serieusquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Zelfs Linda de Mol gaat naar Appie, dus schei ff uit.
De grootheidswaanzin van die 2 achterlijken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike en Lotus hebben dat ook,ik ga stuk hier.![]()
![]()
quote:
Toch vele schuimpjes hebben gereageerd op de oproep om voor Shell te stemmen bij het vrouwengedoeblaadje......dus die strijd is al gestreden wie in dat blad komt......quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike en Lotus hebben dat ook,ik ga stuk hier.![]()
![]()
Het is wel een lekker dingquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
Kaylee denkt dat ze niet meer door de supermarkt kan.
Komt ook lief overquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij heeft echt iets 'liefs', zijn broer heeft echt een valse kop
Tuurlijk,het zijn gewone mensen.Ik heb zoveel BN`rs gezien op mijn werk.quote:
He's from Englandquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ga die mike wegleggen,waarom dat gekke accentje?
Ja nu mag je vertellen hoe en wat. Anders had je beter niks kunnen zeggen. Opschepperquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tuurlijk,het zijn gewone mensen.Ik heb zoveel BN`rs gezien op mijn werk.
Maar dat is offtopic.
Is ie niet van engelse afkomst. Het doet mij denken aan een dove.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ga die mike wegleggen,waarom dat gekke accentje?
Ik noem er 2 die ik vaker zag.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nu mag je vertellen hoe en wat. Anders had je beter niks kunnen zeggen. Opschepper
uitverkochtquote:
Oh drukquote:
Iedereen in friesland die met fastfood heeft gewerkt kent rutger hauer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik noem er 2 die ik vaker zag.
Karin Bloemen en Rutger Hauer.
quote:
Een enkele BN er is verwaand maar meeste doen gewoon.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tuurlijk,het zijn gewone mensen.Ik heb zoveel BN`rs gezien op mijn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |