Meervoudige dubbele penetratie?quote:
Ik weet het wel zeker. Ik laat geen kans onbenut om een vunzige post te maken. Gewoon omdat ik weet dat het ergernis oproept bij anderen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Ik laat geen kans onbenut om een vunzige post te maken. Gewoon omdat ik weet dat het ergernis oproept bij anderen.
Jij en je projectie altijd.quote:Op zondag 21 april 2019 17:27 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Ik denk dan alleen maar aan je real life belabberde seksleven
Jelly vandaag.quote:Op zondag 21 april 2019 17:27 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Ik denk dan alleen maar aan je real life belabberde seksleven
Tettenfoto's hosselen.quote:Op zondag 21 april 2019 17:30 schreef MCH het volgende:
[..]
We zitten hier niet voor niks op Fok vriend, geldt voor mij, geldt ook voor jou.
quote:Op zondag 21 april 2019 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Van der Poel is wel heer en meester in zijn vak.
Nou nog hardbody’s gespot?quote:Op zondag 21 april 2019 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik lag lekker aan het water net en kreeg het zelfs mee. Wat een held.
De keuze was reuze; nu een beetje aangeschoten richting huis.quote:Op zondag 21 april 2019 18:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nog hardbody’s gespot?
Niet dat ik daar naar zou kijken, ware schoonheid zit van binnen.![]()
Morgen paasbrunch bij je nieuwe schoonfamilie?quote:Op zondag 21 april 2019 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik lag lekker aan het water net en kreeg het zelfs mee. Wat een held.
Dat stel ik graag nog even uit.quote:Op zondag 21 april 2019 18:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Morgen paasbrunch bij je nieuwe schoonfamilie?
neeee je moest nee zeggen want anders word ik weer dikquote:
Doe het niet!quote:Op zondag 21 april 2019 18:56 schreef Allures het volgende:
[..]
neeee je moest nee zeggen want anders word ik weer dik
Of nog dikker dan want ik ben ook nog dik
Naja je snapt me
Van die groenige schimmel van binnenquote:Op zondag 21 april 2019 18:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee denk aan alle bacteriën die in zo'n machine zitten
Een schilderij van Warhol.quote:Op zondag 21 april 2019 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook echt zelf een BBQ gaan kopen; wat hebben jullie in huis?
liever niet.quote:Op zondag 21 april 2019 18:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee denk aan alle bacteriën die in zo'n machine zitten
quote:
Wat deed je op het vasteland?quote:Op zondag 21 april 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
Oh ik was gisteren bij McDonalds. Weet weer waarom ik er nooit eet en waarom ik t totaal niet mis.
De frietsaus was wel lekker.
Ik was al lang onder zeil, joh.quote:Op zondag 21 april 2019 19:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Nog geprofiteerd van Lokas zuippartij? Ze had twee wijn op!!!
Inb4 1000 grapjesquote:
Ik ben maar snel de tafel gaan afruimenquote:
?quote:Op zondag 21 april 2019 19:31 schreef MissMSX het volgende:
Het is weer gezellig in de tijdlijn van ons Arnoud
Arnoud van Doorn. De beste man wil een halal strand in Den Haag.quote:
Handiger voor zichzelf gok ikquote:Op zondag 21 april 2019 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap geen hol van die NS dagkaart actie bij de AH.
Je koopt kaartje, en krijgt een bon. Op die bon staat een code.
Dan moet je naar de site van de ns, om de code in te vullen. Je vult dan ook je naam in en de dag dat je wilt reizen.
Je wilt hem op je telefoon laden, dus download je de NS app.
Je klikt op hun website op "laden via ns app" en je wordt doorverwezen, waar je dat weer klikt. Dan moet je naar je mail gaan voor de bevestigingsmail, en moet je daar weer klikken op "laden via ns app", en wordt je godverdomme weer doorverwezen naar de vorige site.
Al met al heb ik nu nog steeds geen bewijs van een kaartje.
Vinden ze dit nou echt handiger dan gewoon een kaartje geven aan de balie?
Een halal strand in Den Haag? Er mogen daar geen varkens geslacht worden?quote:Op zondag 21 april 2019 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arnoud van Doorn. De beste man wil een halal strand in Den Haag.
Als je een fles Mad Sauce koopt dan heb je de McDonalds fritessausquote:Op zondag 21 april 2019 19:05 schreef Samzz het volgende:
Oh ik was gisteren bij McDonalds. Weet weer waarom ik er nooit eet en waarom ik t totaal niet mis.
De frietsaus was wel lekker.
O.a. En geen lelijke, schaars geklede vrouwen.quote:Op zondag 21 april 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een halal strand in Den Haag? Er mogen daar geen varkens geslacht worden?
Waardeloze bende is het toch ook allemaal.quote:
brb, even me bekerenquote:Op zondag 21 april 2019 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
O.a. En geen lelijke, schaars geklede vrouwen.
nee!!! Is klein verschilquote:Op zondag 21 april 2019 19:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als je een fles Mad Sauce koopt dan heb je de McDonalds fritessaus
Die hoofddoekjes met snor zijn ook tyfus lelijk. Dus snap het probleem niet.quote:Op zondag 21 april 2019 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, en lelijke bedekte vrouwen?quote:Op zondag 21 april 2019 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar wordt dat strand voor als ik Lospedrosa mag geloven.quote:
Ah. Ja er is al zoveel strand. En laten we in het kader van de eenheid en acceptatie, dat strand ook nog eens opdelen in hokjes. Goed idee.quote:Op zondag 21 april 2019 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar wordt dat strand voor als ik Lospedrosa mag geloven.
Wel heel Nederlands; alles in hokjes verdelen. Mooi bewijs van internaliseren van de Nederlandse cultuur.quote:Op zondag 21 april 2019 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Ja er is al zoveel strand. En laten we in het kader van de eenheid en acceptatie, dat strand ook nog eens opdelen in hokjes. Goed idee.
Boreale strandenquote:Op zondag 21 april 2019 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja laten we 80% Blankenstrand maken en 20% hoofddoekjes strand.
Niemand die vraagt of je een probleem hebt en geen rare rapmuziek.quote:
Eindelijk een strand voor mij.quote:Op zondag 21 april 2019 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niemand die vraagt of je een probleem hebt en geen rare rapmuziek.
Alleen Bach en Mozart en lijkwitte mensen.
Iets met veel tietquote:Op zondag 21 april 2019 19:57 schreef Allures het volgende:
Ik stuurde een foto van mijn tetten naar een fokster vanmiddag en nu gaan we straks wat drinken
Wat moet ik aaaaan [ afbeelding ]
sow ik kijk Hotter than my daugther (voor inspiratie en mode advies. Van de befores)quote:
Kun je die foto even doorsturen? Dan kan ik je vast wel wat kledingtips geven.quote:Op zondag 21 april 2019 19:57 schreef Allures het volgende:
Ik stuurde een foto van mijn tetten naar een fokster vanmiddag en nu gaan we straks wat drinken
... Aldus de vrouw die beweert niet met FOK!kers meer te daten.quote:Op zondag 21 april 2019 19:57 schreef Allures het volgende:
Smoothquote:Op zondag 21 april 2019 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je die foto even doorsturen? Dan kan ik je vast wel wat kledingtips geven.
Je had toch al een mooie Paselijke jurk aan vandaag?quote:Op zondag 21 april 2019 19:57 schreef Allures het volgende:
Oh daar mag ik bijna bivakkeren danquote:Op zondag 21 april 2019 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als Dino hier geweest was had hij ook een stuk strand willen hebben voor vrouwen <60 kilo.
Dat klinkt als iets wat ik zou voorstellen nav een boobfoto.quote:Op zondag 21 april 2019 19:57 schreef Allures het volgende:
Jij niet? Had je een tettenpic gestuurd van mijzelf als ik ze had.quote:Op zondag 21 april 2019 20:01 schreef Californium het volgende:
YO! veel belangrijkere vraag is hier: Welke Fokster?
voor de schoonouders. Dus die is niet geschiktquote:Op zondag 21 april 2019 20:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Je had toch al een mooie Paselijke jurk aan vandaag?
Homostranden, transgenderstranden, niet zeker stranden etcquote:Op zondag 21 april 2019 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja, laten we 80% Blankenstrand maken en 20% hoofddoekjes strand.
Ja wil ik wel doen maar ik weet niet of jij kunt handelenquote:Op zondag 21 april 2019 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je die foto even doorsturen? Dan kan ik je vast wel wat kledingtips geven.
Wie is er allemaal bicuriousquote:
neequote:Op zondag 21 april 2019 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij niet? Had je een tettenpic gestuurd van mijzelf als ik ze had.
Ik ben 100% voor lipsticklesbianstrandquote:Op zondag 21 april 2019 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Homostranden, transgenderstranden, niet zeker stranden etc
De kuthoerenquote:
Zou 'm alsnog ff hosselen als ik jou was. Jij kan dat.quote:
Try me.quote:Op zondag 21 april 2019 20:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja wil ik wel doen maar ik weet niet of jij kunt handelen
Beetje bronstig door het weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |