SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Nog even dooroefenen dusquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nog even dooroefenen dus![]()
(die CTR speedruns zijn ook wel ziek)
quote:
Ga je nou andere topics quoten voor mequote:
Ik vond het wel een mooie uitspraak.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga je nou andere topics quoten voor me![]()
Ik moest even de betekenis dubbelcheckenquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie uitspraak.
Je bent een koddig kereltje, Jimbo
Ik ben niet zo op de hoogte van je huidige gewicht. Of je je voeten kan zien als je staat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik moest even de betekenis dubbelcheckenDacht dat het vadsig betekende
Tsja we zitten in GAM he, dus het is 115kg schoon aan de haak en overal puisten en onwillig haarquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte van je huidige gewicht. Of je je voeten kan zien als je staat weet ik ook niet![]()
Maar hoe je in dat topic tekeer gaat is wel geinig
Die lego games zijn zo baas, maar harry potter kwam ik echt niet doorheen (net als Jurassic park en die laatste marvel variant tevens)quote:Op zondag 21 april 2019 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lego Harry Potter 5-7 platina gehaald.
Toch minder leuk dan het eerste deel. Andere besturing, minder variatie in karakters, zeer slechte belichting waardoor je soms maar wat moet raden.
Gemiste kans op een klassieker.
Enige die me niet lukt, is de eerste Marvel Superheroes.quote:Op zondag 21 april 2019 19:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die lego games zijn zo baas, maar harry potter kwam ik echt niet doorheen (net als Jurassic park en die laatste marvel variant tevens)
De rest waren geweldig
Oh dat is juist mn favoquote:Op zondag 21 april 2019 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige die me niet lukt, is de eerste Marvel Superheroes.
De vliegbesturing is daar zo ontzettend intens slecht dat ik geen een van die uitdagingen kan doen
Het spel was leuk, maar die laatste dingen in free roam onmogelijk.quote:Op zondag 21 april 2019 19:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh dat is juist mn favo
Het is die tweede die kut is, de wereld is gewoon niet te begrijpen :/
pak eens een game als bloodborne of sekiro oidquote:Op zondag 21 april 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het spel was leuk, maar die laatste dingen in free roam onmogelijk.
Als ik op internet kijk, was ik niet de enige. Zeer veel klachten hierover.
Maar goed, dinsdag weer een nieuw spel kiezen om te focussen.
Ik denk dat haar onderbuik naar zure melk met stukjes smaaktquote:Op zondag 21 april 2019 20:24 schreef RickoKun het volgende:
Zouden jullie Patty Brard haar onderbuik ook willen likjes geven?
-edit- verkeerde topic
Lego games zijn echt voor kinderen en mensen die slipjes met ejaculaat bestellen.
Heb Bloodborne liggen, nog in het plasticquote:Op zondag 21 april 2019 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pak eens een game als bloodborne of sekiro oid
Uitpakken dus! hup, spelen die hapquote:Op zondag 21 april 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb Bloodborne liggen, nog in het plastic
Ban deze gast. Wat is dit voor onheilig iets?quote:Op zondag 21 april 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb Bloodborne liggen, nog in het plastic
Leek me leuk ooit te gaan spelen, als ik wat minder scrub was in gamen.quote:
Kan maar 1 spel tegelijk spelen toch?quote:Op zondag 21 april 2019 20:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ban deze gast. Wat is dit voor onheilig iets?
Gewoon een matige game voor een bepaalde niche.quote:Op zondag 21 april 2019 20:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
die ene trophy van het op elkaar staan in conan is echt zoooo zaadquote:Op zondag 21 april 2019 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leek me leuk ooit te gaan spelen, als ik wat minder scrub was in gamen.
Was eerlijk gezegd eerst van plan om even snel Conan Exiles plat te doen, en daarna Divinity Original Sin te doen
[..]
Kan maar 1 spel tegelijk spelen toch?
WAT IS DIT VOOR WAANZIN?!?!?!?! REEEEEEEEquote:Op zondag 21 april 2019 21:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Gewoon een matige game voor een bepaalde niche.
co signquote:Op zondag 21 april 2019 20:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
je bent zelluf nichequote:Op zondag 21 april 2019 21:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Gewoon een matige game voor een bepaalde niche.
Ik las dat het gewoon met 2 controllers kon?quote:Op zondag 21 april 2019 21:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die ene trophy van het op elkaar staan in conan is echt zoooo zaad
Een niche kan nooit groot zijnquote:
Jurassic Park was juist de leukste.quote:Op zondag 21 april 2019 19:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die lego games zijn zo baas, maar harry potter kwam ik echt niet doorheen (net als Jurassic park en die laatste marvel variant tevens)
De rest waren geweldig
quote:Op zondag 21 april 2019 22:08 schreef Kickinalfa het volgende:
Spiderman uitgespeeld, zeker op het niveau van GoW.
Een episch avontuur waar vader en zoon een hechte band krijgen en een dertien in een dozijn Batman Arkham kloon zonder puddles. Absoluut niet op hetzelfde niveau.quote:Op zondag 21 april 2019 22:08 schreef Kickinalfa het volgende:
Spiderman uitgespeeld, zeker op het niveau van GoW.
2 accountsquote:Op zondag 21 april 2019 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las dat het gewoon met 2 controllers kon?
dit is zeker waarquote:Op zondag 21 april 2019 21:15 schreef RickoKun het volgende:
Mensen die conan platten zullen waarschhijnlijk divinity niet kunne platten
Snapte er geen kut van qua hub wereldquote:Op zondag 21 april 2019 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jurassic Park was juist de leukste.
Denk dat het veel te maken heeft met het bronmateriaal. Vind je film X tof, dan de LEGO game waarschijnlijk ook.
LEGO Indiana Jones vond ik bijvoorbeeld ook leuker dan LEGO Star Wars.
Zie het dinsdag wel.quote:
Hear hear, not even close imo.quote:Op zondag 21 april 2019 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een episch avontuur waar vader en zoon een hechte band krijgen en een dertien in een dozijn Batman Arkham kloon zonder puddles. Absoluut niet op hetzelfde niveau.
Op de pc welquote:Op zondag 21 april 2019 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie het dinsdag wel.
Ik merk wel dat er geen full nudity is. Ik zette het nochtans aan!
Prachtige vrouw gemaakt, krijg ik dit
Geweldig verhaal, heerlijke combat, prachtig vormgegeven en een echte spiderman sfeer.quote:Op zondag 21 april 2019 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een episch avontuur waar vader en zoon een hechte band krijgen en een dertien in een dozijn Batman Arkham kloon zonder puddles. Absoluut niet op hetzelfde niveau.
Goed verhaal manquote:
Copy/paste is moeilijk gek.quote:
Maar Kratos kan niet slingeren.quote:Op zondag 21 april 2019 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het leukste aan de side-missions was het commentaar van J Jonah Jamesonquote:Op zondag 21 april 2019 23:35 schreef DKUp het volgende:
Spider-Man was kort en makkelijk.
Een paar leuke zij-missies, maar dat mochten er echt wel meer zijn wat mij betreft en die vier crimes telkens maar herhalen![]()
God of War is fantastisch.
Bij allebei de spellen wilde ik eigenlijk gewoon meteen een deel 2, omdat je gewoon wil weten hoe het verder gaat.
Deel 2 mag wel wat grootser met wat meer nadruk op verschillende villains in plaats van de twee in dit deel. Zijmissies beter maken en dan weer genieten.quote:Op maandag 22 april 2019 00:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het leukste aan de side-missions was het commentaar van J Jonah Jameson
Spiderman heeft goede pace. Alle games zijn tegenwoordig zo traag.
Gelukkig moet je nog wel een stukje <3quote:Op maandag 22 april 2019 13:40 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga eindelijk Sekiro beter door.
Zonder effort de blazing bull gekilled
twitter:KINGDOMHEARTS twitterde op maandag 22-04-2019 om 18:01:00Greetings, it’s been a while since I last posted. Spring is here, and I hope everyone is doing well. #KingdomHearts III's long-awaited Critical Mode is available as a free update tomorrow (PT). We’ve changed things up from the previous games, so I hope you enjoy - Nomura https://t.co/Npz8FeKmCK reageer retweet
Nog zelf niet meegemaakt.quote:
defineer later, heb er 5 uur inzitten nuquote:
Ik denk het, heb er niet op gelet eigelijkquote:
nu al een de PS5 denkenquote:Op maandag 22 april 2019 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na AC Origins heb ik die serie ook wel weer gezien voor de komende vijf jaar. Het is geen slechte game, er zit duidelijk veel tijd en liefde in het creëren van de wereld. Echter is de gameplay weer veel van hetzelfde en ren je nog steeds soms willekeurig een muur omhoog
Odyssey gaat dus van m'n wish-list en Vikings wordt géén launch-game voor PS5 bij mij.
Het was vooral om een punt te maken tegen ACquote:
Heb ik net Odyssey gekocht voor de Xboxquote:Op maandag 22 april 2019 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was vooral om een punt te maken tegen AC
Geen idee, ik hoor overal dat sneeuw ergens anders in de map is als je verder je bike hebt verbeterd.quote:Op maandag 22 april 2019 19:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
defineer later, heb er 5 uur inzitten nu
Te laat, too little snow 7/10.quote:Op maandag 22 april 2019 20:05 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik denk het, heb er niet op gelet eigelijk
En meer kan ik niet zeggen vanwege mijn NDR
Fake bitchquote:Op maandag 22 april 2019 08:48 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Rocksteady Game as a service (multiplayer) game?
WB Montréal-game?
Iets anders?
Fake?
Vermoedelijk komt dit vanavond 21:00 uur officieel als teaser naar buiten.
Gisteren heb ik de main mission van GoW uitgespeeld. Wat een gamequote:Op zondag 21 april 2019 23:35 schreef DKUp het volgende:
God of War is fantastisch.
Bij allebei de spellen wilde ik eigenlijk gewoon meteen een deel 2, omdat je gewoon wil weten hoe het verder gaat.
Kom je daar nu pas achter? Dat had ik na deel 1 al. :’)quote:Op maandag 22 april 2019 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na AC Origins heb ik die serie ook wel weer gezien voor de komende vijf jaar. Het is geen slechte game, er zit duidelijk veel tijd en liefde in het creëren van de wereld. Echter is de gameplay weer veel van hetzelfde en ren je nog steeds soms willekeurig een muur omhoog
Ik was begonnen met Origins na alle lovende kritieken en het begin was prima.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:56 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter? Dat had ik na deel 1 al. :’)
Umpf. Ik ga steeds meer twijfelen.quote:
Ik heb nu net Arrendelle gespeeld en ik moet zeggen dat t idd niet heel erg moeilijk is.quote:Op maandag 22 april 2019 18:11 schreef KennyPowers het volgende:
Sekiro eat your heart outtwitter:KINGDOMHEARTS twitterde op maandag 22-04-2019 om 18:01:00Greetings, it’s been a while since I last posted. Spring is here, and I hope everyone is doing well. #KingdomHearts III's long-awaited Critical Mode is available as a free update tomorrow (PT). We’ve changed things up from the previous games, so I hope you enjoy - Nomura https://t.co/Npz8FeKmCK reageer retweet
Ik ga het spel nu ophalenquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Umpf. Ik ga steeds meer twijfelen.
Ik speel nl t liefste met kickass chicks
Scarlet, Frost, Sonja, Cassie, Jade, Mileena, Kitana. What are you waiting for? The grind is real though.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Umpf. Ik ga steeds meer twijfelen.
Ik speel nl t liefste met kickass chicks
Te weinig blootquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scarlet, Frost, Sonja, Cassie, Jade, Mileena, Kitana. What are you waiting for? The grind is real though.
Oh, en D'Vorah, al is dat amper een vrouw te noemen. Jacqui vind ik niet tof
Als Sindel er tussen had gestaan was ik verkochtquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scarlet, Frost, Sonja, Cassie, Jade, Mileena, Kitana. What are you waiting for? The grind is real though.
Oh, en D'Vorah, al is dat amper een vrouw te noemen. Jacqui vind ik niet tof
Cetrion welquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als Sindel er tussen had gestaan was ik verkocht
Dat is gewoon 1 grote dragqueen!
Enne, Mileena zit er heul niet in toch?
Wel 1 of ander plantengodinmevrouwding.
Ze hebben die towers of time onmogelijk moeilijk gemaakt. Sommige gevechten kan je gewoon niet winnen. Als je meerdere gevechten hebt, dan kan je met skip tokens het gevecht skippen. Alleen vecht ik nu tegen 1 in de tower en die kan ik niet skippen. Er komen allemaal projectielen uit het niets die niet te blokkeren of ontwijken is. Ze hebben 4x zoveel health als jou. Het is echt te moeilijk. Dit mogen ze ook wel patchen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Te weinig bloot
Ze gaan die grind patchen .. zeggen ze. Al betekent dat gewoon dat ze zitten te testen tot hoe ver ze kunnen gaan.
Gelukkig is dat ook allemaal optioneel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik was begonnen met Origins na alle lovende kritieken en het begin was prima.
Totdat ik de 1e 2 zones had gehad en de gigantische map vol met eindeloze vraagtekens zag staan en ik kinderen moest gaan zoeken die verstoppertje aan het spelen waren in een of andere tempel.
Toen had ik er echt geen zin meer in.
Het idee is dan dat je boosts en consumables gaat grinden/kopen om te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:40 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ze hebben die towers of time onmogelijk moeilijk gemaakt. Sommige gevechten kan je gewoon niet winnen. Als je meerdere gevechten hebt, dan kan je met skip tokens het gevecht skippen. Alleen vecht ik nu tegen 1 in de tower en die kan ik niet skippen. Er komen allemaal projectielen uit het niets die niet te blokkeren of ontwijken is. Ze hebben 4x zoveel health als jou. Het is echt te moeilijk. Dit mogen ze ook wel patchen.
Ik vond die Tower Challenge in MK9 ook heel tof, superveel afwisseling in het soort challenges die je kreeg, en ook veel (300). Dat was interessanter dan die supermatige 'story mode' die erin zat iig. In MKX had je ook iets soortgelijks met een challenge tower waarvan ik alleen nog weet dat 'ie een stuk minder tof was dan in MK9.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het idee is dan dat je boosts en consumables gaat grinden/kopen om te kunnen winnen.
Ik houd zelf wel ervan om dingen te unlocken, zeker in fighters, en dat mag best moeilijk/grindy zijn. Maar ik geloof ook wel dat dit te overdreven gemaakt is om maar die currency te verkopen.
(zelf nog niet gespeeld)
Er is al een balance patch aangekondigd na de vele commentaren in reviews. Ze luisteren soms wel eens. Microtransacties waren tot gisteren niet te zien. Straks eens kijken wat de PSN Store na release zegtquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
Is gewoon erin gebouwd om microtransacites te verkopen.
FF kijken tot hoever ze die lul in de reet van de gamers kunnen douwen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is al een balance patch aangekondigd na de vele commentaren in reviews. Ze luisteren soms wel eens. Microtransacties waren tot gisteren niet te zien. Straks eens kijken wat de PSN Store na release zegt
Ik miste Sindel echt in MKX.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Cetrion wel
Mileena niet
Sheeva en Sindel als DLC volgens een gelekt Switch-bestand.
Volgens een lek van eergisteren zit ze er straks weer in met DLC. Mileena (nog) niet, my bad. Iets te enthousiastquote:
Hmm, dat is kistjes heropenen in de Krypt. Moet je alsnog die Koins hebbenquote:
Ik ben helemaal voor zover mogelijk, maar ik vertik t echt om microtransacties te doen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
Is gewoon erin gebouwd om microtransacites te verkopen.
FF kijken tot hoever ze die lul in de reet van de gamers kunnen douwen
Als ze Spawn erin doenquote:Shang Tsung
Joker
Nightwolf
Terminator
Sindel
Spawn
Ash
Fujin
Sheeva
Ze zit waarschijnlijk in een Kombat Pack (1, 2 of eventueel 3) samen met deze karakters:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ondertiteling van een aantal intro’s waren ook al uitgelekt o.a. van Sindel.SOONY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |