Ik heb mijn bal in 4 plakjes gesneden en tussen 2 boterhammen gefrot.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:41 schreef Disana het volgende:
Deisyy, zit er serieus een hele bal op je broodje?
Waarom niet? Altijd verkrijgbaar in de bedrijfskantine met of zonder pindasausquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:41 schreef Disana het volgende:
Deisyy, zit er serieus een hele bal op je broodje?
Keep the fire blazin'quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:38 schreef sig000 het volgende:
De zon schijnt, stoofvlees staat te slowcooken, ik ga zo Reggae draaien.
Oh ja, dat kan wel. Ik dacht al, is je mond zo groot dat je dat kunt behappen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn bal in 4 plakjes gesneden en tussen 2 boterhammen gefrot.
Nou ik dacht dat zo'n bal wel te groot zou zijn om te behappen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet? Altijd verkrijgbaar in de bedrijfskantine met of zonder pindasaus
Een goede bal behoeft geen mosterd!quote:
een eigen bal?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een goede bal behoeft geen mosterd!
Er zit al mosterd in de gehaktbal ook trouwens.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Keep the fire blazin'![]()
Ik hoop dat m'n sjoppie weer normaal is. Vorige keer kwam ik nadat er in het Westelijk Havengebied bij een inval 17 kilo hasj en wiet in beslag was genomen. Het was net of ik in een andere zaak terecht was gekomen, alleen maar zooi die ze anders nooit zouden verkopen. Die 17 kilo was duidelijk van een leverancier van hen![]()
Later
Zo'n grote bek heb ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan wel. Ik dacht al, is je mond zo groot dat je dat kunt behappen.
Nee, dat valt alles mee.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n grote bek mond heb ik nou ook weer niet
Ik vind mijn eigen ballen het lekkerst, gisteren had ik gehaktballen bij de stamppot en dan maak ik er altijd meer zodat ze de volgende dag mee op brood kunnen.quote:
slimquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen ballen het lekkerst, gisteren had ik gehaktballen bij de stamppot en dan maak ik er altijd meer zodat ze de volgende dag mee op brood kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat weet ik niet meer Tilquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat moet wel te goegelen zijn, waar zat ie precies? Tussen welke winkels? Wat verkochten ze?
Gewoon opzetten man.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:43 schreef chufi het volgende:
Soms wel aardig maar ben nog niet in de stemming
Hier in de 40+ wordt ie inmiddels uitgekotst.quote:
Mooi zo!quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier in de 40+ wordt ie inmiddels uitgekotst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:10 schreef chufi het volgende:
Ik zag dat ik het over hout hadMijn dak is met nieuw isolatiemateriaal bedekt, straks even foto's maken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn dak is met nieuw isolatiemateriaal bedekt, straks even fo'to's maken....
quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:10 schreef chufi het volgende:
Ik zag dat ik het over hout hadMooie planken kun je daar van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zijn ze nu klaar met je dak?quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn dak is met nieuw isolatiemateriaal bedekt, straks even foto's maken....
Daar moet idd nog wel wat over heenquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Midden volgende week pas klaar denk ik.
Is wel superdik (17 cm) isolatiemateriaal, beter dan wat er zat.quote:
Zit je er weer warmpjes bij van de winter. En koel in de zomer.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is wel superdik isolatiemateriaal, beter dan wat er zat.
Ik zat al heel lekker, maar dit is nog beter, i'm happy.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Zit je er weer warmpjes bij van de winter. En koel in de zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |