Ja, maar da's morgen rond het middaguur pas. Dit is een recept volgens de 'niet kneden' methode.quote:Op zondag 21 april 2019 00:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Doe dan nog even een pica van het eindresultaat?
Sas,deze post mag geveegd.quote:
Nee,dat mag dan weer niet.quote:
Op die plek fietsen is best lastig door omgevallen bomen, maar in Amsterdam zouden ze zich daar zelfs niet door laten afschrikken natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij die verboden voor fietsen zou je in Amsterdam moeite moeten doen om niet in het zelfde plaatje een fietser te krijgen.
Driftig bellen tot die kutboom aan de kant gaat.quote:Op zondag 21 april 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Op die plek fietsen is best lastig door omgevallen bomen, maar in Amsterdam zouden ze zich daar zelfs niet door laten afschrikken natuurlijk.
quote:
Je bent één van mijn helden, Recce.quote:Op zondag 21 april 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank! Ik had niet eens water bij me. Living on the edge!
Ja, heel fijn. Het meisje rechts vierde haar 21e verjaardag. 21 ... man man man. Ik stelde echt geen klotuh voor op m'n 21equote:
Recce is een topperquote:Op zondag 21 april 2019 00:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je bent één van mijn helden, Recce.
@:sacha: deze hoeft niet geveegd.
Ik ook niet hoor. Geweldig hč, wat sommigen kunnen presteren op zo'n jonge leeftijd.quote:Op zondag 21 april 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, heel fijn. Het meisje rechts vierde haar 21e verjaardag. 21 ... man man man. Ik stelde echt geen klotuh voor op m'n 21e
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 21 april 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, heel fijn. Het meisje rechts vierde haar 21e verjaardag. 21 ... man man man. Ik stelde echt geen klotuh voor op m'n 21e
True. Maar soms, heel soms, trekken we grapjes wat te ver door. Denk ik. Misschien.quote:Op zondag 21 april 2019 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen valt op vrouwen, hč?
quote:Op zondag 21 april 2019 00:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je bent één van mijn helden, Recce.
@:sacha: deze hoeft niet geveegd.
Dat je op je 21e op Europese tournee gaat met je bandje ... dat moet geweldig zijn en was volstrekt onhaalbaar in mijn geval.quote:
Hou je het wel heel allemaal?quote:Op zondag 21 april 2019 00:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik snap het zelfs FF, en ik ben dronken. Echt heel erg.
Ja, ik weetquote:Op zondag 21 april 2019 00:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
True. Maar soms, heel soms, trekken we grapjes wat te ver door. Denk ik. Misschien.
quote:Op zondag 21 april 2019 00:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Erg valt wel mee.quote:Op zondag 21 april 2019 00:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ben je ook loslippig als je dronken bent? Kunnen we nu alles te weten komen wat tot nu toe altijd verborgen bleef?quote:
Thanks,nu snap ik het.En ja,dat moet wel een mooi gevoel geven.quote:Op zondag 21 april 2019 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat je op je 21e op Europese tournee gaat met je bandje ... dat moet geweldig zijn en was volstrekt onhaalbaar in mijn geval.
Nooooo, nope, nee hoor, niks d'r van. NO way hose!quote:Op zondag 21 april 2019 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je ook loslippig als je dronken bent? Kunnen we nu alles te weten komen wat tot nu toe altijd verborgen bleef?
OK goed om te weten.. Ga je dan aan iemand hangen ?quote:Op zondag 21 april 2019 01:01 schreef Lyza666 het volgende:
Ik word altijd een beetje klef als ik wat teveel op heb, dan weten jullie dat.
Yep.quote:Op zondag 21 april 2019 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
OK goed om te weten.. Ga je dan aan iemand hangen ?
Je bedoelt "ja, enorm", begrijp ik. Ik zal geen misbruik van de situatie maken. Nou ja, misschien een beetje als je het niet in de gaten hebt.quote:Op zondag 21 april 2019 01:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nooooo, nope, nee hoor, niks d'r van. NO way hose!
Vind je mootie de spannendste vrouw van de SC?quote:Op zondag 21 april 2019 01:04 schreef Lyza666 het volgende:
Ik twijfel nog tussen Recce en Scrutinizer want mootie is er niet.
Bij voorkeur dames, maar die schijnen er niet te zijn.quote:Op zondag 21 april 2019 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar maakt het geslacht dan nog uit of hang je toch meer aan meisjes ?
Ja das dan weer mooi kut ...quote:Op zondag 21 april 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bij voorkeur dames, maar die schijnen er niet te zijn.
Voxs ook wel eigenlijkquote:Op zondag 21 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vind je mootie de spannendste vrouw van de SC?
quote:Op zondag 21 april 2019 01:04 schreef Lyza666 het volgende:
Ik twijfel nog tussen Recce en Scrutinizer want mootie is er niet.
Een beetje maarquote:Op zondag 21 april 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voxs ook wel eigenlijkmaar je maakt nu toch geen misbruik van mijn kwetsbaarheid hč?
Whehe.quote:Op zondag 21 april 2019 01:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Neem me vooral niet (serieus) vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2019 01:09 schreef chufi het volgende:
We maken geen misbruik van de situatie...Er zitten ook grenzen aan dronkenschap, chufi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2019 01:09 schreef chufi het volgende:
We maken geen misbruik van de situatie...Dude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je naar je bed moeten slepenquote:Op zondag 21 april 2019 01:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er zitten ook grenzen aan dronkenschap, chufi.
Je zou me wel teleurstellen als je het met Chufi zou doenquote:Op zondag 21 april 2019 01:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er zitten ook grenzen aan dronkenschap, chufi.
Netjes hoor.quote:
Ik mezelf ook.quote:Op zondag 21 april 2019 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou me wel teleurstellen als je het met Chufi zou doen
Ik raad het je af.quote:
Dat was meer met gaan zitten.quote:Op zondag 21 april 2019 01:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Netjes hoor.![]()
Denk je om de omgeving wanneer je opstaat?
Soury ging al eens helemaal fout.
Wodka met drop?quote:Op zondag 21 april 2019 01:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb 't wel, maar of ik 'm aanbreek is een tweede. Ik maak 't zelf touwens
Oh ... want jij bent normaal ..quote:Op zondag 21 april 2019 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou me wel teleurstellen als je het met Chufi zou doen
Op één of andere manier gaat dit nog wel eens tegen je gebruikt worden.quote:Op zondag 21 april 2019 01:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb 't wel, maar of ik 'm aanbreek is een tweede. Ik maak 't zelf touwens
regelmatig.quote:Op zondag 21 april 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je 's ochtends wel eens geschrokken van jezelf?
quote:Op zondag 21 april 2019 01:15 schreef Voxs het volgende:
Lyzzel drobken drophhe grapoig
Slszzz dags o+
Voxsiequote:Op zondag 21 april 2019 01:15 schreef Voxs het volgende:
Lyzzel drobken drophhe grapoig
Slszzz dags o+
Rook dan maar even.Maar niet die fles aanbreken.Morgen ga je brak zijn.quote:
Ja, ik ook, maar minder.quote:Op zondag 21 april 2019 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zou me ook teleurstellen als ze het met mij zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |