Skatalites was bijna jazzquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik noem dat fusion tegenwoordig sinds ik naar een jazz-festival ben geweest
hoe heette die vent met die mondpiano ook al weerquote:
Daar is het mij weer juist om te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik vind het iets te hypnotiserend met dat ritme dat zo overslaat
ik krijg dan paranoide neigingenquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar is het mij weer juist om te doen.
Toots Thielemans.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hoe heette die vent met die mondpiano ook al weer
Een piano aan je mond is in de praktijk best lastig, dus goed over mee te praten.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik laat jullie heren alleen, ik kan hier niet over mee praten, want geen verstand van dat genre.
Later![]()
Peter Frampton?quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja over Toots wel, maar daarvoor, daar ben ik geen kenner /liefhebber van.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een piano aan je mond is in de praktijk best lastig, dus goed over mee te praten.![]()
Later, Amph!
Augustus Pablo.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee het was een reggea ventquote:
.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 19 april 2019 00:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Peter Frampton?
Augustus Pabloquote:
dan geef mij maar jazzquote:
Ah, op die vouwfiets.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja over Toots wel, maar daarvoor, daar ben ik geen kenner /liefhebber van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ik ookquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:25 schreef chufi het volgende:
incl. zwarte weduwenHet gaat maar doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
jaarlijks uitje als weduwequote:Op vrijdag 19 april 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De vrouwen hebben er ook echt lol in.
Wordt je ook niet echt vrolijk van die puntmutslijers om je heenquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De vrouwen hebben er ook echt lol in.
ja ik weet het maar twee tegelijk dat gaat nietquote:
beetje welquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n melodica is wel een beetje een luie mensen piano hoor.
Geniaal toch.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n melodica is wel een beetje een luie mensen piano hoor.
Twijfelachtige eer wel.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wordt je ook niet echt vrolijk van die puntmutslijers om je heen
Je dwaalt wel erg af nu.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Twijfelachtige eer wel.
[..]Ik las in 1e instantie puntenslijpers.
Ja, gezellig druk. Dan hoef je de ellebogen niet zoveel te gebruiken. Morgen wordt drukker, dat is al maanden uitverkocht.quote:
Bijna goedquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Twijfelachtige eer wel.
[..]Ik las in 1e instantie puntenslijpers.
de komende 50 jaar iigquote:
dat was spannend daarquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:34 schreef chufi het volgende:
Om middernacht ... zonder mutsen tromgeroffel
Dat wordt nog ff flink de Lee Towers move oefenen voor morgenquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, gezellig druk. Dan hoef je de ellebogen niet zoveel te gebruiken. Morgen wordt drukker, dat is al maanden uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |