Nee 92 was zn laatste jaarquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft die niet nog gelevt 1995? bij Milan 1995 Gullit,Van Basten,Rijkaard ?
Googel. Ok Nina doe maar niet meerquote:
Nee, Rijkaard speelde bij Ajax in 95.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft die niet nog gelevt 1995? bij Milan 1995 Gullit,Van Basten,Rijkaard ?
dat denk ik nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Rijkaard speelde bij Ajax in 95.
Klik al die zooi dan aan? Het is best veel scroll werk als jij postquote:
quote:Wir irren des Nachts im Kreis umher
und werden vom Feuer verzehrt...
Precies.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik zelf saté maak dan gebruik ik varkenshaas.
Zoveel post ik niet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Klik al die zooi dan aan? Het is best veel scroll werk als jij post
Nou nou nouquote:
Neubauten speelde ooit bij ons in 't jongerencentrum. De vrijwilligers hadden stiekem opnamen gemaakt van dat concert. Na afloop was de tape gejat.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze is voor sig en mezelf, de rest vindt er toch geen reet aan.
Zo deed mijn moeder het ook, een dag in de marinade laten liggen.quote:
Geweldige band.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Neubauten speelde ooit bij ons in 't jongerencentrum. De vrijwilligers hadden stiekem opnamen gemaakt van dat concert. Na afloop was de tape gejat.
Komt er een jaar later een LP uit met 1 nummer van dat specifieke concert. Had de band zelf dus die tape gejat/ "in beslag genomen"
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n grote bek heb ik nou ook weer niet
Ja maar ik scrol soms 100 YTś door. Ik heb nu door hoor dat werkt op een chromebookquote:
Je had vandaag naar het Rembrandtplein moeten gaan. De Pepsi Max Challenge.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik mag wel een paar Heineken 0.0 erbij halen wat een weer zeg
Oh heb je iets nieuws (chromebook)quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik scrol soms 100 YTś door. Ik heb nu door hoor dat werkt op een chromebook
https://dai.ly/x24b2iuquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geweldige band.
YT, was dus ook voor jou.![]()
Telefoon browser stond op die paginaquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht jij vaak nooit terug las.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had vandaag naar het Rembrandtplein moeten gaan. De Pepsi Max Challenge.
Wel weer bizar vandaag. Er zijn echt Amsterdammers die op dit soort dagen de binnenstad ingaan om zich te ergeren aan toeristen. Schreeuwen, schelden en duwen tegen toeristen die hen in de weg staanquote:
Moet je maar niet in Amsterdam gaan wonenquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel weer bizar vandaag. Er zijn echt Amsterdammers die op dit soort dagen de binnenstad ingaan om zich te ergeren aan toeristen. Schreeuwen, schelden en duwen tegen toeristen die hen in de weg staan
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Moet je maar niet in Amsterdam gaan wonen
Gullit bij Sampdoria of Chelsea. Van Basten was nog in dienst van Milan maar die speelde al heel lang niet meer vanwege z'n kapotte knie.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:16 schreef mario390 het volgende:
oke scrut klopt,maar van basten was milan,en waar heeft gullit 1995 gespelt?
Als je daar niet tegen kunt kun je idd beter ergens anders gaan wonen of dit soort dagen het centrum mijden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Moet je maar niet in Amsterdam gaan wonen
Ik kwam al jaren niet echt in het centrum. Ja met de tram erdoorheen. Zelfs de tabak winkel op het Leidseplein is nu een AH to go ???quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kunt kun je idd beter ergens anders gaan wonen of dit soort dagen het centrum mijden.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gullit bij Sampdoria of Chelsea. Van Basten was nog in dienst van Milan maar die speelde al heel lang niet meer vanwege z'n kapotte knie.
Je woont nu wel aan de goeie kant van het centrum. De aprilfeesten op de Nieuwmarkt zijn wel een gezellige aanrader.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kwam al jaren niet echt in het centrum. Ja met de tram erdoorheen. Zelfs de tabak winkel op het Leidseplein is nu een AH to go ???
Nou dan ...quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je woont nu wel aan de goeie kant van het centrum. De aprilfeesten op de Nieuwmarkt zijn wel een gezellige aanrader.
Nieuwmarkt kwam ik vaak met het bulletje. Mijn ex vriend had daar een marktkraam met dieren voeding en speeltjes enz. Ik zoef er nu vaak onderdoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je woont nu wel aan de goeie kant van het centrum. De aprilfeesten op de Nieuwmarkt zijn wel een gezellige aanrader.
Dat is inmiddels wel duidelijk...quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ik hou nou eenmaal erg van Oost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |