Het is ook een sprookjesfiguur.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die hele passion organiseren en op tv uitzenden als het allemaal verzonnen was
Dit is best een sterk puntquote:Op donderdag 18 april 2019 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die hele passion organiseren en op tv uitzenden als het allemaal verzonnen was
Jezus had constant een stijve omdat hij niet van zijn kruis af kon blijven.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is best een sterk punt
Ik heb een geit, kipjes en varkentjes. Hoe kan het nu niet goed gaanquote:
En toen 'ie er wel af was kon hij zichzelf fistfuckenquote:Op donderdag 18 april 2019 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus had constant een stijve omdat hij niet van zijn kruis af kon blijven.
Een christelijke vriendin zei dat ooit. Heb me meteen laten dopen.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is best een sterk punt
En nog mocht je er niet op?quote:Op donderdag 18 april 2019 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een christelijke vriendin zei dat ooit. Heb me meteen laten dopen.
Lolquote:Op donderdag 18 april 2019 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
En toen 'ie er wel af was kon hij zichzelf fistfucken
Ja na het huwelijk pas en zo ver kwam het niet.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En nog mocht je er niet op?
de christenhoerquote:Op donderdag 18 april 2019 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja na het huwelijk pas en zo ver kwam het niet.
Bedoelde ook hoe t met je dieren gingquote:Op donderdag 18 april 2019 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een geit, kipjes en varkentjes. Hoe kan het nu niet goed gaan
Daarom ben ik voorstander van je moestuintje. Is goed voor je humeur. Niet dat jij dat nodig hebt natuurlijk maar toch.
Ja primaquote:Op donderdag 18 april 2019 14:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh weet ik veel, ik hou dat niet bij in mijn dagboek...
gaat het wel goed met je verder?
Wat heb je allemaal in je tuintje staan?quote:Op donderdag 18 april 2019 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoelde ook hoe t met je dieren ging![]()
Ik heb al moestuintje en its greeeat
Radijsjes zo blinkend als de Vleeschpet van WCHquote:Op donderdag 18 april 2019 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in je tuintje staan?
Uitloggenquote:Op donderdag 18 april 2019 15:11 schreef Cronometer1 het volgende:
Ik ben mijn windows wachtwoord vergeten, weet iemand wat te doen
Jammer genoeg niet van Fok!.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:11 schreef Cronometer1 het volgende:
KLaagbaak, niet VRaagbaakquote:Op donderdag 18 april 2019 15:11 schreef Cronometer1 het volgende:
hIER HEB je toch alleen maar nerdsquote:Op donderdag 18 april 2019 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KLaagbaak, niet VRaagbaak
Prutser
Puike post vriendquote:Op donderdag 18 april 2019 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KLaagbaak, niet VRaagbaak
Prutser
kom je doen dan? patsertjequote:Op donderdag 18 april 2019 15:14 schreef Cronometer1 het volgende:
[..]
hIER HEB je toch alleen maar nerds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |