Het was gezelligquote:Op donderdag 18 april 2019 17:41 schreef Sarabi het volgende:
wat hebben jullie veel gekletst vandaag
Ja lego en LPFAN’s fiets maken de tongen goed los!quote:Op donderdag 18 april 2019 17:41 schreef Sarabi het volgende:
wat hebben jullie veel gekletst vandaag
Dus nu mag de man het uitzoeken. Ik ben er alweer klaar meequote:Het binnenzwembad is gesloten vanaf 4 januari 2019 tot 3 mei in verband met onderhoudswerkzaamheden. Tegen betaling kan gezwommen worden bij het naastgelegen Aquafun Sunparcs ¤ 12,50 p.p.
Jouw werkverhalen niet vergeten!quote:Op donderdag 18 april 2019 17:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja lego en LPFAN’s fiets maken de tongen goed los!
Vooral van de beginperiodequote:Op donderdag 18 april 2019 17:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je hebt wel flink wat meer posts dan mij!
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook erg gezellig
Ik zag nog wel een gave piercing voorbij komen
Ik ben juist de laatste jaren meer actief. Durfde voor de quote-alerts niet te posten, omdat ik dan steeds al die topics moest doorlezen om te kijken of iemand op mij had gereageerd. Tot het neurotische aan toequote:
Klinkt inderdaad gezelligquote:Op donderdag 18 april 2019 17:44 schreef Sarabi het volgende:
De weekboodschappen (niet zo spannend)
En vanmiddag op visite bij mijn ouders en lekker zitten knutselen met mijn moeder
Ja eigenlijk wel allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 18 april 2019 17:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad gezelligHebben jullie gezamenlijke hobbies?
Dat zijn wel twee uiterstenquote:Op donderdag 18 april 2019 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel allemaal hetzelfde
Vaak is het haken maar nu zijn we met modelbouw bezig
Een klein bakkerswinkeltjequote:Op donderdag 18 april 2019 17:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat zijn wel twee uiterstenBootje? Auto?
Ik vind één foto uit een post van 9 april, die is wel schattigquote:Op donderdag 18 april 2019 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een klein bakkerswinkeltje
Heb foto's in het modelbouwtopic hier geplaatst mocht je willen kijken
Net even geüpdatequote:Op donderdag 18 april 2019 17:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind één foto uit een post van 9 april, die is wel schattig
Ik vind het knap, doe het jullie niet na.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:56 schreef Sarabi het volgende:
Al die potjes, doosjes, linten moet je ook helemaal maken.
Veel priegelwerk.
Dankjewelquote:Op donderdag 18 april 2019 19:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
@:Poes. Ik heb hier best wel wat minifigs liggen, van die lego poppetjes. Kan ik Billy daarmee blij maken?
Zeg dat welquote:Op donderdag 18 april 2019 19:22 schreef superkimmi het volgende:
Man maakt modelhelikopters en vliegtuigjes. Dan zit hij heel de avond boven met een pincet en heeft op het einde dan alleen een cockpit klaar van 2 centimeter. Maar wel echt respect voor t geduld! En t resultaat mag er wel echt wezen
Dat is helemaal serieusquote:Op donderdag 18 april 2019 19:22 schreef superkimmi het volgende:
Man maakt modelhelikopters en vliegtuigjes. Dan zit hij heel de avond boven met een pincet en heeft op het einde dan alleen een cockpit klaar van 2 centimeter. Maar wel echt respect voor t geduld! En t resultaat mag er wel echt wezen
Ik leg legpuzzels van minimaal 3000 stukjes. Wil dolgraag de 40.000 van Disney hebben maar die kost 300 euro en zou ook geen idee hebben waar ik die kwijt moet (in de tuin ofzoquote:Op donderdag 18 april 2019 19:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zeg dat welIk heb er ook totaal geen geduld voor.
Legoën, dát vind ik therapeutisch
Woehoe! Waarheen wordt het?quote:
40.000 stukjesquote:Op donderdag 18 april 2019 19:26 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik leg legpuzzels van minimaal 3000 stukjes. Wil dolgraag de 40.000 van Disney hebben maar die kost 300 euro en zou ook geen idee hebben waar ik die kwijt moet (in de tuin ofzo)
[..]
Woehoe! Waarheen wordt het?
Ik ga kijken, die heb ik ook!quote:Op donderdag 18 april 2019 19:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
DankjewelMaar daar doet hij niet zoveel mee. Hij speelt voornamelijk met z'n Lego poesjes.
Goh, verrassend..
Oh unikittysquote:Op donderdag 18 april 2019 19:31 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij heeft 3 officiële Lego poesjes, 1 van Ali en 3 Unikitties
Wij hebben ook een visquote:Op donderdag 18 april 2019 19:36 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh unikittys
Ik heb een vis gevonden tot dusver
Succes ermeequote:Op donderdag 18 april 2019 20:12 schreef superkimmi het volgende:
Ik ga even een in een legokist duiken!
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:02 schreef superkimmi het volgende:
@:Poes. Als ik in FHF zie wat B maakt met lego uit zn hoofd, dan ben ik bij voorbaat al blij dat het daar terecht komt!
OMGquote:Op donderdag 18 april 2019 22:01 schreef superkimmi het volgende:
[ afbeelding ]
@:Poes. Zoiets?
Edit: 6 kilo![]()
Lol dat wist ik niet en dan stuur ik die kaartquote:Op donderdag 18 april 2019 20:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wij hebben ook een visEn een hond, kikker, konijn, paard. Maar B's wereld draait alleen nog maar om poesjes, álles is ''poes'' bij hem.
Normale autisten verzamelen treintjes ofzo, maar dit exemplaar poezen..
Lekker!quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:59 schreef superkimmi het volgende:
Net met leidinggevende overlegd en om 14:00 heb ik weekend!![]()
Deze week zoveel extra uren gemaakt dat verlof er voor opnemen niet nodig is. De brief ligt inmiddels ter ondertekening bij de minister en daar verwachten we geen bijzonderheden meer
Haha nee? Hij is obsessed, tot het extremequote:Op vrijdag 19 april 2019 08:23 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Lol dat wist ik niet en dan stuur ik die kaart
Jaaaa! Manlief is thuis vandaag. Dus ik verwacht eigenlijk wel een ijskoud watertje met munt en citroen en tuinmeubelen waar de kussens al voor buiten liggenquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Haha nee? Hij is obsessed, tot het extreme![]()
Kimmi, wel verdiend na al dat harde werken. Straks lekker met de pootjes omhoog tuinhangen
Heerlijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jaaaa! Manlief is thuis vandaag. Dus ik verwacht eigenlijk wel een ijskoud watertje met munt en citroen en tuinmeubelen waar de kussens al voor buiten liggen
Goed geregeld! Succes de laatste uurtjesquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jaaaa! Manlief is thuis vandaag. Dus ik verwacht eigenlijk wel een ijskoud watertje met munt en citroen en tuinmeubelen waar de kussens al voor buiten liggen
5 uur wandelen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heerlijk
Mijn man gaat eerst 5 uur wandelen en ik ga naar een vriendin.
Maar daarna ook lekker onze tuin in denk ik.
Wauw, knapquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Trainen voor de 4daagse
Straks moet ie het dubbele, beetje gestoord is het wel.
Gekkies.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Trainen voor de 4daagse
Nou zeg dat welquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gekkies.
Goede vrijdag en ik ben weer te werk, ik doe iets verkeerd. Gelukkig niet zo beroerd meer, ik heb gisteren geloof ik driekwart van de dag geslapen.
Je bent niet de enige!quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gekkies.
Goede vrijdag en ik ben weer te werk, ik doe iets verkeerd. Gelukkig niet zo beroerd meer, ik heb gisteren geloof ik driekwart van de dag geslapen.
ik ga dit jaar de Apeldoornse lopen. Nijmeegse al aantal keer gedaan in het verleden maar red ik met gezondheid niet meer. Eigenlijk denk ik dat ik de Apeldoornse ook veel relaxter ga vinden. Nijmegen is zó massaalquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Trainen voor de 4daagse
Hogwartsquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:42 schreef Poes. het volgende:
Ik heb wat boodschappen gehaald (verse sappen van de AHen een bak fruit) zo de was even ophangen, stofzuigen en dan maar eens rustig beginnen aan m'n Harry Potter kasteel
https://www.intertoys.nl/(...)zweinstein-75954-000quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Hogwarts![]()
Wat is het, een lego kasteel, vouwwerk, naaien, punnike, puzzel?
Samen met B.? Da's stiekem ook flink een tijd dat je aan het wandelen bent ook, helemaal met derp-lijf is dat niet niks.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
https://www.intertoys.nl/(...)zweinstein-75954-000
@:LPFAN ; ik quote jouIk kijk al op tegen 2x 5km met de Avondvierdaagse straks
Ja, afgelopen 2 jaar hebben we 1 avond gelopen, dit jaar 2 en vanaf groep 3 elke avondquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Samen met B.? Da's stiekem ook flink een tijd dat je aan het wandelen bent ook, helemaal met derp-lijf is dat niet niks.
Oh, da's wel lekker, een beetje verspreid over de week. Kan je/kind tenminste nog een beetje bijkomen ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, afgelopen 2 jaar hebben we 1 avond gelopen, dit jaar 2 en vanaf groep 3 elke avond![]()
Maandag en donderdag dit keer, dus het is te overzien.
B ligt doordeweeks om 18.30 al op bed, heeft hij ook echt nodig. Vier dagen lopen is nu nog niet haalbaar.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, da's wel lekker, een beetje verspreid over de week. Kan je/kind tenminste nog een beetje bijkomen ook.
Ja, leuk zo'n avondvierdaagse, maar als je er een oververmoeid kind van krijgt...quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
B ligt doordeweeks om 18.30 al op bed, heeft hij ook echt nodig. Vier dagen lopen is nu nog niet haalbaar.
Sinds vorig jaar hebben ze ook andere starttijden, zo liep de school van Vlindur al heel vroeg en waren zij al bijna terug voor onze school mocht beginnen![]()
Ik hoop dat we nu ook wat eerder kunnen en B max om 20.00 op bed ligt. Het moet wel leuk blijven!
Huh waar danquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar het is wel traditiequote:Op vrijdag 19 april 2019 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, leuk zo'n avondvierdaagse, maar als je er een oververmoeid kind van krijgt...
quote:
*Boks*quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:47 schreef LPFAN het volgende:
Pffff ik heb mijn lichaam een beetje te veel gepushd, gister en vandaag. Nu al helemaal kapot en het is nog geen 11 uur
Jaloersquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Same maar kan nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
*Boks*
Ik kruip het liefst ook weer op bed
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:45 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb nog nooit met de avondvierdaagse mee gedaan.
AliExpress, 28 euroquote:
Euhw jakkes, controle of behandeling?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Same maar kan nietMoet vanmiddag naar de tandarts
Beide, combi afspraak met mondhygienst en tandarts.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
AliExpress, 28 euro
[..]
Euhw jakkes, controle of behandeling?
Maar dat weet de tandarts dan toch?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:52 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Beide, combi afspraak met mondhygienst en tandarts.
Zal vast ook wel weer op mijn flikker krijgen dat ik mijn tanden niet goed verzorg terwijl ik er zelf geen zak aan kan doen ivm medicijnenZal nu wel helemaal erg zijn nu die waardes zo overhoop liggen.
Jup staat in mijn dossier daar en alles en nog krijg ik elke keer commentaar van de mondhygienstequote:Op vrijdag 19 april 2019 10:53 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Maar dat weet de tandarts dan toch?
Succes!quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:00 schreef Poes. het volgende:
Mooi lullig![]()
Sterkte vanmiddag![]()
Ik ga eens aan de slag, tot straks
Daar zat ie ook over te twijfelen omdat hij eerst was uitgeloot. Maar gelukkig vielen er nog veel mensen af en mag ie toch lopen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:13 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ik ga dit jaar de Apeldoornse lopen. Nijmeegse al aantal keer gedaan in het verleden maar red ik met gezondheid niet meer. Eigenlijk denk ik dat ik de Apeldoornse ook veel relaxter ga vinden. Nijmegen is zó massaal
Gewoon doen alsof je het niet hoortquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:56 schreef LPFAN het volgende:
Maar goed dat overleven we ook wel weer ;p
Ook dát doe ik hem niet naquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar zat ie ook over te twijfelen omdat hij eerst was uitgeloot. Maar gelukkig vielen er nog veel mensen af en mag ie toch lopen.
@:Poes vorig jaar heeft ie 1,5 dag gelopen en toen moeten opgeven.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:20 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Nu eerst even een uurtje liggen, heb vies veel pijn en ben zo moe
Die kloterige kut handjes altijdquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:10 schreef Poes. het volgende:
@:Vlindur wist je nog dat ik zo nodig shorts moest hebben voor B? Nou, heb gisteren de zak van vorig jaar er bij gepakt, uitgewassen en een pas sessie gehouden. Alle 15 (!!!!!) broekjes passen nog
6quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Jawel, hoe oud is billy eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Ik heb niks gezegdquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:20 schreef superkimmi het volgende:
Gaaaaf Poes!
En ik kan de lego nog altijd aan iemand anders geven hoor...
Vanmorgen overloop opgeruimd voor ladekast, zostraks tandarts geweest en nu eten en niksen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja
Wat heb jij vandaag allemaal uitgespookt?
Hoe ging het bij de tandarts?quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Vanmorgen overloop opgeruimd voor ladekast, zostraks tandarts geweest en nu eten en niksen.
Goed, wel een fikse tandvleesontsteking maar dat wist ik al wel.quote:
Auwquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Goed, wel een fikse tandvleesontsteking maar dat wist ik al wel.
Ja en nee,alleen om de 3 maand weer heen voor een grondige schoonmaak.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
AuwDoor de medicatie? Kun je er wat tegen doen?
En met Paradontax poetsen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja en nee,alleen om de 3 maand weer heen voor een grondige schoonmaak.
Oh dat verbaasd me niks. Korte broeken gaan altijd wel drie jaar mee 😄quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:10 schreef Poes. het volgende:
@:Vlindur wist je nog dat ik zo nodig shorts moest hebben voor B? Nou, heb gisteren de zak van vorig jaar er bij gepakt, uitgewassen en een pas sessie gehouden. Alle 15 (!!!!!) broekjes passen nog
Daarom heb ik ook altijd veel te veel kleding voor hem, denken dat je iets nodig hebt dit datquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh dat verbaasd me niks. Korte broeken gaan altijd wel drie jaar mee 😄
Yeah. Right.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook altijd veel te veel kleding voor hem, denken dat je iets nodig hebt dit dat![]()
Hij moet nog nieuwe sandalen en slippers en daarna probeer ik tot de herfst niks meer te kopen
Helpt niksquote:
Echt! Je mag me er aan houdenquote:
quote:
Komt door mijn speeksel en daar is dus niet echt wat aan te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Echt! Je mag me er aan houden![]()
Kind heeft zoveel kleding, hoef weken niet te wassen man..
[..]Meh.
Er bestaat toch kunstspeeksel?quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Komt door mijn speeksel en daar is dus niet echt wat aan te doen.
Maar dan heb ik mijn eigen speeksel nog gewoon :p ik heb er geen tekort aan. Het is aangetast door medicijnen.quote:
OOOOHH oké.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Maar dan heb ik mijn eigen speeksel nog gewoon :p ik heb er geen tekort aan. Het is aangetast door medicijnen.
Enige optie is dus kappen met die troep slikken maar is niet echt een goed ideequote:
Nou nee. Het is makkelijker om een kunstgebit te fixen dan een nieuwe nierquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Enige optie is dus kappen met die troep slikken maar is niet echt een goed idee
Stuk goedkoper ookquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou nee. Het is makkelijker om een kunstgebit te fixen dan een nieuwe nier
Halve garenquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Behalve bij die stumpers uit Botched up bodies![]()
Wij mogen eind mei weer. B heeft boven 2 volwassen kiezen door, maar ze hebben teveel puntjesquote:
Moet tandarts even bekijken inderdaad.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wij mogen eind mei weer. B heeft boven 2 volwassen kiezen door, maar ze hebben teveel puntjesBen bang dat er twee tegelijk door zijn gekomen ofzo, moet de tandarts maar even bekijken.
Ik zal wel weer tandsteen hebben, like usual.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Komt door mijn speeksel en daar is dus niet echt wat aan te doen.
Hoe kom jij er aan?quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Daarom gelukkig ook geen geshame van de mondhygiënist
quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aan mijn speeksel?van mijn ouders denk ik
Ik nu ook niet. Had nu een andere die wel snapt dat ik er niks aan kan doenquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Daarom gelukkig ook geen geshame van de mondhygiënist
quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit een serie te kijken en ik moest aan LP denken want titelsong door Mike Shinoda.
Into the Badlands, staat op Amazon Prime.quote:
Ahh okquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Into the Badlands, staat op Amazon Prime.
Verstandigquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:49 schreef superkimmi het volgende:
@:Poes. @:Vlindur ik heb een mooie grote doos gevonden waar beide tassen inpassen. Ik stuur die doos naar Poes (Vlindur zei al dat dit ok was eerder) de tas van Vlindur is makkelijk te herkennen aan de vrachtwagen
Is helemaal goed! Wij gaan op vakantie dus mijn reactie komt volgende week pas. Maar geloof me dat ze er blij mee zijn!quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:49 schreef superkimmi het volgende:
@:Poes. @:Vlindur ik heb een mooie grote doos gevonden waar beide tassen inpassen. Ik stuur die doos naar Poes (Vlindur zei al dat dit ok was eerder) de tas van Vlindur is makkelijk te herkennen aan de vrachtwagen
Geeft niks, doe maar rustig aanquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:19 schreef superkimmi het volgende:
Crap postnlpunt om de hoek is dicht dit weekend. Dan wordt het woensdag. Sorry
Haha heerlijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:15 schreef Poes. het volgende:
Zo, heb een mooi excuus om maandag niet te hoeven onkruidplukken; vriendin en haar kinderen komen op visite
Die wonen aan zee en lopen nog in de winterjasDus die wil alleen maar koffie drinken en in de tuin zitten. Dikke prima
Toen ze nog mijn buurvrouw was zat ze in maart al in de tuin, ze woonde er praktisch. Nu lukt het zelfs niet meer in augustusquote:
Hahah ja inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Toen ze nog mijn buurvrouw was zat ze in maart al in de tuin, ze woonde er praktisch. Nu lukt het zelfs niet meer in augustus![]()
The things you do for love.. *zucht*
Om die reden heb ik eens een leuke vent laten schieten, die woonde in zo'n spookdorpje in Groningen en was niet van plan daar weg te gaanquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Om die reden heb ik eens een leuke vent laten schieten, die woonde in zo'n spookdorpje in Groningen en was niet van plan daar weg te gaan![]()
kthnxbye.
Geen idee, ik ging even Googelen en kwam deze monsterlijst tegenquote:
Wat ga je doen?quote:
Ben net terug van hardlopen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Ik heb m'n calorieën al verbrand met poetsen, zweet dik op m'n voorhoofdEn dat was alleen de bovenverdieping/badkamer. Beneden moet nog.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Geen idee, ik ging even Googelen en kwam deze monsterlijst tegen
https://nl.wikipedia.org/(...)_dorpen_in_Groningen
Het was ergens in het oosten.
Plastic zakje en schone onderbroek in de fietstas en gáááan!quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:11 schreef LPFAN het volgende:
Ik wou een heel stuk gaan fietsen vandaag maar mijn darmen willen dat niet
Medicijnenquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Plastic zakje en schone onderbroek in de fietstas en gáááan!
Klote zeg, heb er zelf ook last van door de medicatie.
Nee dat is het rottequote:Op zaterdag 20 april 2019 13:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ziek worden van medicijnen
Maar ja, ziek worden zonder de medicijnen is ook geen optie
Ziek zijn in het algemeenquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee dat is het rotteje kan er niet zonder.
quote:
Naar wie kijk je?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:49 schreef LPFAN het volgende:
Ik kijk my 600lb life, zit me echt boos te maken op dat mens
Angelaquote:
Ze is zoooooo zielig.quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, bewaar hem even voor vanavond
Oh maar dat zijn de meestequote:
Ik vind het echt bizar hoe zielig ze zich zelf vinden. Je hebt het zelf gedaan. Ik kan mijzelf ook alleen maar de schuld geven.quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh maar dat zijn de meesteHeb nog maar een paar keer zoiets gehad van; wauw, goed bezig!
Ben nu ''The Big Ward'' aan het kijken op Netflix, een mini versie van My 600lb Life. Die mensen zijn ook lang zo dik niet.
Nou dat is niet waar.. medicatie en het algehele ziekzijn heeft bij jou ook niet geholpen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:59 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar hoe zielig ze zich zelf vinden. Je hebt het zelf gedaan. Ik kan mijzelf ook alleen maar de schuld geven.
Nee maar het is niet alleen het ziek zijn en medicatie. Ik kan ook echt wel beter etenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou dat is niet waar.. medicatie en het algehele ziekzijn heeft bij jou ook niet geholpen.
En ik zie jou niet 5x per dag door de drivethru gaan
Je kunt in ieder geval weer fietsen nuquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee maar het is niet alleen het ziek zijn en medicatie. Ik kan ook echt wel beter etenmaar goed die mensen echt
Ja is sneu:Y vriendin heeft dat ook, gigantisch afgevallen maar nog enorme dikke vocht benen. Kan ook niet beter worden.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval weer fietsen nu
Ik vond Brittani het leukst tot nu toe, die was echt super gemotiveerd en optimistisch. Vond het alleen sneu dat ze enorm dikke benen bleef houden (pre-skinremoval). Dat zag er echt gek uit icm haar slanke bovenlijf.
[ afbeelding ]
En al dat loshangende velquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja is sneu:Y vriendin heeft dat ook, gigantisch afgevallen maar nog enorme dikke vocht benen. Kan ook niet beter worden.
Ja had ik ook na gekeken toen ik zoveel afviel. Slaat nergens op. Ja als je een maagverkleining krijgt dan wordt het ver goed maar niet als je het op eigen kracht doet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
En al dat loshangende velWordt hier in NL niet vergoed, is cosmetisch..
Vraag me wel eens af hoe die USA-ers dat allemaal betalen. Wonen vaak ik een crappy trailer, maar wel duizenden kilometers kunnen vliegen naar Houston, hotel etc.. verhuizen vaak ook nog.
Ja echtquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die kerel is tofHij is ook al vet oud
Die gaat door tot hij er bij neervalt.
Nee hoor, alleen in medische gevallen. Dan moet je ''vetschort'' op je knieën liggenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja had ik ook na gekeken toen ik zoveel afviel. Slaat nergens op. Ja als je een maagverkleining krijgt dan wordt het ver goed maar niet als je het op eigen kracht doet.
Tssquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen in medische gevallen. Dan moet je ''vetschort'' op je knieën liggen
Jezusquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:29 schreef LPFAN het volgende:
Omg, ik heb geen moeite met het dieet, want je hebt nu ook saus met geen calorieën. Salade zwemt
Of je moet extreme smetplekken hebben.quote:
Ja :yquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
JezusBen je nu live aan het kijken? Dan weet ik welke ik vanavond moet pakken
Ja inderdaad bizar.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Of je moet extreme smetplekken hebben.
Daarom vroeg ik me ook af hoe die mensen dat allemaal betalen. De meeste hebben wel 3/4 operaties nodig
1+1 gratis ook nogquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:39 schreef Poes. het volgende:
Ja hoor, net nu we het over dit onderwerp hebben brengt de Aldi fake B&J's uit..
https://allefolders.nl/al(...)9ea3-a3d5281cb882/12
Ben je mooi klaar meequote:Op zaterdag 20 april 2019 15:48 schreef LPFAN het volgende:
Ik moet zo nog boodschappen doen, heb nog geen eten op vandaag.
Ja als dit maandag nog zo is bellen we maar ff heen .quote:
Geen honger?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:48 schreef LPFAN het volgende:
Ik moet zo nog boodschappen doen, heb nog geen eten op vandaag.
Doe maar dinsdagquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja als dit maandag nog zo is bellen we maar ff heen .
Dat wel, maar ik verga van de buikpijnquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen honger?
Ik moet echt wel ontbijten anders krijg ik buik/maagpijn
quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik verga van de buikpijn
quote:
Iets makkelijk verteerbaars?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik verga van de buikpijn
Ik weet hetquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Iets makkelijk verteerbaars?
Als je niet eet wordt je alleen maar zwakker.
Niet leuk maar je moet eigenlijk wel blijven eten.
Beterschap in ieder geval.
Ik vermoed dat ze betaald worden om gefilmd te worden... dat het programma alles vergoedquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Of je moet extreme smetplekken hebben.
Daarom vroeg ik me ook af hoe die mensen dat allemaal betalen. De meeste hebben wel 3/4 operaties nodig
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze betaald worden om gefilmd te worden... dat het programma alles vergoed
Ja dat klinkt best logisch.. aangezien ze ook hele gênante momenten laten zien, wat eigenlijk niet ethisch verantwoord isquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze betaald worden om gefilmd te worden... dat het programma alles vergoed
Bizar. En hier las ik een keer een verhaal van iemand die aankwam omdat ze anders niet in aanmerking kwam voor een operatie.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:41 schreef Poes. het volgende:
The Big Ward; meisje van 20 weegt 136kg, valt voor de operatie 21kg af en krijgt alsnog een maagverkleining. WHY?
Wauw. Just.. wauw.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bizar. En hier las ik een keer een verhaal van iemand die aankwam omdat ze anders niet in aanmerking kwam voor een operatie.
Ik ken zo iemandquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bizar. En hier las ik een keer een verhaal van iemand die aankwam omdat ze anders niet in aanmerking kwam voor een operatie.
Nou ik voel me nu heel blij hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand![]()
Ze is ook nogal aandachtsgeil en welke aandacht is beter dan die voor ziek zijn en operaties (worden wij ook allemaal heel gelukkig van dagelijks toch?![]()
)
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand![]()
Ze is ook nogal aandachtsgeil en welke aandacht is beter dan die voor ziek zijn en operaties (worden wij ook allemaal heel gelukkig van dagelijks toch?![]()
)
Neequote:
Voel me er prima bijquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand![]()
)
quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:17 schreef LPFAN het volgende:
Dit ligt al de hele dag naast me![]()
[ afbeelding ]
Lekker warmquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:17 schreef LPFAN het volgende:
Dit ligt al de hele dag naast me![]()
[ afbeelding ]
Hahah jaquote:
Je kan je lol opquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:36 schreef Poes. het volgende:
Hey ChiKusjekroel
Ik ben met Angela begonnen, na 10 minuten wil ik haar al slaan. Wat een #Borderliner
Heerlijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:04 schreef superkimmi het volgende:
Heb echt een goede dag vandaag! Heerlijk gewandeld vanochtend. Vanmiddag genikst in de tuin en vanavond naar de film. En energietechnisch lukt dat!
Baantjer. Man en ik hebben alle afleveringen samen gekeken, dus zijn ook wel benieuwd naar de nieuwe film!quote:
Snap ik! Veel plezier!quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Baantjer. Man en ik hebben alle afleveringen samen gekeken, dus zijn ook wel benieuwd naar de nieuwe film!
Ze staat al even op pauze, had een schoolpleinmoeder aan de deurquote:
Ja vreselijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ze staat al even op pauze, had een schoolpleinmoeder aan de deur![]()
- Ze had al eens een maagverkleining gehad
- Ze liet haar kinderen in de steek
- Janken piepen zeiken zeuren dat het iedereens fout is behalve die van haarzelf
Dan ben ik er na 15min al klaar mee
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja vreselijkwordt alleen nog maar erger.
quote:
Ja wat moet je er van zeggen.quote:
Vastquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja wat moet je er van zeggen.
Denk dat de cameraploeg ook constant met zo'n-hoofd zaten elke keer als dat mens d'r mond opentrok.
Dr Now doesn't fuck aroundquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
VastJa ik ben al heel veel kwijt. Uhu
Geweldigquote:
Ik vind het zo mooi dat hij er niet om heen draait.quote:
Heb je die met James King gezien? Had een oudere vriendin die hem maar bleef voeren, zelfs in het ziekenhuis. Allebei liegen liegen liegen, maar zodra de vriendin een week niet op visite mocht komen viel hij wél af.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat hij er niet om heen draait.
Nee niet gezien, dat is ook bizarquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je die met James King gezien? Had een oudere vriendin die hem maar bleef voeren, zelfs in het ziekenhuis. Allebei liegen liegen liegen, maar zodra de vriendin een week niet op visite mocht komen viel hij wél af.
Uiteindelijk ook uit het programma geschopt, nog veel zwaarder dan hij al was.
Damnquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Er was zelfs sprake van een ''ADULT protective services''.. Kun je nagaan.
Triestquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
En maar liegen, onvoorstelbaar veel liegen..![]()
Kerel weegt bijna 800lb.
Zal Eens kijken op de streamquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou even een Google doen, kijken of je de ep kan vinden.
quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Sterkte met cringen![]()
Ik ga richting bed
Heb nog niet gekeken.. Bleek de verkeerde er op te hebben staan en op de stream deed ie het niet dus straks ff zoeken.quote:Op zondag 21 april 2019 10:16 schreef Poes. het volgende:
En LP, moet de grotemensenjeugdzorg er ik aan te pas komen?
Oepsquote:Op zondag 21 april 2019 12:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken.. Bleek de verkeerde er op te hebben staan en op de stream deed ie het niet dus straks ff zoeken.
quote:Op zondag 21 april 2019 12:24 schreef Poes. het volgende:
Ik moet wel lachen om the Big Ward.. dat meisje van 20 moest meer proteïne eten, dus kocht ze shakes waar 42gram proteïne in zat. Maar ze viel niet afDiëtiste zocht het even op, blijkt dat er OOK nog 500kcal in één zo'n flesje zit, waar ze er dus anderhalf/twee van opdronk per dag
En een ander maakte met teveel fruit smoothies, heb ik ook eens een tijd gedaanquote:
Hahah jaquote:Op zondag 21 april 2019 12:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
En een ander maakte met teveel fruit smoothies, heb ik ook eens een tijd gedaanheb je vet veel suiker in één glas
Je kunt kcal beter eten dan drinken jaquote:
Haha ik drink nooit smoothies :pquote:Op zondag 21 april 2019 12:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je kunt kcal beter eten dan drinken ja![]()
Maar die verse smooties van de AH (ben met de vijfde deze week bezig) hebben maar 175kcal per fles van 500ml.
Over de suiker zullen we het niet hebben
Heerlijk, geniet er van!quote:Op zondag 21 april 2019 13:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geen familiebezoek! Het lijkt wel vakantie
Oh. Ik geloof ook niet, maar wens toch iedereen fijne pasenquote:Op zondag 21 april 2019 12:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben atheïst en heb gewoon een veel te lang weekend.
Fijn Pasen inderdaadquote:Op zondag 21 april 2019 13:23 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Oh. Ik geloof ook niet, maar wens toch iedereen fijne pasen
Jij leest nooit terug hèquote:Op zondag 21 april 2019 13:27 schreef PrisTheShiz het volgende:
@:poes.
Is Billy zijn unikitty al binnen?
Eigenlijk wel hoorquote:
Foeiquote:Op zondag 21 april 2019 13:29 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hoormaar gemist blijkbaar.
Ik ga ff kijken
@Poes.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:16 schreef Poes. het volgende:
@:Pris; heb stiekem even gekeken, je poezenkaart en Unikitty zijn binnenBilly komt pas maandagavond thuis, maar kan je verzekeren dat hij wederom erg blij is!
Tuinenquote:Op zondag 21 april 2019 13:33 schreef superkimmi het volgende:
Op weg naar een verjaardag. Moest me echt uit de tuin wegtrekken. Gelukkig is daar ook een tuin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |