Juhp, pas na 12 is het enigszins betrouwbaar. Hij staat tot die tijd vrij paralelquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:01 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
11+2 misschien te vroeg om te zien?
Wellicht is er iemand hier op fok die wat recentere ervaringen heeft met het ziekenhuis waar je naartoe gaat eventueel?quote:Op woensdag 24 april 2019 11:08 schreef Flav het volgende:
[..]
Haha meneerFlav is in zijn nopjes en weet niet wat hem overkomt![]()
Ze willen starten met een ballon en mocht dat niet voldoende zijn dan tabletjes.
Heb indd gelezen dat er draadloze ctgs bestaan maar laat ik nou net niet naar de voorlichtingsavond zijn geweest. Ja 2 jaar geleden bij V maar toen heb ik niet echt opgelet
Heb je er in gezet. (Dank je Peejtr voor de TR).quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:28 schreef BellaaElisa het volgende:
Bah D-E wat een gedoe! Hopelijk word het snel opgelost!![]()
Flav ik duim hier ook voor je! Op naar baby knuffelen!![]()
![]()
Hier net de termijn echo gehad en ben vooruit gezet, We zagen een klein poppetje die al aan het springen was!zou ik in de OP mogen? UD is 10 november. Zo spannend allemaal weer!
Met N. Heb ik hier toen een echo gedeeld voor de NUB theorie, en toen werd er goed geradenmaar voornu kan ik er weer niets zelf van maken. Dus als er geīnteresseerde zijn voor een poging NUB raden?
![]()
Ja of je VK? Die weet het vast ook toch? Doet je eigen VK wel nog de bevalling of doet een gynaecoloog het?quote:Op woensdag 24 april 2019 11:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Bel anders even naar het ziekenhuis om te vragen of ze ook draadloze hebben, straks zit je voor niks in de rats.
Ik ben in mijn zwsch vanzelf 12 kilo afgevallen, naast dat er dus een baby in me groeide.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:01 schreef Sisu het volgende:
Flav,
Kom op, Meis. Niet bij de pakken neer gaan zitten. Je bent 9 maanden zwanger en je doet het zķ goed! Wat ela zegt onderschrijf ik echt: vertrouw op jezelf en het kindje. Het komt wanneer hij/zij komt.
Zelf denk ik dat een moeder altijd weet wat het beste is voor haar kroost. Dus als jij het gevoel hebt dat je momenteel veel wordt aangepraat of handelingen moet doen die je eigenlijk niet prettig vind: laat het weten. Wat ela zei vond ik heel wijs: zorg dat je man of andere geboortepartner het woord doet. Samen sta je sterk. Het blijven stomme protocollen die zij volgen. Soms gewoon verstandig en dan is volgen echt niet onverstandig, maar in dit geval zou ik zeggen: volg je gevoel![]()
Rebubbled
Je vroeg laatst wanneer je je geduld etc weer terug zou krijgen, maar volgens mij is dat al gebeurt. Wat ben jij veerkrachtig!
Dodoria,
Wat wordt het bij jou goed in de gaten gehouden met je ijzer zeg. Ik heb ook bloedarmoede en krijg dus ook die zwaar op de maag pillen. Toen ik vandaag vroeg of ze dit niet nogmaals moesten testen zei ze dat ik gewoon door moest blijven slikken. Ik heb zo’n hekel aan die pillen. Maar ik wéét dat het tekort echt groot is. Voel het ook aan Mn lijf. Wist niet dat er ook injecties voor waren. Morgen even voor bellen. Dank voor de tip.
Vk checkup
Ik had een checkup vandaag. Niks aangekomen sinds drie weken. Was geen probleem, maar toch benoemen dus instant stress op de terugweg![]()
Heb echt nergens trek in en zit ook snel vol. Iets wat na de zwangerschap best mag blijven voor mij, want er mogen echt wel wat kilo’s af.
De vk stelde het zo dat ik niks was aangekomen behalve de benodigdheden voor de baby. En nu denk ik steeds terug aan haar intonatie. Goed, slecht? Waar lag de klemtoon op? Crazy!
Dus bij deze: ik laat het los! Dank allen![]()
Baby was nog niet ingedaald. Lag nog lekker te wiebelen in Mn buik. Wat ik wel altijd leuk vind is dat Mn dochtertje zo leuk betrokken wordt bij alles. Het aankoppelen van de bloeddrukmeter, het wegen op de weegschaal, het hartje zoeken en beluisteren. Zo leuk. Ze voelt zich dan echt een zustertje.
Oh en jompel!
Ik ben op kleine dingetjes na klaar met Mn kaartje!
![]()
Waar laten jullie het afdrukken? Online of toch bij een drukker in de buurt?
Thanks! Stelt me inderdaad gerust <3quote:Op woensdag 24 april 2019 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik ben in mijn zwsch vanzelf 12 kilo afgevallen, naast dat er dus een baby in me groeide.
Is heel normaal als je wat zwaarder bent, zolang je maar niet expres gaat lijnen. Baby pakt wat ie nodigheeft! Niet druk maken!
Ja, die zit al in het babytopic.quote:Op donderdag 25 april 2019 02:07 schreef pinquit het volgende:
Waar zit CaVaBien eigk? Heb ik haar bevalling gemist?
Ohh man, mijn hoofdquote:Op donderdag 25 april 2019 06:57 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, die zit al in het babytopic.
Maar goed dat je zwangerschapsdementie als excuus hebtquote:Op donderdag 25 april 2019 08:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ohh man, mijn hoofd
Even teruggezocht, en ineens herinner ik me alles weer.
Hier ben ik!quote:Op donderdag 25 april 2019 02:07 schreef pinquit het volgende:
Waar zit CaVaBien eigk? Heb ik haar bevalling gemist?
Hahahaha lekker he, die dementiequote:Op donderdag 25 april 2019 08:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ohh man, mijn hoofd
Even teruggezocht, en ineens herinner ik me alles weer.
Ah, dat slapen zit hier nog wel goed. Ik ga het straks missen denk ikquote:Op donderdag 25 april 2019 09:29 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Hier ben ik!
Ik zit al in het babytopic inderdaad haha
Maar ik lurk hier nog wel mee. Succes flav en rebubbled! Ik heb even voorgepieptHopelijk is het vandaag jullie dag en kunnen jullie ook gauw baby knuffelen
Mijn tip voor alle dames hier (die voor het eerst moeder gaan worden): ga alsjeblieft genieten van je nachtrust en slaap zoveel mogelijk. Dat ga je namelijk missen als de baby er eenmaal is
Of oppas regelen.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:40 schreef Sisu het volgende:
Of iets afgesproken worden met je partner.
Deze loedermoeder heeft Lowlandstickets samen met een vriendin en een afspraak met een lactatiekundige over een plan van aanpak om 3 dagen van huis te zijn. En inderdaad ik kan altijd bailen en de tickets verkopen. Vriendin in kwestie gaat eind mei van start met zwanger proberen te worden en misschien is het wel in 1x raak.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of oppas regelen.
Deze loedermoeder in opleiding heeft nu al een avond post-partum waar aanstaande oma op gaat passen. We willen graag naar een concert en als dat niet lukt dan gaat er iemand anders mee met MeneerEend of mij of we verkopen de kaartjes wel weerAch, tegen die tijd is ons kind 3.5 maand oud, moet toch wel eens kunnen lijkt mij. Laatste vrijdagavond van mijn verlof, de woensdag daarna moet ik weer werken.
Smakelijk! Succes met de acu!quote:Op donderdag 25 april 2019 12:00 schreef Rebubbled het volgende:
Ananashart opgekauwd, tijd voor acu sessie 2. Tot zover geen voortekenen.
Succes! Hopelijk is de nodige ontsluiting er al.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:10 schreef Flav het volgende:
Zojuist een plasje gebracht, vermoed een blaasontsteking.
Eerste test was negatief dus staat nu op kweek voor morgen.
Misschien zijn die krampen in m’n buik en rug dan toch wat gerommel.
Straks afspraak Vk, hopelijk kan ze me strippen
Je bent geweldigquote:Op donderdag 25 april 2019 12:05 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Deze loedermoeder heeft Lowlandstickets samen met een vriendin en een afspraak met een lactatiekundige over een plan van aanpak om 3 dagen van huis te zijn. En inderdaad ik kan altijd bailen en de tickets verkopen. Vriendin in kwestie gaat eind mei van start met zwanger proberen te worden en misschien is het wel in 1x raak.
Nooo automatic_quote:Op donderdag 25 april 2019 13:05 schreef automatic_ het volgende:
Hoi! Ik kom mijzelf hier ook melden![]()
Afgelopen dinsdag de termijnecho gehad en morgen 12 weken zwanger![]()
Het gaat ook nog een Fok! Baby worden bedenk ik mij nu, haha.
UD is 8 november.
Ahh gefeliciteerd! Succes met de reis naar het moederschap!quote:Op donderdag 25 april 2019 13:05 schreef automatic_ het volgende:
UD is 8 november.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 april 2019 13:05 schreef automatic_ het volgende:
UD is 8 november.
Doorgaans is dat gewoon een controle, voor zover ik weet delen verloskundigen geen gratis geslachtsecho's uitquote:Op donderdag 25 april 2019 14:34 schreef taxibabe het volgende:
Gefeliciteerd automatic_!!![]()
Ik heb zo ook weer een afspraak bij de vk! Nu weet ik alleen niet of het alleen controle is of ook echoIk hoop wel een beetje op een echo, want dan weet ik ook wat het wordt!
Klinkt als een prima iets tijdens de zwangerschap om 'last' van te hebben.quote:Neroli-olie heeft een intens groene, bloemige geur, bekend om zijn vermogen het humeur op te vrolijken en innerlijke rust te helpen vinden.
Het hoefde ook niet gratis te zijn, had er best voor willen betalen!quote:Op donderdag 25 april 2019 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doorgaans is dat gewoon een controle, voor zover ik weet delen verloskundigen geen gratis geslachtsecho's uit
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:05 schreef automatic_ het volgende:
UD is 8 november.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder hoop geen leven.
Ik schrik best van die zin dat je de juiste moet treffen voor het respecteren van wat JIJ wilt met JOUW goddamn lichaam.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:01 schreef Flav het volgende:
Gefeliciteerd automatic!![]()
De Vk heeft me een beetje kunnen strippen, 1,5 - 2cm ontsluiting was er en de baarmoedermond was half verstreken.
M’n lichaam reageert er tot nu toe op met harde buiken en krampen, hopelijk zet het door!
Ze stelde me gerust dat ik m’n geboorte plan goed moet aanpassen op het ziekenhuis en m’n grenzen moet aangeven. Dit met betrekking tot de bewegingsvrijheid, hormooninfuus en houdingen.
Daarna aan de ctg gehangen in het ziekenhuis en toen gesprek met een gynaecoloog.
Die gaf aan dat je maar net je juiste moet treffen die makkelijk mee wil gaan in je geboorteplan.
Gelukkig stond vriendlief meteen op zijn strepen en gaf aan dat hij mijn grenzen en wensen gaat aangeven.
Mocht dat niet helpen zei de verloskundige dat ik haar altijd mag bellen zodat zij ook nog wat druk kan uitoefenen.
Ik ben er nu al helemaal gaar door, stomme protocollen. Het is nog altijd mijn lichaam en bevalling.
quote:Op donderdag 25 april 2019 17:28 schreef Sisu het volgende:
Gefeliciteerd automatic!
Geslachtsecho moet je gewoon particulier doen toch?
En mag ik ff vloeken?Oh Sisu ik zou ook niet gelukkig zijn geweest en begrijp je helemaal. Zou het helpen om met hem in gesprek te gaan nu je je weer wat beter voelt en je beide wat gekalmeerd bent? Je hebt mogelijk nog wel een aantal harde buiken te gaan en aangeven wat je precies van hem nodig hebt in die momenten kan misschien helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sisu, jij gaat nu eerst de verloskundig bellen inderdaad. En als er geen gekke dingen aan de hand zijn en je emoties een beetje gezakt zijn, dit voorval bespreken met je man. Dat als je belt met dat er een Urgente situatie is, dat je dan wel verwacht van hem dat hij erop reageert. Dat mag je echt wel uitspreken, want het is de grenzen en veiligheid van jou en jullie kinderen bewaken in deze situatiequote:Op donderdag 25 april 2019 18:59 schreef Sisu het volgende:
Hij zal het wel niet zo slecht bedoelt hebben, maar God wat voelde ik me alleen. Alsof ik me aanstelde. Prinsessengedrag vertoonde.
Maar even serieus he. Wat kan die pijn zijn geweest? Het blijft zeer doen in Mn onderrug. Ik durf eigenlijk niet uit bed te gaan, omdat ik bang ben dat ik het weer krijg. En eigenlijk voel ik sinds die tijd ook Mn baby niet meer bewegen.
Shitzooi.. ik moet de verloskundige bellen he?
Zelf mengen of is er een merk dat dit heeft bedacht? Want vlierbloesem is mijn homeboy.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:28 schreef -Mellow- het volgende:
Nieuwe craving: Alcoholvrij bier met vlierbloesemsiroop. En waterijsjes.
Zelf mengen. Mijn schoonvader maakt het elk jaar dus ik heb nog een paar liter staan waar ik niet vaak wat mee doe. Soms gooi ik n plens over een cake, vooral lekker met amandel- of griesmeelcake, en het dan even laten opzuigenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Zelf mengen of is er een merk dat dit heeft bedacht? Want vlierbloesem is mijn homeboy.
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:51 schreef Stippelrientje het volgende:
Er bestaan wel meer bieren met vlierbloesem.
Ja het was echt zo magisch mooi daarquote:Op donderdag 25 april 2019 20:23 schreef Rebubbled het volgende:
Goeie vakantietip D-E haha. Ik heb altijd vlierbloesemsiroop in de koelkast. Vind het heerlijk met wat munt en limoen erdoor.
Zo,spicy curry ook naar binnen. Kom op baby. 41 weken is voldoende.
Succes!!quote:Op donderdag 25 april 2019 23:01 schreef Rebubbled het volgende:
OMG YOU GUYS. Mijn water is gebroken. Ik lag op de bank en voelde een plopje en wat vocht en instinctief wist ik meteen wat het was. VK heeft het net gecheckt en bevestigd. Geen weeën nog, dus de klok tikt.
Yaaassss!! Go go 26-4 baby's!quote:Op donderdag 25 april 2019 23:07 schreef Flav het volgende:
[..]
Succes!!
Hier krampen die heftiger lijken te worden, dus ik ga even timen.
Oh wat leuk! Nog een novemberbabyquote:Op donderdag 25 april 2019 13:05 schreef automatic_ het volgende:
UD is 8 november.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |