Jij ook.quote:
Geen ruk eigenlijk.quote:
Wil je geen Mandaaaalaaa?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:45 schreef Soulraven het volgende:
Een tattoo artiest die het uitspreekt als taatoo neem ik sowieso al niet serieus.
Ik hoop dat hij Christiaan Sebastiaan Alexander heet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:45 schreef Crabapple het volgende:
Teddybeer man wil tegen betaling zijn naam op Dil tatoeëren
Heb je al wat meegekregen van die 'stemmingswisselingen' van dat aanhangsel van hem?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:45 schreef Soulraven het volgende:
Een tattoo artiest die het uitspreekt als taatoo neem ik sowieso al niet serieus.
Of Ik Ben Een Lulquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Christiaan Sebastiaan Alexander heet.
quote:
Ik vind het een naar, manipulerend mens, vooral.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je al wat meegekregen van die 'stemmingswisselingen' van dat aanhangsel van hem?
Zekers als je daar in trapt........Als het een echte kerel was had hij gezegd wie denk je dat je voor je hebt ben niet achterlijk.......quote:
Zwijnwerpen, geitgooien en kipkeilenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
spiekerpoepen
zaklopen
lulletje hap
en Bongo..sjeck in de Boks Stift
Je hebt het meegekregen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind het een naar, manipulerend mens, vooral.
Speerhappen en kogelkoppenquote:
omg wat slecht geacteerdquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:49 schreef DKUp het volgende:
Oh kijk Myleentje schreeuwde in de plastic bal weer om aandacht.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:51 schreef Crabapple het volgende:
Merel kreeg kippevel van het dansen zo mooi
Ik denk een beetje mee met de bv (hee dat rijmt)quote:
Ik doel op de sport kogel stoten, vandaar kogel koppen. Niets met wapens.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk een beetje mee met de bv (hee dat rijmt)
Kippen geiten en een zwijn zijn daar voor handen. Speren, vuurwapens en kogels moet allemaal weer aangeschaft worden.
Hoewel, ik denk dat ze daar dan wel weer makkelijk een sponsor voor kunnen vinden
Pak dan door en doe dat gewoon met bowlingballenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik doel op de sport kogel stoten, vandaar kogel koppen. Niets met wapens.
OK, baksteen happenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Pak dan door en doe dat gewoon met bowlingballen
dat was dus best sneu... en jens is een topperquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:49 schreef DKUp het volgende:
Oh kijk Myleentje schreeuwde in de plastic bal weer om aandacht tijdens de SLock/ Technische Storing.
Hele avond en van 8 tot 9 knallen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:59 schreef Crabapple het volgende:
Van 8 tot 9 muziek, is niet wat er in het schema stond vlgs Jessie
Jessie houdt van mager en jongensachtig als ik naar Billy en Do kijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:00 schreef juul. het volgende:
Jessie weer tegen Adriaan dat hij Merel zo leuk, grappig en geweldig vindt.
Hij kan het alleen niet op haar, ze is te vol.
Moeten we bij dat wijf spelen als ze weer loopt te janken om dingen.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:02 schreef tonja het volgende:
Het zijn dezelfde vragen als bij de oefensessie
Aanstelster ze verloor van Shellyquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:49 schreef DKUp het volgende:
Oh kijk Myleentje schreeuwde in de plastic bal weer om aandacht tijdens de SLock/ Technische Storing.
Heel geen slecht ideequote:Op zaterdag 20 april 2019 19:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moeten we bij dat wijf spelen als ze weer loopt te janken om dingen.
Ja. Zag je hem duiken...quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat was dus best sneu... en jens is een topper
Do?? Had hij daar ook wat mee dan??quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Jessie houdt van mager en jongensachtig als ik naar Billy en Do kijk
Zo zag ik het ook.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:02 schreef tonja het volgende:
Het zijn dezelfde vragen als bij de oefensessie
Toch zijn er meer die het heel leuk leken totdat ze erin zaten......heb het gezien in het echt.....volwassenen en kinderen.quote:
Hij heeft nog nooit wat met Do gehad. Dat was Johanquote:
Dat commentaar kregen ze bij de oefensessie dus ook al.quote:
René toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit wat met Do gehad. Dat was Johan
Dat was toch Bo......??quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog 10 minuten.quote:
19:15 is hij er als het goed isquote:
Johan had met Beau?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beau had wat met Do?quote:
Een reetspoiler.quote:
Hidi is erquote:
Oh ik mis hemquote:
Wat Linda van utopia 1 had.quote:
Bas ook met Beau.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:09 schreef zodeju het volgende:
[..]Wordt ingewikkeld, nee Bo met Johan......en Do met Bas.
Jessie vertelde van de week dat hij ook wat met Do had gehad..quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:09 schreef zodeju het volgende:
Hééél kort.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Johan had ook iets met Billy.Heel kort.
Ik mis niets zo te zienquote:
quote:
quote:
Ik las hier van de week dat Jessie vertelde buiten Utopia kort iets met Do gehad te hebben. Cos was er ook verbaasd over.quote:
Laatst genoemde getal was 60.quote:
en toen Do en Jessie weer buiten waren, en Bas inmiddels in Utopia met Do had, hebben Jessie en Do kort iets gehad ....quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:09 schreef zodeju het volgende:
En gelijk spijt.quote:
Nah, jij wordt wel gemist.quote:
Zie je wel dat ik dat hier had gelezenquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:10 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Jessie vertelde van de week dat hij ook wat met Do had gehad..
45 volgens Chris vanavondquote:
Beau.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
en toen Do en Jessie weer buiten waren, en Bas inmiddels in Utopia met Do had, hebben Jessie en Do kort iets gehad ....
toch?
Een boel jou welquote:
quote:
Ik loop er wel eens langs..geluid staat uitquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, jij wordt wel gemist.
Kijk je stiekem nog weleens?
Echt.....quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik las hier van de week dat Jessie vertelde buiten Utopia kort iets met Do gehad te hebben. Cos was er ook verbaasd over.
quote:
Wie?quote:
Ik hoop geen van beide.quote:
Streamlock... ga niet wegquote:
Zingen.quote:
Die heeft toch ooit eens aan een of andere playbackshow meegedaan?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die heeft toch ooit eens aan een of andere playbackshow meegedaan?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Brandon heeft Ben ooit eerder in Arnhem gezien ... bij de Action.
zingend tattoos zettenquote:
en dan het antwoord van ben ow ja kan welquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Brandon heeft Ben ooit eerder in Arnhem gezien ... bij de Action.
[..]
Om dat ook te zeggen...........quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:15 schreef IkFok het volgende:
brandon heeft ben eerder gezien bij de action in arnhem. Kan wel zegt Ben. (Lekker belangrijk)
Hennie's playback showquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]
Nee, geen playback.......het is een goede zanger maar geen ballen......quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat won ie zeker?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
klopt genaamd de voice
Ja, de eerste voice.quote:
Toen zelfs ik nog keek.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
afd Uitverkoop
Refund Balie
Zonder muziek ook nog.Daar moeten ze ook mee kappen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Met 15 man 24 uur per dag ...
Kwijlie: Tussen 4 muren ...
Wijf lul niet, er staan veel meer muren . Achterlijk kind.
Mylene betraptquote:
Is gelukkig ook zachtaardig.maar goed ik ga verder niet zo op inquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:19 schreef Crabapple het volgende:
Toch maakt Ben een zachtaardige indruk (vond ik bij the voice of Holland ook al)
Same. Nu zijn ze bij de 12093021391123123ste editie of zo. Ben er verder niet van op de hoogte.quote:
Ruwe bolster, blanke pitquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Is gelukkig ook zachtaardig.maar goed ik ga verder niet zo op in
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vraag even hoe lang Ben zijn broer zit?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:17 schreef MacDeMarco het volgende:
silo is de vip ruimte. verboden voor schuimpjes.
Ben komt toch voor zichzelfquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Cos schuim mag wel
<Pantah sjaal
ooooh nu snap ik je sjaal pasquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Cos schuim mag wel
<Pantah sjaal
Nah. Kan hij daar aan doen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze lullen lekker een eind wegquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Kwijllie wilde eerst eigenlijk alleen Utopia in. En bij de casting is Dilluh gevraagd.
Nu beweerd Dilluh weer dat hij buiten al 4 jaar in een andere shop tatoeëerde maar nooit verder kwam dan de standaard dingetjes.
terechtquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
TR gemakt
tsss
lkkr weer dit
Jesusquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha,mevrouw haalt hun bezwaren onderuit.
Leeft in haar eigen wereldjequote:Op zaterdag 20 april 2019 19:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
We hebben maar 1 computer,Die Kaylee liegt alles bij elkaar.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
dillen maakt zich al druk over buiten, hoe bekend hij wel niet is
serieusquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Zelfs Linda de Mol gaat naar Appie, dus schei ff uit.
De grootheidswaanzin van die 2 achterlijken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike en Lotus hebben dat ook,ik ga stuk hier.![]()
![]()
quote:
Toch vele schuimpjes hebben gereageerd op de oproep om voor Shell te stemmen bij het vrouwengedoeblaadje......dus die strijd is al gestreden wie in dat blad komt......quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike en Lotus hebben dat ook,ik ga stuk hier.![]()
![]()
Het is wel een lekker dingquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
Kaylee denkt dat ze niet meer door de supermarkt kan.
Komt ook lief overquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij heeft echt iets 'liefs', zijn broer heeft echt een valse kop
Tuurlijk,het zijn gewone mensen.Ik heb zoveel BN`rs gezien op mijn werk.quote:
He's from Englandquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ga die mike wegleggen,waarom dat gekke accentje?
Ja nu mag je vertellen hoe en wat. Anders had je beter niks kunnen zeggen. Opschepperquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tuurlijk,het zijn gewone mensen.Ik heb zoveel BN`rs gezien op mijn werk.
Maar dat is offtopic.
Is ie niet van engelse afkomst. Het doet mij denken aan een dove.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ga die mike wegleggen,waarom dat gekke accentje?
Ik noem er 2 die ik vaker zag.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nu mag je vertellen hoe en wat. Anders had je beter niks kunnen zeggen. Opschepper
uitverkochtquote:
Oh drukquote:
Iedereen in friesland die met fastfood heeft gewerkt kent rutger hauer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik noem er 2 die ik vaker zag.
Karin Bloemen en Rutger Hauer.
quote:
Een enkele BN er is verwaand maar meeste doen gewoon.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tuurlijk,het zijn gewone mensen.Ik heb zoveel BN`rs gezien op mijn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |