gegniffeldquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan een interessante dictator opleveren
Hoordequote:Op vrijdag 19 april 2019 21:40 schreef GGMM het volgende:
Kwam laatst een Belg tegen die Engels sprak.
Wist niet wat ik zag.
App jij wel eens op de fiets?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
OMG hij is in de weer met zijn telefoon?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan een interessante dictator opleveren
Wat vind jij er van dat in Canada ook Frans wordt gesproken?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:40 schreef GGMM het volgende:
Kwam laatst een Belg tegen die Engels sprak.
Wist niet wat ik zag.
Raar dat ze het zichzelf zo moeilijk maken, ze kunnen ook gewoon Nederlands praten.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat in Canada ook Frans wordt gesproken?
Als zij dat graag willen dan mag dat van mij.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In b4 "moeten zij weten"quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het ligt niet echt voor de hand voor een Chinees.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, mensen die een buitenlandse taal spreken.
Hoe kan het.
Geloof jij in Kik?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk ook af en toe naar het beeld. Eredivisie boeit me niet enorm meer.
Moeten hullie wetenquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens de mensen die een beetje serieus te nemen zijn, kan hij prima voetballen maar heeft hij defensief nog veel te leren. Ik zie hem voor de rest zelden spelen.quote:
Hersenbloeding incomingquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schreuder zijn hoofd staat op ontploffen.
Als ik de naam Pierie lees, denk ik meteen aan Piri Piri.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |