zat je helemaal onder?quote:Op maandag 22 april 2019 10:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ging naar de wc om te proberen het er af te krijgen
En uit mijn haar
Gelukkig blijven de mannen koelbloedigquote:Op maandag 22 april 2019 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zon schijnt weer een paar dagen, dat doet toch wat met vrouwen.
Gelukkig maar! Of kan Air hem niet in zijn broek houden met dit weer en moet vaker overwerken?quote:Op maandag 22 april 2019 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig blijven de mannen koelbloedig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |