quote:
Ik vind het een naar, manipulerend mens, vooral.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je al wat meegekregen van die 'stemmingswisselingen' van dat aanhangsel van hem?
Zekers als je daar in trapt........Als het een echte kerel was had hij gezegd wie denk je dat je voor je hebt ben niet achterlijk.......quote:
Zwijnwerpen, geitgooien en kipkeilenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
spiekerpoepen
zaklopen
lulletje hap
en Bongo..sjeck in de Boks Stift
Je hebt het meegekregen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind het een naar, manipulerend mens, vooral.
Speerhappen en kogelkoppenquote:
omg wat slecht geacteerdquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:49 schreef DKUp het volgende:
Oh kijk Myleentje schreeuwde in de plastic bal weer om aandacht.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:51 schreef Crabapple het volgende:
Merel kreeg kippevel van het dansen zo mooi
Ik denk een beetje mee met de bv (hee dat rijmt)quote:
Ik doel op de sport kogel stoten, vandaar kogel koppen. Niets met wapens.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk een beetje mee met de bv (hee dat rijmt)
Kippen geiten en een zwijn zijn daar voor handen. Speren, vuurwapens en kogels moet allemaal weer aangeschaft worden.
Hoewel, ik denk dat ze daar dan wel weer makkelijk een sponsor voor kunnen vinden
Pak dan door en doe dat gewoon met bowlingballenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik doel op de sport kogel stoten, vandaar kogel koppen. Niets met wapens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |