Jij spant de kroon met je rare dromenquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:05 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb sowieso nog wel vreemd gedroomd, want een andere droom ging over een feestje dat een vriend had georganiseerd, want hij wilde iedereen z'n nieuwe toiletpot laten zien die hij gekocht had.![]()
[..]
Dus ik denk dat er inderdaad wat in de lucht zat.
quote:Miki has invited Eliot to a private video call
quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:12 schreef Momo... het volgende:
Deze is hilarischtwitter:WWESARO twitterde op donderdag 18-04-2019 om 22:33:50Eurovision group chat with all of this year’s participants 😂😂Tell me your favourite part. https://t.co/JkrQPh5Z9l reageer retweet
Ik ga een stukje wandelen vandaag, verder (nog) nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben jullie nog mooie plannen met het weer vandaag?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er was bij mij een presentatrice die alle nummers mompelend aankondigde en overal de verkeerde artiest noemde. Duncan werd aangekondigd als Justine Pelmelay.
Het eerste shot was vooraf en je zag Duncan met daarachter een bandje en heupwiegende achtergrondzangeressen. De zangeresse bleven maar wiegen, volledig uit het ritme en hadden allemaal een groene pruik op. Duncan had een veel te groot leren jack aan, en deed tussen het eerste refrein en tweede couplet een pirouette. Vervolgens werd het nummer iets later afgebroken en kwamen de (zogenaamde) deelnemers van Joegoslavië uit 1990 op het podium met een Balkan stamper, want, zo had Nederland bedacht "dat houdt het publiek wakker". Daarna ging Arcade weer verder maar nu als een hardstyle nummer. Nog steeds een heupwiegend achtergrondkoortje.
Toen was het dan eindelijk klaar, en het bleek dat ik de hele tijd met Greys op de bank had zitten kijken en dat ze hoogstpersoonlijk nu met Cornald was gaan bellen om m verrot te schelden.
Van het zonnetje genieten!quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben jullie nog mooie plannen met het weer vandaag?
Specifiek wandelstukje, of ga je gewoon de deur uit en je ziet wel?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga een stukje wandelen vandaag, verder (nog) niet
Bos genoeg hier in de buurt, dus meestal is het daarheen en verder wel zien waar ik precies uitkom. Al kwam ik de vorige keer op een afgesloten terrein uit en moest ik heel ver omlopen om weer naar huis te kunnenquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Specifiek wandelstukje, of ga je gewoon de deur uit en je ziet wel?
Dat is inderdaad het gene wat het een droom maakt, dat jij Cornald dan belt. De rest is volkomen normaalquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Gieren![]()
En zo gedetailleerd ook! De pirouette en de balkanstamper..
Cee ook al zo gedetailleerd, haar droom! Ben jaloers, ik weet het meestal nog maar een beetje als ik gedroomd heb.
(Alleen zou ik Cornald niet verrot schelden want die heeft niets met de staging te maken en )
Een feestje rondom een toiletpot zal zeker ervoor zorgen dat er wat in de lucht zitquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:05 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb sowieso nog wel vreemd gedroomd, want een andere droom ging over een feestje dat een vriend had georganiseerd, want hij wilde iedereen z'n nieuwe toiletpot laten zien die hij gekocht had.![]()
[..]
Dus ik denk dat er inderdaad wat in de lucht zat.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het gene wat het een droom maakt, dat jij Cornald dan belt. De rest is volkomen normaal
Hardop gelachen!quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er was bij mij een presentatrice die alle nummers mompelend aankondigde en overal de verkeerde artiest noemde. Duncan werd aangekondigd als Justine Pelmelay.
Het eerste shot was vooraf en je zag Duncan met daarachter een bandje en heupwiegende achtergrondzangeressen. De zangeresse bleven maar wiegen, volledig uit het ritme en hadden allemaal een groene pruik op. Duncan had een veel te groot leren jack aan, en deed tussen het eerste refrein en tweede couplet een pirouette. Vervolgens werd het nummer iets later afgebroken en kwamen de (zogenaamde) deelnemers van Joegoslavië uit 1990 op het podium met een Balkan stamper, want, zo had Nederland bedacht "dat houdt het publiek wakker". Daarna ging Arcade weer verder maar nu als een hardstyle nummer. Nog steeds een heupwiegend achtergrondkoortje.
Toen was het dan eindelijk klaar, en het bleek dat ik de hele tijd met Greys op de bank had zitten kijken en dat ze hoogstpersoonlijk nu met Cornald was gaan bellen om m verrot te schelden.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, over geschoten gesproken, gisteravond begon mijn tante inderdaad over de vossen in Bleiswijk @:greys
quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een feestje rondom een toiletpot zal zeker ervoor zorgen dat er wat in de lucht zit
Nee, de konijnen van m'n nichtjes zijn nu wel binnen gezetquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]Zo zie je maar, kleine wereld.
Als er maar niet echt wordt geschoten.
Verstandig iddquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, de konijnen van m'n nichtjes zijn nu wel binnen gezet
Knappe man is het ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:21 schreef Dave het volgende:
Heb je al wat terug gezien van the Passion @:Greys ?
Hier gaat Jezus in ieder geval even een broodje eten bij de Mac
Ja, vond ik ook storend, verder ok.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:39 schreef ato het volgende:
Net wat video's gezien van Edsilia. Zij zong prima, alleen je hoort haar ademhaling en dat is best storend af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |