abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 april 2019 @ 18:33:17 #76
480396 Sisu
Oudgediende
pi_186383453
Heb je ook een Mazda 3? Mijn kinderwagen kan ik er namelijk insmijten zonder er over na te denken :9
Op de achterbank heb ik 3 gordels. Betekent dat automatisch dat je 3 stoeltjes kwijt kunt? (Nog) niet nodig hoor :D

Ik heb echt een productieve dag gehad. Ik ga zometeen lekker op bed liggen en naar Mn ingerichte commode kijken. O+
Oftewel: ik heb er een aankleedruimte op gemaakt en een lamp op gezet.
Ik weet nu dat het vol zit met babykleertjes en mnoh.. happy hormones. Moet het alleen nog wassen.

Flav,
Snap dat het spannend is geweest vanmiddag. Heel veel wijsheid bij het maken van de beslissing. Lijkt me best lastig. Hoe denkt je man erover?

Rebubbled,
Hoe is het bij jou afgelopen vanmiddag?
Zonder hoop geen leven.
pi_186383593
Sisu, drie gordels is niet altijd gelijk aan drie zitjes. De breedte van de bank speelt ook een rol. Maar zitjes van verschillende merken hebben verschillende breedtes, dus het kan ook lonen om smallere stoeltjes uit te zoeken, dat het dan net wel past bijvoorbeeld. Ik heb overigens geen verstand van Mazda 3, dus ik heb geen idee of het een beetje brede auto is. ;)

Klinkt goed van je commode! O+

Flav :* Vruchtwater blijft ook telkens aangemaakt worden, dus hopelijk valt het mee met droogvallen. ;) En kun je fijn nog eventjes afwachten. Er zijn ook (andere) dingen die je zelf kunt doen om een en ander te triggeren en oxytocine te laten vloeien hč, zoals vrijen/orgasme, tepelstimulatie (alvast kolven), wandelen, knuffelen, acupressuur, (zachte) massage, bepaalde theetjes, veel ontspannen etc.
  dinsdag 23 april 2019 @ 19:42:46 #78
208890 June.
Seriously?
pi_186384877
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 18:33 schreef Sisu het volgende:
Heb je ook een Mazda 3? Mijn kinderwagen kan ik er namelijk insmijten zonder er over na te denken :9
Op de achterbank heb ik 3 gordels. Betekent dat automatisch dat je 3 stoeltjes kwijt kunt? (Nog) niet nodig hoor :D
Ja, eentje van ergens 2015 geloof ik. Maar dat stelt me gerust :D Welke kinderwagen hebben julllie?
Shine bright like a diamond.
pi_186385466
@Kleurdoos
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186386387
Op mijn mobiel kan ik er niks van maken. Maar 10 weken toch pas?
Schudden voor gebruik
pi_186386418
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 19:42 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, eentje van ergens 2015 geloof ik. Maar dat stelt me gerust :D Welke kinderwagen hebben julllie?
Geen.

De vorige keer hebben wij die ook niet gebruikt. Misschien 3 keer, waarvan 2 keer om boodschappen erin te vervoeren en 1x toen wurm al 3 was en er graag eens in wilde zitten..... wel 10 minuten em toen was hij genezen :D
Schudden voor gebruik
pi_186386455
Go Flav *O*
Go Flav *O*

Laat je heupen schudden, wiebelen en jiggelen *O*

Go go go!
Schudden voor gebruik
pi_186386539
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:54 schreef Stippelrientje het volgende:
Op mijn mobiel kan ik er niks van maken. Maar 10 weken toch pas?
11+2 misschien te vroeg om te zien? :P
pi_186386575
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:01 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Bij mij was er wel een nub te zien, maar niet duidelijk te interpreteren bij 11 weken. Helaas :P

June, ik heb een schattig Cliootje van 12 jaar oud (en MeneerEend nu nog de skoda octavia station, binnenkort kia niro :P ) en onze kinderwagen past er echt makkelijk in. Wij hebben een Mutsy Evo.

Rebubbled, waar ben je? :o
pi_186386670
Ik heb een drukte maker.....

22 weken en ik zie mijn buik gewoon bewegen O.o

Jeetje wat gaat dat hard!
Schudden voor gebruik
pi_186386675
quote:

[..]

Ik denk net..
Schudden voor gebruik
  dinsdag 23 april 2019 @ 22:03:53 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_186388147
quote:

[..]

Bij die termijn is het idd nog niet betrouwbaar. Maar zoals ie nu ligt zeg ik meisje.
disclaimer
pi_186388430
Ben ook benieuwd hoe het met Rebubbled is 😊
pi_186388434
Ik ben hier! Shit wat gaan jullie vandaag hard haha.

Ik ben de hele dag druk geweest met de laatste dingen van de overstroming opruimen en wassen. Het huis is nu weer zen. Na de VK meteen aan de slag gegaan voor een bbq. Vlees marineren enzo. En meteen daarna bbqen. Weer iets te enthousiast geweest met mijn lijf merk ik.

Bij de VK was alles weer goed. Opties besproken. Morgenochtend ga ik als eerst acupuncturen voor weeën. Zondag 1e strippoging, dinsdag erop 2e. Volgende week donderdag of vrijdag inleiding in ziekenhuis. Mijn eigen VK is deze donderdag voor het laatst voor haar vakantie. Dus ik zet al mijn pijlen, gedachtes en wezengroetjes op donderdag baren.

Qua auto hebben wij een Mazda 6 gekocht. Ruim genoeg voor alles wat we nodig hebben en het heeft een distributieketting ipv riem wat schijnbaar duurzamer is. Sowieso een auto die bekend staat om zijn levensduur. Andere solide optie is een Volvo. Ik heb ooit meegedaan met een oude auto rally door Europa en de hardcore autofreaks wilde allemaal juist geen Volvo want dan hadden ze geen kans op brokken onderweg en dat was de halve lol van een oud wrak als auto tijdens deze rally. :')

De nub die langskwam denk ik een meisje. :) Wat denk je zelf?

Flav, spannend met het vruchtwater zo. Ik hoop dat het spoedig allemaal natuurlijk zijn gang gaat.

Sisu, wat fijn dat je een goede dag hebt! Hopelijk volgen er nog velen. :D
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_186391011
Rebubbled, dat klinkt als een plan. Hoe voel je je daaronder? Is er een reden voor het inleiden (sorry mijn geheugen is een zeef), of is het alleen om de termijn?

Flav jij ook succes, het zijn lastige beslissingen hč? Voel je je er goed bij?

Wij hebben een mitshubishi outlander gekocht. Omdat dat een van de weinige hybride electrische auto’s was waar 3 kinderstoeltjes op de achterbank passen. Althans, binnen ons budget.

Hier alles goed. Man is ontzettend aan het nestelen, echt op het vervelende af, want hij vertelt mij ook de hele tijd wat ik ‘moet doen’. Maar goed, hij heeft nu dus wel eindelijk een deel van zijn rotzooi uitgezocht en opgeruimd (en het gras gemaaid en de ramen gewassen, en, en, en). Maar we ruimen wel heel verschillend op, want Ik wil altijd spullen op een vaste plaats opruimen en hij vindt dat zolang het uit het zicht ergens in een last of la ligt, dat het dan goed is. Dus ben ik nu weer een halve dag bezig om alle ‘opgeruimde’ spullen die ik overal tegenkom weer tevoorschijn te halen en op de juiste plek te leggen. Kun je merken dat mijn hormonen mijn geduld hebben doen verdwijnen?

Mijn lichaam heeft het echt zwaar nu. 35+5 en morgen weer een controle. En de zwangerschapsmisselijkheid is ook weer terug, wat niet helpt. Mentaal gaat het wel goed. Van mij hoeft baby echt nog niet te komen, die wil ik zeker nog wel een maandje bij me houden als het kan. Ik denk dat dat te maken heeft met dat dit waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap zal zijn en ik nog geen afscheid wil nemen van het zwanger zijn....
pi_186392428
Dodoria, de termijn is echt voorbij dan. Dit zijn de uiterlijke data om deze ingrepen te doen. Inleiding in het ziekenhuis zou dag 42 of 42.1 worden, maar dat ga ik met het inplannen proberen te rekken naar 42.3 of iets. Maar zover is het nog lang niet. Gisteravond de spermatactiek geprobeerd, weinig succes. Nu onderweg naar acupunctuur. Daarna een maaltijd bestaande uit een hele ananas naar binnen werken. De rest van de dag op mijn bal bouncen en vanavond een extra lange douche met een hypnobirth sessie gericht op weeën opwekken. Ik voel me nog prima, alhoewel mijn bekken na de laatste twee dagen met overstroming wel een enorme opdonder heeft gekregen.

Wat vervelend dat je misselijkheid terug is. Ik had dat in het derde trimester ook en gemberthee en ademhalingsoefeningen hielpen daar goed bij.
pi_186392804
Fles bitterlemon leegdrinken heeft mijn gyno bij de eerste wel eens gegrapt.

Daar zit ook een stofje in wat de boel kan aanslingeren. Nou lustte ik dat echt niet, dus niet getest.
Schudden voor gebruik
pi_186393781
Lief dat jullie allemaal zo begaan zijn :*

Ik voel me machteloos en kijk erg op tegen de inleiding. Mijn bewegingsvrijheid moeten opgeven vind ik het allerergste.
Maar hij heeft nog eventjes de tijd.
Helaas niet meer zo lang als bij Rebubbled dus daarom proberen we alles uit.
Straks ga ik proberen te kolven en morgen volgt er een poging tot strippen. Hoop zo dat het dan wel lukt.
Ik weet dat ik het los moet laten maar het is lastig.
Denk dat dat ook wel een beetje de bevalling remt.
pi_186394025
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:21 schreef Flav het volgende:
Lief dat jullie allemaal zo begaan zijn :*

Ik voel me machteloos en kijk erg op tegen de inleiding. Mijn bewegingsvrijheid moeten opgeven vind ik het allerergste.
Maar hij heeft nog eventjes de tijd.
Helaas niet meer zo lang als bij Rebubbled dus daarom proberen we alles uit.
Straks ga ik proberen te kolven en morgen volgt er een poging tot strippen. Hoop zo dat het dan wel lukt.
Ik weet dat ik het los moet laten maar het is lastig.
Denk dat dat ook wel een beetje de bevalling remt.
Bewegingsvrijheid als in de CTG? Want die hebben ze ook in mobiele vorm alleen moet je daar vaak om vragen. Ik snap heel goed dat al deze ingrepen en zorgen je niet lekker relaxt maken om spontaan te bevallen.

Acupunctuur achter de rug, tijd voor een ananashartsmoothie. Acupunctuur was niet zo pijnvrij als ik dacht. Vooral de zenuwpunten in mijn handen voel ik nog steeds.
pi_186394062
Ohja, iemand wilde in de OP, maar ik kan hem niet meer wijzigen. Een moe kan het aanpassen of even wachten op het volgende deel. :D
pi_186394074
Hier op de voorlichtingsavond in het ziekenhuis werd verteld dat ze alleen nog maar draadloze CTG's gebruiken en je kan ermee onder de douche ^O^.

Flav, hoe willen ze je inleiding eventueel starten? Want dat hoeft natuurlijk ook niet gelijk volop aan het infuus he :*. Er is zijn ook prostagladinetabletten/gel/ballonkatheter etc, naast het natuurlijke prostagladinedeel deel van meneerFlav :P
  woensdag 24 april 2019 @ 11:03:41 #97
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_186394437
@dodoria vervelend dat de misselijkheid terug is }:| is het echt de hele dag? Hier komt het vooral opzetten als ik honger heb (dus vooral voor het ontbijt). M'n vriend vierde vorige week z'n verjaardag en had eten besteld, maar dat duurde echt eeuwen voor het kwam dus heb ik stiekem koekjes zitten eten in de keuken om de misselijkheid te managen :@

Over het opruimen, ik heb een soort compromis bedacht waar ik mijn/onze spullen op een vaste plek opruim en spullen van vriend random in een la leg. Werkt op zich heel goed, totdat we iets nodig hebben :+
pi_186394492
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:40 schreef douche-eendje het volgende:
Flav, hoe willen ze je inleiding eventueel starten? Want dat hoeft natuurlijk ook niet gelijk volop aan het infuus he :*. Er is zijn ook prostagladinetabletten/gel/ballonkatheter etc, naast het natuurlijke prostagladinedeel deel van meneerFlav :P
Haha meneerFlav is in zijn nopjes en weet niet wat hem overkomt :P
Ze willen starten met een ballon en mocht dat niet voldoende zijn dan tabletjes.

Heb indd gelezen dat er draadloze ctgs bestaan maar laat ik nou net niet naar de voorlichtingsavond zijn geweest. Ja 2 jaar geleden bij V maar toen heb ik niet echt opgelet 8)7
pi_186394652
Sowieso is een ctg niet iets waar je continu aan hangt. Bij mijn inleiding moest ik drie keer per dag een half uur (al werd 1 keer een stuk langer, maar dat was omdat de baby flinke hartslagdippen had waar ze zich ongerust over maakten, dus met goede reden). Beperking van bewegingsvrijheid is niet iets wat ik van mijn inleiding heb opgeslagen. Ik heb gewoon nog buiten gewandeld en spelletjes gespeeld etc. De eerste twee dagen vond ik heel goed te doen, we noemden het ook ons hotel. Pas toen de weeen begonnen vond ik het niet leuk meer (maar ook toen mocht ik nog gewoon douchen etc). Bespreek je weerstand ook met de verloskundige, wellicht kan zij veel van je zorgen al (deels) wegnemen.
  Manager PR/Moderator woensdag 24 april 2019 @ 11:32:06 #100
269689 crew  Viv
pi_186394782
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 11:08 schreef Flav het volgende:
Heb indd gelezen dat er draadloze ctgs bestaan maar laat ik nou net niet naar de voorlichtingsavond zijn geweest. Ja 2 jaar geleden bij V maar toen heb ik niet echt opgelet 8)7
Bel anders even naar het ziekenhuis om te vragen of ze ook draadloze hebben, straks zit je voor niks in de rats. :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')