Nee.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeg je nu dat mijn notes onterecht zijn?
zolang dit niet betekent dat ze geen muziek meer maken verandert er niks.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
godverdomme jongens
Ronnie Flex en Famke Louise zijn uitelkaar
HOE NU VERDER?????
Dat doe ik per definitiequote:Op woensdag 17 april 2019 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig kunnen we Driepink uitsluiten
Die arme jongen wordt overal uitgeslotenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig kunnen we Driepink uitsluiten
Ze moeten ook echt een minimale IQ score invoeren voor de crew, iets van 80 ofzo, scheelt zo 90% balastquote:Op woensdag 17 april 2019 14:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die arme jongen wordt overal uitgesloten
Liever niet, heb geen zin om KLB alleen te moeten modererenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze moeten ook echt een minimale IQ score invoeren voor de crew, iets van 80 ofzo, scheelt zo 90% balast
De test 2 keer doen zorgt niet voor een verdubbeling van de score hequote:Op woensdag 17 april 2019 14:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Liever niet, heb geen zin om KLB alleen te moeten modereren
Ja dat heb ik hugecooll ook zeker vijf keer moeten uitleggenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De test 2 keer doen zorgt niet voor een verdubbeling van de score he
Met dr fitbitquote:Op woensdag 17 april 2019 14:33 schreef Der_Mann het volgende:
waarom is stimorol nou gestopt met posten, die had altijd prachtige gesprekken met WCH
Enig didactisch vermogen ontbeer je dus ook alquote:Op woensdag 17 april 2019 14:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat heb ik hugecooll ook zeker vijf keer moeten uitleggen
ze kwam laatst terug op een kloon en ze deed een hele tijd alsof ze stimo niet was, toen ze ontmaskerd werd kwam de ongesteldheid weer naar bovenquote:
Ik zal jou eens ontberen.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Enig didactisch vermogen ontbeer je dus ook al
Heel eng mens, was niet eens een act... ze bestaan gewoonquote:Op woensdag 17 april 2019 14:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze kwam laatst terug op een kloon en ze deed een hele tijd alsof ze stimo niet was, toen ze ontmaskerd werd kwam de ongesteldheid weer naar boven
die ligt nu in het museum voor Oudhedenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is frank nog weleens gesignaleerd eigenlijk?
Niet waar, en ik kan het weten, het is hier eenzaamquote:Op woensdag 17 april 2019 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
die ligt nu in het museum voor Oudheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |