Nee,dat mag dan weer niet.quote:
Op die plek fietsen is best lastig door omgevallen bomen, maar in Amsterdam zouden ze zich daar zelfs niet door laten afschrikken natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij die verboden voor fietsen zou je in Amsterdam moeite moeten doen om niet in het zelfde plaatje een fietser te krijgen.
Driftig bellen tot die kutboom aan de kant gaat.quote:Op zondag 21 april 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Op die plek fietsen is best lastig door omgevallen bomen, maar in Amsterdam zouden ze zich daar zelfs niet door laten afschrikken natuurlijk.
quote:
Je bent één van mijn helden, Recce.quote:Op zondag 21 april 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank! Ik had niet eens water bij me. Living on the edge!
Ja, heel fijn. Het meisje rechts vierde haar 21e verjaardag. 21 ... man man man. Ik stelde echt geen klotuh voor op m'n 21equote:
Recce is een topperquote:Op zondag 21 april 2019 00:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je bent één van mijn helden, Recce.
@:sacha: deze hoeft niet geveegd.
Ik ook niet hoor. Geweldig hè, wat sommigen kunnen presteren op zo'n jonge leeftijd.quote:Op zondag 21 april 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, heel fijn. Het meisje rechts vierde haar 21e verjaardag. 21 ... man man man. Ik stelde echt geen klotuh voor op m'n 21e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |