Ja, eentje van ergens 2015 geloof ik. Maar dat stelt me gerustquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:33 schreef Sisu het volgende:
Heb je ook een Mazda 3? Mijn kinderwagen kan ik er namelijk insmijten zonder er over na te denken![]()
Op de achterbank heb ik 3 gordels. Betekent dat automatisch dat je 3 stoeltjes kwijt kunt? (Nog) niet nodig hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:42 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, eentje van ergens 2015 geloof ik. Maar dat stelt me gerustWelke kinderwagen hebben julllie?
11+2 misschien te vroeg om te zien?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:54 schreef Stippelrientje het volgende:
Op mijn mobiel kan ik er niks van maken. Maar 10 weken toch pas?
Bij mij was er wel een nub te zien, maar niet duidelijk te interpreteren bij 11 weken. Helaasquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:01 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
11+2 misschien te vroeg om te zien?
Ik denk net..quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:01 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Bij die termijn is het idd nog niet betrouwbaar. Maar zoals ie nu ligt zeg ik meisje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:01 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Bewegingsvrijheid als in de CTG? Want die hebben ze ook in mobiele vorm alleen moet je daar vaak om vragen. Ik snap heel goed dat al deze ingrepen en zorgen je niet lekker relaxt maken om spontaan te bevallen.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:21 schreef Flav het volgende:
Lief dat jullie allemaal zo begaan zijn![]()
Ik voel me machteloos en kijk erg op tegen de inleiding. Mijn bewegingsvrijheid moeten opgeven vind ik het allerergste.
Maar hij heeft nog eventjes de tijd.
Helaas niet meer zo lang als bij Rebubbled dus daarom proberen we alles uit.
Straks ga ik proberen te kolven en morgen volgt er een poging tot strippen. Hoop zo dat het dan wel lukt.
Ik weet dat ik het los moet laten maar het is lastig.
Denk dat dat ook wel een beetje de bevalling remt.
Haha meneerFlav is in zijn nopjes en weet niet wat hem overkomtquote:Op woensdag 24 april 2019 10:40 schreef douche-eendje het volgende:
Flav, hoe willen ze je inleiding eventueel starten? Want dat hoeft natuurlijk ook niet gelijk volop aan het infuus he. Er is zijn ook prostagladinetabletten/gel/ballonkatheter etc, naast het natuurlijke prostagladinedeel deel van meneerFlav
![]()
Bel anders even naar het ziekenhuis om te vragen of ze ook draadloze hebben, straks zit je voor niks in de rats.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:08 schreef Flav het volgende:
Heb indd gelezen dat er draadloze ctgs bestaan maar laat ik nou net niet naar de voorlichtingsavond zijn geweest. Ja 2 jaar geleden bij V maar toen heb ik niet echt opgelet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |