Appietas heb ik ook bij mequote:Op zaterdag 20 april 2019 01:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben nieuwe,niet meer van die felgele.deze zijn lichtgroen met stipjes.
Ik vind de Plus trouwens zowiezo niet een fijne winkel.quote:
Ik neem al ham op mn broodquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet an ostern, daar moet toch schinken
Mjah, ik ben het zo gewend. Heb als freelancer ook wel tijden van heel weinig rond moeten komen, dat kan echt alleen maar als je je geld in je zak hebt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kan toch op je rekening kijken? Op de app op je telefoon?
Dat is ook niet leuk. Ik herken dat, ook als is het minder en boeit het me niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat outpost nu compleet outpist is.
Oh als je je daar zorgen om maakt, in mijn ogen is ie al gesmolten en er is niets meer wat we er aan kunnen doen. Het enige wat we kunnen proberen om het zsm te herstellen. En dat houd in geen aardolie ed, geen aardgas en geen airco.quote:
Graag gedaan, maar over muis moet je bij Lucky zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff knippen en plakken dit... Normaal legde Muisje me dingen als dit uit maar die is er helaas niet meer...
Thx!
Doet ie ook nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:37 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk. Ik herken dat, ook als is het minder en boeit het me niet.
Laat die man lekker kletsen. Hij doet niemand kwaad.
Think again.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat outpost nu compleet outpist is.
Respect voor jouw mening hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh als je je daar zorgen om maakt, in mijn ogen is ie al gesmolten en er is niets meer wat we er aan kunnen doen. Het enige wat we kunnen proberen om het zsm te herstellen. En dat houd in geen aardolie ed, geen aardgas en geen airco.
De 1e 2 weten de meeste mensen wel maar de laatste snappen ze niet. Zo ook veel in dit topic niet. Of ze snappen het wel maar maken grapjes over mij omdat ze er niet aan willen. Of ze vatten het serieus niet en vinden mij maar een rare...
Ik vind het juist alleen maar verwarrend al die verschillende kolere muntjes en steeds optellen hoeveel je dan nog eigenlijk hebt etc.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, ik ben het zo gewend. Heb als freelancer ook wel tijden van heel weinig rond moeten komen, dat kan echt alleen maar als je je geld in je zak hebt.
Ik niet, hij wil mij niet spreken dus kan ik nergens terecht.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar over muis moet je bij Lucky zijn natuurlijk
Ben daar helemaal gekquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar erder moet je hem van de pfarrer weihen laten
Sorry, het is Dirk, plus kom ik ook wel eens maar bedoelde Dirk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind de Plus trouwens zowiezo niet een fijne winkel.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:37 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk. Ik herken dat, ook als is het minder en boeit het me niet.
Laat die man lekker kletsen. Hij doet niemand kwaad.
Waardeloze afgezaagde doorsnee meuk.quote:
Als je een bepaald budget hebt dan moet je dat van te voren in de gaten houden natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waardeloze afgezaagde doorsnee meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |