3 puike posts op een rij.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Haal BBQ saus, nodig Zoks uit en wacht tot hij gaar is
niet op letten, zal wel weer een of ander vaag vrouwenkwaaltje hebbenquote:
pieuw pieuw pieuwquote:Op donderdag 18 april 2019 15:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zoiets als je ouders en kinderen?
misschien welquote:Op donderdag 18 april 2019 15:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zoiets als je ouders en kinderen?
zosk is lekkerder met rode curryquote:Op donderdag 18 april 2019 15:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Haal BBQ saus, nodig Zoks uit en wacht tot hij gaar is
DAN GA JE TOCH GEWOONquote:Op donderdag 18 april 2019 15:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ALS JE CLUB TEGEN DIE KAKKERLAKKEN MOET VOETBALLEN
JA MAAR IK WIL VRAGEN OF VAK R EEN GOED VAK ISquote:
NAAST DE HARDE KERN, DUS ALS JE VOOR DE TEGENPARTIJ BENT IS DIT NIET AAN TE RADENquote:Op donderdag 18 april 2019 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
JA MAAR IK WIL VRAGEN OF VAK R EEN GOED VAK IS
Ben je je wachtwoord vergeten?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:21 schreef Cronometer1 het volgende:
Werklui hebben hier een auto staan met een hond erin, al uren. Moet ik daar iets mee?
MAAR HET GAAT OVER DE BEKERFINALE DUS DAN IS DE INDELING ANDERS HET GAAT ME PUUR OVER HET ZICHT OVER HET VELDquote:Op donderdag 18 april 2019 15:28 schreef Speciale het volgende:
[..]
NAAST DE HARDE KERN, DUS ALS JE VOOR DE TEGENPARTIJ BENT IS DIT NIET AAN TE RADEN
JE ZIT DAN SCHUIN ACHTER HET DOELquote:Op donderdag 18 april 2019 15:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
MAAR HET GAAT OVER DE BEKERFINALE DUS DAN IS DE INDELING ANDERS HET GAAT ME PUUR OVER HET ZICHT OVER HET VELD
Jezus, ben jij nog steeds zo'n koter?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heel eng mens, was niet eens een act... ze bestaan gewoon
OK PRIMA DUSquote:Op donderdag 18 april 2019 15:32 schreef Speciale het volgende:
[..]
JE ZIT DAN SCHUIN ACHTER HET DOEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |