SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik heb straks een feestje dus vanavond beginnen gaat 'm niet wordenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier past ook heel veel niet meer, er moeten echt kilo’s af, zeker nog 6 en het liefst 10.
niets mis met feestjesquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb straks een feestje dus vanavond beginnen gaat 'm niet worden
wanneer is Symph jarigquote:
Eerlijk gezegd zou ik dat liever ook doen. Vannacht kwam mijn buurmeisje om 02.00 uur aan met haar kinderen vanaf Schiphol en ik schrok echt helemaal wakker van de herrie,. Leuk dat ze bij haar moeder gaan logeren maar iets minder lawaai had wel gemogen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar niet vanavond.... ik ben blij dat ik lekker op de bank kan liggen.
wijntje erbijquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar niet vanavond.... ik ben blij dat ik lekker op de bank kan liggen.
Oh, weer die herrie. En de hele tijd roepen of je de bal kunt gooienquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik dat liever ook doen. Vannacht kwam mijn buurmeisje om 02.00 uur aan met haar kinderen vanaf Schiphol en ik schrok echt helemaal wakker van de herrie,. Leuk dat ze bij haar moeder gaan logeren maar iets minder lawaai had wel gemogen.
Of vliegtuigjes of... noem maar op. Nu even niet !!!quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, weer die herrie. En de hele tijd roepen of je de bal kunt gooien
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Griekse wijn is ook wel toepasselijk nu
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik dat liever ook doen. Vannacht kwam mijn buurmeisje om 02.00 uur aan met haar kinderen vanaf Schiphol en ik schrok echt helemaal wakker van de herrie,. Leuk dat ze bij haar moeder gaan logeren maar iets minder lawaai had wel gemogen.
Ik drink geen wijnquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
tip voor de dochter van de buuf: wijn drinken (thuis) in Griekenland
en hoe smaakte dat ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had gisteren voor het eerst in maanden een klein glaasje wijn
Prima, maar ik hoef niet perse snel weer een glaasje. Fles was open ivm wijn in de risotto, was de gewonnen wijn van het klaverjassenquote:
Prima toch!quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Prima, maar ik hoef niet perse snel weer een glaasje. Fles was open ivm wijn in de risotto, was de gewonnen wijn van het klaverjassen
dat zijn echt briljante filmsquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:21 schreef brother52 het volgende:
Dat is waar ook... Tijd van het jaar om die film weer te kijken.
leukquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vanmiddag bij de kringloop deze tas in het blauw gekocht https://www.presentsathom(...)tas-chryssant-oranje, lekker vrolijk voor de zomer. Even een sopje en hij is weer zo goed als nieuw
have funquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:28 schreef just me het volgende:
moet gaan afsluiten, bedankt voor de muziekjes Symph
Ik ga even zin zoeken en dan op de fiets!
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:28 schreef just me het volgende:
moet gaan afsluiten, bedankt voor de muziekjes Symph
Ik ga even zin zoeken en dan op de fiets!
Ik ken ze bijna uit mijn hoofd maar het is onderdeel van mijn paastraditie om Live of Brian te kijken.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vanmiddag bij de kringloop deze tas in het blauw gekocht https://www.presentsathom(...)tas-chryssant-oranje, lekker vrolijk voor de zomer. Even een sopje en hij is weer zo goed als nieuw
Is dat het vervolg op Life of Brian?quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken ze bijna uit mijn hoofd maar het is onderdeel van mijn paastraditie om Live of Brian te kijken.
De theaterversiequote:Op vrijdag 19 april 2019 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is dat het vervolg op Life of Brian?
Ik draai nog eventjes doorquote:Op zaterdag 20 april 2019 06:19 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Rafeiro.
De aflossing is er. Je mag naar bed
Ik tune even in.quote:Op zaterdag 20 april 2019 06:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik draai nog eventjes door
Maar hoef niet meer in m'n eentje te spammen
quote:Op zaterdag 20 april 2019 06:22 schreef Rafeiro het volgende:
Heb vannacht toch bijna 3 uur geslapen/
Nee, ik kom even nergens op. Voel me ook nog een beetje zombie, maar heb wel 5 uur geslapen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 06:27 schreef Rafeiro het volgende:
Nog een verzoekje om wakker op te worden? Dat je dit niet helemaal trekt snap ik wel
quote:Op zaterdag 20 april 2019 06:41 schreef Rafeiro het volgende:
Niet direct aan Pasen gelieerd, maar past wel een beetje.
Raf is een beetje moe, denk ik.quote:
Ik werd wakker dat je ging draaien.quote:
Dan ben je ook al weer even wakkerquote:Op zaterdag 20 april 2019 06:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik werd wakker dat je ging draaien.
De app gaf een waarschuwing dat iemand ging streamen.
Helaas wel.quote:
Ik wist meteen dat jij het was, zonder dat ik had gekeken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 06:55 schreef Rafeiro het volgende:
En daar dacht ik veilig te kunnen klooien zonder iemand lastig te vallen terwijl ik niet kon slapen
quote:Op zaterdag 20 april 2019 06:58 schreef livelink het volgende:
Wij zouden alledrie wel als bijbaantje ochtendkranten kunnen bezorgen. Verdienen we nog wat met dat vroege opstaan
Gisteren nog wel een pammetje genomen ook, soms werkt dat wel, maar soms slaap ik er helemaal niet op, nu 3 uur. Zo klote dat niet slapen,quote:Op zaterdag 20 april 2019 06:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist meteen dat jij het was, zonder dat ik had gekeken.
Badderse.quote:Op zaterdag 20 april 2019 07:02 schreef livelink het volgende:
Ik ga weer uittunen en lekker in bad. Een beetje warm worden, want ik vind het nu nog erg koud![]()
Dank je wel Rafeiro voor de muziek.
Badder ze, en fijne dag.quote:Op zaterdag 20 april 2019 07:02 schreef livelink het volgende:
Ik ga weer uittunen en lekker in bad. Een beetje warm worden, want ik vind het nu nog erg koud![]()
Dank je wel Rafeiro voor de muziek.
Ik dacht al.... ineens stilte.quote:
Het leek te werken, maar nu wel stil idd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 07:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht al.... ineens stilte.
Test geslaagd dus?
Gup is niet verbonden met deze stream.quote:Op zaterdag 20 april 2019 07:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het leek te werken, maar nu wel stil idd.
Dat laatste is wel erg zwartkijkerig...quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:06 schreef livelink het volgende:
Zo, ik heb mijn goede daad van vandaag weer gedaan. Ik heb een wesp naar buiten begeleid en dus niet doodgeslagen.
Zul je vast zien dat die wesp later iemand gaat steken die zwaar allergisch is met alle gevolgen van dien.
Ja, het schoot echt door mijn hoofdquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat laatste is wel erg zwartkijkerig...
quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We kunnen wel spreken van demonisering van die wesp
Hij heeft wel een beetje gelijk...quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk...
alsof je een crimineel het leven gered hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is sowieso maar de vraag of de wesp Bed, bad en brood weigeren wel onder 'een goeie daad'
valt, hm?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:57 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]![]()
Nou moet ik vandaag nog 2 goede daden doen om dit te compenseren.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn hier nog spannende dingen gebeurd in de afgelopen tijd?
En de oude url voor gupquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:31 schreef just me het volgende:
[..]we zijn tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/ te beluisteren
hoezo datquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:31 schreef just me het volgende:
[..]we zijn tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/ te beluisteren
Waarom ben jij blauw?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn hier nog spannende dingen gebeurd in de afgelopen tijd?
Niet heel fijn, niet heel fijn, oh dat doet zeer zeker pijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Of je schaaft even met een dunschiller een stukje van je vingertopje af
Dat lijkt me nog naarder ja. Symph maakt nu het avondeten, met tegenzin, want hij riep al meteen: dat wordt snackbarquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet heel fijn, niet heel fijn, oh dat doet zeer zeker pijn.
Maar beter dat dan tijdens het snoeien in de tuin je vinger aanzien voor een tak
Haha sterkte beide dan maarquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog naarder ja. Symph maakt nu het avondeten, met tegenzin, want hij riep al meteen: dat wordt snackbar
Ik was net bij de winkel en het was helemaal niet druk. Moet nog wel terug, want paaseitjes vergetenquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:05 schreef Rafeiro het volgende:
Moet zo nog even naar de winkel, zo geen zin in met de vermoedelijke paasdrukte.
Is nog drukker dan met kerst over het algemeen
Auwquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Of je schaaft even met een dunschiller een stukje van je vingertopje af
Vanwege de achterlijke prijzen die ze opeens voor het gebruik van de software vragenquote:
Als ik zeker zou weten dat het de snackbar wordt, zou ik ook met tegenzin aan het maken van avondeten beginnen. Kan zo de kliko in dan...quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog naarder ja. Symph maakt nu het avondeten, met tegenzin, want hij riep al meteen: dat wordt snackbar
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
Wij hebben aspergesoep gegeten, maar snackbar klinkt ook niet verkeerd eigenlijk
Daar was het wel weer voor.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben bij mijn ouders gebarbecued.
Altijd lekker. Al heb ik ook wel eens matige BBQ gehad, mensen die alles op hoog vuur snel klaar willen hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben bij mijn ouders gebarbecued.
En wat heb je dan gegeten?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:48 schreef Rafeiro het volgende:
Hier liep de soep in de soep.
Vergeten uit de vriezer te halen
Bammetjesquote:
Laat hem een keer Chinese tomatensoep maken met stukjes ei, en taugé..... heerlijk!quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
Ik hou eigenlijk helemaal niet van maaltijdsoepen. Soep als avondeten vind ik echt net niks eigenlijk.
Maar ja, mijn man kookt op zaterdag en dan wordt het altijd een maaltijdsoep.
Ja, maar het blijft soep. Na 1 schep soep zit ik propvol en dan heb ik de rest van de avond nog zin in gewoon echt eten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat hem een keer Chinese tomatensoep maken met stukjes ei, en taugé..... heerlijk!
Bitterballen en zo.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft soep. Na 1 schep soep zit ik propvol en dan heb ik de rest van de avond nog zin in gewoon echt eten.
Ja, snackbar dus. Maar dat doe ik natuurlijk niet.quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, snackbar dus. Maar dat doe ik natuurlijk niet.
quote:
Ik hoor hetquote:
Welkom livelink.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het![]()
Ik ken dit nummer verder niet.
Ik had er geen moeite mee.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:20 schreef brother52 het volgende:
Wat een luie donder is het ook... Een beetje zijn percussionisten al het werk laten doen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik ken alleen zai, zai, zai van Ben Cramer, maar dat is dit niet.
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:24 schreef livelink het volgende:
De muziek lijkt ineens harder en weer zachter te gaan. Of zit dat in dit nummer?
Vandaar dat ik het niet (her)ken.quote:
Het zal wel aan het nummer hebben gelegen, want nu is het weer stabiel.quote:
Hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:27 schreef Melting het volgende:
Ik ben bereid deze te skippen, als jullie voorkeur daar naar uit gaat.
Tenzij het de 12" versie is natuurlijk.quote:
Ja, dan wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tenzij het de 12" versie is natuurlijk.
Nee, is het ook niet. Vandaar mijn vraag ook.quote:
Hint: De melk is op.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:30 schreef brother52 het volgende:
Ik herken de stem wel maar kan het niet plaatsen.
Ik ken het nummer zelfs, maar kan het niet plaatsen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:30 schreef brother52 het volgende:
Ik herken de stem wel maar kan het niet plaatsen.
Dan zijn het mijn kluizenaars...quote:
Dus meteen dubbelmod. Ik wist niet dat jij zoveel met wielrennen had eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MED / Het is toch gelukt! naatje_1 gaat modderen!
en nu ook: MED / Giro d'Italia geopend
Hij zelf ook niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus meteen dubbelmod. Ik wist niet dat jij zoveel met wielrennen had eigenlijk.
Hebben ze allemaal een pruik op?quote:
Dat dacht ik ook inderdaad.... maar volgens mij was dat toen mode.quote:
Is eigenlijk sinds dit kalenderjaar dat ik besloten heb om actief wielrennen te volgen. Daarvoor volgde ik al wel, maar meer op een afstand.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus meteen dubbelmod. Ik wist niet dat jij zoveel met wielrennen had eigenlijk.
Nee hoor, zo lastig is het niet om er achter te komen dat ik het niet weetquote:
In tegenstelling tot alle andere nummers van vanavond.quote:
Als ze echt famous waren hadden we het wel herkendquote:
Ik hoor dat het Status Quo is maar je schat me wel iets te hoog in hoor.quote:
Ja, het gaat niet van harte vanavond.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:49 schreef livelink het volgende:
Ik ben er ook weer. Had wat moeite om opnieuw connectie te krijgen.
Dat heb je dan toch al goed.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoor dat het Status Quo is maar je schat me wel iets te hoog in hoor.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:53 schreef livelink het volgende:
Bekende stem wel. Ik ga me even concentreren.
quote:
De zangeres kennen jullie beide.quote:
Nee, die ken ik alleen nog maar met haar doorgerookte stem.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die ken ik alleen nog maar met haar doorgerookte stem.
Ben er wel eens geweest, ja.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:01 schreef Melting het volgende:
Ik reed vandaag voorbij de Beekse Bergen (ik weet niet of jullie dat kennen).
Ik vermoed dat er binnenkort veel nieuwe diertjes geboren gaan worden.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest, ja.
Zag je de dieren in actie
Oh wow. Gelukkig niet op je auto.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... er vloog een ooievaar vlak voor mijn auto door.
Nee.... zo erg als in Polen een paar jaar geleden heb ik het nog nooit meegemaakt.quote:
Maar dan wordt er toch maar 1 nieuw dier geboren?quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Sneldienst.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dan wordt er toch maar 1 nieuw dier geboren?
Of was deze de bestellijst aan het ophalen?
Hoi DDM.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Beekse Bergen ben ik ooit op schoolreis geweest
Levensgevaarlijke beesten zijn hetquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch zie je ze er hier ook steeds meer. Bij ons in de plaats zijn ook twee nesten en ik zie ze regelmatig in de weilanden staan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... zo erg als in Polen een paar jaar geleden heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ik reed daar, vliegen er 2 ooievaars vlak voor mijn auto door, eindje verder ligt er 1 langs de weg, aangereden, en ik denk op 8 van de 10 palen die daar langs de weg stonden, zat een paartje te nestelen.
Hoi Symph.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Levensgevaarlijke beesten zijn het
Klopt. Vroeger zag je ze nooit. Paar jaar geleden zag ik er 7 op het gemeentehuis hier 80 meter verderop zitten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch zie je ze er hier ook steeds meer. Bij ons in de plaats zijn ook twee nesten en ik zie ze regelmatig in de weilanden staan.
Blijft wel bijzonder om ze te zien. Ik kan me herinneren dat het vroeger ook bijzonder was om een reiger te zien. Hopelijk worden ooievaren straks net zo gewoon als reigers nu.
Hier zit al jaren ook een behoorlijk grote groep.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... zo erg als in Polen een paar jaar geleden heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ik reed daar, vliegen er 2 ooievaars vlak voor mijn auto door, eindje verder ligt er 1 langs de weg, aangereden, en ik denk op 8 van de 10 palen die daar langs de weg stonden, zat een paartje te nestelen.
Ik heb niet zoveel met de jaren 70, maar wellicht ga ik het terugkijken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Andere Tijden special over de jaren 70 was erg leuk, feest der herkenning
Volgens mij niet van iemand anders, alleen een andere versie dan jij kent.quote:
Toch Jewel? Wat zingt ze overdreven hier. Niet mooi.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij niet van iemand anders, alleen een andere versie dan jij kent.
Ja, mee eens. Dit klinkt veel te geforceerd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch Jewel? Wat zingt ze overdreven hier. Niet mooi.
Oh ja, die waren het.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna.... wel van dezelfde groep die Woodpeckers from space hebben gedaan.
[ afbeelding ]
Rubbere Robbie...quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna.... wel van dezelfde groep die Woodpeckers from space hebben gedaan.
[ afbeelding ]
Party hard dan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er niet, heb een feestje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |