Ja het was aangenaamquote:Op donderdag 18 april 2019 13:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Net een stukje wezen wandelen buiten, met zonder jas, was heerlijk weer!
Zelfs 's avonds wandelen is nu weer lekkerquote:Op donderdag 18 april 2019 13:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Net een stukje wezen wandelen buiten, met zonder jas, was heerlijk weer!
Ja maar dat komt door waar je woont ...quote:Op donderdag 18 april 2019 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelfs 's avonds wandelen is nu weer lekkergisteravond lekker gewandeld en het
water gezeten, het was best wel druk ook eigenlijk
mijn kleur blijft hetzelfdequote:Op donderdag 18 april 2019 13:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een weer zeg, ik verander al in een R&B zanger qua kleur
Ja... heb ik mazzel aanquote:Op donderdag 18 april 2019 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat komt door waar je woont ...
Nee, maar we gaan vanavond weer wandelen..quote:Op donderdag 18 april 2019 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja jij kan niet in de zon toch ook?
Ook lekkerquote:Op donderdag 18 april 2019 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan vanavond weer wandelen..
Verdwaal nietquote:Op donderdag 18 april 2019 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
's Avonds wandelen is ook lekker met dit weerquote:Op donderdag 18 april 2019 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Tragisch ongeluk.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:29 schreef Treehut362 het volgende:
gebruiken automobilisten en verkeersdeelnemers hun smartphone te veel.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)oeristenbus-in-beeld
Rondje gelopen de Dappermarkt voor de helft, zag alweer een andere winkelstraat dus in een blok weer richting huis. Ohhh wat een viskraam staat daarquote:Op donderdag 18 april 2019 15:27 schreef chufi het volgende:
Iedereen zit buiten of niet ... geen idee
Er is daar ook een Lidl in een zijstraatquote:Op donderdag 18 april 2019 15:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Rondje gelopen de Dappermarkt voor de helft, zag alweer een andere winkelstraat dus in een blok weer richting huis. Ohhh wat een viskraam staat daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |