Ok Gerdaquote:Op donderdag 18 april 2019 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die moeten ze naar het Songfestival sturen.
Oh, ik dacht Judas.quote:
Ja, dat denk ik ieder jaar.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niet helemaal botert met die Judas. Dus er komt mogelijk een plekje vrij.
Zag je haar?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
Van die Maroeska komen we nooit meer af he?
Ja die had ook een rolletje, maar ze is alweer uit beeldquote:
Brood zal wel glutenvrij en veganistische zijn. Heb je wel wijn bij nodig om het weg te krijgen.quote:
Gelukkig kan hij water in wijn veranderenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Brood zal wel glutenvrij en veganistische zijn. Heb je wel wijn bij nodig om het weg te krijgen.
Mwah, smaken verschillen zal ik maar zeggen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef Guanabana het volgende:
Maar Jezus is best aantrekkelijk toch?
Jezus had vlak hiervoor nog even met Nostradamus gebeld.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:04 schreef Dave het volgende:
Paasmaaltijd? Dat kan toch niet? Die benaming werd pas later bedacht.
Boeddha kan die wel hebben ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga nog voor The Passion!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik zit The Passion te kijken maar niet te luisteren, zit met oordopjes in Aoibhin in de podcast en wat ESF inzendingen te luisteren voor mijn pre-rehearsal top 41.
Ga jij meer voor Judas?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Mwah, smaken verschillen zal ik maar zeggen.
Ik vind het ook wel een knappe manquote:Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef Guanabana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |