Ziek zijn in het algemeenquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee dat is het rotteje kan er niet zonder.
Naar wie kijk je?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:49 schreef LPFAN het volgende:
Ik kijk my 600lb life, zit me echt boos te maken op dat mens
Ze is zoooooo zielig.quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, bewaar hem even voor vanavond
Oh maar dat zijn de meestequote:
Ik vind het echt bizar hoe zielig ze zich zelf vinden. Je hebt het zelf gedaan. Ik kan mijzelf ook alleen maar de schuld geven.quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh maar dat zijn de meesteHeb nog maar een paar keer zoiets gehad van; wauw, goed bezig!
Ben nu ''The Big Ward'' aan het kijken op Netflix, een mini versie van My 600lb Life. Die mensen zijn ook lang zo dik niet.
Nou dat is niet waar.. medicatie en het algehele ziekzijn heeft bij jou ook niet geholpen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:59 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar hoe zielig ze zich zelf vinden. Je hebt het zelf gedaan. Ik kan mijzelf ook alleen maar de schuld geven.
Nee maar het is niet alleen het ziek zijn en medicatie. Ik kan ook echt wel beter etenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou dat is niet waar.. medicatie en het algehele ziekzijn heeft bij jou ook niet geholpen.
En ik zie jou niet 5x per dag door de drivethru gaan
Je kunt in ieder geval weer fietsen nuquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee maar het is niet alleen het ziek zijn en medicatie. Ik kan ook echt wel beter etenmaar goed die mensen echt
Ja is sneu:Y vriendin heeft dat ook, gigantisch afgevallen maar nog enorme dikke vocht benen. Kan ook niet beter worden.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval weer fietsen nu
Ik vond Brittani het leukst tot nu toe, die was echt super gemotiveerd en optimistisch. Vond het alleen sneu dat ze enorm dikke benen bleef houden (pre-skinremoval). Dat zag er echt gek uit icm haar slanke bovenlijf.
[ afbeelding ]
En al dat loshangende velquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja is sneu:Y vriendin heeft dat ook, gigantisch afgevallen maar nog enorme dikke vocht benen. Kan ook niet beter worden.
Ja had ik ook na gekeken toen ik zoveel afviel. Slaat nergens op. Ja als je een maagverkleining krijgt dan wordt het ver goed maar niet als je het op eigen kracht doet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
En al dat loshangende velWordt hier in NL niet vergoed, is cosmetisch..
Vraag me wel eens af hoe die USA-ers dat allemaal betalen. Wonen vaak ik een crappy trailer, maar wel duizenden kilometers kunnen vliegen naar Houston, hotel etc.. verhuizen vaak ook nog.
Ja echtquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die kerel is tofHij is ook al vet oud
Die gaat door tot hij er bij neervalt.
Nee hoor, alleen in medische gevallen. Dan moet je ''vetschort'' op je knieën liggenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja had ik ook na gekeken toen ik zoveel afviel. Slaat nergens op. Ja als je een maagverkleining krijgt dan wordt het ver goed maar niet als je het op eigen kracht doet.
Tssquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen in medische gevallen. Dan moet je ''vetschort'' op je knieën liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |