gegniffeldquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan een interessante dictator opleveren
Hoordequote:Op vrijdag 19 april 2019 21:40 schreef GGMM het volgende:
Kwam laatst een Belg tegen die Engels sprak.
Wist niet wat ik zag.
App jij wel eens op de fiets?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
OMG hij is in de weer met zijn telefoon?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat in Canada ook Frans wordt gesproken?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:40 schreef GGMM het volgende:
Kwam laatst een Belg tegen die Engels sprak.
Wist niet wat ik zag.
Raar dat ze het zichzelf zo moeilijk maken, ze kunnen ook gewoon Nederlands praten.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat in Canada ook Frans wordt gesproken?
Als zij dat graag willen dan mag dat van mij.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In b4 "moeten zij weten"quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het ligt niet echt voor de hand voor een Chinees.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, mensen die een buitenlandse taal spreken.
Hoe kan het.
Geloof jij in Kik?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk ook af en toe naar het beeld. Eredivisie boeit me niet enorm meer.
Moeten hullie wetenquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens de mensen die een beetje serieus te nemen zijn, kan hij prima voetballen maar heeft hij defensief nog veel te leren. Ik zie hem voor de rest zelden spelen.quote:
Hersenbloeding incomingquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schreuder zijn hoofd staat op ontploffen.
Als ik de naam Pierie lees, denk ik meteen aan Piri Piri.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik de naam Pierie lees, denk ik meteen aan Piri Piri.
Ik ook, ik ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik de naam Pierie lees, denk ik meteen aan Piri Piri.
Dat is een ietwat zorgwekkende constatering.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens de mensen die een beetje serieus te nemen zijn, kan hij prima voetballen maar heeft hij defensief nog veel te leren.
????????????twitter:GFFN twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 21:28:04A drug dealer attempted to pose as Champions' League & French referee Clément Turpin - the individual has been arrested & his wider gang uncovered - they notably named their strains of cannabis "Mbappé" https://t.co/ahNHn83lb5 reageer retweet
Het zou kunnen, maar een voetballer leer je niet 1-2-3 verdedigen. Ik kan me herinneren dat een Javi Martinez het ook heel wat tijd kostte om van middenvelder naar centrale verdediger omgeturnd te krijgen. En dat is dan nog op topniveau.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is een ietwat zorgwekkende constatering.
Die snor laten groeien wordt het moeilijkste denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
Nu maak je hem blij met een dode mus. Het is alweer 2-3.quote:
Haha jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die snor laten groeien wordt het moeilijkste denk ik
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die snor laten groeien wordt het moeilijkste denk ik
Dat is wel heel last-minute gebeurd danquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu maak je hem blij met een dode mus. Het is alweer 2-3.
Wat vind jij van de TV kantine persiflage van Ten Hag?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu maak je hem blij met een dode mus. Het is alweer 2-3.
De TV Kantine vond ik leuk toen ik in groep 8 zat. Je begrijpt dat we nu ongeveer 10 jaar verder zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat vind jij van de TV kantine persiflage van Ten Hag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |