quote:Op donderdag 18 april 2019 21:02 schreef superkimmi het volgende:
@:Poes. Als ik in FHF zie wat B maakt met lego uit zn hoofd, dan ben ik bij voorbaat al blij dat het daar terecht komt!
OMGquote:Op donderdag 18 april 2019 22:01 schreef superkimmi het volgende:
[ afbeelding ]
@:Poes. Zoiets?
Edit: 6 kilo![]()
Lol dat wist ik niet en dan stuur ik die kaartquote:Op donderdag 18 april 2019 20:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wij hebben ook een visEn een hond, kikker, konijn, paard. Maar B's wereld draait alleen nog maar om poesjes, álles is ''poes'' bij hem.
Normale autisten verzamelen treintjes ofzo, maar dit exemplaar poezen..
Lekker!quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:59 schreef superkimmi het volgende:
Net met leidinggevende overlegd en om 14:00 heb ik weekend!![]()
Deze week zoveel extra uren gemaakt dat verlof er voor opnemen niet nodig is. De brief ligt inmiddels ter ondertekening bij de minister en daar verwachten we geen bijzonderheden meer
Haha nee? Hij is obsessed, tot het extremequote:Op vrijdag 19 april 2019 08:23 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Lol dat wist ik niet en dan stuur ik die kaart
Jaaaa! Manlief is thuis vandaag. Dus ik verwacht eigenlijk wel een ijskoud watertje met munt en citroen en tuinmeubelen waar de kussens al voor buiten liggenquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Haha nee? Hij is obsessed, tot het extreme![]()
Kimmi, wel verdiend na al dat harde werken. Straks lekker met de pootjes omhoog tuinhangen
Heerlijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jaaaa! Manlief is thuis vandaag. Dus ik verwacht eigenlijk wel een ijskoud watertje met munt en citroen en tuinmeubelen waar de kussens al voor buiten liggen
Goed geregeld! Succes de laatste uurtjesquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jaaaa! Manlief is thuis vandaag. Dus ik verwacht eigenlijk wel een ijskoud watertje met munt en citroen en tuinmeubelen waar de kussens al voor buiten liggen
5 uur wandelen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heerlijk
Mijn man gaat eerst 5 uur wandelen en ik ga naar een vriendin.
Maar daarna ook lekker onze tuin in denk ik.
Wauw, knapquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Trainen voor de 4daagse
Straks moet ie het dubbele, beetje gestoord is het wel.
Gekkies.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Trainen voor de 4daagse
Nou zeg dat welquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gekkies.
Goede vrijdag en ik ben weer te werk, ik doe iets verkeerd. Gelukkig niet zo beroerd meer, ik heb gisteren geloof ik driekwart van de dag geslapen.
Je bent niet de enige!quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gekkies.
Goede vrijdag en ik ben weer te werk, ik doe iets verkeerd. Gelukkig niet zo beroerd meer, ik heb gisteren geloof ik driekwart van de dag geslapen.
ik ga dit jaar de Apeldoornse lopen. Nijmeegse al aantal keer gedaan in het verleden maar red ik met gezondheid niet meer. Eigenlijk denk ik dat ik de Apeldoornse ook veel relaxter ga vinden. Nijmegen is zķ massaalquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Trainen voor de 4daagse
Hogwartsquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:42 schreef Poes. het volgende:
Ik heb wat boodschappen gehaald (verse sappen van de AHen een bak fruit) zo de was even ophangen, stofzuigen en dan maar eens rustig beginnen aan m'n Harry Potter kasteel
https://www.intertoys.nl/(...)zweinstein-75954-000quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Hogwarts![]()
Wat is het, een lego kasteel, vouwwerk, naaien, punnike, puzzel?
Samen met B.? Da's stiekem ook flink een tijd dat je aan het wandelen bent ook, helemaal met derp-lijf is dat niet niks.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
https://www.intertoys.nl/(...)zweinstein-75954-000
@:LPFAN ; ik quote jouIk kijk al op tegen 2x 5km met de Avondvierdaagse straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |