Volgend seizoen wordt vast beter!quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:54 schreef fetX het volgende:
Nog 4 wedstrijden. Dan is eindelijk deze kwelling voorbij.
Als er in ieder geval weer wat meer beleving komt in het spel dan ben ik al heel tevreden. Feyenoord speelt onder Gio al jaren zo traag en zielloos rondtikkend dat het echt niet leuk meer is om naar te kijken.quote:
We moeten onze verwachtingen weer wat bijstellen. Vroeger zeiden we altijd dat je geen Feyenoorder bent voor de prijzen. Zo denk ik nog steeds, alleen is inderdaad het zielloze spel dit seizoen een reden geweest om wedstrijden over te gaan slaan. Ben ook blij dat Gio stopt. Misschien zal het qua prestaties volgend seizoen nog minder gaan, maar als er weer iets van beleving in zit dan zou dat al heel wat zijn. Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als er in ieder geval weer wat meer beleving komt in het spel dan ben ik al heel tevreden. Feyenoord speelt onder Gio al jaren zo traag en zielloos rondtikkend dat het echt niet leuk meer is om naar te kijken.
Qua selectie kan Feyenoord volgend seizoen weleens een flink stuk slechter af zijn dan dit seizoen (afhankelijk wie er weggaan en bijkomen, maar ik verwacht een behoorlijke leegloop en versterkingen die maar "zo zo" zijn).
Clasie is ondergewaardeerd.quote:De veelbesproken Jordy Clasie voert veel klassementen aan bij Feyenoord. De middenvelder is de speler met de meeste succesvolle passes (1.752), de meeste balheroveringen (198), de meeste gewonnen tackles (47) en de meeste intercepties (49). (VI)
Nee. Passes zijn meestal risicoloos en de rest zegt mij ook weinig. Als je met 10 slapzakken samenspeelt dan heb je al snel de meeste balveroveringen.quote:
Sowieso puntenverlies. Vanavond de derde plek veiligstellen is teveel gevraagd van deze groep.quote:
Ik word hier zo moe van.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sowieso puntenverlies. Vanavond de derde plek veiligstellen is teveel gevraagd van deze groep.
Ja maar Willem. Jij hebt toch wit poeder om dat tegen te gaan ?quote:
Toevallig net gehaald, maar heb er wel steeds meer van nodig op wedstrijddagen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar Willem. Jij hebt toch wit poeder om dat tegen te gaan ?
Hou die stijgende lijn vast! Dan ben je dit seizoen ook snel weer vergeten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toevallig net gehaald, maar heb er wel steeds meer van nodig op wedstrijddagen.
En dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Graag normaliseren naar het aantal gespeelde minuten.
Clasie speelt altijd dus logisch dat hij de meeste passes en intercepties heeft. Ik zou die statistieken graag uitgezet gezien per gespeelde minuut, denk niet dat hij dan nog steeds feilloos bovenaan zou staan.quote:
Klopt. Wij ook wel, al stokt het meestal buiten de 16.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
AZ komt er soms behoorlijk gevaarlijk uit.
Ze denken er alweer te zijn? Bij een 0 - 0 standquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:26 schreef macca728 het volgende:
Echt man en dit is niet mentaal ?
Ze denken er alweer te zijn
De derde plekquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze denken er alweer te zijn? Bij een 0 - 0 stand
Nee, dat geloof ik niet. Zij weten ook wel dat ze die 3e plaats zo goed als kunnen veilig spelen of dat AZ op 1 punt kan komen.quote:
AZ gaat ook niet alles winnen, moet ook nog tegen PSV.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Één punt verschil en NAC uit moet nog komen.
Klopt en dat is je gelukquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AZ gaat ook niet alles winnen, moet ook nog tegen PSV.
Dan moeten ze vanavond wel winnen, want er komen nog 2 uitwedstrijden.quote:
Nogal ja. Waarom hadden we hem ook alweer gehaald?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:33 schreef Haringkop het volgende:
Wat een matige pot weer van ons, geen beweging zonder de bal, zielloos en nul automatismes.
Lekker verdedigd ook die 0-1, wat een droeftoeter die Martina..
Eerder waarom speelt hij nogquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nogal ja. Waarom hadden we hem ook alweer gehaald?
Echt de meeste luie verdediger die ik heb gezien bij ons, man man man...quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nogal ja. Waarom hadden we hem ook alweer gehaald?
Nee maar speelt tegenwoordig als verdedigende middenvelderquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Zo Geertruida op de back minder zijn dan Martina?
Kan niet, maar Gio vindt van welquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:57 schreef Duveldrinker het volgende:
Zo Geertruida op de back minder zijn dan Martina?
Prima 2e helft ja.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord mag zichzelf wel eens belonen, prima pot.
Bij dezenquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord mag zichzelf wel eens belonen, prima pot.
Nog 20 minuten, kan nog genoeg gebeuren.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 3e plaats makker.
Hun elftal is lang zo slecht niet maar inzet en vechtlust is vaak het probleem. Ze missen een over mijn lijk mentaliteit, iets waar de club ooit om bekend stond zie je nu meer terug bij Ajax en PSV.quote:
Gelijkspelletje is ook wel genoeg ouwe reus. En Feyenoord is nu oppermachtig.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nog 20 minuten, kan nog genoeg gebeuren.
Dat is waar. Bedankt 👍🏻quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelijkspelletje is ook wel genoeg ouwe reus. En Feyenoord is nu oppermachtig.
Dat is inderdaad vreemd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hun elftal is lang zo slecht niet maar inzet en vechtlust is vaak het probleem. Ze missen een over mijn lijk mentaliteit, iets waar de club ooit om bekend stond zie je nu meer terug bij Ajax en PSV.
Gele kaart slaat nergens op. Meneer zit bij VI altijd te roeptoeteren dat spelers best emotie mogen tonen . Dit was ten eerste niks aan de hand en Berghuis doet niet zo veel verkeerd. Vervolgens gaat die Til helemaal uit zijn pan en geeft hij niks.quote:
Berghuis schiet de bal weg na een overtreding. Is geel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gele kaart slaat nergens op. Meneer zit bij VI altijd te roeptoeteren dat spelers best emotie mogen tonen . Dit was ten eerste niks aan de hand en Berghuis doet niet zo veel verkeerd. Vervoer gaat die Til helemaal uit zijn pan en geen hij niks.
Watquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gele kaart slaat nergens op. Meneer zit bij VI altijd te roeptoeteren dat spelers best emotie mogen tonen . Dit was ten eerste niks aan de hand en Berghuis doet niet zo veel verkeerd. Vervoer gaat die Til helemaal uit zijn pan en geen hij niks.
Omdat St Juste net terug komt van een blessure.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:55 schreef timmmmm het volgende:
St Juste is veel beter dan Martina. Waarom krijgt die in s hemelsnaam de voorkeur
Net terug van blessure, maar Martina kan er niks van inderdaad. Gun hem overigens geen blessure zoals vanavond.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:55 schreef timmmmm het volgende:
St Juste is veel beter dan Martina. Waarom krijgt die in s hemelsnaam de voorkeur
Ik zeg het niet snel maar ik was echt een soort van blij dat hij defect achter de achterlijn lag. Die kerel kan echt niets goed doen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Net terug van blessure, maar Martina kan er niks van inderdaad. Gun hem overigens geen blessure zoals vanavond.
Wie is Danny Buijs dan.....quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:01 schreef Roland010 het volgende:
Danny Buijshoerenjong.
Feyenoords 'beleid' kennende de opvolger van Stam.
Nou zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:01 schreef Roland010 het volgende:
Danny Buijshoerenjong.
Feyenoords 'beleid' kennende de opvolger van Stam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |