Vind je mootie de spannendste vrouw van de SC?quote:Op zondag 21 april 2019 01:04 schreef Lyza666 het volgende:
Ik twijfel nog tussen Recce en Scrutinizer want mootie is er niet.
Bij voorkeur dames, maar die schijnen er niet te zijn.quote:Op zondag 21 april 2019 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar maakt het geslacht dan nog uit of hang je toch meer aan meisjes ?
Ja das dan weer mooi kut ...quote:Op zondag 21 april 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bij voorkeur dames, maar die schijnen er niet te zijn.
Voxs ook wel eigenlijkquote:Op zondag 21 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vind je mootie de spannendste vrouw van de SC?
quote:Op zondag 21 april 2019 01:04 schreef Lyza666 het volgende:
Ik twijfel nog tussen Recce en Scrutinizer want mootie is er niet.
Een beetje maarquote:Op zondag 21 april 2019 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voxs ook wel eigenlijkmaar je maakt nu toch geen misbruik van mijn kwetsbaarheid hč?
Whehe.quote:Op zondag 21 april 2019 01:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Neem me vooral niet (serieus) vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2019 01:09 schreef chufi het volgende:
We maken geen misbruik van de situatie...Er zitten ook grenzen aan dronkenschap, chufi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2019 01:09 schreef chufi het volgende:
We maken geen misbruik van de situatie...Dude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je naar je bed moeten slepenquote:Op zondag 21 april 2019 01:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er zitten ook grenzen aan dronkenschap, chufi.
Je zou me wel teleurstellen als je het met Chufi zou doenquote:Op zondag 21 april 2019 01:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er zitten ook grenzen aan dronkenschap, chufi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |