hahaha ..quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:15 schreef mario390 het volgende:
ik werd me kartoffelrösti met speck maken om dat ik de speck nit van de rösti trennen kann is alles zo in de verpakking
Ik heb een BMI van 20, met heel veel moeite.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:20 schreef sacha het volgende:
[..]
kut man, had er net weer 5 kilo aangevroten
Wil je weten hoe vaak ik oom ben en hoe irritant sommige van mijn neven zijn?quote:
Pizza?quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan joh, bagatelliseer eetproblemen AUB niet.
Ik heb een kant en klare lasagne liggen, dus die ga ik proberen te eten straks.quote:
ja maar en baby van 5 dagen is niet irritantquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil je weten hoe vaak ik oom ben en hoe irritant sommige van mijn neven zijn?
Komt wel weer goed ...quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:20 schreef sacha het volgende:
[..]
kut man, had er net weer 5 kilo aangevroten
Nee gelijk heb jequote:Op vrijdag 19 april 2019 15:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann niet elke stück heruitzoeken
Vond ik niet, ik was gek op mijn eigen baby's ook al scheten ze na het eten van spinazie groen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar en baby van 5 dagen is niet irritant
quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vond ik niet, ik was gek op mijn eigen baby's ook al scheten ze na het eten van spinazie groen.
Ik verschoonde dan met liefde de luiers.
Jankende schijters zijn het.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar en baby van 5 dagen is niet irritant
Nu zuip ik met dezelfde Baardaap wiens luiers ik ooit verschoonde.quote:
Wienquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:44 schreef mario390 het volgende:
waar heeft ajax 1995 de europäische titel gewonnen?
Ik heb rookmot besteld via internet. Kon het hier niet vinden. Ga ik weer spare-ribs en saté maken. En gerookte kipquote:
Als ik zelf saté maak dan gebruik ik varkenshaas.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb rookmot besteld via internet. Kon het hier niet vinden. Ga ik weer spare-ribs en saté maken. En gerookte kip
Ik deed dat wel eens met biefstuk. En dan in de rookoven. Dat is best een beetje zonde maar wel lekkerquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik zelf saté maak dan gebruik ik varkenshaas.
Als het lekker is dan is het geen zonde.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik deed dat wel eens met biefstuk. En dan in de rookoven. Dat is best een beetje zonde maar wel lekker
Waar hangt Nina tegenwoordig uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |