Het is ook een sprookjesfiguur.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die hele passion organiseren en op tv uitzenden als het allemaal verzonnen was
Dit is best een sterk puntquote:Op donderdag 18 april 2019 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die hele passion organiseren en op tv uitzenden als het allemaal verzonnen was
Jezus had constant een stijve omdat hij niet van zijn kruis af kon blijven.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is best een sterk punt
Ik heb een geit, kipjes en varkentjes. Hoe kan het nu niet goed gaanquote:
En toen 'ie er wel af was kon hij zichzelf fistfuckenquote:Op donderdag 18 april 2019 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus had constant een stijve omdat hij niet van zijn kruis af kon blijven.
Een christelijke vriendin zei dat ooit. Heb me meteen laten dopen.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is best een sterk punt
En nog mocht je er niet op?quote:Op donderdag 18 april 2019 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een christelijke vriendin zei dat ooit. Heb me meteen laten dopen.
Lolquote:Op donderdag 18 april 2019 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
En toen 'ie er wel af was kon hij zichzelf fistfucken
Ja na het huwelijk pas en zo ver kwam het niet.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En nog mocht je er niet op?
de christenhoerquote:Op donderdag 18 april 2019 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja na het huwelijk pas en zo ver kwam het niet.
Bedoelde ook hoe t met je dieren gingquote:Op donderdag 18 april 2019 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een geit, kipjes en varkentjes. Hoe kan het nu niet goed gaan
Daarom ben ik voorstander van je moestuintje. Is goed voor je humeur. Niet dat jij dat nodig hebt natuurlijk maar toch.
Ja primaquote:Op donderdag 18 april 2019 14:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh weet ik veel, ik hou dat niet bij in mijn dagboek...
gaat het wel goed met je verder?
Wat heb je allemaal in je tuintje staan?quote:Op donderdag 18 april 2019 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoelde ook hoe t met je dieren ging![]()
Ik heb al moestuintje en its greeeat
Radijsjes zo blinkend als de Vleeschpet van WCHquote:Op donderdag 18 april 2019 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in je tuintje staan?
Uitloggenquote:Op donderdag 18 april 2019 15:11 schreef Cronometer1 het volgende:
Ik ben mijn windows wachtwoord vergeten, weet iemand wat te doen
Jammer genoeg niet van Fok!.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:11 schreef Cronometer1 het volgende:
KLaagbaak, niet VRaagbaakquote:Op donderdag 18 april 2019 15:11 schreef Cronometer1 het volgende:
hIER HEB je toch alleen maar nerdsquote:Op donderdag 18 april 2019 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KLaagbaak, niet VRaagbaak
Prutser
Puike post vriendquote:Op donderdag 18 april 2019 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KLaagbaak, niet VRaagbaak
Prutser
kom je doen dan? patsertjequote:Op donderdag 18 april 2019 15:14 schreef Cronometer1 het volgende:
[..]
hIER HEB je toch alleen maar nerds
Moet je hier komen, Hebbie een nerd vol tussen je soepogen, chromosoomcollectantquote:Op donderdag 18 april 2019 15:14 schreef Cronometer1 het volgende:
[..]
hIER HEB je toch alleen maar nerds
Chronometer, niet chromosoomquote:Op donderdag 18 april 2019 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet je hier komen, Hebbie een nerd vol tussen je soepogen, chromosoomcollectant
Wederom een puike postquote:Op donderdag 18 april 2019 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet je hier komen, Hebbie een nerd vol tussen je soepogen, chromosoomcollectant
Tomaten, wortel, aardbeien, sla, bonen, paprika, meiraap, ui, preiquote:Op donderdag 18 april 2019 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in je tuintje staan?
uh jaquote:Op donderdag 18 april 2019 15:21 schreef Cronometer1 het volgende:
Werklui hebben hier een auto staan met een hond erin, al uren. Moet ik daar iets mee?
jaquote:Op donderdag 18 april 2019 15:21 schreef Cronometer1 het volgende:
Werklui hebben hier een auto staan met een hond erin, al uren. Moet ik daar iets mee?
WAAROM ZOU JE DIT DOENquote:Op donderdag 18 april 2019 15:18 schreef Pensylvania het volgende:
KOMT ER IEMAND WEL EENS IN DE KUIP!?!?
quote:
Haal BBQ saus, nodig Zoks uit en wacht tot hij gaar isquote:Op donderdag 18 april 2019 15:21 schreef Cronometer1 het volgende:
bijna, you can do itquote:Op donderdag 18 april 2019 15:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Haal BBQ saus, nodig Zoks uit en wacht tot hij gaar is
ALS JE CLUB TEGEN DIE KAKKERLAKKEN MOET VOETBALLENquote:
3 puike posts op een rij.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
niet op letten, zal wel weer een of ander vaag vrouwenkwaaltje hebbenquote:
pieuw pieuw pieuwquote:Op donderdag 18 april 2019 15:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zoiets als je ouders en kinderen?
misschien welquote:Op donderdag 18 april 2019 15:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zoiets als je ouders en kinderen?
zosk is lekkerder met rode curryquote:Op donderdag 18 april 2019 15:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
DAN GA JE TOCH GEWOONquote:Op donderdag 18 april 2019 15:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ALS JE CLUB TEGEN DIE KAKKERLAKKEN MOET VOETBALLEN
JA MAAR IK WIL VRAGEN OF VAK R EEN GOED VAK ISquote:
NAAST DE HARDE KERN, DUS ALS JE VOOR DE TEGENPARTIJ BENT IS DIT NIET AAN TE RADENquote:Op donderdag 18 april 2019 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
JA MAAR IK WIL VRAGEN OF VAK R EEN GOED VAK IS
Ben je je wachtwoord vergeten?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:21 schreef Cronometer1 het volgende:
MAAR HET GAAT OVER DE BEKERFINALE DUS DAN IS DE INDELING ANDERS HET GAAT ME PUUR OVER HET ZICHT OVER HET VELDquote:Op donderdag 18 april 2019 15:28 schreef Speciale het volgende:
[..]
NAAST DE HARDE KERN, DUS ALS JE VOOR DE TEGENPARTIJ BENT IS DIT NIET AAN TE RADEN
JE ZIT DAN SCHUIN ACHTER HET DOELquote:Op donderdag 18 april 2019 15:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
MAAR HET GAAT OVER DE BEKERFINALE DUS DAN IS DE INDELING ANDERS HET GAAT ME PUUR OVER HET ZICHT OVER HET VELD
Jezus, ben jij nog steeds zo'n koter?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heel eng mens, was niet eens een act... ze bestaan gewoon
OK PRIMA DUSquote:Op donderdag 18 april 2019 15:32 schreef Speciale het volgende:
[..]
JE ZIT DAN SCHUIN ACHTER HET DOEL
Tenzij hij Aber over zijn kop heeft laten likken welquote:
Crack_ gaat je zo de held volscheldenquote:Op donderdag 18 april 2019 15:36 schreef Cronometer het volgende:
Hond zit er nog steeds
Ah boeie
is toch haram
quote:
op sokken van gerecycled plasticquote:
ik ben blij dat je er nog bentquote:Op donderdag 18 april 2019 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
Wie is @:Speciale?
En waarom is @:Cronometer1 zo'n oelewapper dat ze een nieuwe account nodig heeft?
Dit zijn mijn vragen.
Bonen en paprika altijd goedquote:Op donderdag 18 april 2019 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tomaten, wortel, aardbeien, sla, bonen, paprika, meiraap, ui, prei![]()
En komt nog meer maar kan nu nog niet (theoretisch..)
Had vorig jaar ook soort van moestuintjes maar dat waren van 2x 1 m2 bakken op een balkon. Nu gewoon een echt tuintje van 15m2, nog niet super groot maar groot genoeg
nee.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:47 schreef Pensylvania het volgende:
Is er dan niemand die nu zegt dat ze "zijn" zaad ook kan hebben?
Speelronde 33quote:Op donderdag 18 april 2019 15:47 schreef Pensylvania het volgende:
Is er dan niemand die nu zegt dat ze "zijn" zaad ook kan hebben?
aahhh dan snap ik het jaquote:Op donderdag 18 april 2019 16:15 schreef Speciale het volgende:
[..]
Die gek heeft per 12 mei geen eredivisie live meer
geeft ons de punten wel toch als we dan de play offs halenquote:
Die beginnen wel laatquote:Op donderdag 18 april 2019 16:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
geeft ons de punten wel toch als we dan de play offs halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |