quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik de naam Pierie lees, denk ik meteen aan Piri Piri.
Ik ook, ik ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik de naam Pierie lees, denk ik meteen aan Piri Piri.
Dat is een ietwat zorgwekkende constatering.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens de mensen die een beetje serieus te nemen zijn, kan hij prima voetballen maar heeft hij defensief nog veel te leren.
????????????twitter:GFFN twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 21:28:04A drug dealer attempted to pose as Champions' League & French referee Clément Turpin - the individual has been arrested & his wider gang uncovered - they notably named their strains of cannabis "Mbappé" https://t.co/ahNHn83lb5 reageer retweet
Het zou kunnen, maar een voetballer leer je niet 1-2-3 verdedigen. Ik kan me herinneren dat een Javi Martinez het ook heel wat tijd kostte om van middenvelder naar centrale verdediger omgeturnd te krijgen. En dat is dan nog op topniveau.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is een ietwat zorgwekkende constatering.
Die snor laten groeien wordt het moeilijkste denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
Dat kan een interessante dictator opleveren
Nu maak je hem blij met een dode mus. Het is alweer 2-3.quote:
Haha jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die snor laten groeien wordt het moeilijkste denk ik
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die snor laten groeien wordt het moeilijkste denk ik
Dat is wel heel last-minute gebeurd danquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu maak je hem blij met een dode mus. Het is alweer 2-3.
Wat vind jij van de TV kantine persiflage van Ten Hag?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu maak je hem blij met een dode mus. Het is alweer 2-3.
De TV Kantine vond ik leuk toen ik in groep 8 zat. Je begrijpt dat we nu ongeveer 10 jaar verder zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat vind jij van de TV kantine persiflage van Ten Hag?
Was er toen al TV Kantine?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De TV Kantine vond ik leuk toen ik in groep 8 zat. Je begrijpt dat we nu ongeveer 10 jaar verder zijn.
De Kromme vindt dat niet leukquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Die gozer kan zo goed voetballen, nie normaa" - Jan over Messi.
Nou eigenlijk niet, ben je echt alweer zo oud? Dan ben ik bijna bejaard.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De TV Kantine vond ik leuk toen ik in groep 8 zat. Je begrijpt dat we nu ongeveer 10 jaar verder zijn.
Nee, ik zit hier een heel verzinsel op te drammen puur in de hoop dat jij reageert.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier een heel verzinsel op te drammen puur in de hoop dat jij reageert.
Maar het klopt wel wat je zei.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier een heel verzinsel op te drammen puur in de hoop dat jij reageert.
Megablubberpowerracegenotquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
Toen ik in groep 8 zat had je nog telekids
Ouwe lulquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
Toen ik in groep 8 zat had je nog telekids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |