Volgend seizoen wordt vast beter!quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:54 schreef fetX het volgende:
Nog 4 wedstrijden. Dan is eindelijk deze kwelling voorbij.
Als er in ieder geval weer wat meer beleving komt in het spel dan ben ik al heel tevreden. Feyenoord speelt onder Gio al jaren zo traag en zielloos rondtikkend dat het echt niet leuk meer is om naar te kijken.quote:
We moeten onze verwachtingen weer wat bijstellen. Vroeger zeiden we altijd dat je geen Feyenoorder bent voor de prijzen. Zo denk ik nog steeds, alleen is inderdaad het zielloze spel dit seizoen een reden geweest om wedstrijden over te gaan slaan. Ben ook blij dat Gio stopt. Misschien zal het qua prestaties volgend seizoen nog minder gaan, maar als er weer iets van beleving in zit dan zou dat al heel wat zijn. Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als er in ieder geval weer wat meer beleving komt in het spel dan ben ik al heel tevreden. Feyenoord speelt onder Gio al jaren zo traag en zielloos rondtikkend dat het echt niet leuk meer is om naar te kijken.
Qua selectie kan Feyenoord volgend seizoen weleens een flink stuk slechter af zijn dan dit seizoen (afhankelijk wie er weggaan en bijkomen, maar ik verwacht een behoorlijke leegloop en versterkingen die maar "zo zo" zijn).
Clasie is ondergewaardeerd.quote:De veelbesproken Jordy Clasie voert veel klassementen aan bij Feyenoord. De middenvelder is de speler met de meeste succesvolle passes (1.752), de meeste balheroveringen (198), de meeste gewonnen tackles (47) en de meeste intercepties (49). (VI)
Nee. Passes zijn meestal risicoloos en de rest zegt mij ook weinig. Als je met 10 slapzakken samenspeelt dan heb je al snel de meeste balveroveringen.quote:
Sowieso puntenverlies. Vanavond de derde plek veiligstellen is teveel gevraagd van deze groep.quote:
Ik word hier zo moe van.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso puntenverlies. Vanavond de derde plek veiligstellen is teveel gevraagd van deze groep.
Ja maar Willem. Jij hebt toch wit poeder om dat tegen te gaan ?quote:
Toevallig net gehaald, maar heb er wel steeds meer van nodig op wedstrijddagen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar Willem. Jij hebt toch wit poeder om dat tegen te gaan ?
Hou die stijgende lijn vast! Dan ben je dit seizoen ook snel weer vergeten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toevallig net gehaald, maar heb er wel steeds meer van nodig op wedstrijddagen.
En dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Graag normaliseren naar het aantal gespeelde minuten.
Clasie speelt altijd dus logisch dat hij de meeste passes en intercepties heeft. Ik zou die statistieken graag uitgezet gezien per gespeelde minuut, denk niet dat hij dan nog steeds feilloos bovenaan zou staan.quote:
Klopt. Wij ook wel, al stokt het meestal buiten de 16.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
AZ komt er soms behoorlijk gevaarlijk uit.
Ze denken er alweer te zijn? Bij een 0 - 0 standquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:26 schreef macca728 het volgende:
Echt man en dit is niet mentaal ?
Ze denken er alweer te zijn
De derde plekquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze denken er alweer te zijn? Bij een 0 - 0 stand
Nee, dat geloof ik niet. Zij weten ook wel dat ze die 3e plaats zo goed als kunnen veilig spelen of dat AZ op 1 punt kan komen.quote:
AZ gaat ook niet alles winnen, moet ook nog tegen PSV.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Één punt verschil en NAC uit moet nog komen.
Klopt en dat is je gelukquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AZ gaat ook niet alles winnen, moet ook nog tegen PSV.
Dan moeten ze vanavond wel winnen, want er komen nog 2 uitwedstrijden.quote:
Nogal ja. Waarom hadden we hem ook alweer gehaald?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:33 schreef Haringkop het volgende:
Wat een matige pot weer van ons, geen beweging zonder de bal, zielloos en nul automatismes.
Lekker verdedigd ook die 0-1, wat een droeftoeter die Martina..
Eerder waarom speelt hij nogquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nogal ja. Waarom hadden we hem ook alweer gehaald?
Echt de meeste luie verdediger die ik heb gezien bij ons, man man man...quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nogal ja. Waarom hadden we hem ook alweer gehaald?
Nee maar speelt tegenwoordig als verdedigende middenvelderquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Zo Geertruida op de back minder zijn dan Martina?
Kan niet, maar Gio vindt van welquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Zo Geertruida op de back minder zijn dan Martina?
Prima 2e helft ja.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord mag zichzelf wel eens belonen, prima pot.
Bij dezenquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord mag zichzelf wel eens belonen, prima pot.
Nog 20 minuten, kan nog genoeg gebeuren.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 3e plaats makker.
Hun elftal is lang zo slecht niet maar inzet en vechtlust is vaak het probleem. Ze missen een over mijn lijk mentaliteit, iets waar de club ooit om bekend stond zie je nu meer terug bij Ajax en PSV.quote:
Gelijkspelletje is ook wel genoeg ouwe reus. En Feyenoord is nu oppermachtig.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nog 20 minuten, kan nog genoeg gebeuren.
Dat is waar. Bedankt 👍🏻quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelijkspelletje is ook wel genoeg ouwe reus. En Feyenoord is nu oppermachtig.
Dat is inderdaad vreemd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hun elftal is lang zo slecht niet maar inzet en vechtlust is vaak het probleem. Ze missen een over mijn lijk mentaliteit, iets waar de club ooit om bekend stond zie je nu meer terug bij Ajax en PSV.
Gele kaart slaat nergens op. Meneer zit bij VI altijd te roeptoeteren dat spelers best emotie mogen tonen . Dit was ten eerste niks aan de hand en Berghuis doet niet zo veel verkeerd. Vervolgens gaat die Til helemaal uit zijn pan en geeft hij niks.quote:
Berghuis schiet de bal weg na een overtreding. Is geel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gele kaart slaat nergens op. Meneer zit bij VI altijd te roeptoeteren dat spelers best emotie mogen tonen . Dit was ten eerste niks aan de hand en Berghuis doet niet zo veel verkeerd. Vervoer gaat die Til helemaal uit zijn pan en geen hij niks.
Watquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gele kaart slaat nergens op. Meneer zit bij VI altijd te roeptoeteren dat spelers best emotie mogen tonen . Dit was ten eerste niks aan de hand en Berghuis doet niet zo veel verkeerd. Vervoer gaat die Til helemaal uit zijn pan en geen hij niks.
Omdat St Juste net terug komt van een blessure.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:55 schreef timmmmm het volgende:
St Juste is veel beter dan Martina. Waarom krijgt die in s hemelsnaam de voorkeur
Net terug van blessure, maar Martina kan er niks van inderdaad. Gun hem overigens geen blessure zoals vanavond.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:55 schreef timmmmm het volgende:
St Juste is veel beter dan Martina. Waarom krijgt die in s hemelsnaam de voorkeur
Ik zeg het niet snel maar ik was echt een soort van blij dat hij defect achter de achterlijn lag. Die kerel kan echt niets goed doen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Net terug van blessure, maar Martina kan er niks van inderdaad. Gun hem overigens geen blessure zoals vanavond.
Wie is Danny Buijs dan.....quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:01 schreef Roland010 het volgende:
Danny Buijshoerenjong.
Feyenoords 'beleid' kennende de opvolger van Stam.
Nou zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:01 schreef Roland010 het volgende:
Danny Buijshoerenjong.
Erg goed.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
GGMM Ouwe trekpop. Hoe gaat het met jou?
Het is geen nieuw account. Het is een nieuwe start. Feyenoorder van me. Als het dan over Feyenoord moet gaan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.
Maar zullen we het hier over Feyenoord hebben,en niet over jouw interessantdoenerij met een nieuw account?
Een 'echte Feyenoorder', en een kneus die van het legioen krediet krijgt en geaccepteerd wordt als ie over 1 of 2 seizoenen 3e wordt met Feyenoord.quote:
Ik heb in ieder geval nooit een soort van verbinding gehad met die man.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:09 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Een 'echte Feyenoorder', en een kneus die van het legioen krediet krijgt en geaccepteerd wordt als ie over 1 of 2 seizoenen 3e wordt met Feyenoord.
Sorry, kan het niet uitstaan dat dat soort figuren als 'Feyenoorder' gezien wordt, en vermoedelijk binnen 1 of 2 jaar als trainer en held binnen gehaald wordt.quote:
Ik ook niet, triest figuur is het.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:11 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nooit een soort van verbinding gehad met die man.
Die wordt niet meer binnen gehaald over een paar jaar als van Geel weg is. Dat zou alleen van Geel kunnen doen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:11 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Sorry, kan het niet uitstaan dat dat soort figuren als 'Feyenoorder' gezien wordt, en vermoedelijk binnen 1 of 2 jaar als trainer en held binnen gehaald wordt.
Had vandaag Feyenoord op z'n minst een dienst kunnen bewijzen.
Of het wel of geen trainer is voor Feyenoord is de vraag maar het is gewoon een Feyenoord fan zoals jij en ik.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:12 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik ook niet, triest figuur is het.
Gozer. Ik wil je graag ongelijk geven omdat ik dat vind maar ik zit hier serieus met een Duvel in mij handen. Wat nu?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Of het wel of geen trainer is voor Feyenoord is de vraag maar het is gewoon een Feyenoord fan zoals jij en ik.
Jij bent echt niet in orde zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:01 schreef Roland010 het volgende:
Danny Buijshoerenjong.
Ik met een Mokums Paasei. Erg fout ik weet het 😂quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:18 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Gozer. Ik wil je graag ongelijk geven omdat ik dat vind maar ik zit hier serieus met een Duvel in mij handen. Wat nu?
Heb je ook weer gelijk in. Het is alleen de vraag wie z'n opvolger wordt...quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:13 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Die wordt niet meer binnen gehaald over een paar jaar als van Geel weg is. Dat zou alleen van Geel kunnen doen.
Check dit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik met een Mokums Paasei. Erg fout ik weet het 😂
Het is een randdebiel, zie nog liever Van Gaal als trainer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Of het wel of geen trainer is voor Feyenoord is de vraag maar het is gewoon een Feyenoord fan zoals jij en ik.
Kuytquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in. Het is alleen de vraag wie z'n opvolger wordt...
Ik hoop dat ze Max Huiberts van AZ weg kunnen trekkenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in. Het is alleen de vraag wie z'n opvolger wordt...
Zitten wel meer randdebielen in de kuip. En wanneer Buijs trainer wordt dan heb je een incapabele TD dat moment. Dat is nog veel erger.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:21 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het is een randdebiel, zie nog liever Van Gaal als trainer.
Op basis waarvan? Wat heeft hij gehaald dan bij Az?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Max Huiberts van AZ weg kunnen trekken
Goede spelers met een lager budget dan Feyenoord. Ze staan niet voor niets 4e. Al komt het voetbal er zo nu en dan niet uit na de winterstop. Dat ligt meer aan vd Brom dan op dit moment.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Wat heeft hij gehaald dan bij Az?
Coke kan vreemde dingen doen met iemand.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:26 schreef fetX het volgende:
Op vakkie VV was er trouwens iemand echt ziedend in de tweede helft. Probeerde de reling naar beneden te trappen ofzo. Als ‘ie had doorgezet kon die zo mee de brancard op met Martina
Ja prima jeugd spelers. Maar wat heeft hij gekocht?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Goede spelers met een lager budget dan Feyenoord. Ze staan niet voor niets 4e. Al komt het voetbal er zo nu en dan niet uit na de winterstop. Dat ligt meer aan vd Brom dan op dit moment.
Moet je altijd iets kopen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja prima jeugd spelers. Maar wat heeft hij gekocht?
Geweldenaar Bjorn Johnsen om maar eens wat te noemenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja prima jeugd spelers. Maar wat heeft hij gekocht?
Larsson wordt volgend jaar door Stam neergezet als een Zweedse godquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:32 schreef Haringkop het volgende:
Huh? Het gaat hier over Danny Buijs als mogelijke trainer van Feyenoord![]()
Tweede helft was grotendeels prima, ik vond alleen de wissels wat laf. Maar waarschijnlijk vooral gericht om bij sommige spelers nog wat goodwill te kweken, ofzoiets..
De linkerkant was wel weer matig, van Larsson komt echt heel weinig. Creëert hooguit wat ruimte voor zichzelf, maar stelt medespelers nauwelijks in kansrijke positie.
Niet als ze nu alvast iemand vast kunnen stellen maar dat ziet er uiteraard weer niet goed uit. Want alleen Feyenoord kan dat. Dingen uitstellen en er onzeker uit laten zien.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:45 schreef Haringkop het volgende:
Ik verwacht eigenlijk helemaal niets (olé olé) van komende zomer. Er zullen best genoeg spelers vertrekken, maar zaakwaarnemers zullen met de nieuwe TD willen onderhandelen, alleen begint die pas wanneer de voorbereiding ongeveer begint.
Ben sowieso benieuwd wat er bovenin staat te gebeuren. Is best wel stil mbt de td.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:45 schreef Haringkop het volgende:
Ik verwacht eigenlijk helemaal niets (olé olé) van komende zomer. Er zullen best genoeg spelers vertrekken, maar zaakwaarnemers zullen met de nieuwe TD willen onderhandelen, alleen begint die pas wanneer de voorbereiding ongeveer begint.
Heb je AZ dit seizoen een beetje gevolgd? Die speelden rond de winterstop en erna het beste voetbal van de hele Eredivisie. Vandaar ook dat ze zo'n goede reeks hadden (7 wedstrijden op rij ongeslagen).quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:31 schreef fetX het volgende:
Echt belachelijk dat we AZ zo dichtbij hebben laten komen dit seizoen trouwens. Wat een krachtsverschil in met name de tweede helft. Leuk elftal verder hoor, zeer zeker.
Met de winterstop stonden iets van 10(?) punten voor. AZ mag je dan nooit meer zo dichtbij laten komen.quote:Op zondag 21 april 2019 07:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb je AZ dit seizoen een beetje gevolgd? Die speelden rond de winterstop en erna het beste voetbal van de hele Eredivisie. Vandaar ook dat ze zo'n goede reeks hadden (7 wedstrijden op rij ongeslagen).
Gelukkig is AZ de laatste weken veel wisselvalliger.
11 punten zelfs.quote:Op zondag 21 april 2019 09:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Met de winterstop stonden iets van 10(?) punten voor. AZ mag je dan nooit meer zo dichtbij laten komen.
Dit seizoen mag wel meer niet.quote:Op zondag 21 april 2019 09:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Met de winterstop stonden iets van 10(?) punten voor. AZ mag je dan nooit meer zo dichtbij laten komen.
Zo is het makker. Met Stam hebben we in ieder geval een indrukwekkende verschijning voor de groep volgend jaar.quote:Op zondag 21 april 2019 09:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit seizoen mag wel meer niet.
Het zit er op, blij om en weer door naar komend seizoen.
Yes. En hopelijk de komende weken/maanden positief nieuws rond een nieuwe TD, en wat men anders gaat doen dan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 21 april 2019 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo is het makker. Met Stam hebben we in ieder geval een indrukwekkende verschijning voor de groep volgend jaar.
Daar gaat het toch totaal niet om?quote:Op zondag 21 april 2019 09:38 schreef fetX het volgende:
[..]
blijft Martin tot die nieuwe er is?quote:Op zondag 21 april 2019 10:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Yes. En hopelijk de komende weken/maanden positief nieuws rond een nieuwe TD, en wat men anders gaat doen dan de afgelopen jaren.
Nee, volgens mij werd er geroepen dat hij geen beslissingen meer neemt voor komend seizoen. Dus eigenlijk ben je op dit moment helemaal lam qua beleid naar de toekomst.quote:Op zondag 21 april 2019 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus dan heb je eigenlijk nog wat Van Geel "aankopen" voor volgend seizoen
Op basis van gister wel terecht.quote:Op zondag 21 april 2019 10:57 schreef Zipportal het volgende:
Willem loopt "Everyting" weer te verdedigingen.
Goh..
niet echt een handige bestuurlijke actie inderdaadquote:Op zondag 21 april 2019 11:12 schreef PIETR het volgende:
Het is inmiddels alweer bijna een maand geleden dat bekend werd dat Van Geel vertrekt en er is nog steeds geen opvolger gevonden. Dat ze maar eens opschieten.
Als club hoor je nu al met volgend seizoen bezig te zijn. Spelers (al dan niet verhuurd/gehuurd) met aflopende contracten weten nu ook niet waar ze aan toen zijn.
Dan kan Van Geel ook direct moven. Die gaat nu nog een paar maanden niks zitten doen?
Clasie is een favoriet van Van Hanegem dus die is niet objectief wat betreft hem.quote:Op zondag 21 april 2019 11:06 schreef Dejannn het volgende:
Willem gaat er nog persoonlijk voor zorgen dat Clasie definitief naar de Kuip wordt gehaald, megasalaris en vier miljoen transfersom
Eens. Er lopen wel wat contracten af. Contracten waarbij je je überhaupt af moet vragen of je ze wilt lichten, maar er moet wel duidelijkheid komen.quote:Op zondag 21 april 2019 11:12 schreef PIETR het volgende:
Het is inmiddels alweer bijna een maand geleden dat bekend werd dat Van Geel vertrekt en er is nog steeds geen opvolger gevonden. Dat ze maar eens opschieten.
Als club hoor je nu al met volgend seizoen bezig te zijn. Spelers (al dan niet verhuurd/gehuurd) met aflopende contracten weten nu ook niet waar ze aan toen zijn.
Dan kan Van Geel ook direct moven. Die gaat nu nog een paar maanden niks zitten doen?
Eens wel.quote:Op zondag 21 april 2019 11:15 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie is een favoriet van Van Hanegem dus die is niet objectief wat betreft hem.
Gisteren speelde hij overigens weer prima. Als je hem voor een miljoen over kunt nemen: doen. Vraagt Southampton miljoenen: laten lopen.
Je moet niet meer aan vergane glorie gaan beginnen, Clasie valt in die categorie. Men moet eens ophouden om constant dezelfde fouten te maken betreffende het transferbeleid.quote:Op zondag 21 april 2019 11:15 schreef PIETR het volgende:
[..]
Clasie is een favoriet van Van Hanegem dus die is niet objectief wat betreft hem.
Gisteren speelde hij overigens weer prima. Als je hem voor een miljoen over kunt nemen: doen. Vraagt Southampton miljoenen: laten lopen.
Clasie is geen vergane glorie.quote:Op zondag 21 april 2019 11:20 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je moet niet meer aan vergane glorie gaan beginnen, Clasie valt in die categorie. Men moet eens ophouden om constant dezelfde fouten te maken betreffende het transferbeleid.
Ontzettend laf ja, twee verdedigende wissels. Je weet dat Vlaar naar voren gaat, en AZ gaat pressen, er komt dus ruimte achterin. Geef die Bannis dan een paar minuutjes speeltijd. Is volgens mij nog best snel ook dus had wellicht op de counter voor wat gevaar kunnen zorgen.quote:Op zondag 21 april 2019 11:26 schreef Caland het volgende:
Wat een fantastische wissels weer van Gio gisteren
Ik denk dat het omgekeerde nog een stuk sterker geld voor een heel aantal spelers.quote:Op zondag 21 april 2019 11:42 schreef Slobeend het volgende:
Je krijgt bijna het idee dat Kokcu niet goed bij Gio ligt.
Zal tegen NAC weer in de basis verschijnen nu Berghuis geschorst is.quote:Op zondag 21 april 2019 11:42 schreef Slobeend het volgende:
Je krijgt bijna het idee dat Kokcu niet goed bij Gio ligt.
@GGMM heeft hier ook een mening over.quote:Op zondag 21 april 2019 12:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat het omgekeerde nog een stuk sterker geld voor een heel aantal spelers.
Pure speculatie dit, maar ik vraag me af of Kokcu zijn contract ook had verlengt als Gio volgend seizoen nog trainer zou zijn geweest.
Hij is duidelijk veel te goed voor Willem II, Stam is gek als ie hem geen kansen geeft volgend seizoen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM heeft hier ook een mening over.
quote:
Hij heeft geloof ik 3 wedstrijden op het middenveld gestaanquote:Op zondag 21 april 2019 12:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Absoluut niet. Wat is er mis met jullie korte termijn geheugen? Heeft kansen genoeg gehad, maar liep keer op keer opzichtig te blunderen.
Een van zijn laatste wedstrijden bij Feyenoord. Tegen Fortuna. Stond hij op het middenveld. Ik heb zelden iemand er zo met de pet naar zien gooien als dat hij toen deed. Was een belachelijke vertoning. Hoef hem nooit meer in een Feyenoordshirt te zien.quote:Op zondag 21 april 2019 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft geloof ik 3 wedstrijden op het middenveld gestaan
quote:Op zondag 21 april 2019 13:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een van zijn laatste wedstrijden bij Feyenoord. Tegen Fortuna. Stond hij op het middenveld. Ik heb zelden iemand er zo met de pet naar zien gooien als dat hij toen deed. Was een belachelijke vertoning. Hoef hem nooit meer in een Feyenoordshirt te zien.
Wat? Maakt een mooie goal tegen Excelsior en direct is iedereen zijn zwakke optredens bij Feyenoord alweer vergeten. Te goed voor Willem II, te slecht voor Feyenoord.quote:
Je overdrijft enorm.quote:Op zondag 21 april 2019 13:12 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat? Maakt een mooie goal tegen Excelsior en direct is iedereen zijn zwakke optredens bij Feyenoord alweer vergeten. Te goed voor Willem II, te slecht voor Feyenoord.
Zalig Pasen gozert, rustig an.quote:Op zondag 21 april 2019 13:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een van zijn laatste wedstrijden bij Feyenoord. Tegen Fortuna. Stond hij op het middenveld. Ik heb zelden iemand er zo met de pet naar zien gooien als dat hij toen deed. Was een belachelijke vertoning. Hoef hem nooit meer in een Feyenoordshirt te zien.
Wees blij dat deze contracten aflopenquote:Op zondag 21 april 2019 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Er lopen wel wat contracten af. Contracten waarbij je je überhaupt af moet vragen of je ze wilt lichten, maar er moet wel duidelijkheid komen.
• Vermeer
• v/d Heijden
• Nieuwkoop
• Toornstra
• Bottegod
Als ik Sven van Beek nu als basisspeler bij Feyenoord zie lopen vergeef ik Tapia zijn zwakke pot tegen Fortuna gelijk.quote:Op zondag 21 april 2019 13:12 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat? Maakt een mooie goal tegen Excelsior en direct is iedereen zijn zwakke optredens bij Feyenoord alweer vergeten. Te goed voor Willem II, te slecht voor Feyenoord.
Allemaal tot 2020, en Toornstra tot 2021.quote:Op zondag 21 april 2019 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Er lopen wel wat contracten af. Contracten waarbij je je überhaupt af moet vragen of je ze wilt lichten, maar er moet wel duidelijkheid komen.
• Vermeer
• v/d Heijden
• Nieuwkoop
• Toornstra
• Bottegod
• Geertruida
Dat foutje van hem tegen VVV was geen incident. Haalt ook de raarste fratsen uit op het veld. Hakballetjes, pirouetjes, om vervolgens de bal te verliezen. Kan me zo 5 situaties voor de geest halen waar hij een grote, onnodige, fout maakte waar een tegengoal/grote kans uit voort kwam: VVV, City, Napoli, Heerenveen, Utrecht.quote:Op zondag 21 april 2019 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik Sven van Beek nu als basisspeler bij Feyenoord zie lopen vergeef ik Tapia zijn zwakke pot tegen Fortuna gelijk.
Tapia deed het echt prima toen hij een tijdje Cv was, wat sowieso zijn positie niet is. Alleen moest hij er na een foutje tegen VVV gelijk uit voor vdHeijden, die de weken daarna nog meer blunderde dan Tapia zonder consequenties...
Tegen City maakte hij geen fouten, tegen Heerenveen maakte hij zijn eigen fout goed, en tegen Napoli moest ie na een halfjaar zonder enige ritme spelen op een positie die hem niet eigen is, waardoor die fout nog wel te vergeven is. Verder worden zijn fouten enorm overdreven en speelde hij, nogmaals, niet op zijn eigen positie. Alhoewel hij ook niet meer fouten maakte dan onze huidige CV’s...quote:Op zondag 21 april 2019 15:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat foutje van hem tegen VVV was geen incident. Haalt ook de raarste fratsen uit op het veld. Hakballetjes, pirouetjes, om vervolgens de bal te verliezen. Kan me zo 5 situaties voor de geest halen waar hij een grote, onnodige, fout maakte waar een tegengoal/grote kans uit voort kwam: VVV, City, Napoli, Heerenveen, Utrecht.
Is gewogen en veel te licht bevonden.
Hij wordt juist enorm overgewaardeerd omdat hij het nu aardig doet bij Willem II. Was altijd een hele onzekere factor als hij mee deed, belachelijk laconiek ook. Nee, met dat soort spelers schiet Feyenoord niets op, lekker laten gaan dus.quote:Op zondag 21 april 2019 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen City maakte hij geen fouten, tegen Heerenveen maakte hij zijn eigen fout goed, en tegen Napoli moest ie na een halfjaar zonder enige ritme spelen op een positie die hem niet eigen is, waardoor die fout nog wel te vergeven is. Verder worden zijn fouten enorm overdreven en speelde hij, nogmaals, niet op zijn eigen positie. Alhoewel hij ook niet meer fouten maakte dan onze huidige CV’s...
Tapia is na de zomer slechts 24 en doet het bij Willem 2 en Peru keurig. Geef hem lekker de kans op het middenveld, we hebben niet iets beters ofzo.
Volgens mij hebben we genoeg middenveldersquote:Op zondag 21 april 2019 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen City maakte hij geen fouten, tegen Heerenveen maakte hij zijn eigen fout goed, en tegen Napoli moest ie na een halfjaar zonder enige ritme spelen op een positie die hem niet eigen is, waardoor die fout nog wel te vergeven is. Verder worden zijn fouten enorm overdreven en speelde hij, nogmaals, niet op zijn eigen positie. Alhoewel hij ook niet meer fouten maakte dan onze huidige CV’s...
Tapia is na de zomer slechts 24 en doet het bij Willem 2 en Peru keurig. Geef hem lekker de kans op het middenveld, we hebben niet iets beters ofzo.
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 25-01-2018 om 00:21:13Zeg nou niet dat de dure fout net tegen FC Utrecht van Renato Tapia volledig uit de lucht kwam vallen. Clubicoon Willem van Hanegem in zijn laatste column voor de winterstop, na de 0-7 tegen Sparta. #Feyenoord @ADSportwereld #1-1 #Kerk #utrfey https://t.co/vjPuz6qIIu reageer retweet
Clasie en Vilhena gaan weg, RvP stoptquote:Op zondag 21 april 2019 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we genoeg middenvelders
Ayoub, Toornstra, Kokcu, Burger, El Bouchataoui, Geertruida staat de laatste tijd ook op 6. Met Clasie zie ik ze nog wel doorgaan ook.quote:Op zondag 21 april 2019 16:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Clasie en Vilhena gaan weg, RvP stopt
Clasie zie ik wel blijven en voor Vilhena staan de clubs echt niet in de rij ..quote:Op zondag 21 april 2019 16:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Clasie en Vilhena gaan weg, RvP stopt
Die zie ik helaas wel vertrekken deze zomer. Zou niet misstaan bij een Duitse subtopper.quote:Op zondag 21 april 2019 16:09 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "Bij Feyenoord moet alles van Steven Berghuis komen" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)men/share/7eaed82a97
Kökcu en Toornstra zijn de enigen. Vilhena is dat kleine beetje kapitaal wat we hebben dus hij gaat verkocht worden, Ayoub bakt er geen reet van en vervolgens blijft er een hoop middelmatig talent over.quote:Op zondag 21 april 2019 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we genoeg middenvelders
Dan maar de jeugd de kans geven, qua veldspel kan het er toch niet op achteruit gaan.quote:Op zondag 21 april 2019 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kökcu en Toornstra zijn de enigen. Vilhena is dat kleine beetje kapitaal wat we hebben dus hij gaat verkocht worden, Ayoub bakt er geen reet van en vervolgens blijft er een hoop middelmatig talent over.
De afgelopen zeven jaar hadden we genoeg middenvelders maar nu niet meer. Zelfs als Clasie blijft niet.
Ja. Dat klopt. Maar het seizoen is bijna voorbij. Wat wil je volgend jaar met deze figuren?quote:Op zondag 21 april 2019 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allemaal tot 2020, en Toornstra tot 2021.
We hebben tot januari 2020 de tijd om daar over na te denken in principe. Eerst belangrijkere zaken.quote:Op zondag 21 april 2019 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Dat klopt. Maar het seizoen is bijna voorbij. Wat wil je volgend jaar met deze figuren?
Ik hoop eigenlijk dat we er deze zomer afscheid van nemen.quote:Op zondag 21 april 2019 17:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We hebben tot januari 2020 de tijd om daar over na te denken in principe. Eerst belangrijkere zaken.
Oh ik ook. Dacht dat je het puur over het verlengen had.quote:Op zondag 21 april 2019 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat we er deze zomer afscheid van nemen.
Ja, dat zeg ik ook al even.quote:Wat @:Caland zegt. Gooi er jeugd in. Beroerder kan het amper. En wat te denken van onze nieuwe TD? @:PIETR haalde het v/d week volgens mij al aan. Je moet nu bezig zijn met volgend seizoen. We hebben nog niet eens een man die dat moet gaan realiseren.
Als Vermeer tweede keeper wil blijven, sowieso verlengen. Toornstra en Botteghin zou ik gewoon houden, en eventueel in de winter verkopen. VdHeijden en (zeker) Nieuwkoop krijgen binnenkort het slecht-nieuws gesprekquote:Op zondag 21 april 2019 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Dat klopt. Maar het seizoen is bijna voorbij. Wat wil je volgend jaar met deze figuren?
Vermeer is 2 klasses beter dan Bijlow.quote:Op zondag 21 april 2019 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Vermeer tweede keeper wil blijven, sowieso verlengen.
Van mij mag Van der Heijden best nog een seizoen op de bank zitten, die heeft toch geen restwaarde. Zo lang jeugdspelers die er klaar voor zijn maar genoeg minuten kunnen maken heeft het weinig zin om 10 spelers zonder restwaarde de deur uit te werken zonder dat je veel geld hebt voor versterkingen.quote:Op zondag 21 april 2019 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Vermeer tweede keeper wil blijven, sowieso verlengen. Toornstra en Botteghin zou ik gewoon houden, en eventueel in de winter verkopen. VdHeijden en (zeker) Nieuwkoop krijgen binnenkort het slecht-nieuws gesprek
geen kans gekregenquote:Op zondag 21 april 2019 20:20 schreef Haringkop het volgende:
Ik word ondertussen zo moe van dat Tapia en Peru verhaal, bij ons heeft hij gewoon niks laten zien. Gauw verder gaan.
Maar in Peru doet hij het fantastisch.quote:Op zondag 21 april 2019 20:20 schreef Haringkop het volgende:
Ik word ondertussen zo moe van dat Tapia en Peru verhaal, bij ons heeft hij gewoon niks laten zien. Gauw verder gaan.
Heeft 45 wedstrijden achter zijn naam staan voor Feyenoord ..quote:
Doet hij het daar fantastisch ja? Hoevaak heb jij hem bij Peru zien spelen dan?quote:Op zondag 21 april 2019 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar in Peru doet hij het fantastisch.
Dan zou ik hem niet zomaar wegdoen.
Hoe moeilijk kan dat zijn? Je maakt een lijstje met namen en die ga je vervolgens af. Dat De Jong maar eens knopen door gaat hakken.quote:Op zondag 21 april 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh ik ook. Dacht dat je het puur over het verlengen had.
[..]
Ja, dat zeg ik ook al even.
Ikzelf buiten het WK om één keer, tegen Argentinië. Toen was ie zeker fantastisch, denk wel dat die wedstrijd een uitschieter was maar toch.quote:Op zondag 21 april 2019 22:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Doet hij het daar fantastisch ja? Hoevaak heb jij hem bij Peru zien spelen dan?
Je bevestigt eigenlijk wat ik zeg. Feyenoord presteert ondermaats (ook voor de winterstop) en daarmee is het schandalig dat AZ nog zo dichtbij komt na 11 punten voorsprong die je had in de winterstop.quote:Op zondag 21 april 2019 10:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch totaal niet om?
Je hebt toch ook wel gezien hoe slecht Feyenoord speelt de laatste tijd, dat zou dan niet verrassend moeten zijn.
Gisteren was AZ onthutsend slecht (met name de 2e helft), zeker vergeleken met die goede periode die ze dus hadden eerder dit seizoen. Dat jij op basis van die 2e helft zo'n conclusie trekt, slaat dan nergens op.
Mijn bericht was spottend bedoeld.quote:Op zondag 21 april 2019 22:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Doet hij het daar fantastisch ja? Hoevaak heb jij hem bij Peru zien spelen dan?
Het is niet erg verstandig om je ene typetje KingRoland te noemen als je andere typetje al Roland010 heet, het begint inmiddels op te vallen.quote:Op zondag 21 april 2019 23:44 schreef KingRoland het volgende:
De 3e plek vieren alsof het een kampioenschap is.
Lachwekkend.
Op een positie waar ie niet mee uit de voeten kan ja.quote:Op zondag 21 april 2019 22:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft 45 wedstrijden achter zijn naam staan voor Feyenoord ..
Bij Twente speelde hij ook vaak centraal achterin. En voor die positie is hij zelfs gescout door Liverpool.quote:Op maandag 22 april 2019 08:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op een positie waar ie niet mee uit de voeten kan ja.
In je eerdere post komt het over (en zo bedoelde je het volgens mij ook?) dat het schandalig is dat Feyenoord dit AZ nog zo dichtbij laat komen. Ik bracht alleen de nuance aan dat AZ in de wedstrijden na de winterstop (behalve de afgelopen wedstrijd dus ) gewoon veel beter speelden dan wij en het dus niet zo verrassend is dat ze nog dichtbij zijn gekomen.quote:Op zondag 21 april 2019 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Je bevestigt eigenlijk wat ik zeg. Feyenoord presteert ondermaats (ook voor de winterstop) en daarmee is het schandalig dat AZ nog zo dichtbij komt na 11 punten voorsprong die je had in de winterstop.
Ik heb het idee dat het in 2017 toch wel iets uitbundiger was.quote:Op zondag 21 april 2019 23:44 schreef KingRoland het volgende:
De 3e plek vieren alsof het een kampioenschap is.
Lachwekkend.
Wijs even aan welke elementen van het oude White Heart Lane komen? Behalve die gekke vogel op 't dak.quote:Op maandag 22 april 2019 11:38 schreef Montelly het volgende:
Nieuw stadion Tottenham, daar kunnen ze het wel, bestaande stadion renoveren.
Haha fundatiequote:Op maandag 22 april 2019 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijs even aan welke elementen van het oude White Heart Lane komen? Behalve die gekke vogel op 't dak.
Nét iets.quote:Op maandag 22 april 2019 11:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het in 2017 toch wel iets uitbundiger was.
NAC zal gaan vechten als leeuwen. Gelukkig hebben ze een spits die nooit scoort, maar je zal net zien, uitgerekend tegen z,n oude club wel.quote:Op maandag 22 april 2019 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nét iets.
Het is zelfs nog afwachten of de 3e voorronde EL a.s. woensdag veilig wordt gesteld tegen de hekkesluiter.
Op zich wel haalbaar natuurlijk. Maar als je dit seizoen ook al punten hebt verloren tegen de nummers 12,13, 14, 16 en 17....
quote:Op maandag 22 april 2019 11:38 schreef Montelly het volgende:
Nieuw stadion Tottenham, daar kunnen ze het wel, bestaande stadion “renoveren”. Naja praktisch nieuw.
Nu al de meest domme post van 2019quote:Op maandag 22 april 2019 11:38 schreef Montelly het volgende:
Nieuw stadion Tottenham, daar kunnen ze het wel, bestaande stadion “renoveren”. Naja praktisch nieuw.
Het zal niet de eerste keer zijn dat Feyenoord van de nummer 18 verliestquote:Op maandag 22 april 2019 12:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
NAC zal gaan vechten als leeuwen. Gelukkig hebben ze een spits die nooit scoort, maar je zal net zien, uitgerekend tegen z,n oude club wel.
Wie zou je kunnen aantrekken wanneer je 5 middelmaat spelers wegdoet, dat salaris bij elkaar optelt en het aan 1 bewezen goede middenvelder besteed, met daarachter een creatieve backup in de vorm van een jeugdspeler en een huurspeler. Dan ofwel de nieuwe middenvelder of de huurspeler multi-functioneel laten zijn zodat ze altijd allebei kunnen spelen, maar ook in geval van blessure of schorsing een tweede positie kunnen bekleden.quote:Op zondag 21 april 2019 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kökcu en Toornstra zijn de enigen. Vilhena is dat kleine beetje kapitaal wat we hebben dus hij gaat verkocht worden, Ayoub bakt er geen reet van en vervolgens blijft er een hoop middelmatig talent over.
De afgelopen zeven jaar hadden we genoeg middenvelders maar nu niet meer. Zelfs als Clasie blijft niet.
Feyenoord verliest bijna standaard van de hekkensluiter en krijgt bijna altijd een goal tegen van de ex-feyenoorder. #azijn #wordtniksquote:Op maandag 22 april 2019 12:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
NAC zal gaan vechten als leeuwen. Gelukkig hebben ze een spits die nooit scoort, maar je zal net zien, uitgerekend tegen z,n oude club wel.
Ayoub kan er niks vanquote:Op maandag 22 april 2019 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie zou je kunnen aantrekken wanneer je 5 middelmaat spelers wegdoet, dat salaris bij elkaar optelt en het aan 1 bewezen goede middenvelder besteed, met daarachter een creatieve backup in de vorm van een jeugdspeler en een huurspeler. Dan ofwel de nieuwe middenvelder of de huurspeler multi-functioneel laten zijn zodat ze altijd allebei kunnen spelen, maar ook in geval van blessure of schorsing een tweede positie kunnen bekleden.
Ik weet niet wat die middelmaat allemaal verdient, maar daar moet je toch iets goed voor kunnen halen en dan zoveel mogelijk aanvullen met jeugd. Geef lekker die St. Juste centraal de kans, maar zet er wel een degelijke CV naast aan wie hij zich kan optrekken.
Clasie zal wel overgenomen worden voor een gering bedrag, niemand wil die hebben op het moment. Ik denk dat die jongen met z'n ziel onder z'n arm loopt en niet met onzekerheid kan presteren. Bij Southampton natuurlijk mislukt en sindsdien een beetje dolende.
Ik vind het ook bijzonder dat mensen zo'n Ayoub al hebben afgeschreven, die heeft nog niks mogen laten zien. Aan de andere kant blijven spelers als Tapia eindeloos krediet houden.
Ja en dit is nou precies hoe het niet werkt. Het salarisbudget loopt los van het transferbudget he. Tenzij je gaat goochelen met cijfers, maar ik denk dat Feyenoord niet bepaald in die positie zit.quote:Op maandag 22 april 2019 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie zou je kunnen aantrekken wanneer je 5 middelmaat spelers wegdoet, dat salaris bij elkaar optelt en het aan 1 bewezen goede middenvelder besteed.
Vind hem toch de meeste invalbeurten wel goed doen, maar Ayoub moet niet het niveau voor de basis zijn inderdaad.quote:
Hoezo? Sommige spelers hebben geen hoge transferwaarde, maar vragen wel een aantrekkelijk salaris. Ik heb het over die meer ervaren doelgroep die de jongere spelers beter kan maken waardoor we er meer geld aan verdienen. Daarnaast ook een beetje stabiliteit en routine op het middenveld. Ik denk aan de El Ahmadi's, dat waren geen toptransfersommen, maar wel dragende spelers die in de Eredivisie direct spelbepalend kunnen zijn.quote:Op maandag 22 april 2019 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja en dit is nou precies hoe het niet werkt. Het salarisbudget loopt los van het transferbudget he. Tenzij je gaat goochelen met cijfers, maar ik denk dat Feyenoord niet bepaald in die positie zit.
Die zou ik toch liever oppikken dan Clasie waar je ongetwijfeld een paar miljoen voor neer moet leggen + flink wat salaris.quote:Op maandag 22 april 2019 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat spelertje waar Hans Kraay t over heeft steeds? Jerdy Schouten ofzo?
Ik vraag me af hoe dat soort jongens eigenlijk begeleid worden bij Feyenoord. Er wordt door de boot genomen werkelijk niemand beter vanaf het moment dat ze bij Feyenoord spelen.quote:Op maandag 22 april 2019 13:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zou ik toch liever oppikken dan Clasie waar je ongetwijfeld een paar miljoen voor neer moet leggen + flink wat salaris.
Volgend jaar, met onze indrukwekkende verschijning, komt dat wel goed.quote:Op maandag 22 april 2019 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat soort jongens eigenlijk begeleid worden bij Feyenoord. Er wordt door de boot genomen werkelijk niemand beter vanaf het moment dat ze bij Feyenoord spelen.
G.I. Japequote:Op maandag 22 april 2019 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend jaar, met onze indrukwekkende verschijning, komt dat wel goed.
Dan werkt het al helemaal niet, Feyenoord heeft een salarisplafond en die mag in onze positie écht niet opengebroken worden.quote:Op maandag 22 april 2019 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Sommige spelers hebben geen hoge transferwaarde, maar vragen wel een aantrekkelijk salaris. Ik heb het over die meer ervaren doelgroep die de jongere spelers beter kan maken waardoor we er meer geld aan verdienen. Daarnaast ook een beetje stabiliteit en routine op het middenveld. Ik denk aan de El Ahmadi's, dat waren geen toptransfersommen, maar wel dragende spelers die in de Eredivisie direct spelbepalend kunnen zijn.
Kuyt, Elia, El Ahmadi, van Persie.quote:Op maandag 22 april 2019 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan werkt het al helemaal niet, Feyenoord heeft een salarisplafond en die mag in onze positie écht niet opengebroken worden.
We kunnen wel transfervrije spelers het maximale salaris aanbieden, maar die jongens kunnen gewoon elders meer verdienen. Er valt in die categorie gewoon weinig winst te boeken, tenzij ze zichzelf nog willen ontwikkelen of tenzij ze eerder bij Feyenoord hebben gespeeld.
Kuyt, Ahmadi en vPersie passen dus precies binnen de categorie ‘oud-Feyenoorder’ en Elia binnen de categorie ‘wil zichzelf nog ontwikkelen’. Elia is overigens al een enorme uitzondering geweest.quote:Op maandag 22 april 2019 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kuyt, Elia, El Ahmadi, van Persie.
We hebben de afgelopen jaren gewoon prima in die categorie zaken kunnen doen met 'gearriveerde' spelers die het team aantoonbaar beter maakten. Ik begrijp je kritiek dus niet helemaal.
Leroy Fer, Janmaat.quote:Op maandag 22 april 2019 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kuyt, Ahmadi en vPersie passen dus precies binnen de categorie ‘oud-Feyenoorder’ en Elia binnen de categorie ‘wil zichzelf nog ontwikkelen’. Elia is overigens al een enorme uitzondering geweest.
Maar goed, welke spelers in deze categorie zijn er die wij kunnen binnenhengelen?
Zo werd er ook afscheid genomen bij van Persie en alle hypocrietjes stonden ook op de banken toen hij terugkeerde.quote:
niet zo extreem denk ikquote:Op maandag 22 april 2019 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo werd er ook afscheid genomen bij van Persie en alle hypocrietjes stonden ook op de banken toen hij terugkeerde.
Vind Fer echt helemaal niks.quote:Op maandag 22 april 2019 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima als opkomende middenvelder.
Je kunt iedereen wel niks vinden, maar er blijft werkelijk niemand over die kan voetballen. Feyenoord moet toch vissen in de categorie spelers met een rugzakje.quote:Op maandag 22 april 2019 14:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind Fer echt helemaal niks.
Volgend jaar is wmb alleen Kökcü zeker van een basisplaats op het middenveld. De rest van ons is te matig of moet weg (Vilhena, Clasie). Dit gaat een hele ingewikkelde puzzel worden voor de nieuwe td. Des te belangrijker dat deze zo snel mogelijk wordt aangesteld.
Ik ben in deze fase persoonlijk geen voorstander van het terughalen van oude spelers en zeker niet als ze amper wat toevoegen. Zie graag eerst wat waarde op het veld ontstaan. Dat kan in stapjes. Hoeft niet meteen een talent te zijn die 20 miljoen op gaat leveren.quote:Op maandag 22 april 2019 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt iedereen wel niks vinden, maar er blijft werkelijk niemand over. Feyenoord moet toch vissen in de categorie spelers met een rugzakje.
Een Fer kun je de komende 4 jaar je elftal omheen bouwen, dat is ook wat waard.quote:Op maandag 22 april 2019 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben in deze fase persoonlijk geen voorstander van het terughalen van oude spelers en zeker niet als ze amper wat toevoegen. Zie graag eerst wat waarde op het veld ontstaan. Dat kan in stapjes. Hoeft niet meteen een talent te zijn die 20 miljoen op gaat leveren.
Nee, dat lag echt compleet anders.quote:Op maandag 22 april 2019 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo werd er ook afscheid genomen bij van Persie en alle hypocrietjes stonden ook op de banken toen hij terugkeerde.
Waarom zou je in godsnaam je elftal bouwen om een Vilhena 0.5quote:Op maandag 22 april 2019 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Fer kun je de komende 4 jaar je elftal omheen bouwen, dat is ook wat waard.
Kom eens met alternatieven dan?
Lijken niet eens op elkaar.quote:Op maandag 22 april 2019 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam je elftal bouwen om een Vilhena 0.5
Een elftal bouwen om Leroy Fer? Nee joh, dan maak je Fer echt veel groter dan hij daadwerkelijk is. Zo'n geweldige voetballer is dat niet hoor. Ik vind dat inderdaad een mindere versie van Vilhena.quote:Op maandag 22 april 2019 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Fer kun je de komende 4 jaar je elftal omheen bouwen, dat is ook wat waard.
Kom eens met alternatieven dan?
quote:Op maandag 22 april 2019 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ik weet overigens wel een leuk spelertje: Frenkie de Jong. Kun je ook een elftal omheen bouwen. Is ook Feyenoord fan.
Nogmaals: Geertruida op 6. Als je dat soort gasten (Kokcu, Geertruida op zijn minst) volgend seizoen geen kans gaat geven kan je beter de jeugdopleiding opheffen.quote:Op maandag 22 april 2019 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Een elftal bouwen om Leroy Fer? Nee joh, dan maak je Fer echt veel groter dan hij daadwerkelijk is. Zo'n geweldige voetballer is dat niet hoor. Ik vind dat inderdaad een mindere versie van Vilhena.
Voor het middenveld gaat het lastig worden. Vilhena en Clasie zullen vertrekken. Dat betekent dat je zit met Ayoub, Kokcu, Burger, Toornstra en Tapia. Hopelijk speelt laatstgenoemde een sterke Copa America zodat je daar ook nog een paar miljoen voor zou kunnen vangen. Ik zou in ieder geval een Schouten halen als vervanger voor Clasie/Tapia.
Natuurlijk mis je dan nog een speler als vervanger van Vilhena, want Ayoub heeft dat niveau niet. Daar ligt een prima taak voor de scouting en de nieuwe td. In de Eredivisie lopen ze in ieder geval niet of zijn ze te duur.
Oja, die was ik helemaal vergeten. Dan zou je dus zo'n Schouten niet eens hoeven te halen.quote:Op maandag 22 april 2019 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nogmaals: Geertruida op 6. Als je dat soort gasten (Kokcu, Geertruida op zijn minst) volgend seizoen geen kans gaat geven kan je beter de jeugdopleiding opheffen.
Blinkt wekelijks uit, is misschien ook net iets te klein voor een cvquote:Op maandag 22 april 2019 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Oja, die was ik helemaal vergeten. Dan zou je dus zo'n Schouten niet eens hoeven te halen.
Doet hij het goed op 6? Heb hem niet meer gevolgd laatste tijd.
Vond hem als cv ook altijd al erg sterk, maar als hij het op 6 ook goed doet, waarom niet. Kokcu en Geertruida. Zou ik toch nog 1 middenvelder van buitenaf halen.quote:Op maandag 22 april 2019 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Blinkt wekelijks uit, is misschien ook net iets te klein voor een cv
Volgens mij is er maar 1 iemand die aan Fer denkt.quote:Op maandag 22 april 2019 15:49 schreef -XOR- het volgende:
Jullie denken nu aan Fer?
Haal een paar Afrikanen of anders Zuid-Koreaanse duracellbunnies, word eens creatief.
Desalniettemin, volgens mij denkt men in Rotterdam wat teveel in hetzelfde kringetje in plaats van wat nieuws te ontginnen. Als jullie niet creatief worden en doorgaan met wat je al deed speel je volgend jaar met Kuwas en Bryan Linssen weer lekker op 15 punten achterstand om plek 3/4.quote:Op maandag 22 april 2019 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 iemand die aan Fer denkt.
Dat hoef je (het merendeel) van de supporters niet te vertellen.quote:Op maandag 22 april 2019 15:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Desalniettemin, volgens mij denkt men in Rotterdam wat teveel in hetzelfde kringetje in plaats van wat nieuws te ontginnen. Als jullie niet creatief worden en doorgaan met wat je al deed speel je volgend jaar met Kuwas en Bryan Linssen weer lekker op 15 punten achterstand om plek 3/4.
Geen idee. Niet Van Geel volgens mij.quote:Op maandag 22 april 2019 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijf dat echt zo’n vreemde zet vinden. En wie heeft dat bepaald? Brard?
Jan de Jong dan? Of Jaap Stam? Of een td met wie ze al zo goed als zeker rond zijn? Hele vreemde zet in ieder geval. Eerst geef je aan dat hij mag blijven en twee weken later mag hij vertrekken. Leek mij echt geen verkeerde om bij de selectie te halen.quote:Op maandag 22 april 2019 16:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee. Niet Van Geel volgens mij.
Kan toch ook zijn dat hij van de club niet per se weg hoefde, maar hij zelf heeft aangegeven niks te zien in een rol als 3e spits of nog een jaar verhuurd worden en dat ze hem daarom laten gaan.quote:Op maandag 22 april 2019 18:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jan de Jong dan? Of Jaap Stam? Of een td met wie ze al zo goed als zeker rond zijn? Hele vreemde zet in ieder geval. Eerst geef je aan dat hij mag blijven en twee weken later mag hij vertrekken. Leek mij echt geen verkeerde om bij de selectie te halen.
Als je zijn reactie had gelezen en gezien op insta etc. is dat zeker niet het geval.quote:Op maandag 22 april 2019 18:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan toch ook zijn dat hij van de club niet per se weg hoefde, maar hij zelf heeft aangegeven niks te zien in een rol als 3e spits of nog een jaar verhuurd worden en dat ze hem daarom laten gaan.
Lijkt me niet:quote:Op maandag 22 april 2019 18:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan toch ook zijn dat hij van de club niet per se weg hoefde, maar hij zelf heeft aangegeven niks te zien in een rol als 3e spits of nog een jaar verhuurd worden en dat ze hem daarom laten gaan.
Okay, duidelijk (of juist niet eigenlijk).quote:Op maandag 22 april 2019 18:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me niet:
https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~a9bfab22/
En als Robin er geen zin in heeft, dan vragen we Dirk wel. Die "komt ook overal binnen".quote:Op maandag 22 april 2019 19:03 schreef Caland het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)tter_impression=true
Cor Pot is een stevige drinker
Ach, dan tref je de nummer 4 van Slowakije ofzo, alsof Feyenoord daar van gaat verliezen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:07 schreef PIETR het volgende:
Ik zie net dat Feyenoord, als nummer 3 van de Eredivisie, instroomt in de 2e voorronde (!) van de Europa League. We zullen dus minimaal 6 wedstrijden moeten spelen voordat we uberhaupt de groepsfase van de Europa League halen.
Een tweede jaar op rij zou wel echt een schande zijn...quote:Op maandag 22 april 2019 22:28 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb ook echt niet de illusie dat wij de groepsfase gaan halen. Maar dat is in ieder geval een voordeel, dan kan je je tenminste volledig focussen op de competitie...
Nou ja, mochten we tweede voorronde spelen: zelfs Trencin had daar een geplaatste status vorig seizoen. Dus dat is dat. Tevens kan Feyenoord best wel die paar Europese puntjes gebruiken voor het coëfficient.quote:Op maandag 22 april 2019 22:27 schreef fetX het volgende:
Ik zou graag willen zeggen: ‘die voorrondes moeten we gemakkelijk doorkomen’, maar na afgelopen jaar...
Ja je moet altijd een beetje geluk hebben met de loting. Benieuwd wie we kunnen treffen tzt.quote:Op maandag 22 april 2019 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, mochten we tweede voorronde spelen: zelfs Trencin had daar een geplaatste status vorig seizoen. Dus dat is dat. Tevens kan Feyenoord best wel die paar Europese puntjes gebruiken voor het coëfficient.
Dit seizoen hadden we met Trencin en Larnaca zeer gunstig geloot overigens. Het zou kunnen dat we dit seizoen niet die mazzel hebben, maar goed. Volgend jaar krijgt de nummer 3/bekerwinnaar weer een direct ticket.
http://feyenoordeuropa.nl/loting/quote:Op maandag 22 april 2019 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja je moet altijd een beetje geluk hebben met de loting. Benieuwd wie we kunnen treffen tzt.
Vooralsnog blinkt Jan de Jong niet uit in daadkrachtigheid. Vind het angstig stil in het Maasgebouw.quote:Op maandag 22 april 2019 22:33 schreef Haringkop het volgende:
Ik verwacht gewoon niet dat de boel bij ons al op de rit zal zijn tegen die tijd. Of de leegloop moet nog meevallen en Japie (jóó) moet er snel een team van weten te smeden.
Dank. Staat er eigenlijk geen een tussen die we niet kunnen hebben. Maar goed. Weet hoe het afgelopen jaar is gegaan.quote:
Ken bijna geen enkele ongeplaatste club uit dat rijtje. Een uitwedstrijdje in IJsland lijkt me wel wat trouwens. Zo kom je nog eens ergens. Ierland, ook prima.quote:
Ja, die uitwedstrijdjes zullen wel genot worden.Hopelijk overleven we een ronde zodat we nog een keer mogenquote:Op maandag 22 april 2019 22:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ken bijna geen enkele ongeplaatste club uit dat rijtje. Een uitwedstrijdje in IJsland lijkt me wel wat trouwens. Zo kom je nog eens ergens. Ierland, ook prima.
Vaduz FC, Liechtenstein, ook een optie:quote:Op maandag 22 april 2019 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die uitwedstrijdjes zullen wel genot worden.Hopelijk overleven we een ronde zodat we nog een keer mogen
Als ik die tegenstanders van de tweede voorronde zie....mijn hemel. De helft ken ik niet eens.quote:Op maandag 22 april 2019 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet niet hoe accuraat die site is gezien de plaatsing van Heracles, maar het is prettig dat we geplaatst zijn voor de play-offs als we die redden. Aangezien Ajax normaal gesproken wint van Willem II ga ik uit van plaatsing in de derde voorronde, dan moeten we normaal gesproken gewoon de poulefase halen. Maar ja, ‘Feyenoord’ en ‘normaal gesproken’...
Vermoedelijk loten we dan weer Zorya Luhansk in de play-offs
Zou Vilhena niet eens klaar zijn met Feyenoord, en Feyenoord met Vilhena? Vind t zo'n matige speler voor de grote club uit Rotterdamquote:Op maandag 22 april 2019 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam je elftal bouwen om een Vilhena 0.5
Denk eerlijk gezegd dat ook lang niet alle spelers van die clubs Feyenoord kennen. Neemt niet weg dat je gewoon van die clubs moet winnen. Hoop zo dat we ons dit jaar niet hoeven te schamen voor onze Europa League teams.quote:Op maandag 22 april 2019 22:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ik die tegenstanders van de tweede voorronde zie....mijn hemel. De helft ken ik niet eens.
Sterker nog, ik denk dat we van tevoren al met 1-0 voorstaan. Indrukwekkende verschijning.quote:Op maandag 22 april 2019 23:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
8 augustus eerste wedstrijd, dat is al snel. Over iets meer dan 3 maanden moet Stam er klaar voor zijn. Gelukkig komt er iemand binnen.
Poe echt? Als je elke wedstrijd met een 1-0 voorsprong begint moet je hoge ogen gaan gooien volgend seizoen. Ben heel benieuwd.quote:Op maandag 22 april 2019 23:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat we van tevoren al met 1-0 voorstaan. Indrukwekkende verschijning.
Tuurlijk wel man. Iedere voetballer weet toch wel wie Van Persie of Van Bronckhorst of Kuyt is?quote:Op maandag 22 april 2019 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat ook lang niet alle spelers van die clubs Feyenoord kennen.
Dit is wel heel gevaarlijk om te roepen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, dan tref je de nummer 4 van Slowakije ofzo, alsof Feyenoord daar van gaat verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |